كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 150
دیروز : 168
افراد آنلاین : 2
همه : 23162

سالنامه , چاپ سالنامه , انواع سالنامه , سالنامه اختصاصي و نفيس , سالنامه ۹۷ , خدمات چاپ سالنامه شركتي : سالنامه همانند دفتر يا كتابي است كه دست‌نويس يا چاپ‌شده است و اطلاعاتي درياره رويداد هاي اتفاق افتاده در يك سال را ميدهد. سالنامه‌ها شامل موضوعات مختلفي مانند اقتصادي، سياسي ، يا اجتماعي را است و همچنين مي تواند تنها به يك موضوع بپردازند. كلمه سالنامه از تركيب دو كلمه « سال » و « نامه » تشكيل شده است.

سالنامه

از سالنامه استفاده هاي زيادي ميشود مانند ياداشت برداري و خلاصه نويسي از فعاليت هاي روزانه كه مي تواند روند پيشرفت ما را در كارهايمان بهتر كند . نيكاگستران وارنا توليد كننده و ارائه دهنده خدمات چاپ سالنامه و انواع آن ؛ چاپ سررسيد و انواع تقويم در تهران يكي از برترين ها در اين زمينه است . ارائه بهترين و با كيفيت ترين خدمات چاپ ما را از رقباي خود برتر كرده اس.

جهت اطلاع از خدمات و قيمت چاپ انواع سالنامه ها مي توانيد با در تماس باشيد :

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹

۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

اما سالنامه چيست؟

براي آشنايي بيشتر در رابطه با كاربرد سالنامه , توليد سالنامه و انواع سالنامه ابتدا به توضيحاتي در رابطه با تاريخچه آن اشاره اي مي كنيم و در نهايت به برخي از كاربردهاي سالنامه در زندگي اجتماعي مردم مي پردازيم.

تعريف سالنامه

سالنامه دفتر يا كتابي است كه تمام رويداد هاي سال در ان درج شده است و در واقع يك دفترچه يادداشت روزانه است كه تاريح هر روز در ان موجود است.

موضوعات سالنامه

همان طور كه ابتدا گفتم سالنامه ها موضوعات مختلفي را پوشش مي دهد مانند : اقتصادي , سياسي , اجتماعي , فرهنگي و … همچنين برخي از سالنامه ها شامل فهرستي از مناسبت هاي مي باشند كه بنا به تصميمات مقامات كشوري يا جهاني اتخاذ شده اند. همچنين روز و تاريخ تولد و شهادت بزرگان را نيز برخي از سالنامه ها در فهرستي ليست مي كنند تا در آن روز يادي از اين بزرگ مردان و زنان شود.

تا كنون سالنامه هاي زيادي به چاپ رسيده است كه برخي از ان ها مشهور هستند مانند:

  • سالنامه تئاتر
  • سالنامه هنرمندان
  • سالنامه جاودانه هاي ايران
  • و…

بايد به اين موضوع توجه داشت كه سالنامه مي تواند تقويم نيز باشد و يا اينكه در بطن خود تقويمي نيز داشته باشد. لذا صرفا نمي توان گفت سالنامه تقويم هم هست.

اما اندازه سالنامه ها چگونه است؟

سالنامه ها در انواع و اندازه هاي مختلفي طراحي و ساخته مي شوند.سالنامه و سر رسيد معمولا در اندازه معمولي قطع كتاب ( همان اندازه درازا و پهناي كتاب ) به چاپ مي رسد. لذا بر اساس اختصاصي و عمومي بودن آن , همچنين اطلاعات صفحات سررسيد , نوع جلد , نوع چاپ , نوع صحافي و … سايز بندي كرد .

برخي از نومونه هاي اندازه سالنامه :

  • سالنامه وزيري
  • سالنامه اروپايي
  • سالنامه سلطاني
  • سالنامه رحلي
  • سالنامه رقعي
  • سالنامه پالتويي
  • سالنامه خشتي
  • سالنامه جيبي
  • سالنامه ارگانايزر

يكي ديگر از كاربرد هاي سالنامه و سر رسيد امروزه استفاده از آن براي تبليغات مي باشد . اكثرا شركت هاي بزرگ براي برند سازي و معرفي خدمات و محصولات خود اقدام به چاپ سر رسيد و سالنامه مي كنند . و در آن تمامي خدمات و محصولات جديد خود را شرح مي دهند.و از اين روش براي تبليغات خود استفاده مي كنند.

سالنامه را مي توان به عنوان هديه نيز استفاده كرد زيرا كاربردي و بسيار زيبا است.

قيمت سالنامه , خريد و فروش سالنامه

همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم به دليل كاربرد زياد در استفاده از سالنامه ها ميزان خريد و فروش سالنامه هميشه رشد زيادي دارد به ويژه اينكه هر سال طرح هاي جديدي از سالنامه ها ارائه مي شود. اما قيمت سالنامه نيز بر اساس طرح جلد و اندازه و نيز تعداد چاپ متفاوت است . لذا براي اينكه اطلاعات كافي در رابطه با قيمت سالنامه و انواع آن داشته باشيد توصيه مي كنيم با كارشناسان فروش ما در نيكاگستران وارنا تماس بگيرد.در يك نتيجه كلي مي توان گفت كه قيمت سالنامه ها متفاوت است.

چاپ انواع سالنامه

همانطور كه در مطالب بالا گفتيم يكي از كاربرد هاي استفاده از سالنامه امروزه يكي از روشهاي تبليغاتي براي بيشتر شركت هاي بزرگ مي باشد تا اطلاعات شركت خود و خدمات و محصولات خود را در آن به نمايش بگذارند . چاپ اختصاصي سالنامه نيز براي هر شركتي از اهميت بالايي برخوردار است . و استفاده از افراد متخصص و حرفه اي براي چاپ سالنامه ها مي تواند ان سالنامه را از ساير رقبا برتر كند همچنين , تجهيزات بروز براي چاپ سالنامه و نيز استفاده از نرم افزار هاي بروز و مدرن براي طراحي جلد سالنامه موجب ميشود تا هر نوع طرحي به راحتي از زير چاپ در بيايد. شركت نيكاگستر وارنا با خدمات چاپ سالنام و ارائه پشتيباني متاسب در اين زمينه توانسته است باشركت هاي بزرگي همكاري كند و رضايت آنها براي ادامه همكاري نيز جلب شده است .

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر براي چاپ سالنامه هاي اختصاصي و ويژه بخصوص براي همايش ها و كنگره ها با ما در ارتباط باشيد. ما بهترين و با كيفيت ترين سالنامه ها را براي شما ارايه خواهيم كرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۱۸:۴۴ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب