كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 54
دیروز : 320
افراد آنلاین : 2
همه : 25027

باربري و اتوبار  تهران

امروزه براي جابجايي كالا و لوازم و وسايل منزل از نقطه اي به نقطه ديگر از شركت هايي كه باربري و اتوبار ناميده مي شد استفاده مي كنيم . برخي از اين شركت ها در اكثر زمينه هاي حمل و نقل فعاليت مي كنند . همانطوركه مي دانيم حمل و نقل كالا و وسايل به سه صورت در كل دنيا انجام مي شود :

حمل و نقل هوايي , حمل و نقل زميني , حمل و نقل دريايي

در حمل و نقل هوايي (باربري هوايي )كه از نام آن مشخص است تنها از يك وسيله مي توان بهرمند شد و آن هواپيما مي باشد. لذا به اين كار فريت بار يا در اصطلاح كارگو مي گويند كه اين كالا ها شامل : كالاي تجاري , بار مسافر , حيوانات و … مي تواند باشد.

اما در حمل ( باربري ) دريايي نيز تنها از يك نوع وسيله براي جابجايي كالا مي توان استفاده كرد كه تقريبا مي توان گفت در سراسر دنيا اين نوع جابجايي تيف بزرگي از باربري را به خود اختصاص داده است چرا كه اكثر كالاهاي مصرفي كشورها از اين طريق جابجا مي شود .

امام مهمترين و اصلي ترين بحث ما كه بحث باربري زمين است و ما در اينجا فقط به باربري داخل كشور و درون مرزي مي خواهيم بپردازيم با انواع وسيله هاي نقليه مي تواند انجام شود . به صورت كامل مي توان مهمرين و كاربردي ترين وسيله هاي نقليه در كشور را بدين صورت بيان كرد :

قطار , اتوبوس , كاميون , تريلي , نيسان , وانت بار , سه چرخه

در اين بين باز دايره فعاليت را ما كمي ديگر كوچكتر مي كنيم و از بين موارد بالا سه مورد : كاميون , نيسان و وانت بار را مي خواهيم در قالبي به عنوان اتوبار و باربري درون شهري و برون شهري شرح دهيم .

باربري و اتوبار درون شهري تهران

بزرگترين جابجايي درون شهري در كشور متعلق به تهران مي باشد كه مربوط به اثاث كشي منازل است . با وجود همچين رخدادي شركت هاي حمل و نقل داخلي به عنوان اتوبار و باربري شكل گرفته اند و در حال فعاليت و خدمت رساني به مردم مي باشند .

باربري هاي تهران در سطوح مختلفي فعاليت مي كنند كه اكثرا تمام نقاط شهر تهران را در برگرفته اند. و سرويس به تمان نقاط تهران ارائه مي كنند. همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم بيشتر اين باربري ها با سه وسيله كاميون هاي شش چرخ و نيسان و وانت بار فعاليت مي كنند . كه بر اساس نياز و اندازه بار مورده استفاده قرار مي گيرد اين وسايل .

هر بابري در شهر تهران براي فعاليت هاي خود تعرفه هايي را اختيار كرده و نيز در اين بين خدماتي نيز به صورت رايگان در اختيار مشتريانش قرار مي دهد . معروفترين خدمات رايگان مشاوره و راهنمايي هايي است كه براي بسته بندي و استفاده از وسايل مناسب براي جابجايي است .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۰۷:۰۵ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب