كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 43
دیروز : 320
افراد آنلاین : 1
همه : 25016

درمان خط خنده و اخم صورت , بهترين روش هاي رفع و درمان اخم صورت

آبان ۶, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در , , /توسط

درمان اخم صورت , درمان خط خنده و اخم صورت , قيمت رفع و درمان اخم صورت , جوانسازي صورت , درمان خط خنده صورت , مركز و كلينيك تخصصي جوانسازي و رفع خط اخم صورت : خط خنده يا همان چروك هاي هلالي اطراف دهان و كنار لب ها و خط اخم چين و چروك بين ابروها و پيشاني ، مشكل بيشتر مردان و زنان است . خط خنده و خط اخم لزوما به دليل پيري و افزايش سن به وجود نمي آيد ، ولي روند پيري آن را عميق تر مي كند ، و با گذشت سن پوست خشك تر و نازك تر شده و قابليت كششي خود را از دست مي دهد ، بعد از ايجاد چين و چروك در صورت بازگشت به حالت اوليه ممكن نيست ، ولي روش هاي درماني براي كم كردن چين و چروك ها وجود دارد .

 


در ايجاد چين و چروك ها ي پوست ، و خطوط خنده و لبخند ، عوامل زيادي دخيل هستند ، برخي از اين عوامل عبارتند از : عوامل ژنتيكي ، اشعه ي ماورا بنفش ، نور خورشيد ، و مصرف سيگار و دخانيات . علاوه بر اين خط خنده و خط اخم در طي احساساتي كه شما داريد ، و حالت هايي كه به چهره خود در هنگام بروز احساسات مي دهيد ، بستگي دارد . اگر چه خنده بهترين درمان براي بيماري ها است ، ولي حركت عضلات صورت در هنگام خنديدن باعث ايجاد چين و چروك هاي خاصي روي صورت مي شود ، كه اصطلاحا به آن خط خنده گفته مي شود .

خطوط اخم چين و چروك هايي هستند ، كه به طور عمودي در فاصله ي بين ابروها شكل مي گيرند ، گاهي اوقات حتي وقتي فرد اخم نمي‌كند هم اين خطوط وجود دارند و باعث مي‌شوند كه چهره يك فرد، اخمو و عبوس به نظر برسد. با افزايش سن پوست حجم و انعطاف پذيري خود را از دست داده و باعث عميق تر شدن خط لبخند و خط اخم مي شود . پيشگيري از ايجاد خط اخم و خط لبخند ، در طي روند پيري ، امكان پذير نيست ، از طرفي بعد از ايجاد اين خطوط پوست صورت قادر به ترميم خود و برطرف كردن آن‌ها نيست.

براي بسياري از افراد خط خنده و خط اخم ناخوشايندترين مشكلي است ، كه مي تواند در چهره شان به وجود بيايد . اگر چه ظاهر ناخوشايند خط اخم و لبخند را مي توان با با استفاده از كرم‌هاي مرطوب كننده و ساير محصولات محافظت كننده پوست تا حدودي برطرف كرد . ولي بسياري از افراد خواهان از بين بردن دائمي خطوط خنده و اخم هستند .  براي از بين بردن خط اخم و خط لبخند يكسري عمل هاي زيبايي و يكسري روش هايي وجود دارد ، كه در ادامه اين مقاله به اين موضوع خواهيم پرداخت .

در كلينيك ليزر مو ، متخصصين ما از انواع روش هاي موجود براي درمان خط لبخند و خط اخم اشتفاده مي كنند ، متخصصين ما بعد از مشاوره با شما و تقبل هزينه از سوي شما ، متخصص با ارزيابي نوع پوست شما ، عمق خط لبخند و اخم بهترين روشي را كه براي شما مناسب است و منجر به نتيجه ي دلخواه مي شود ، را براي شما انتخاب مي كند .

علت ايجاد خنده خنده و خط اخم صورت چيست ؟

اگر چه خط خنده نشان دهنده يك زندگي سرشار از نشاط و شادي است ، كه لب ها را بارها به لبخند وا داشته است . ولي با بالا رفتن سن اين خطوط عميق تر شده و چهره را پيرتر از سن واقعي نشان مي دهد .

تغييرات در رنگ‌دانه‌هاي پوست، بافت پوست و ظاهر شدن خطوط و چين‌وچروك با گذشت سن آغاز مي‌شود. همچنين رطوبت پوست و انعطاف‌پذيري آن كاهش مي‌يابد و نيز توليد كلاژن و الاستين هم كاهش مي يابد . فرآيند پيري و مواجه شدن با آثار ناشي از آن غير قابل فرار است . ولي مي توان با استفاده از يكسري روش ها از ايجاد خطوط خنده و لبخند ، پيشگيري كرد . و يا حتي اين خطوط را از بين برد .

خطوط اخم چين و چروك هايي هستند ، كه به طور عمودي در فاصله ي بين ابروها و پيشاني شكل مي گيرند . و حركت متناوب عضلات پوست كه توسط آن‌ها احساسات ما ابراز مي‌شوند ، علت بروز اين خطوط اخم هستند . امروزه براي درمان و رفع خط اخم يكسري روش هايي وجود دارد ، كه مشابه روش درماني رفع خط خنده است ، كه در ادامه اين مقاله بيشتر به اين موضوع مي پردازيم .


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.


راه و روش درمان خنده خنده و خط اخم صورت

براي جوان سازي پوست ، صاف كردن و نرم كردن پوست و از بين بردن خط اخم و خط خنده روش هاي نويني وجود دارد . اين روش ها اثر خوبي دارند ، و روش هاي كم تهاجمي بوده و نياز به بستري شدن وجود ندارد . در ادامه به معرفي اين روش ها مي پردازيم .

 

تزريق بوتاكس

تزريق بوتاكس يكي از موثرترين درمان ها براي از بين بردن خط خنده و خط اخم مي باشد . تزريق بوتاكس با انسداد موقت تكانه‌هاي عصبي باعث كم تحرك و فلج شدن ماهيچه هايي مي شود ، كه باعث به وجود آمدن خط خنده و خط اخم شده اند ، در واقع بوتاكس با فريز كردن اين ماهيچه ها خطوط را از بين مي برد . تزريق بوتاكس علاوه بر درمان چين و چروك ، براي پيشگيري اوليه از بروز اين خطوط هم كاربرد دارد . نتيجه ي حاصل از تزريق بوتاكس در ۱ الي ۳ روز اول قابل مشاهده است . مدت دوام و ماندگاري آن ۴ ماه است .و بعد از اين مدت اثرات بوتاكس براي رفع خط خنده و خط اخم به مرور از بين رفته و بعد از حداكثر ۶ ماه دوباره خط اخم و خط خنده ظاهر مي شود . و نياز به تزريق مجدد مي باشد .

تزريق بوتاكس براي از بين بردن چين و چروك ، خطوط اخم ، خطوط خنده ، و خطوط بيني مي تواند ، چندين بار به طور مجدد انجام شود ، و هيچ محدوديتي در اين رابطه وجود ندارد . هر چه تعداد دفعات تزريق بيشتر باشد ، به دليل لاغرتر شدن عضلات ناحيه ي تزريق درمان بهتر انجام مي گيرد . تزريق بوتاكس يك روش درماني بدون عوارض براي رفع خط خنده و اخم مي باشد و نيازي به سپري كردن دوره ي نقاهت وجود ندارد . هزينه ي تزريق بوتاكس به ناحيه ي تحت درمان ، مقدار و نوع بوتاكس ، شدت عارضه ، حق الزحمه پزشك براي افراد مختلف متفاوت است .

تزريق ژل براي درمان خط لبخند صورت

تزريق ژل درماني موفقيت آميز براي برطرف كردن چين و چروك ، و خطوط خط و اخم مي باشد . ژل هاي تزريقي معمولا از مواد طبيعي ساخته شده اند ، لذا حساسيت زا نيستند .

لاغري ، عوامل ژنتيكي ،صحبت كردن ، سيگار كشيدن ، جويدن آدامس ، تحليل فك بالا و لثه هم جز عوامل ايجاد خط خنده مي باشند ، علاوه بر اين ها با افزايش سن حجم بافت نرم زير پوست كم مي شود ، و اين باعث تشديد خطوط خنده خواهد شد . به دليل اينكه تزريق ژل يك روش غيرتهاجمي است و با حس كننده موضعي انجام مي شود ، و بعد از تزريق عوارض جانبي خيلي كمي دارد ، بيشتر افراد ترجيح مي دهند ، به جاي استفاده از ماده سمي كه باعث فلج شدن عضلات صورت مي شود ، از تزريق ژل نسبت به درمان خط خنده و اخم اقدام كنند.

رايج ترين ژل مورد استفاده براي تزريق از مشتقات اسيد هيالورونيك مثل رستيلان ساخته مي شود . راديسه (Radiesse) يك ماده پركننده با دوام تر است، زيرا بدن كلاژن را دور كره‌هاي بسيار ريز شكل مي دهد در نتيجه باعث مي شود ، نواحي كه تزريق ژل در آن‌ها صورت گرفته حجيم شوند.

خطوط لبخند و اخم به تدريج و با گذشت زمان به وجود مي آيد . با شروع روند پيري ، توليد كلاژن ، الاستين ، هيالورونيك اسيد درم پوست كم مي شود . كلاژن به‌عنوان يك پروتئين حفاظتي مهم براي پوست ما عمل مي‌كند؛ الاستين اجازه مي‌دهد تا پوست سفتي خود را حفظ كرده و در برابر چين‌وچروك مقاومت كند ؛ اسيد هيالورونيك به حفظ آب پوست كمك كرده و به پوست حجم و فرم مي‌دهد. ژل به دليل اينكه از اسيد هيالورونيك ساخته شده و اين ماده جز مواد موجود در بدن مي باشد ، حساسيتي در تزريق ژل وجود ندارد ، و تزريق ژل براي رفع خط اخم و خط خنده يك روش درماني تاييد شده مي باشد .

استفاده از ليزر  براي درمان خط اخم صورت

ليزر درماني يكي از بهترين روش ها براي درمان چين و چروك ها و از بين بردن خط لبخند و خط اخم بين ابروها مي باشد . نور ليزر به سطح پوست تابانده شده و با از بين بردن لايه ي رويي باعث از بين رفتن چين و چروك مي شود . در واقع اين پرتو هاي نور به نحو دقيق زنجيرهاي مولكولي پوست آسيب ديده را به صورت لايه لايه برميدارد ، و اين كار را تا زماني ادامه مي دهد كه ظاهر يكنواخت ، نرم و صاف تري از پوست به دست بيايد . و بعد از آن بدن مجبور به ساخت لايه ي جديدي مي شود ، اين لايه صاف و بدون چروك مي شود . ليزر درماني در از بين بردن لكه هاي پوستي ، جاي جوش ، زخم و آكنه هم موثر است .

پرتوهاي ليزر اپيدرم (لايه ي بيروني پوست) را از بين مي برند و با هدف قرار دادن لايه زيرين پوست با نام درميس (قسمت حساس و عروقي پوست) و گرم كردن درميس باعث تحريك رشد كلاژن ها مي شود ، بعد از بهبود درمان پوست صاف تر و سفت تر مي شود .

استفاده از براي رفع خط خنده و خط اخم معمولا با بي حس موضعي و به صورت سرپائي انجام مي شود . براي كاهش درد و سوزش بعد از عمل پزشك به بيمار مسكن تجويز مي كند .

عوارض ناشي از ليزر درماني براي رفع خط خنده و خط اخم بسيار نادر است و ممكن است بعد از عمل ليزر پوست بيمار دچار تورم، پوسته شدن، حساس شدن،خارش، قرمزي پوست، تحريك پذيري، آكنه وعفونت شود . مشكلات افتادگي پلك و سوختگي به ندرت اتفاق مي‌افتد. اين عوارض خيلي شايع و زود گذر است . و در صورت توجه به توصيه هاي پزشك خيلي زود برطرف مي شود ، پزشك به بيمار توصيه مي كند ، براي جلوگيري از عفونت ناحيه تحت درمان را چندبار در روز با آب سرد شستشو دهد و پماد هاي تجويز شده براي دوره ريكاوري را بطور منظم شسته و تجديد كند. بيمار در معرض نور خورشيد قرار نگيرد و در طول دوره بهبود چندين بار به پزشك مراجعه كند .

ميكرودرم براي رفع اخم صورت

ميكرودرم يكي از روش هاي موثر و كارآمد در از بين بردن و رفع خنده خنده و خط اخم مي باشد . در اين روش يك ماده ي معدني بي ضرر ، كه پودر اكسيد آلومينيوم دارد ، در تماس با پوست قرار مي گيرد . اين پودر داراي كريستال‌هاي ريز مي باشد . كريستال‌هاي ريز باعث ساييده شدن سطح پوست مي شود و بافت هاي مرده را از بين مي برد . و بعد از آن سيستم ايمني بدن فعال شده و مكانيزم ترميم پوست شروع مي شود و پوستي صاف و بدون چروك به وجود مي آيد .

عوارض جانبي

عوارض جانبي ناشي از تزريق بوتاكس براي رفع خط خنده و خط اخم جزئي و موقتي است ، و مواردي چون قرمزي، ورم و كبودي را شامل مي‌شود . به مدت ۴ ساعت بعد از تزريق بوتاكس از ماليدن پوست و ماساژ دادن آن خودداري كنيد ، چون اين كار باعث حركت بوتاكس شده و نتيجه ي نامطلوبي بر جاي مي گذارد .

با رعايت توصيه‌هاي زير مي‌توان از ورم و كبودي پس از تزريق بوتاكس جلوگيري كرد:

  • مصرف نكردن آسپرين، اگزدرين، ايبوپروفن، اليو يا ادويل از يك هفته قبل از درمان تا دو روز پس از تزريق. مصرف تايلنول ايرادي ندارد.
  • عدم مصرف ويتامين E يا گل راعي (سنت جان ورت) به مدت ۲ تا ۳ روز قبل و بعد عمل، مصرف مولتي ويتامين ايرادي ندارد.
  • اجتناب از فعاليت‌هايي مانند پياده‌روي تا ۲۴ ساعت پس از تزريق
  • مصرف قرص آرنيكا از دو هفته قبل از درمان

عوارض جانبي ناشي از تزريق ژل براي رفع خط خنده و خط اخم شامل ورم، قرمزي، درد، خارش، تغيير رنگ و التهاب ناحيه تزريق مي باشد . اين عوار شايع و موقتي است و در عرض ۲ الي ۱۰ روز برطرف مي شود . كبودي و قرمزي خفيف بلافاصله بعد از درمان اتفاق مي افتد . اين عوارض نگران كننده نيست ، چرا كه در مدت زمان كوتاهي خود به خود برطرف مي شود .

روش هاي درماني ليزر و ميكرودرم براي رفع خط خنده و خط اخم عاري از عارضه مي باشند . و باعث پيشگيري و از بين بردن خط خنده و خط اخم مي شوند . روش ميكرودرم به دليل اينكه كاملا بدون عوارض است ، يكي از بهترين و كارآمدترين روش ها در از بين بردن خط خنده و خط اخم به شمار مي رود .

هزينه و قيمت درمان خط اخم صورت

هزينه و قيمت درمان خط اخم و خط خنده در بين افراد مختلف متفاوت است ، و به عوامل مختلفي چون تجربه و تخصص پزشك ، استحكام عضلات ، شدت عارضه و جنسيت بيمار بستگي دارد . در تزريق بوتاكس هزينه و قيمت علاوه بر موارد ذكر شده به سن بيمار و تعداد واحد هاي تزريق هم بستگي دارد ، و مردان به واحد هاي بيشتري براي تزريق نياز دارند . در واقع بسته به عضلات تحت درمان تعداد واحد هاي تزريق بين ۲۰ تا ۳۰ واحد متغير است .

***نتيجه گيري

علل ايجاد خط خنده و خط اخم مختلف است و تنها به افزايش سن مربوط نمي شود . براي درمان و رفع خط خنده و اخم روش هاي متعددي وجود دارد . متخصصين ما در كلينيك ليزر مو با بررسي شرايط شما بهترين روش را به شما توصيه مي كنند . با درمان خط خنده و اخم ظاهري جوان تر ، شاداب تر و زيباتر خواهيد داشت .

 


كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست با ليزر در اصل يك كلينيك مجهز به سيستم هاي ليزري در تمام زمينه هاي زيبايي به ويژه براي جوانسازي پوست و ليزر مو مي باشد. همچنين تمامي تزريقات زيبايي اعم از تزريق بوتاكس ؛ تزريق ژل , تزريق چربي , پروتز لب , پروتز چانه , پروتز گونه در اين كلينيك زيبايي نيز انجام مي شود.

براي كشب اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاورين ما در كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست تماس بگيريد. روشي نوين در پيش روي شما خواهيم گذاشت.

برچسب ها: , , , , , , ,

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۲۳:۴۲ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب