كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 186
دیروز : 168
افراد آنلاین : 1
همه : 23198

ميكرونيدلينگ چيست ؟

ميكرونيدلينگ (همچنين به عنوان درمان القايي كلاژن شناخته مي شود) شامل استفاده از سوزن هاي زيبا براي ايجاد صدها زخم كوچك و نامرئي در پوست لكه هاي بالاي پوست است. صدا جذاب است نه خيلي اما اين درمان حداقل تهاجمي - اين كه آيا آن را توسط يك زيبايي شناس، متخصص پوست، يا جراح پلاستيك آموزش ديده و يا در خانه با استفاده از يك Dermaroller (كوچك نقره اي دستكاري شده در سوزن هاي كوچك) انجام مي شود - تقريبا بدون درد و فوق العاده موثر است. متخصص پوست و گوشتخواران و همكاران RealSelf، دكتر سجله شاه مي گويد: "آسيب هاي ميكروبي كه ايجاد مي كنند، باعث تحريك فرآيندهاي زخم طبيعي طبيعي بدن مي شود و باعث افزايش گردش خون سلولي و افزايش توليد كلاژن و الاستين مي شود، بنابراين برگشت و جلوگيري از نشانه هاي پيري مي باشد." (اين همان كارهايي است كه ليزرها انجام مي دهند، فقط شما به جاي استفاده از گرما يا نور به پوست مكانيكي آسيب مي رسانيد). باور كنيد يا نه، ميكرونيدلينگ در ميان رايحه هاي پوستي محبوب است. Vogue آن را بزرگترين چيز در ضد عفوني مي نامد. سالخورده. (بررسي كنيد كه اين تركيبات ضد پيري را در حال تغيير دادن به دنياي مراقبت از پوست توسط طوفان بررسي كنيد.)

ميكرونيدلينگ چين و چروك هاي خوب و عميق را كاهش مي دهد

جذابيت اصلي ميكرونيدلينگ ، توانايي آن براي تحريك رشد كلاژن و الاستين است كه كليد پوست جديد و جوان است. بعضي از پزشكان حتي تا حد ممكن مي گويند كه اين روش قوي ترين راه براي جلوگيري از پيري در مسير خود و جلوگيري از تشكيل خطوط و چين و چروك هاي جديد است. با توانايي خود براي ايجاد نسل جديد سلول هاي پوست، فقط چند جلسه از ميكرونيدلينگ به طور قابل توجهي خطوط خوب، پاي كلاغ و چين و چروك هاي عميق در پيشاني را كاهش مي دهد. دكتر اين مي گويد: "اين يكي از دلايلي است كه مي خواهم ميكرونيدلينگ را دوست دارم چون قادر به استفاده از مكانيسم هاي طبيعي طبيعي بدن است، بنابراين نتايج بسيار طبيعي است." "همچنين با وجود اين كه زمان خاموش شدن آن كم است، من اغلب آن را به عنوان يك نگهداري براي افرادي كه سعي در از بين بردن نشانه هاي پيري دارند، توصيه مي كنم." براي درمان چين و چروك، يك سوزن نبايد بيشتر از 1.5 ميليمتر استفاده شود.

ميكرونيدلينگ تعمير زخم هاي قابل مشاهده است

در يك مطالعه 2009 در مورد اثرات ميكرونيدلينگ، تقريبا 100 درصد از شركت كنندگان در معرض آكنه، بهبود قابل توجهي در ديد زخم هاي آكنه خود را. با استفاده از ميكرونيدلينگ خانگي، يك غلتك دستي 1.5 ميلي متري به اندازه كافي بلند است تا ظاهر زخم هاي آكنه را بهبود بخشد. با اين حال، براي زخم هاي شديد آكنه، ممكن است سوزن هاي حتي طولاني براي حداكثر نتايج نياز داشته باشيد، بنابراين شما مي خواهيد يك متخصص پوست يا صورت دهنده اي كه درمان هاي Microneedle را انجام مي دهد را پيدا كنيد. دستگاه هاي حرفه اي ميكرونيدلينگ مي تواند تا زماني كه 3 ميلي متر است، كه دو برابر موثر است و درمان زخم هاي آكنه عميق كه در زير سطح پوست رخ مي دهد. در صورتي كه شما در مورد چگونگي برطرف كردن زخمهاي آكنه از روش ميكرونيدلينگ در مقايسه با درمان هاي كيسه اي استفاده كنيد، مقايسه سر به سر در مجله Dermatologic Surgery  در سال 2016 نشان داد كه هر دو روش درماني قابل مقايسه و موثر هستند اما اعتبار به آنها داده شد ميكرونيدلينگ براي بهتر تحمل، با عوارض جانبي كمتر و خرابي كمتر. اين اسرارهايي است كه پوست شما مي خواهد به شما بگويد.

ميكرونيدلينگ آسيب خورشيد و رنگدانه را خنثي مي كند

يك بار ديگر، كلاژن، مسلما مهم ترين راه براي بهبود ظاهر پوست است و اين به مراتب فراتر از كاهش چين و چروك است. با تحريك كلاژن رشد با ميكرونيدلينگ، شما همچنين مي توانيد آسيب خورشيد و تغيير رنگ، از جمله hyperpigmentation كه همراه با ملاسما معكوس. مطالعه 2015 نشان داد كه ميكرونيدلينگ يك درمان اميدوار كننده براي رنگدانه و چهره قهوه اي است كه با اين بيماري مزمن همراه است. براي بهبود رنگدانه هاي اضافي از پوست آسيب ديده از آفتاب، سوزن هاي درمارولر بايد بين 1.0 تا 1.5 ميلي متر طول داشته باشند. جراح زيبايي راشل زلدان مي نويسد كه پس از تنها چند جلسه ميكرونيدلينگ، پوست او روشن و درخشان با وجود بسياري از تابستان در خورشيد است.

ميكرونيدلينگ به پيري پوست كمك مي كند

در بالاي توانايي ميكرونيدلينگ براي صاف كردن و اصلاح پوست آسيب ديده، آن نيز داراي جايزه اضافي از سفت كردن پوست شل است، كه باعث مي شود آن را براي مردان و زنان مسن تر باشد. (به ياد داشته باشيد: هر چه شما بزرگتر هستيد، كلاژن كمتر شما به طور طبيعي توليد مي كنيد.) مطالعه 2015 در مجله بين المللي پوست، تاييد مي كند كه ميكرونيدلينگ راه جديدي براي دستيابي به "جوان سازي پوست، سفت كردن و بازسازي پوست" است. ارائه يك درمان ساده و موثر براي پوست پيري پوست با حداقل عوارض جانبي و خرابي. پوست سالخورده مي تواند از سوخت مناسب نيز بهره مند شود، بنابراين اين غذاهاي زيبايي را به رژيم غذايي خود اضافه كنيد تا اين تابش را ببينيد.

ميكرونيدلينگ منافذ را كاهش مي دهد

اين كمي بصري است، اما ميكرونيدلينگ در واقع ضخامت هاي خالص را افزايش نمي دهد، زيرا ممكن است تصور كنيد پوست شما پوست صدها بار باشد. در عوض، يكي از مزاياي استفاده از Dermaroller اين است كه كمك مي كند منافذ به نظر مي رسد بسيار كوچكتر است. ميكرونيدلينگ كلاژن را در داخل و اطراف حفره هاي شما تحريك مي كند، كه باعث مي شود كه آنها كشيده شوند و ظاهر شوند، اگر بسته نشوند. و بياييد صادق باشيم، چه كسي نمي خواهد منافذ كوچكتر را بخورد؟ مراقب باشيد كه اين عادت هاي بد كه مانع نفوذ شما مي شوند.

ميكرونيدلينگ باعث مي شود كه محصولات شما بهتر كار كنند

آيا مي دانستيد كه فقط 4 تا 8 درصد از سرم گران قيمت كه در چهره خود استفاده مي كنيد در واقع پوست شما را نفوذ مي كند؟ يكي از تجارب اضافي ميكرونيدلينگ اين است كه آن را به شدت جذب محصول را بهبود مي بخشد. مطالعات تأييد مي كنند كه درمان واقعا مي تواند به داروهاي موضعي كمك كند تا پوست را به طور موثر نفوذ كند، و به شما اين امكان را مي دهد كه مزاياي كامل هر محصول را به دست آوريد. اين به اين معني است كه با توجه به اين واقعيت است كه ميكرونيدلينگ هزاران سوراخ نامرئي در پوست شما ايجاد مي كند كه آماده جذب محصولات مي باشند و به همين ترتيب منافذ پوشيده نمي شوند. دكتر شاه مي گويد: "ضخامت هاي كوچك در واقع مانند كانال هاي كوچك عمل مي كنند، كه اجازه مي دهد محصولات موضعي به نفوذ بهتر و كارآمدتري عمل كنند."

ميكرونيدلينگ مي تواند در سراسر بدن شما انجام شود

در نهايت، يك مزيت عالي از ميكرونيدلينگ اين است كه اين درمان به صورت منحصر به فرد نيست. اين را مي توان در هر منطقه از پوست كه نياز به تعمير دارد، به خصوص مناطقي كه علائم كشش يا زخم هاي آكنه را مانند پاها، سينه، پشت و لب به لب نشان مي دهند. تنها چهار تا شش جلسه ميتواند در اين مناطق مشكل ايجاد كند.


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۳۸:۱۳ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب