كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 190
دیروز : 168
افراد آنلاین : 1
همه : 23202
ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر : يكي از جديد ترين و به روزترين روش ها جهت درمان مشكلات پوستي مانند چين وچروك ،جاي زخم،جاي جوش ،ترك هاي پوستي ناشي از خشكي پوست كه اصطلاحا استرچ مارك گفته مي شود و همچنين براي جوانسازي پوست ؛استفاده از روش ميكرونيديلينگ با استفاده از درمارولر مي باشد .استفاده از روش درمارولر نسبت به ساير روش ها داراي مزيت هايي مي باشد از جمله بسيار راحت وآسان و داراي سطح ايمني بالايي مي باشد همچنين از نظر وقت و هزينه نيز از ساير روش ها بهتر است . شما مي توانيد جهت استفاده از اين روش به پزشك متخصص پوست مراجعه كرده يا در خانه با رعايت اصول بهداشتي اين روش را به كار ببنديد .

ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر

تاريخچه استفاده از روش ميكرونيدلينگ

در زمينه بهبود عارضه هاي پوستي تحقيقات فراواني از گذشته تا به امروز صورت گرفته است در سال ۱۹۹۵ دوتن از بزرگترين متخصصين پوست و زيبايي جهان به نام هاي دكتر اورنتريچ دي اس و دكتر اورنتريچ ان روش ميكرونيدلينگ را براي درمان جاي زخم و اسكار ابداع كردند .

در سال ۱۹۹۷ دكتر كميراند و دكتر دوست ( دو تن از متخصصين طب سوزني) براي درمان اسكار و جاي زخم از روش ميكرونيدلينگ استفاده كردند. در يك دهه اخير نيز دكتر فرناندز يكي ديگر از برجسته ترين متخصصان جراحي پوست وزيبايي جهت بهبود بيماري هاي پوستي و كلاژن سازي طبيعي پوست از روش ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر استفاده كرد.

تعريف درمارولر

درمارولر وسيله اي است كه براي درمان جاي زخم و جاي جوش و ديگر عارضه هاي پوستي و زيبايي استفاده مي شود. اجزاي تشكيل دهنده اين وسيله شامل سر قابل چرخشي است كه متشكل از حدود ۱۹۲ سوزن با ضخامت ۰٫۱ ميلي متر و طول ۰٫۵ تا ۱٫۵ ميلي متر مي باشد .جنس سوزن ها از استيل يا سيليكون مي باشد ويكبار مصرف مي باشندبه عبارتي هر درمارولر فقط مختص استفاده براي يك نفر مي باشد.

چگونگي تاثير درمارولر در كلاژن سازي پوست

وقتي شخصي دچار عارضه ومشكل پوستي مي شود جهت بهبودي اين زخم ها بهترين روش استفاده از روش ميكرونديلينگ با استفاده از درمارولر مي باشد .همانطور كه قبلا گفته شد وسيله درمارولر از تعدادي سوزن هاي به طول ۰٫۵ تا ۱٫۵ ميلي متر ساخته شده است .چگونگي استفاده از اين دستگاه بدين ترتيب است كه درمارولر را روي پوست گذاشته و مي كشند و سوزن هاي بسيار ريز موجود در سر آن بر روي سطح بيروني پوست يا اپيدرم شكاف ايجاد مي كند. وقتي اين سوزن ها به لايه دروني پوست يا درم نفوذ مي كند يك جراحت مختصر در پوست به وجود مي آيد و بدن به آن عكس العمل نشان داده وعمل ترميم وبازسازي پوست را در آن ناحيه آغاز مي كند .

در طي اين بازسازي كلاژن و الاستين كه پروتئين اصلي و قوام دهنده پوست مي باشند توليد مي شود. خاصيت اين عمل در درمان طبيعي زخم ها و عارضه پوستي مي باشد . بعد از پايان يافتن روند درماني، عارضه پوستي كلا محو شده و پوست درمان مي شود. به اين روش يعني ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر روش طبيعي كلاژن سازي مي گويند. اين روش بسيار پر كاربرد است و بسياري از متخصصين پوست و زيبايي جهت درمان مشكلات پوستي در كلينيك خود استفاده مي كنند.

چگونگي درمان جاي زخم و جوش بوسيله درمارولر

يكي از روش هاي ايمن وكاربردي جهت درمان جوشگاه وجاي جوش ميكرونيدلينگ مي باشد .هر جلسه درماني زماني حدودا ۴۵ دقيقه تا يك ساعت را نياز دارد .روند درمان بدين شرح است كه بعد از آماده كردن و زدن ماده بي حس كننده به محل مورد نظر، حدود ۱۵ تا ۲۰ مرتبه به كمك يك درمارولر سطح جوشگاه را سوزن سوزن مي كنند. بعد ازانجام اين عمل بوسيله درمرولر پوست محل مورد نظر مقداري سفت شده ودچار التهاب مي شود كه جاي نگراني نيست و روند طبيعي درمان است.

اين عوارض بعد از گذشت چند ساعت ازبين مي روند . براي بهبودي كامل به مدت زمان ۶ ماهه نياز است اما در ماه اول بهبودي نسبي ايجاد مي شود .قابل ذكر است كه استفاده از اين وسيله بسيار راحت وبي خطر بوده و در خانه نيز مي توان از آن استفاده كرد فقط قبل از استفاده بايد دستگاه ضد عفوني شود و بهداشت رعايت شود تا شخص دچار عفونت وبيماري نشود.

مراقبت هاي پس از درمان با دستگاه درمارولر

بعد از استفاده از درمارولر نياز به مراقبت خاصي نيست وفرد مي تواند به زندگي روزمره خود بپردازد. البته فرد بايد مدتي بعد از عمل مراقبت هايي را داشته باشد مانند : عدم استفاده از لوازم آرايشي تا سه روز،حمام نرفتن به مدت يك روز ، خودداري از سونا ،و همچنين به مدت يك هفته نبايد از كرم هاي لايه بردار استفاده كند .بيمار براي رفع تورم و قرمزي پوست بايد از كرم ترميم كننده استفاده كرده و وقتي درمقابل نور خورشيد قرار مي گيرد حتما ازضد آفتاب مناسب استفاده كند .

چند نكته مهم در مورد استفاده از درمارولر

  • توصيه مي شود در موقع خريد اين وسيله حتما دقت كافي داشته و از برندهاي معتبر استفاده كنيد . استفاده از برندهاي نامعتبر و قلابي سبب ايجاد عوارضي در پوستتان گرديده و نتيجه درمان موفقيت آميز نخواهد بود .
  • براي گرفتن نتيجه دلخواه وموفق طي كردن چندين دوره درمان به صورت كامل ضروري است .
  • جهت رسيدن به نتيجه بهتر و سريعتر از روش ساب سيژن به همراه درمارولر استفاده كنيد.
  • براي نداشتن درد در هنگام اين عمل ضروري است از كرم هاي بي حسي استفاده شود . البته در بعضي موارد هيچ گونه دردي احساس نمي شود.
  • توجه به اين نكته ضروري است كه براي نتيجه گيري موفق ۴ تا ۶ هفته زمان نياز است .
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۵۱:۳۴ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب