كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 206
دیروز : 168
افراد آنلاین : 1
همه : 23218

 

كاشت تركيبي مو |FUT+FIT 

براي اينكه از روش FUT براي كاشت مو استفاده شود در اين صورت بايد يك نوار از تار مو از پشت سر برداشته شود كه يك عارضه دارد كه تا آخر عمر باقي مي ماند و آن ماند جا و رد آن است ، كه باعث مي شود بيمار حس بدي در اين رابطه داشته باشد و نيز براي پزشك نيز از بين رفتن اعتبار مي باشد . از طريق ديگر اگر با استفاده از FIT بخواهيم تعداد موهاي زيادي بكاريم عارضه بدتري دارد و آن كم پشت شدن موي پشت سر مي باشد كه به نظر زياد جالب نمي باشد . اما متخصصين كاشت مو براي رفع اين عوارض روشي را به عنوان روش تركيبي كه شامل روش FUT  و FIT مي باشد را پيشنهاد كرده اند .

با روش تركيبي كاشت مو ، تعداد زيادي تار مو كاشته مي شود بدون اينكه پشت سر آسيب ببيند و رد عمل زشتي باقي بماند .اين روش بدين صورت انجام مي شود كه روز اول از روش FUT استفاده مي شود و در روز بعد عمل از روش FIT استفاده مي شود با اين كار هر روز بخشي از طاسي سر پر مي شود.مهمترين حسن اين روش اين است كه بانك موي سر بطور احسن استفاده مي شود به صورتي كه در دنيا روش تركيبي كاشت مو را روش طلايي نيز مي نامند. ا

مزيت دوم براي كاشت مو  طبيعي به روش تركيبي اين است كه 30 درصد از تراكم موهاي كاشته شده در طاسي هاي متوسط افزايش مي يابد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۲۱:۲۶ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب