كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 16
دیروز : 209
افراد آنلاین : 1
همه : 23237

اپيلاسيون موهاي زائد با وكس , عوارض وكس , هزينه و قيمت وكس  

اپيلاسيون موهاي زائد با وكس , عوارض وكس :  موهاي زائد مشكل همه ي افراد است . داشتم موهاي زائد ناخوشايند است و از بين بردن آن ها يك موضوع بسيار مهم است . براي از بين بردن موهاي زائد روش هاي مختلفي وجود دارد . يكي از تكنيك هاي موثر براي از بين بردن موهاي زائد ، اپيلاسيون با وكس مي باشد . وكس به دليل اينكه ساقه ي مو را از زير سطح پوست بيرون مي كشد ، جز يكي از بهترين روش ها براي از بين بردن موهاي زائد به شمار مي رود . خود وكس به شيوه هاي مختلفي قبل انجام است ، كه يكي از آن ها وكس گرم مي باشد . در ادامه ي اين مقاله در مورد انواع مختلف وكس ، روش هاي انجام وكس و عوارض ناشي از آن بيشتر صحبت مي كنيم .

وكس

بعد از انجام وكس رويش مجدد موها نازك تر خواهد بود و به مدت سه تا هشت هفته خبري از موهاي زائد نخواهد بود . در روش اپيلاسيون با وكس موهاي زائد ، نياز بر اين است كه موها چند ميلي متر رشد كنند ، تا به راحتي از ساقه و ريشه كنده شوند . همچنين اپيلاسيون با وكس روش دردناكي است . اين در حالي است كه رفع موهاي زائد با ليزر دردناك نيست و عوارض ناشي از اپيلاسيون با وكس را ندارد . و در روش ليزر نيازي به بلند شدن موها وجود ندارد .

براي از بين بردن موهاي زائد روش هاي مختلفي وجود دارد ، كه در ميان اين روش ها ليزر مو روشي بدون درد است و عوارض جانبي بسيار ناچيزي دارد . و نتايج حاصل از ليزر درماني دائمي و طولاني مدت خواهد بود . امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي ليزر درماني عوارض كمتر و نتايج ماندگار تري را دارد . و همچنين ليزر موهاي زائد روشي امن و مطمئن در مقايسه با روش هايي همچون وكس مي باشد . در ليزر درماني عوارضي همچون سوختگي ب تيغ ، و رشد موهاي درون روييده وجود ندارد .

اگر شما هم جز دسته افرادي هستيد كه داشتن موهاي زائد و رشد مداوم آن ها شما را آزار مي دهد ، و مي خواهيد اين موهاي زائد را از بين برده و پوستي صاف و شفاف داشته باشيد ، مي توانيد به كلينيك ليزر مو مراجعه كنيد . متخصصين ما در كلينيك ليزر مو با بهره گيري از جديدترين تكنولوژي ليزر موهاي زائد آماده ي ارائه ي خدمات به شما مشتريان عزيز مي باشند . خود ليزر درماني به روش هاي مختلفي قابل انجام است .متخصصين ما بعد از برگزاري جلسه ي مشاوره با شما ، بر حسب نوع پوست و موي شما ، بهترين روش ليزر درماني را به شما پيشنهاد مي دهند .

وكس موهاي زائد

همانگونه كه در قبلا نيز اشاره كرديم ، وكس جز موثرترين روش هاي از بين بردن موهاي ازئد مي باشد و در اين روش وكس يا موم به نواز آغشته مي شود و سپس اين نوارها بر روي موهاي زائد چسبانده مي شود . و سپس در خلاف جهت رويش موها اين نوارها به سرعت از سطح پوست جدا مي شود . ميزان موفقيت در از بين بردن موهاي زائد در روش اپپلاسيون با وكس موهاي زائد به سرعت جداكردن نوارهاي آغشته به موم از روي سطح پوست بستگي دارد ، و اين روش به مدت ماندن موم روي پوست بستگي ندارد .

براي كسب نتيجه ي رضايت بخش از وكس ، بايستي بلندي موها در حد چند ميلي متر و بيشتر از نيم سانتي متر باشد ،اين كار به جدا شدن سريع موها از ريشه كمك مي كند و مانع از گير كردن موم به موها مي شود . بعد از انجام اپيلاسيون ريختن پودر روي پوست براي جذب رطوبت اضافي موثر است و همچنين اين روش همانند مانع روي پوست عمل مي كند .

امروزه وكس با كيفيت هاي مختلفي توسط شركت‌هاي مختلفي توليد مي شود . بعضي وكس‌ها بر پايه عسل بوده و برخي كرمي مانند هستند . همچينين در ساخت وكس از مواد ديگري چون روغن درخت چاي، گيلاس، شكلات و لاوندر (اسطوخودوس) نيزاستفاده مي‌شود.

انواع وكس

همانگونه كه پيشتر نيز گفتيم ، وكس جز يكي از روش هاي بسيار رايج از بين بردن موهاي زائد در كشئر ما است و خود وكس انواع مختلفي دارد ، كه در ادامه به آن مي پردازيم .

وكس گرم

وكس گرم كه معمولا به صورت سرد در قوطي به فروش مي‌رسد ، جز روش هاي رايج اپيلاسيون و رفع موهاي زائد مي باشد . براي استفاده از وكس گرم بايستي آن را با ماكروويو نرم كنيد. يكي از بهترين روش هاي موجود براي رفع موهاي زائد وكس گرم است . وكس گرم به راحتي روي پوست پخش شده و موها در طي حرارت گرم و نرم مي شود . درد ناشي از وكس خيلي كم است .

وكس سرد

يكي از انواع وكس ، وكس سرد است . وكس سرد به گرم كردن نيازي ندارد . و اين وكس بلافاصله بعد از خارج شدن از ظرف به طور مستقيم روي پوست قابل استفاده است .استفاده از وكس سرد بسيار آسان است ، ولي به دليل اينكه وكس نرم سفت است ، به مدت زمان بيشتري براي ماليدن وكس روي پوست نياز است . براي اينكه موها به طور كامل از سطح پوست جدا شود ، بايستي وكس به خوبي در سطحپوست پخش شود . عيب ديگري كه وكس سرد دارد ، اين است كه اين وكس در مقايسه با وكس گرم دردناك تر مي باشد .

نوارهاي موبر آماده

روش ديگر كه در وكس براي از بين بردن موهاي زائد است ، استفاده از نوارهاي موبر آماده مي باشد . در اين روش وكس از قبل روي نوارهاي آماده ماليده مي شود . شما مي توانيد اين نوارهاي آماده را روي سطح پوست چسبانيده و سپس به سرعت از روي پوست جدا كرده و به اين ترتيب موهاي زائد را از بين ببريد . مزيتي كه اين نوع وكس دارد اين است كه استفاده از آن آسان است وهمچنين وكس در اين روش هدر داده نمي شود و به اندازه مورد نياز قابل استفاده است .

در صورتي كه يك ناحيه پر مو باشد ، شما مي توانيد چندين باز از توارهاي موبر آماده استفاده كنيد ، تا موها به طور كامل از بين برود . براي استفاده از نوارهاي موبر آماده قبل از استفاده آن را گرم كنيد ، براي اين كار مي توانيد نوارها را بين دو كف دست مالش دهيد ، سپس روي موها چسبانيده و سريعا آن را روي پوست بكشيد و با يك حركت از روي پوست جدا كنيد . نوارهاي موبر مرغوب با نوارهاي صددر صد طبيعي نخي روش مناسبي براي از بين بردن موهاي زائد است.

وكس بدون نوار

اين نوع وكس به دليل عدم نياز به نوار به عنوان يكي از روش هاي محبوب و پرطرفدار اپيلاسيون به شمار مي رود . براي استفاده از اين وكس كافي است ، مقداري از آن را گرم كنيد . البته مي توانيد اين وكس را در دماي اتاق به صورت گرم يا سرد استفاده كنيد . اين نوع وكس در جهت رويش مو استفاده مي شود ، البته بايد لايه ي ضخيمي از وكس را روي پوست بماليد . استفاده از وكس سخت در نواحي كوچك و حساس قابل استفاده است . استفاده از اين وكس براي موهاي ضخيم و پرپشت نتيجه ي مطلوبي خواهد داشت .

عوارض وكس ناحيه تناسلي

اپيلاسيون موهاي زائد ناحيه ي تناسلي و نقاط ديگر بدن با استفاده از وكس يكي از روش هاي سريع براي از بين بردن موهاي زائد است ، ولي با اين حال اين روش يكسري عوارض جانبي دارد ، كه در ادامه در مورد اين عوارض بيشتر صحبت مي كنيم. توصيه ما به شما اين است كه قبل از اينكه به وكس اقدام كنيد ، در مورد عوارض جانبي آن اطلاعات كافي داشته باشيد . از عوارض جانبي وكس عبارتند از :

قرمزي

قرمزي پوست بعد از وكس بيكيني و ناحيه تناسلي طبيعي مي باشد ، و اين موضوع ربطي به محكم بودن موهاي زائد، ندارد . شدت قرمزي پوست متفاوت بوده و از صورتي شدن ملايم كه تا چند ساعت برطرف مي شود ، تا راش و برآمدگي‌هاي قرمز رنگ و حتي خونريزي و كبودي چند روزه متغير است . اين موضوع در بين همه ي افراد طبيعي بوده و ربطي به استفاده ي مجدد از وكس ندارد و حتي افرادي كه مرتبا عمل وكس را انجام مي دهند ، باز هم ممكن است دچار قرمزي پوست شوند.

موهاي درون روييده

رشد موهاي درون روييده يكي ديگر از عوارض شايع وكس موهاي زائد مي باشد . انجام وكس در جهت رويش مو انجام مي شود . ولي در ناحيه هايي مانند بيكيني و زيربغل كه رويش موها در جهات مختلف است ، مشكل مي باشد . موهاي درون روييده ظاهري ناخوشايند به پوست مي دهد و همچنين دردناك است .

راش، برآمدگي و خونريزي

راش، برآمدگي و خونريزي يكي ديگر از عوارض وكس موهاي زائد مي باشد . ين عارضه بيشتر در ناحيه ي تناسلي ظاهر مي شود .

واكنش آلرژيك

حساسيت و آلرژيك يكي ديگر از عوارض وكس موهاي زائد مي باشد ، اين عارضه به ندرت اتفاق مي افتد . اين عارضه بسيار آزاردهنده است و احتمال بروز آن در صورت حساس بودن پوست بيشتر است .

كاهش خاصيت كشساني پوست

انجام دادن وكس در طي سال ها باعث بروز عوارض زيادي خواهد شد . حتي اگر وكس خيلي ملايم انجام شود ، با اين حال پوست بدن در هنگام اپيلاسيون بيكيني و بدن كشيده مي‌شود . انجام وكس و كشش پوست در طولاني مدت مقاومت پوست را كاهش داده و خاصيت كشساني آن را از بين مي برد و پوست ضعيف تر شده و چين وچروك زيادي بر روي آن ظاهر مي شود . امكان بروز اين عارضه در نواحي حساس مانند ابروها و ناحيه ي تناسلي بيشتر است . انجام وكس بتعث صافي پوست شده و آن را بدون مو مي كند ولي انجام مداورم آن در طولاني مدت باعث پيري زودرس مي شود .

ليزر جايگزيني بهتر براي رفع موهاي زائد

بهترين و ايده آل ترين روش براي از بين بردن موهاي زائد ليزر درماني است . استفاده از وكس نتايج طولاني مدتي ندارد و شما مي توانيد براي از بين بردن دائمي و طولاني مدت موهاي زائد از ليزر استفاده كنيد . در ليزر درماني نور ليزر فوليكول هاي مو را مورد هدف قرار مي دهد ، و با از بين بردن فوليكول هاي مو رشد موها را متوقف مي كند و موهاي زائد را به طور دائمي از بين مي برد . ليزر درماني تنها روشي است كه نتايج طولاني مدتي را به همراه دارد .

با ليزر درماني فوليكول هاي مو به طور كامل از بين مي رود و ديگر نيازي به استفاده از وكس و ساير روش هاي از بين بردن موهاي زائد نيازي نيست . نتايج حاصل از ليزر درماني دائمي بوده و نياز به تكرار درمان نيست . ولي به دليل شكل گيري مجدد فوليكول هاي مو تكرار درمان هر چند سال يك بار توصيه مي شود .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۰:۰۵ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب