كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 72
دیروز : 57
افراد آنلاین : 1
همه : 25102

طراحي دكور نمايشگاهي , دكور نمايشگاهي , طراحي غرفه نمايشگاهي : شركت بارمان طراحان پارس در زمينه سرويس هاي طراحي غرفه ، ساخت و اجراي غرفه هاي فروشگاهي و نمايشگاهي آماده است تا هر گونه خدمتي را به بهترين شكل به كاربران عزيز ارائه نمايد.

خدمات طراحي غرفه نمايشگاهي و فروشگاهي

۱)طراحي نمونه هاي مختلف غرفه هاي نمايشگاهي :

طراحي اين نوع غرفه ها توسط طراحاني انجام مي شود كه در اين زمينه بسيار مجرب و با تجربه هستند و همچنين از آخرين متدهاي روز دنيا و جديدترين طرح ها آگاهي هاي لازم و كافي را داشته اند.

طراحي غرفه نمايشگاهي

طراحي غرفه نمايشگاهي

۲)طراحي دكور نمايشگاهي در نقاط مختلف كشور :

شما چه در نمايشگاه هاي تجاري تهران باشيد و چه در نمايشگاه هاي شهرستان ها ، ساخت و اجراي غرفه برايتان انجام خواهد شد.

۳) جمع آوري غرفه :

پس از اينكه كار نمايشگاه به اتمام رسيد با توجه به محدوديت هاي زماني كه در دستورالعمل نمايشگاه وجود دارد ، جداسازي قطعه ها و جمع آوري غرفه انجام مي گيرد.

۴)ارائه سرويس :

در زمان برگزاري نمايشگاه ها ، سرويس هاي مورد نظر ارائه مي شود.

۵)پشتيباني و تعمير :

اگر نياز به پشتيباني يا تعمير وجود داشته باشد در اسرع وقت انجام مي شود.

۶) تبليغات :

انجام هر گونه طراحي هاي گرافيكي و بنر ، كاتالوگ و لايت باكس با استفاده از جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا صورت مي گيرد.

۷)ارائه سرويس هاي مختلف:

سرويس هاي مختلفي مثل نورپردازي ، اينترنت ، تجهيزات بسيار مدرن بصري ، صفحه نمايش هاي جديد و …. ارائه مي گردد.

۸)ارائه تجهيزات و مبلمان هاي جديد و مدرن

طراحي دكور نمايشگاهي تجاري

اگر قرار داد انجام شود ، طراحي دكور نمايشگاهي بدون هزينه و رايگان انجام مي شود. طراحان شركت براي اينكه ديدگاه ها و پيام هاي شما را به بازديدكنندگان شما انتقال بدهند مشاورهاي را با شما خواهند داشت و پس از آن طرح اوليه ارائه مي شود.لازم است بدانيد اگر شما بخواهيد تغييراتي را در طرح اوليه انجام بدهيد امكان پذير خواهد بود، تا شما تاييد نهايه را اعلام كنيد.

يكي از اصلي ترين اهداف ما در طراحي دكور نمايشگاهي اين است كه رضايت مشتريان عزيزمان را بدست بياوريم و هميشه تلاش كرده ايم تا مشتريانمان را راضي نگه داريم.شما مي توانيد به تاريخچه همكاري ما با برندهاي معتبر و شركت ها نگاهي بيندازيد.

طراحي دكور نمايشگاهي و تجاري و اجراي آنها

همكاران ما هميشه سعي كرده اند تا غرفه هاي را براي مشتريان عزيز آماده كنند كه در ساخت آنها از بهترين مواد جديد و مدرن استفاده شده باشد و همچنين غرفه تناسب كافي با بودجه ي شما را داشته باشد.از ساخت غرفه از مواد مختلفي مثل چوب، ملامينه و لمينت ، نئوپان ، فلزاتي مانند آلومينيوم استفاده مي گردد. لازم است بدانيد در غرفه هاي كه از مواد مختلف استفاده شده ، خاص بودن و برجسته شدن غرفه بيشتر نمايش داده مي شود. تيم كاري ما براي رسيدن به هدف سعي مي كند كه ساخت و اجراي غرفه را با طراحي هاي سه بعدي و با كيفيت و برجسته انجام بدهد.

طراحي دكور نمايشگاهي

طراحي دكور نمايشگاهي

ارائه خدمات بعد از برگزاري زمان طراحي دكور نمايشگاهي

زماني كه غرفه برپا مي شود به معني نيست كه كار تمام شده و ديگر هيچ كاري نيازي نيست انجام بدهيم. شركت ما به مشتريان خود اين اطمينان را ميدهد كه اگر در زمان برگزاري غرفه به بازسازي يا تعميري نياز بود در كوتاه ترين زمان ممكن و در حين برپايي نمايشگاه آن را برطرف نمايد درچنين شرايطي كوچك بودن يا بزرگ بودن غرفه اصلا مد نظر نيست و تحت هر شرايطي اين خدمات ارائه خوهد شد.

جمع آوري دكور نمايشگاهي پس از اتمام آن

همكاران ما به خوبي اين را مي دانند كه زمان بندي در جمع آوري غرفه بسيار مهم است و در پايان نمايشگاه به مشتريان تضمين مي دهند كه بدون هيچ مشكلي و سريعا براي جمع آوري نمايشگاه اقدام كنند.

۱۰ نكته شگفت انگيز در طراحي دكور نمايشگاهي

همه ي ما تقريبا مي دانيم كه برندهاي مختلف و شركت ها مي توانند با حضور در نمايشگاه ها خدمات و محصولاتشان را به بازديد كنندگان نشان دهند و در واقع نوعي اعتماد سازي را براي خودشان به وجود بياورند. اما تنها حضور در نمايشگاه كافي است بلكه بايد غرفه ي را داشته باشيد كه بسيار خلاقانه و شكيل باشد تا بتوانيد در برجسته نشان دادن غرفه تان تاثير زيادي را ايفا كنيد.

متاسفانه در ايران زياد نمي توان به وضوح خلاقيت را در نمايشگاه ها مشاهده كرد و معمولا يكنواختي در آنها به چشم مي خورد.در ادامه اين مطلب ما به چندين ايده اشاره كرده ايم كه شما مي توانيد با بكار گيري آنها تاثير غرفه تان را در ديد مخاطبان چندين برابر كنيد. اگر مي خواهيد براي رسيدن به هدف و موفقيتتان گام برداريد به شما توصيه مي كنيم ادامه اين مطلب را به دقت مطالعه نماييد.با ما همراه باشيد….

۱ – طراحي دكور نمايشگاهي را چگونه انجام دهيم ؟

قطعا مي دانيد طراحي يكي از مهم ترين و اساسي ترين بخش هاي است كه بايد در غرفه هاي نمايشگاهي بسيار به آن دقت شود و به بهترين شكل انجام گردد. در طراحي دكور نمايشگاهي نيازي نيست كه كار پيچيده يا بسيار سختي را انجام بدهيد.گاهي مي توان به وسيله ايده هاي ساده يك فضاي بسيار ايده آل ايجاد كرد البته اگر آن ايده منطقي و اساسي باشد. مثلا يك نورپردازي فوق العاده يا استفاده از الوارهاي چوبي مي تواند در شكيل بودن طراحي شما نقش مهمي داشته باشد.

۲) تاثير رنگ ها در طراحي غرفه نمايشگاهي

رنگ ها در زندگي ما تاثيرات زيادي دارند و البته در غرفه هاي نمايشگاهي يكي از المان هاي كه مي تواند در جذاب نشان دادن غرفه تان تاثير فراواني داشته باشد رنگ ها هستند به شرط آنكه استفاده صحيح از رنگ ها را فراموش نكنيد. مي توان از رنگ سفيد در غرفه تان استفاده كنيد و براي اينكه حالت كسل كننده و يكنواختي آن را از بين ببريد از ديگر رنگ ها در كنار آن نيز استفاده نماييد.

۳) بكار گيري هارموني رنگ ها در طراحي دكور نمايشگاهي

دكور نمايشگاهي

دكور نمايشگاهي

به خوانايي غرفه ها را در زمان طراحي دكور نمايشگاهي بايد دقت فراواني داشته باشيد.نيازي نيست همه ي محصولات خودتان را در غرفه تان به نمايش بگذاريد و در نهايت با شلوغي غرفه سبب شويد بازديدكنندگان سردرگم شوند. به جاي آن مي توانيد يك كاتالوگ تنظيم كنيد و در آن تمامي محصولاتتان را به مشخصات و اطلاعات لازم معرفي نماييد و به بازديدكنندگان كه علاقه دارند از تمامي محصولاتتان ديدن كنند يك كاتالوگ تحويل بدهيد.

۴)بكار گيري رنگ هاي گرم را فراموش نكنيد

سعي كنيد در طراحي دكوراسيون داخلي غرفه هاي نمايشگاهي از رنگ هاي گرم استفاده نماييد چون سبب مي شود مخاطبان بيشتري به سمت شما جذب شوند.البته در كنار رنگ هاي گرم ، از رنگ هاي خنثي مانند خاكستري كمك بگيريد تا تاثير شما چندين برابر شود و نتايج بهتري دريافت كنيد.

۵)استفاده از كف سازي هاي خلاقانه در طراحي غرفه نمايشگاهي

لازم است بدانيد استفاده از قفسه ها و استندها در غرفه هاي كه مساحت كوچكي دارند، كار صحيحي نيست چون با اين كار تردد را با مشكل روبرو كرده ايد. از كف سازي هاي خلاقانه به منظور راهنمايي مشتريانتان استفاده كنيد و سعي كنيد اكثر محصول ها و كالاهايتان را روي ديوار به نمايش بگذاريد.

۶) بكار گيري استندهاي خلاقانه در طراحي دكور نمايشگاهي

بكار گيري استندهاي خلاقانه را در طراحي دكور نمايشگاهي فراموش نكنيد. يكي ديگر از مواردي كه مي تواند تاثير زيادي در جذابيت غرفه هاي شما داشته باشد قفسه ها و استندهاي هستند كه شما به وسيله آنها محصولات و لوازمتان را عرضه مي كنيد. مي توانيد از خلاقيت تان براي بهتر نشان دادن قفسه ها و استندها استفاده نماييد به گونه ي كه سبب شويد محصولاتتان را بازديدكنندگان به خوبي ببينند.

۷) طراحي دكور نمايشگاهي به شكل فضاي هاي بسته يا باز

اگر مي خواهيد به نوعي سبب شويد تا بازديدكنندگان وسوسه شوند تا از غرفه تان ديدن كنند بايد حس كنجكاوي آنها را برانگيزيد به اين شكل كه مي توانيد طراحي را براي غرفه تان در نظر بگيريد كه دور تا دور آن بسته است و فقط يك ورودي دارد كه به صورت خلاقانه ي طراحي شده و در نهايت براي بازديدكنندگان هيجان انگيز باشد.

۸) استفاده از محصولاتتان در طراحي دكور نمايشگاهي

يكي از گزينه هاي كه شما مي توانيد در طراحي دكور نمايشگاهي بكار بگيريد استفاده از محصولات و كالاهاي خودتان است.شما با اين كار علاوه بر اينكه بخوبي مي توانيد محصولاتتان را به مشتريان معرفي كنيد بلكه ماهيت اصلي غرفه تان را نيز در نگاه اول به مشتريان رسانده ايد. تا به حال شركت هاي بزرگي از اين روش براي معرفي خودشان استفاده كرده اند مانند شركت نايك.

طراحي دكور نمايشگاهي

طراحي دكور نمايشگاهي

۹)استفاده از رنگ هاي تيره را فراموش نكنيد

در صورتي كه مي خواهيد غرفه تان با ديگر غرفه ها تفاوت داشته باشد ، در طراحي دكور نمايشگاهي از رنگ هاي تيره استفاده نماييد. يكي از ايده هاي جذاب در اين مورد استفاده از رنگ تيره در طراحي نمايشگاه و بكارگيري رنگ هاي گرم براي تزئين آن است.البته فراموش نكنيد كه اين كار بايد با دقت كافي و در نظر داشتن تمامي جوانب انجام شود نه اينكه سبب شود تاثير منفي بر روي محصولات و كالاهايتان داشته باشد.

۱۰)خوانايي دكور نمايشگاهي

در آخرين نكته بايد بدانيد كه غرفه شما بايد به گونه ي باشد كه خوانايي كافي را دارا باشد نه اينكه سبب شود بازديدكنندگان دچار حس سردرگمي شود.براي اينكه فضاي غرفه تان از مسيرهاي ارتباطي جدا شوند مي توانيد ديوارهاي مشبك را بكار بگيريد. اين ديوارها علاوه بر اينكه زيبايي جذابي را به غرفه شما ميدهند بلكه سبب مي شود جداسازي فضاي غرفه شما به بهترين شكل انجام گردد.
اگر مي خواهيد طراحي فوق العاده ي داشته باشيد مي توانيد با مشاوران ما در اين زمينه مشورت كنيد.فراموش نكنيد كه هدف از برگزاري دكور نمايشگاهي اين است كه شما در ذهن مشتريان خود جاي بگيريد و در اصل تبليغات موثري را انجام بدهيد كه تاثير مثبتي در ميزان فروش شما داشته باشد.
ما همواره سعي كرده ايم شما را به خواسته هايتان نزديك كنيم چرا كه هدف ما جلب رضايت مشتريان عزيز و كمك به افزايش كسب و كارشان است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۱۱:۳۱ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب