كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 191
دیروز : 184
افراد آنلاین : 1
همه : 26625

درباره ماميس كانكس

گروه صنعتي ماميس كانكس با بيش سه دهه سابقه توليد، ابداع و اجراكننده متدهاي روز و بين المللي در زمينه خانه هاي پيش ساخته و قابل حمل (كانكس مسكوني، كانكس اداري، كانكس كارگري، كانكس ويلايي و كانكس مديريتي) و طراحي و ساخت ويلاي پيش ساخته در ابعاد مختلف با امكانات لوكس (قابليت اجرا بصورت دوبلكس) مي باشد.فراموش نخواهيم كرد كه ياوري يكتاي يگانه و نيز تلاش بي وقفه گروه صنعتي كانكس ماميس و همچنين ايده ها و افكار شما مشتريان عزيز مهمترين پشتوانه هاي ما در موفقيت ما بوده اند. ما آماده پذيرش و انجام پروژه ها در زمينه هاي متعارف و تخصصي مي باشيم.با ما افكار و سلايق خود را به مرحله اجرا برسانيد.

در هر لحظه از روز اگر نياز به توضيحات بيشتر و مشاوره رايگان از سوي كارشناسان  گروه صنعتي ماميس داشتيد مي توانيد با واحد فروش ۰۲۱۵۵۹۳۵۸۹۱ و يا تلفن همراه ۰۹۱۲۲۵۰۹۷۵۵ تماس حاصل فرماييد.گروه صنعتي كانكس ماميس در هر لحظه پاسخگوي مشاوره و نياز شماست.

 

خريد و فروش كانكس دست دوم و كانتينر

گروه صنعتي ماميس كانكس اين امكان را براي مشتريان كانكس وكانتينر شركت فراهم كرده است كه شركت ها و يا افرادي كه به كانكس وكانتينر دست دوم خود احتياجي ندارند و يا قصد فروش آنها را دارند , كانكس دست دوم و كانتينردست دوم آنها را خريداري كرده و آنها را به مشترياني كه كانكس دست دوم نياز داشته باشند بفروشد .
ماميس كانكس كانكس دست دوم شما را به بهترين و بالاترين قيمت خريداري ميكند و با كمترين قيمت ممكن به خريداران كانكس دست دوم ارائه ميدهد.

سازه هاي پيش ساخته ماميس پس از خريد خود را ملزم به گارانتي يكساله محصولات توليدي و خدمات پس از فروش مادام ميداند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۵:۵۴ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب