كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 204
دیروز : 184
افراد آنلاین : 1
همه : 26638

كاشت مو در جاي زخم و بخيه جاي زخم و بخيه بخصوص در ناحيه سر ديد ناخوشايندي دارد و به وضوح ديده مي شود و موجب ناراحتي و از بين رفتن اعتماد به نفس در فرد مي شود اما اين بدان معني نيست كه سما بايد تا آخر عمر اين عارضه را تحمل نماييد .در زير روشي را براي رفع اين مورد توضيح مي دهم .

كاشت مو  طبيعي يكي از محبوبترين  روشها براي ترميم جاي زخم مي باشد روال كار در اين روش درمان شامل برداشت مو از سر يا ساير نقاط بدن و قرار دادن آن در جاي زخم است . در اين حالت معولا 50 تا 90 درصد از گرافت ها در جاي زخم يا بخيه رشد مي كنن و اين موجب مي شود تا اينكه جاي زخم و بخيه در پشت سر به كمتر نمايان شود.

روشي براي جراحي پوست يا پلاستيك براي كمبود پوست سر كه با تغييرات هورموني ، يا آسيب ديدگي و سوختگي به وجود آمده است ، انجام مي پذيرد . در اين روش از مو هاي موجود براي پر كردن نواحي طاس استفاده مي شود و در بيشتر موارد براي بيمار اين روش رضايت بخش است .اما اين نوع روش كاشت مو در جاي زخم و بخيه با جلسات زيادي هم راه است كه شامل پيوند بافت مودار به ناحيه طاس به صورت مستقيم يا با استفاده از ميكروگرافت هاي فوليكول ها به منظور ترميم خط مو مي باشد . بهتر است بيمار در بخش هاي ديگر سر رشد موي سالم داشته باشد تا به عنوان منبع اهداي مو مورد استفاده قرار بگيرد .كه در اين صورت رنگ، بافت و ويژگي هاي ديگر مو با هم سازگار مي باشد.

توجه داشته باشيد بهترن نوع كاشت مو در جاي زخم و بخيه استفاه از روش FUT است .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۲۶:۵۶ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب