كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 154
دیروز : 184
افراد آنلاین : 3
همه : 26588

ايا افرادي كه مشكل ناراحتي قلبي يا ديابت دارند مي توانند كاشت مو انجام دهند؟

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

كاشت مو در افراد ديابتي , آيا افرادي كه مشكل ناراحتي قلبي يا ديابت دارند مي توانند كاشت مو انجام دهند؟ :  اين افراد يعني بيماراني كه ديابت دارند يا بيماري قبلي دارند خواستار كاشت مو هستند ولي بهترين و مناسب ترين راه درمان براي ان ها ترميم مو است. ترميم مو يك شيوه نوين است كه توجه افراد زيادي را جلب خود كرده است. اين روش بهترين شكل درمان است كه كارشناسان و متخصصان مركز تخصصي مو توانسته اند اين شيوه درمان را به بهترين كيفيت ممكن برسانند.

كاشت مو در افراد ديابتي


اما ترميم مو چه مزايا هايي براي بيماران قبلي و ديابتي دارد؟

  • تنها مشكلي كه عزيزان ديابتي و قلبي به سوي ترميم مو كشانده است بدون جراحي بودن آن است
  • تراكم طبيعي يكي از عوامل مهم در ترميم مو به شمار مي رود
  • از بهترين مزيت هاي ترميم مو مي توان به بدون خونريزي آن نام برد
  • شما تا هر اندازه بلندي موي دلخواه خود را مي توانيد با كاشت مو ممكن سازيد
  • از ديگر ويژگي هاي كاشت مو به نياز نداشتن به بانك موي فرد اشاره كرد

بطور كلي ترميم مو با ظرافت ها و روش هاي ظريف خود توانسته رضايت بسياري از متقاضيان را جلب كند . و تنها راه براي اين عزيزان به حساب آيد. ترميم مو اين مزيت را دارد كه موهاي خود را به هر صورتي كه دوست داريد حالت دهيد. (تنها سيستمي است كه مي توان موها را به سمت بالا برس كرد) و به راحتي به حمام و استخر برويد. در امر ترميم موي بانوان، ظاهر مو ۱۰۰% طبيعي است و به هيچ عنوان موي ترميم مو قابل تشخيص نيست.

بررسي ترميم مو

ترميم مو را مي توان يك راه حل مناسب دانست زيرا نه عمل جراحي و بخيه در آن وجود دارد و نه سوراخ كردن سر جهت كاشت مو به همين دليل ديگر از عواقب كاشت مو آسوده خواهيد شد.

ترميم به سه روش انجام ميشود :

۱- روش بافت شبكه اي : 

كه موها به اين شبكه متصل هستند و اين شبكه به موهاي محكم در قسمت دور سر بافت زده مي شود و به صورت نامحسوس مي باشد و در حالت كشيده شدن هم از سر جدا نخواهد شد .اما بسته به ميزان رشد موي شخص، بايد در فواصل مختلف جهت فيكس كردن موها مراجعه نمايد.

۲- روش بافت رشته اي : در اين روش موها به صورت رشته اي كنار هم قرار ميگيرند و به ساقه هاي موي شخص بافت زده مي شوند و قسمت هاي خالي سر را مي پوشانند. در اين روش نيز جهت فيكس كردن بافت بايد در فواصل معين به كلينيك مراجعه شود.

۳- استفاده از كيليپس : بيشتر افراد با اين روش آشنا هستند و مناسب خانمهايي مي باشد كه داراي موهاي بلند هستند و كليپس را به صورت شانه اي و يا قفلي به موهاي خود متصل ميكنند.

۴- روش چسب يا تيپ : در اين روش شبكه موي ترميمي با چسب مخصوص كه منشا گياهي دارد و كاملا بي ضرر مي باشد روي قسمت خالي سر قرار ميگيرد. اين چسب به گونه اي مي باشد كه فقط با مايع مخصوص از سر جدا مي شود و ضد آب و ضد عرق مي باشد و بدون هيچ گونه عوارض ارائه شده است.

كاشت موي سر

روش هاي زيادي براي كاشت مو وجود دارد كه مي توان به كاشت مو به روش FUT كه از اولين روش كاشت مو مي باشد اشاره كرد بعد از سال ها كه كاشت مو با روش FUT به علم پزشكي معرفي شد ايراداتي به اين روش گرفته شد از جمله برداشتن چربي سر و بجا ماندن خط اسكار و از همه بدتر بجا ماندن خط بخيه كه براي هيچ فردي قابل تحمل نبود.

كاشت مو در افراد ديابتي

بعد از سال ها محققان و دانشمندان روش جديدي از كاشت مو را معرفي كردند كه تحت عنوان ترميم مو به روش FIT بود تفاوت ميان اين روش با روش قبلي در اين است كه در اين روش موها در زمان برداشت بصورت تار به تار برداشته مي شود و هيچگونه آسيبي به ناحيه گالا وارد نمي شود اما اين روش هم براي خود ايرادات و نقطه ضعف هايي دارد بعنوان مثال يكي از بزرگترين اشتباهات اين روش استفاده از هلدر هاي دستي مي باشد كه در زمان برداشت فوليكول هاي مو به فوليكول هاي همسايه آسيب مي رساند و باعث ميشود كه آنها از بين مي رود دومين عيب و ايراد اين روش خونريزي بيش از حد آن مي باشد كه در حين كاشت مو مخصوصا در زمان برداشت بش از حد ممكن خون از بيمار رفته و باعث مشكلات خاص خود مي شود.

بهترين و جديدترين روش ترميم مو كه به جامعه پزشكي معرفي شده ترميم مو به روش SUT مي باشد كه تحولي عظيمي را در حوزه كاشت مو بنا كرده يكي از قدرت هاي اين روش استفاده از دستگاه اتوماتيك است كه تمام مراحا برداشت ، نگهداري و كاشت همگي طبق پروسه خاص و متفاوتي انجام ميشود .

كاشت مو به روش SUT كارايي و ويژگي هاي مناسب زيادي دارد كه يكي از ان ها كاشت ۱۴۰۰ مو در يك روز است كه اين ويژگي باعث شده اين روش از اهميت ميژه اي برخوردار باشد.

برچسب ها: , , , , , ,

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۲۷:۱۶ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب