كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 17
دیروز : 57
افراد آنلاین : 1
همه : 25047

ترفندهايي براي نرم و لطيف كردن پوست دست

ترفندهايي براي نرم و لطيف كردن پوست دست : بدون شك پوست تاثير شگفتي در زيبايي و شادابي فرد داريد . همه ي ما انسان ها خواستار زيبايي و داشتن پوستي نرم و لطيف هستيم . پوست نرم و لطيف احساس شادابي و اعتماد به نفس را براي افراد به همراه دارد ، چرا كه پوست زبر و خشن نه تنها باعث اذيت فرد مي شود ، بلكه در زيبايي ظاهري هم تاثير منفي دارد . براي داشتن پوستي نرم و لطيف روش ها و راهكارهاي مختلفي وجود دارد ، در اين مقاله برآن شده ايم كه چند نمونه از بهترين روش ها و راهكارها را براي داشتن پوستي نرم و لطيف براي شما ارائه دهيم . براي اينكه پوست دستان خود را نرم و لطيف كنيد روش هاي مختلفي وجود دارد كه ما در اين مطلب به چند نمونه از بهترين هاي آن اشاره ميكنيم.

نرم و لطيف كردن پوست دست

نرم و لطيف كردن پوست دست

چند نمونه از روش ها و راهكارها براي نرم و لطيف كرذن پوست دست

خواستار و آرزوي همه ي افراد داشتن پوست دست هايي نرم و لطيف است . در اين ميان افرادي هستند ، كه شغلشان ايجاب مي كند كه كارهاي سختي را انجام دهند ، اغلب اين افراد هميشه نگران پوست خود هستند ، و تصور مي كنند كه ديگر هيچ وقت نمي توانند داشتن پوست نرم و لطيف را تجربه كنند ، بايد بگوييم كه ديگر جاي نگراني نيست . چرا كه براي نرم و لطيف كرذن پوست دست روش هاي مختلفي وجود دارد ، كه در اين مقاله به توضيح اين روش ها خواهيم پرداخت .

استفاده از ماسك براي نرم و لطيف كردن پوست دست

انواع ماسك براي نرم و لطيف كرذن پوست دست

انواع ماسك براي نرم و لطيف كرذن پوست دست

پوست دست از جمله نقاطي از پوست بدن انشان است ، كه بسيار حساس و آسيب پذير مي باشد . و همين حساس بودن باعث مي شود كه در اثر انجام كار زياد پوست دست زيبايي و طراوت و لطافت خود را از دست داده و دچار چين و چروك شود . از دست رفتن لطافت پوست دست ربطي به سن ندارد ، چرا كه ما مي توانيم افرادي با سن جوان را ببينيم كه دست هايي زبر و خشن دارند و لطافت دست هايشان از بين رفته است .

براي اينكه بتوان از پوست دست به خوبي محافظت كرد ، توصيه ي ما به خانم ها اين است ، كه در هنگام انجام كارهاي منزل از دستكش استفاده كنند ، اين كار از آسيب رسيدن به لطافت و نرمي پوست دست جلوگيري مي كنند ، و علاوه بر حفاظت از پوست دست خانم ها ناخن هايي تميز و سالم خواهند داشت .

توصيه ي ديگري كه براي نرم و لطيف كرذن پوست دست داريم اين است كه ، بعد از اينكه هر بار دست ها را مي شوييد ، از كرم يا لوسيون براي پوست دستهايتان استفاده كنيد.

استفاده از چند ماسك كه براي نرم و لطيف كردن پوست دست بسيار عالي هستند .

در زير به معرفي چند ماسكي كه در نرم و لطيف كردن پوست  دست بسيار موثر هستند ، مي پردازيم :

ماسك تخم مرغ و روغن بادام

استفاده از اين ماسك صورت براي پوست هاي كه خيلي خشن هستند ، بسيار مناسب و ايده آل مي باشد . براي تهيه ي اين ماسك از مواد زير استفاده كنيد :

۲ عدد زرده تخم مرغ

۲ قاشق چايخوري روغن بادام شيرين

۲۵ گرم گلاب را با يكديگر مخلوط كرده و به شكل خمير درآوريد و شب هنگام خواب لايه اي نازك از ماسك را روي دست ها بماليد .

و سپس دستكش نخي بزرگ به دست كنيد و صبح روز بعد دست ها را بشوييد. اين ماسك به نرم و لطيف شدن پوست كمك زيادي مي كند ، و باعث مي شود كه شا داشتن پوستي نرم و لطيف را تجربه كنيد . استفاده از اين ماسك در ماه يك الي دو بار توصيه مي شود .

ماسك سفيده تخم مرغ و عسل

براي تهيه اين ماسك مي توانيد به روش زير عمل كنيد :۱ عدد سفيده تخم مرغ، يك قاشق چايخوري گليسيرين، ۲۸ گرم عسل و مقداري پودر جو را با هم مخلوط كرده و سپس اين ماسك را به مدت يك تا دو ساعت روي دست ها بگذاريد ، و سپس با آب ولرم دست ها را بشوييد .
استفاده از اين ماسك نيز در ماه يك الي دو بار توصيه مي شود .

ماسك بادام

بادام و روغن آن براي پوست بسيار مفيد مي باشد ، و تهيه ي ماسك آن براي نرم و لطيف كردن پوست دست كمك بسيار زيادي مي كند . براي تهيه ي ماسك بادام دو روش وجود دارد ، و شما مي توانيد از هركدام از روش هاي زير استفاده كنيد .

روش اول

شيره بادام را با كمي شير مخلوط كرده و به دست ها بماليد . و سپس دستكش نخي به دست كنيد و بعد از گذشت چند ساعت دست ها را با آب ولرم بشوييد.

روش دوم

يك زرده تخم مرغ و روغن بادام و چند قطره سركه و يك قاشق غذاخوري عسل را با هم مخلوط كرده و به دست ها بماليد. و سپس براي پوشاندن دست ها از دستكش نخي استفاده كنيد و بعد از گذشت چند ساعت دست ها را با آب ولرم بشوييد.

ماسك گليسيرين و گلاب

نصف فنجان گلاب را با۲ تا ۴ قاشق غذاخوري گليسيرين را در داخل ظرفي ريخته و آن را خوب به هم بزنيد. براي غليظ تر شدن مخلوط مي توانيد ، گليسيرين را قبل از استفاده، كمي حرارت دهيد .
در مرحله ي بعدي دو قاشق آرد ذرت و مجددا نصف فنجان گلاب به آن بيافزاييد تا اينكه مخلوط به شكل كرم درآيد . و سپس وماسك را به دست ها ماليده و بعد از گذشت چند ساعت دست هايتان را بشوييد .

در ادامه ي مقاله يكسري نكاتي را براي مراقبت و زيبايي پوست به شما ارائه مي دهيم .

استفاده از ماسك جودوسر براي نرم و لطيف كردن پوست دست خشن بسيار موثر مي باشد .

ماسك جودوسر

كاربرد ماسك جودوسر براي نرم و لطيف كردن پوست هاي خشن و يا سرخ مي باشد . براي تهيه ي اين ماسك به روش زير عمل كنيد : آرد جودوسر را با كمي آب به شكل خمير درآورده و به مدت ۲۰ دقيقه روي دست ها بگذاريد. استفاده از اين ماسك بعد از چند بار ، باعث نرمي و لطافت پوست دست شما مي شود .

ماسك كره كاكائو

كره كاكائو براي نرم كردن پوست بسيار موثر است . براي تهيه ي اين ماسك به اندازه ي يكسان از روغن بادام شيرين و كاكائو را با با هم درون ظرفي مخلوط كرده و ، و بعد از سرد كردن مخلوط ، از اين ماسك بر روي دست هايتان استفاده كنيد . بعد از مدتي شما شاهد پوستي نرم و لطيف خواهيد بود .

معرفي دو ماسك ديگر براي نرم و لطيف كردن پوست دست :

براي اينكه پوستي دست نرم و سفيدي داشته باشيد ، مي توانيد مقدار ي عسل و آب ليموترش را با هم مخلوط كرده و اين ماسك را به مدت پانزده تا بيست دقيقه روي دست ها بماليد و سپس بشوئيد.
همچنين مي توانيد از مخلوط آب پرتقال و عسل براي نرم كردن دست هاي خشن و تيره استفاده كنيد .

برچسب ها: , , , , , , , ,

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۴۱:۳۹ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب