كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 191
دیروز : 168
افراد آنلاین : 2
همه : 23203

انواع روش هاي كاشت مو

قبل از انجام عمل جراخي كاشت مو توصيه مي كنيم كه مقاله ي نكات كليد در رابطه با كات مو را حتما مطالعه نماييد. بيشتر افراد اطلاعات زيادي در رابطه با اين عمل حساس ندارند . پس بهتر است قبل از هر كاري اطلاعاتي در زمينه ي كاشت مو كسب نماييد.در زير به سه روش (در واقع دو روش اصلي) كاشت مو اشاره اي خواهيم داشت

روش مطمئن و نتيجه بخش FUT

در اين روش ابتدا از ناحيه ي پشت سر نواري از موها بر داشته مي شوند اين عمل (عمل برداشت نوار مو) با بي حسي موضعي انجام مي پذيرد . بعد از اين عمل ، نوار مو را در زير ميكروسكوپ به واحد هاي كوچكتر جهت كاشت تقسيم مي شود و در نتيجه در عمل جراحي كاشت مو استفاده مي شود اين نوع كاشت مو در حال حاضر مطمئن ترين و قطعي ترين روش كاشت مو در دنيا مي باشد.

روش FIT كاشت مو

در اين روش موهاي به صورت تك تك با استفاده از ابزار جراحي با نام پانچ از ناحيه پشت سر و بالاي گوشها كه داراي تراكم موي زياد است برداشته مي شود و در ناحيه مورد نظر كاشت مو طبيعي انجام مي پذيرد. اين روش براي افرادي پيشنهاد مي شود كه داراي طاسي كوچك مي باشند و نياز به تراكم كاشت مو كم دارند.

روش تركيبي | Mixed

اين روش براي بيماراني كه داراي طاسي گسترده اند توصيه مي شود و تركيبي از دوروش فوق مي باشد . در واقع بدين صورت انجام مي شود كه  ابتدا بعد از تشخيص پزشك كه بيمار بايد عمل كاشت مو به صورت Mixed شود . بعد از مشاوره و كسب اطمينان از انجام عمل روشهاي كاشت مو FIT و هم چنين FUT توسط پزشك متخصص انجام مي پذيرد .

*** توجه

باز تاكيد مي كنم به دليل اينكه كاشت مو به عنوان يك عمل زيبايي تلي مي شود بيمه بهش اعمال نمي شود پس در انتحاب پزشك متخصص براي كاشت موي خود حتما دقت كنيد . متخصصان در اين زمينه در كشور داراي تجربه ي آنچناني نيستند هرچند تخصص كافي دارند. پس قبل ازاينكه اقدام به كاشت مو كنيد بهتر است اطلاعات خودتون را در اين مورد بيشتر نماييد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۳۱:۱۱ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب