كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 165
دیروز : 168
افراد آنلاین : 1
همه : 23177

موهاي زائد در زنان , علل و درمان

مهر ۲۲, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در /توسط

موهاي زائد در زنان , علل و درمان : داشتن موهاي زائد باعث نارضايتي همه افراد به ويژه تمام بانوان است و در واقع يك مشكل مشترك تمام بانوان مي باشد . ودر برخي اوقات اين امر خجالت آور است و باعث شرمساري زنان مي شود و تاثير به سزايي در اعتماد به نفس بانوان دارد و گاهي اوقات باعث كاهش اعتماد به نفس آن ها مي شود .

رفع موهاي زائد فرآيندي دشوار و خسته كننده است و گاها زنان ساعت هاي طولاني را صرف از بين بردن موهاي زائد خود مي كنند كه علاوه بر اينكه درد آور است و احساس ناراحتي به همراه دارد ، بعد از چند روز دوباره اين موهاي زائد رشد مي كنند و نمايان مي شوند . داشتن موهاي زائد برخي اوقات علاوه براينكه بر ظاهر و اعتماد به نفس فرد تاثير مي گذارد مي تواند نشانه اختلال و عدم تعادل هورموني هم باشد و مشكلات داخلي فراواني را ايجاد كند، پس اين امر خيلي مهم است و نياز به درمان دارد.


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.


 

 

موهاي زائد در بانوان

 

تغييرات در رشد مو بايد جدي گرفته شود ، چه اينكه موهاي زائد بدن به صورت پراكنده باشد و چه تراكم موها زياد باشد. درهرحال بايد علل آن بررسي شده و قبل از اينكه مشكلات جدي به وجود بيايد درمان شروع شود.

از آنجائي كه داشتن موهاي زائد يك موضوع نگران كننده براي بانوان است و همه ي آن ها از اين موضوع ناراضي هستند.كلينيك هاي زيبائي مختلف درمان هاي متفاوتي مانند ليزر درماني هاي گوناگوني را براي رفع موهاي زائد بدن ارائه مي دهند .ليزر موهاي زائد بدن بهترين روش و راه حل براي از بين بردن موهاي زائد مي باشد . پرتو نور ليزر سلول هاي توليدكننده مو در ريشه يعني فوليكول مو را مورد هدف قرار مي دهد و از بين مي برد و رشد مو را متوقف مي كند به همين دليل ليزر اثري دائمي و بلند مدت را دارد.

متخصصين ما در كلينيك ليزر مو قبل از انجام عمل ليزر شرايط هر بيمار را بررسي مي كنند و با توجه به نوع و رنگ پوست و مو يك روش ليزر درماني مناسبي براي درمان انتخاب مي كنند و روند درمان و مراقبت هاي بعد از آن را به بيمار توضيح مي دهند و بيمار بعد از به دست آوردن اطلاعات كافي به طور آگاهانه اقدام به انجام عمل ليزر مي كند.

علت رشد موهاي زائد

رويش موهاي زائد علل مختلفي دارد كه شايع ترين آن ها عبارتند از :

ژنتيك

يكي از عوامل رشد موهاي زائد عامل ژنتيكي مي باشد اگر خانواده شما موهاي زائد زيادي دارند مثلا صورت پر مويي دارند شما هم مستعد رشد موهاي زائد هستيد. اگر موهاي زائد شما به دليل وراثت رشد مي كند تنها راه حل شما اين است كه بهترين روش را براي رفع موهاي زائد خود پيدا كنيد.

اختلال هورموني

وجود برخي از بيماري ها در زنان ممكن است باعث توليد بيش از حد هورمون هاي مردانه شود و باعث رويش بيش از اندازه موها در صورت و بدن زنان شده و منجر به بيماري پرمويي در زنان (هيرسوتيسم) شود.تخمدان پلي كيستيك، تومورهاي تخمدان از جمله عوامل شايع در عدم تعادل هورمون ها مي باشد. ، از جمله اختلال هاي غدد فوق كليوي كه تعادل هورمون هاي بدن را به هم زده و باعث رشد بيش از اندازه موها مي شوند ، عبارتند از :

  • سرطان غده فوق كليوي
  • تومور در ناحيه غده فوق كليوي
  • سندرم كوشينگ
  • هيپرپلازي مادرزادي آدرنال

مصرف دارو

مصرف بعضي از داروها مانند قرص‌هاي ضد بارداري، داروهاي استروئيدي و هورموني هم ممكن است سبب بروز پر مويي در زنان شوند. داروهاي زير را با احتياط مصرف كنيد تا دچار پرمويي نشويد.

  • تستوسترون
  • سيكلوسپورين
  • مصرف ماينوكسيديل در غلظت و مقادير بالا
  • مصرف انواع استروئيد به ويژه آنابوليك

افزايش آندروژن

عامل ديگر رويش بيش از اندازه موهاي زائد افزايش آندروژن يا همان هورمون مردانه مي باشد. در بدن بانوان هم مقداري آندروژن وجود دارد ولي وقتي مقدار آندروژن موجود در بدن بانوان از حد طبيعي بيشتر شود منجر به افزايش پرمويي به خصوص در صورت بانوان مي شود. در واقع رويش بيش از اندازه موي زائد در صورت بانوان واكنش بدن به افزايش آندروژن مي باشد.و زماني كه ميزان آندروژن به حد مجاز رسيد ، رشد موهاي زائد عادي مي شود.

ديگر علل رشد موهاي زائد

رشد موهاي زائد علل ديگري هم مي تواند داشته باشد مصرف قرص هاي ضد بارداري ميزان آندروژن را افزايش داده و باعث پرمويي مي شود و همچنين داروهاي ديگري چون صرع، ميگرن، اسكيزوفرني، فشار خون بالا، سر درد و … نيز باعث پرمويي صورت مي‌شود.

چه مقدار موي زائد را پرمويي مي‌گويند؟

در واقع اينكه چه مقداري از موي زائد مورد قبول است و چه مقدار آن پرمويي محسوب مي شود بستگي به فرهنگ هر ملت و شخص و نظر شخصي افراد دارد. ممكن است براي يك فرد داشتن مقداري از موي زائد چندان مهم نباشد ولي براي فرد ديگر نارضايتي به همراه داشته باشد به هرحال بستگي به خود شما دارد و نظر شما برهر چيز ديگري ارجح مي باشد و مهم اين است كه شما احساس راحتي و رضايت داشته باشيد.

چنانچه موهاي زائد شما را ناراحت نمي كند ، هيچ مشكلي به وجود نمي آيد. و درنهايت تصميم با خود شما است كه بخواهيد پوستي صاف و بدون مو داشته باشيد يا با موهاي زائد كنار بياييد . ولي اگر چنانچه متوجه تغيير در رشد مو شديد ، و موهاي زائد ضخيم تر ، تيره تر و يا ناحيه رشد آن گسترده تر شد ، بهتر است علت تغيير را پيدا كنيد و براي درمان اقدام كنيد.

انواع ليزر موهاي زائد

ليزر موهاي زائد موثرترين روش براي از بين بردن موهاي زائد بدن مي باشد و امروزه براي از بين بردن موهاي زائد با ليزر روش ها و دستگاه هاي مختلفي وجود دارند.از جمله انواع ليزر ها مي توان به ليزر دايود و الكساندرايت اشاره كرد كه در اينجا به شرح هر يك از اين روش ها مي پردازيم.

ليزر دايود

ليزر دايود يك روش امن و سريع مي باشد و نتايج دراز مدت دارد .ليزر دايود براي افراد با پوست تيره انتخاب مناسبي مي باشد . تاثير اين ليزر براي موهاي نازك و ظريف كم مي باشد . ليزر دايود سريع مي باشد و ناحيه ي بزرگي از پوست را تحت پوشش قرار مي دهد. ليزر دايود عمدتاً براي گونه‌هاي پوستي I – III به كار برده مي‌شود، هرچند براي انواع ديگر پوست نيز مناسب است . از جمله مزايايي كه ليزر دايود در رفع و از بين بردن موهاي زائد بدن دارد عبارتند از :

  • ليزر دايود طول موج بلندتري دارد و به همين دليل براي پوست هاي تيره مناسب بوده و نتايج بهتري دارد.
  • به صورت كاملا بي خطر و امن به عمق پوست نفوذ مي كند.
  • طول دوره درمان و بهبودي كوتاه است. و بخش هاي بزرگ سريع التيام مي يابد.

ليزر الكساندرايت​

ليزر الكساندرايت نسبت به بقيه ليزرها نرخ تكرار بالاتري دارد و ناحيه وسيع تري از پوست پوشش مي دهد و ناحيه ي وسيع تري از مو را به طور همزمان از بين مي برد پس ليزر الكساندرايت انتخابي فوق العاده براي درمان ناحيه هاي بزرگ است. همچنين ليزر الكساندرايت در عمق بيشتري نفوذ مي كند و مزيت اين ليزر آن است كه در بازه ي زماني معقولي موهاي ناحيه ي وسيعي از پوست را از بين مي برد.

ليزر چگونه موهاي زائد را از بين مي‌برد؟

ليزر روي سطحي از پوست كه موي زائد دارد ، تابانده مي شود . رنگدانه هاي ملانين موجود در موها انرژي ليزر را جذب كرده و آن را از سطح پوست به عمق ۲ تا ۳ ميلي متري پوست ، جايي كه سلول هاي توليد كننده مو يعني فوليكول ها مي رساند و باعث گرم شدن فوليكول ها مي شود و باعث تخريب فوليكول ها شده و از رويش مجدد مو جلوگيري مي كند . و از آنجايي كه نور بيشتر جذب رنگ تيره مي شود هرچه مو تيره تر باشد درمان ليزر موثرتر خواهد بود. براي از بين بردن موهاي زائد با ليزر لازم است درمان طي چند جلسه تكرار شود دليل تكرار جلسات درمان هم اين است كه بايستي تمام تارهاي مودر مرحله رشد خود باشند تا اثر ليزر درماني موثر واقع شده و نتيجه ي دلخواهي به دست آيد .

 

 

 

ليزر در ابتدا رشد موها را آهسته تر مي كند و موها نسبت به قبل نازك تر و ظريف تر مي شوند. ولي براي رفع دائمي موهاي زائد ضروري است كه درمان چند بار تكرار شود و تعداد دفعات تكرار در اشخاص مختلف متفاوت مي باشد و ماندگاري ليزر مي تواند از چند ماه تا چند سال متغير باشد .متخصصين پيشنهاد مي دهند كه درمان سالي يك يا دو بار تكرار شود تا از رويش مجدد مو جلوگيري شود.

آمادگي قبل از درمان | ليزر موهاي زائد

براي كسب نتيجه ي دلخواه از ليزر لازم است كه قبل از درمان آمادگي كافي را داشته باشيد و يكسري نكاتي را رعايت كنيد. متخصص از بيمار مي خواهد كه قبل از ورود به جلسات ليزر درماني به مدت ۴ هفته قبل از ليزر از برداشتن موهاي زائد بدن با اپيلاسيون ، موم ، وكس و بند انداختن خودداري كند تا تعداد فوليكول هاي مو به حدكثر برسد . بلندي مو بايد به اندازه ۱ تا ۳ ميلي متر باشد تا متخصص بتواند دستگاه را با توجه به نوع مو و ناحيه مورد نظر تنظيم كند. حمام آفتاب يا برنزه كردن پوست از يك ماه قبل از درمان و در طول دوره درمان ممنوع است، پوست بايد به رنگ طبيعي خود باشد. به خاطر بسپاريد كه ليزردرماني بر روي پوست آفتاب سوخته انجام نمي‌شود.

ليزر موهاي زائد چگونه انجام مي‌شود؟

موها به اندازه ۲ تا ۳ ميلي متر كوتاه مي شود تا بيشترين ميزان نور توسط فوليكول ها جذب شود و اثر ليزر در از بين بردن فوليكول ها بيشتر باشد .بيمار و متخصص هر دو بايد عينك مخصوص به چشم داشته باشند تا از صدمه زدن به چشم جلوگيري شود . متخصص هندپيس دستگاه را روي پوست مي‌گذارد تا پالس‌هاي نور به پوست برسد. متخصص همراه با اعمال هر پالس ليزر روي پوست از اسپري خنك كننده استفاده مي كند تا بيمار كمترين احساس درد و ناراحتي را داشته باشد.

مراقبت پس از درمان | بعد از ليزر مو

به دليل حساسيت پوست به اشعه ي UV بعد از ليزر سعي كنيد تا چند هفته بعد از عمل ليزر در معرض تابش مستقيم نور خورشيد قرار نگيريد تا عوارضي به وجود نيايد و نتايج بهتر و بلند مدتي حاصل شود . به مدت يك ماه بعد از درمان از كرم هاي ضد آفتاب با SPF30 و بالاتر استفاده كنيد . ممكن است حساسيت خفيفي بعد از درمان داشته باشيد و پوست دچار كمي قرمزي و ورم شود كه اين تغييرات هم موقتي است . متخصصين توصيه مي كنند كه ژل آلوورا ۱۰۰ % را بر روي ناحيه درمان بزنيد.

ليزر موهاي زائد بانوان

 

برچسب ها: , , , , ,

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۵۱:۲۵ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب