كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 2
دیروز : 219
افراد آنلاین : 2
همه : 26655

كاشت مو زنان , كاشت موي طبيعي در زنان , تكنيك هاي كاشت مو زنان

فهرست مطالب [پنهان سازي]

 كاشت مو زنان , كاشت موي طبيعي در زنان ، تكنيك هاي كاشت مو در زنان ، علت‌ هاي اصلي ريزش موي زنان، كانديداي مناسب براي كاشت موي طبيعي زنان ، سوالات متداول در رابطه با كاشت موي طبيعي در زنان : انسان ذاتا طرفدار و خواهان زيبايي است . در اين ميان داشتن موهاي پرپشت تاثير زيادي در زيبايي دارد . متاسفانه عده اي از افراد به مشكل ريزش مو مبتلا مي باشند ، و اين موضوع آن ها را بسيار نگران مي كند ، چرا كه ريزش مداوم منجر به طاسي مي شود . بايد بگوييم كه امروزه با وجود روش هايي مي توان از ريزش مو پيشگيري كرد . ويا حتي اين مشكل را با عمل كاشت مو درمان كرد .

كاشت مو طبيعي زنان


كاشت مو در بين مردان رايج تر مي باشد ، و معمولا در بين زنان چندان متداول نمي باشد . چرا كه زنان كمتر دچار مشكل عقب رفتن خط رويش مو در جلوي سر مي شوند . مي توان اينگونه بيان كرد كه مشكل ريزش مو در بين زنان خفيف تر مي باشد . و براي حل مشكل معمولا از كلاه‌ گيس، بافت و موارد مشابه استفاده مي كنند . ولي اگر مشكل ريزش مو در بين زنان به اندازه اي باشد ، كه نتوان آن را ناديده گرفت و راهي براي پنهان كردن وجود نداشت . در اين صورت فرد اعتماد به نفس خود را از دست مي دهد و از حضور در محيط هاي اجتماعي شرمسار مي شود .

اگر شما هم جز دسته زناني هستيد ، كه دچار ريزش موي شديد شده ايد و اين موضوع شما را به شدت نگران كرده ، مي توانيد به كلينيك تخصصي ليزر مو مراجعه كنيد . متخصصين ما در كلينيك ليزر مو ، مشكلات ريزش مو در ميان زنان را با شيوه هاي گوناگون در مقايسه با ريزش مو در ميان مردان در هنگام ترميم موي سر، مژه و ابرو درمان مي كنند. در حقيقت الگوي ريزش مو در بين زنان متفاوت از مردان مي باشد و معمولا پخش تر است . و همچنين مشكل ريزش مو در بين زنان در تمام سنين ، مي تواند رخ دهد . اين درحالي است كه الگوي ريزش مو در بين مردان معمولا وابسته به عوامل ژنتيكي است . ولي ريزش مو در زنان با شرايط ديگر ارتباط داشته و ممكن است ، هر يك از اين شرايط علت اصلي ريزش مو در زنان باشد

علت‌ هاي اصلي ريزش موي زنان

درمان ريزش مو در بين زنان دلايل مختلفي دارند ، برخي از علت هاي اصلي ريزش موي زنان عبارتند از :

  • يائسگي
  • تغييرات هورموني (بعد از به دنيا آوردن فرزند)
  • عوارض جانبي مصرف دارو
  • كاهش يك‌باره وزن
  • كم خوني
  • بيماري پلي كيستيك تخمدان
  • استرس احساس و فيزيكي
  • نتايج ناشي از آسيب‌ديدگي يا انجام عمل جراحي
  • مشكلات تيروئيد

علاوه بر موارد ذكر شده شرايط مختلف رواني، فيزيكي و شيميايي مي‌توانند علت ريزش مو به صورت گسترده بر روي منطقه سر باشد . ريزش موي ناشي از كشيدن (به خاطر استفاده از شيوه هاي مختلف حالت دادن به مو در طول يك دوره زماني طولاني‌مدت) و استفاده از محصولات حالت دهنده شيميايي آسيب‌زا براي مو (مواد شيميايي حالت دهنده مو) بيشتر از موارد ديگر منجر به ريزش مو در بين زنان مي شود .

كاشت مو زنان

الگوي نرمال ريزش مو در ميان زنان چگونه است؟

معمولا ريزش موي آندروژنيك در ميان زنان به گونه اي است كه خط رويش مو هيچ تغييري نمي كند و فقط موهاي موجود در منطقه بالاي سر نازك مي‌شوند. و معمولا نازك شدن مو به صورت پخش بر روي سر ايجاد شده و در نهايت منجر به نازك شدن مو به صورت قابل توجه در ناحيه هاي مختلف سر مي شود.

آيا روند كاشت مو در ميان زنان و مردان گوناگون است؟

از آنجايي كه اگوي ريزش مو در بين زنان متفاوت از الگوي ريزش موي مردان است ، عمل جراحي ترميم و كاشت مو هم متفاوت خواهد بود . در عمل جراحي براي كاشت مو در زنان ، هيچ جاي زخم و اسكاري روي پوست بيمار باقي نمي ماند . و همچنين ، ناحيه هاي خاص كه براي عمل جراحي نيازمند اصلاح كردن مي باشند ، در زير موهاي بلند پنهان مي شوند . از اين رو كاشت مو در بين زنان چندان مشخص نيست و افراد ديگر متوجه اين عمل جراحي نخواهند شد و شرايط ظاهري شخص بعد ار درمان حفظ مي شود .

كانديداي مناسب براي كاشت موي طبيعي در زنان

كاشت موي طبيعي در زنان

كاشت موي طبيعي در زنان

كانيداي مناسب براي كاشت مو طبيعي در بين زنان داراي شرايط زير مي باشند :

  • معمولا زناني كه زناني كه به خاطر آسيب‌ديدگي، سوختگي، جآسان ناشي از تصادفي و سوختگي شيميايي موي خود را از دست داده اند ، كانديد مناسبي براي كاشت مو هستند .
  • زناني كه قبلاً از عمل جراحي زيبايي يا پلاستيك استفاده كرده و به خاطر شكاف جراحي ناآسان موهاي خود را در اطراف شكاف از دست داده اند .
  • زناني كه الگوي ريزش مو در آنان بسيار مشابه الگوي ريزش مو در بين مردان باشد . اين زنان ممكن است ، با مشكل عقب رفتن خط رويش مو و در نهايت نازك شدن موي سر مواجه شوند ، و منطقه اهدا كننده مو بر روي سر آن‌ها تحت تاثير ريزش موي آندروژنتيك قرار نگرفته باشد .
  • زناني كه به خاطر شرايط فيزيكي يا كشش مو (عوامل غير هورموني) دچار ريزش مو شده اند .
  • زناني كه به مشكل ريزش موي حاشيه ‌اي دچار شده باشند. اين مشكل شبيه به حالتي است كه موها به دليل فشار وارد شدن ، دچار ريزش شوند .

مراحل كاشت مو زنان

مراحل كاشت موي طبيعي در زنان

مراحل كاشت موي طبيعي در زنان

روش درمان كاشت مو طبيعي زنان

عمل جراحي كاشت مو در زنان ، بر حسب ريشه هاي مورد نياز براي كاشت در منطقه سر به زماني حدود سه ساعت و نيم تا پنج ساعت نياز است . مراحل درمان عبارتند از :

مرحله ۱: آماده‌سازي بيمار

در مرحله ي اول ، بيمار براي عمل جراحي آماده شده و در موقعيت مناسب قرار مي‌ گيرد. براي اينكه بيمارد در طول درمان ، راح باشد ، نبايد از نوشيدني ها و تنقلات در طول جراحي استفاده كند .

مرحله ۲: بي‌حسي و برداشتن مو از منطقه اهدا كننده

در مرحله ي دوم منطقه اهدا كننده مو ب، به صورت موضعي و با استفاده از مواد مخصوص بي حس مي شود . از اين رو بيمار در طول دوره درمان راحت خواهد بود ، و هيچ دردي احساس نمي كند . بعد از بي حسي كامل منطقه ي تحت درمان ، ريشه هاي مو از منطقه اهدا كننده جدا مي شود . و سپس به آن منطقه بخيه زده مي شود . ريشه هاي مو با دقت تمام و با استفاده از روش هاي جراحي جداسازي مي شود.

مرحله ۳: جداسازي ريشه هاي مو

جداسازي ريشه هاي مو از منطقه ي اهدا كننده ، يكي از مهم‌ترين مراحل كاشت موي طبيعي در زنان مي باشد . از اين رو براي هر كاشت مو ، نياز به جدا كردن بادقت از منطقه ي اهداكننده مي باشد . بايد به اين نكته توجه كرد كه ، اگر تعداد موي كاشت شده در يك محل زياد باشد ، و يا در ناحيه هاي اطراف ريشه هاي مو بافت و پوست زياد باشد ، احتمال فشرده ديده شدن ريشه هاي مو و ظاهر نامناسب وجود دارد .

مرحله ۴: كاشت مو در منطقه دريافت كننده

مرحله ي آخر درمان كاشت موي طبيعي در زنان ، كاشت مو در منطقه ي دريافت كننده مي باشد . براي اين منظور ، منطقه دريافت كننده با استفاده از شكاف‌هاي كوچك آماده شده و براي ايجاد ظاهر موي مناسب تنظيم مي شود. براي اينكه ظاهر طبيعي در منطقه ي دريافت كننده حفظ شود ، ضروري است ، كه شكاف ها با دقت ايجاد شود . در مرحله ي آخر ، بر حسب الگوي طراحي شده ، ريشه هاي مو در منطقه دريافت كننده پيوند زده مي شود.


پرسش هاي متداول در رابطه با كاشت موي طبيعي در زنان


دوره بهبودي بعد از عمل جراحي كاشت موي طبيعي در زنان چقدر است؟

طول دوره بهبودي بعد از عمل جراحي كاشت موي طبيعي در زنان ، كوتاه بوده و از ۱ تا ۲ روز تا ۱ هفته متغير مي باشد . معمولا ظاهر زنان بعد از عمل جراحي كاشت مو چند روز اول بعد از درمان طبيعي مي باشد ، و در منطقه روي سر (منطقه دريافت كننده) به مقدار كافي مو دارند ، و همچنين در پشت سر موي بلند دارند . و از اين رو منطقه اهدا كننده مو را از ديد سايرين پنهان مي باشد . بعد از عمل جراحي ، بيمار ممكن است ، در ناحيه ي تحت درمان ، دچار مقداري بي‌حسي يا احساس آفتاب‌سوختگي كند . اين علائم نشان دهنده ي بهبود يافتن ناحيه هاي تحت درمان مي باشد .

نتايج مورد انتظار بعد از عمل جراحي كاشت موي طبيعي در ميان زنان چگونه است؟

نتايج مورد انتظار بعد از عمل جراحي كاشت موي طبيعي در ميان زنان ، معمولا بعد از سه ماه اول ظاهر مي شود . بعد از گذشت سه ماه ، موهاي كاشته شده ، به طور طبيعي شروع به رشد مي كنند . و در طي شش تا دوازده ماه روند بهبودي ادامه خواهد داشت .

طول مدت دوام نتيجه هاي كاشت موي طبيعي در ميان زنان چقدر است؟

طول مدت دوام نتيجه هاي كاشت موي طبيعي در ميان زنان مي تواند ، مادام العمر و هميشگي باشد . چراكه ، ريشه هاي موي مورد نياز براي كاشت مو از منطقه پشت سر بيمار گرفته مي شود ، و اين منطقه به تغييرات فيزيولوژيك، ژنتيك و متابوليك حساس نمي باشد . و براي دست يابي به بهترين نتايج بعد از درمان ، ريشه هاي موي مورد نياز از پشت منطقه سر گرفته مي شود .

براي عمل جراحي كاشت موي زنان از چه نوع از مواد بي‌حسي استفاده مي شود؟

بعد از اينكه ناحيه هاي اهدا كننده مو به دقت مشخص شد ، موهاي بالاي اين منطقه بالا زده شده و به ناحيه هاي اهدا كننده مو دسترسي مورد نياز ايجاد مي شود. از اين رو بعد از ااينكه موها از منطقه اهدا كننده خارج شد ، مي توان با استفاده از موهاي بخش بالاي آن منطقه ي تحت درمان راپوشاند . بعد از ايجاد دسترسي لازم به منطقه اهدا كننده ، براي استخراج مو از منطقه سر با استفاده از روش FUE ، موي سر بيمار در منطقه اهدا كننده به مقدار كافي كوتاه مي شود . بخش اهدا كننده مو بعد از آماده‌سازي اين منطقه، با استفاده از مواد بي‌حسي موضعي مشابه مواد مورد استفاده در دندانپزشكي بي‌حس خواهد شد.

طول مدت لازم براي جراحي كاشت موي طبيعي براي زنان چقدر است؟

طول مدت لازم براي جراحي كاشت موي طبيعي براي زنان ، با توجه به روش هاي پيشرفته و دقيق مورد استفاده براي كاشت مو حدود ۴ تا ۸ ساعت ي بيشتر مي باشد . از اين رو عمل جراحي كاشت موي طبيعي به دو مرحله تقسيم مي شود. در صبح روز جراحي بيمار بر روي تخت دراز مي كشد ، و ريشه هاي موي مورد نياز از منطقه اهدا كننده جدا مي شود . در اين مرحله بيمار كاملا راحت است و حتي مي تواند مي‌تواند با استفاده از هدفون به آهنگ‌هاي مورد علاقه خود گوش كند . همچنين در اين مرحله از درمان مي‌توان از داروهاي خوراكي مسكن براي راحتي بيمار استفاده كرد . در بعد از ظهر روز جراحي، بيمار به پشت روي تخت دراز كشيده و بعد از انجام بي حسي موضعي ريشه هاي مو به دقت در منطقه دريافت كننده كاشته مي شود .

آيا مراقبت‌هاي ويژه از منطقه تحت درمان بعد از عمل جراحي كاشت موي طبيعي در زنان لازم است؟

بعد از عمل جراحي كاشت مو طبيعي زنان بايستي از منطقه ي تحت درمان يكسري مراقبت هايي به عمل بيايد . به اين منظور بيمار براي اصلاح مو و شستشوي آن از شيوه هاي عادي استفاده مي كند. همچنين از روش هاي ليزر درماني، سرمه‌ اي خانگي و شامپوهاي ويژه به منظور افزايش طول مدت دوام و نيز كيفيت مو استفاده مي شود . در واقع بعد از عمل جراحي كاشت موي طبيعي در ميان زنان مراقبت خاص از موها لازم نمي باشد.

هزينه جراحي كاشت موي طبيعي بين زنان چقدر است؟

هزينه ي جراحي كاشت موي طبيعي در بين زنان به فاكتورهاي متعددي همچون ا تعداد ريشه هاي موي مورد نياز و استفاده كردن يا نكردن از بقيه شيوه هاي غير جراحي قبل از جراحي كاشت موي طبيعي بستگي دارد .

برچسب ها: , , , , , ,

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۷:۳۵ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب