كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 186
دیروز : 240
افراد آنلاین : 1
همه : 27079

مزاياي ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر در رفع موهاي زائد

مهر ۲۲, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در /توسط

مزاياي ليزر موهاي زائد , مزاياي استفاده از ليزر در رفع موهاي زائد , مزاياي استفاده از ليرزر موهاي زائد , مزيت ليزر مو , ليزر موهاي زائد چه مزايايي دارد ؟  : براي رفع موهاي زائد روش هاي مختلفي وجود دارد كه متخصصين زيبائي معتقدند ليزر موهاي زائد كه در سالن هاي زيبائي انجام مي شود نسبت به روش هاي ديگر مزاياي قابل توجهي دارد . ليزر موهاي زائد يك روش امن نسبت به روش هاي ديگر محسوب مي شود و همچنين كمترين احساس درد و ناراحتي را به همراه دارد. روش ليزر براي رفع موهاي زائد دائمي است و قيمت و هزينه ليزر با توچجه به اينكه رفع موهاي زائد طولاني مدت و تقريبا دائمي است قابل توجيه است.

به نقل از سايت Beauty Schools Of America، رفع موهاي زائد بدن مزاياي بسيار ويژه‌اي به ساير روش‌هاي ديگر دارند. با كيفيت دقيق‌تر عوارض و مشكلات روش‌هايي مانند بند انداختن، وكس و… را نيز به جا نمي‌گذارند.

داشتن موهاي زائد مشكل تمام افراد است و اين موضوع براي افراد نگران كننده و گاها خسته كننده است ، از طرفي رفع موهاي زائد فرآيندي مشكل و خسته كننده است . روش هاي مختلفي از تيغ و موم گرفته تا ليزر براي رفع موهاي زائد وجود دارد ، اما در ميان روش ها ليزر موهاي زائد به دليل مزايايي كه دارد نسبت به روش هاي ديگر برتري دارد .

 

مزاياي

مزاياي ليزر موهاي زائد

 


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.


با ليزر موهاي زائد بدن شما پوستي صاف و شفاف خواهيد داشت و اعتماد به نفس شما هم افزايش خواهد يافت. اگر شما اطلاعات كافي در زمينه ليزر موهاي زائد نداريد و مطمئن نيستيد كه ليزر درماني براي شما روش مناسبي است يا نه مي توانيد جهت دريافت مشاوره به متخصصين ما در كلينيك ليزر مو مراجعه كنيد . متخصصين با تجربه ما در كلينيك جم ابتدا اطلاعات كافي را در اختيار شما قرار مي دهند و سپس با بررسي عوامل ژنتيكي و پزشكي و نوع و رنگ پوست و موي شما بهترين دستگاه و روش را براي از بين بردن موهاي زائد شما انتخاب مي كند.

مزاياي ليزر موهاي زائد در مقايسه با روش‌هاي ديگر

صرفه‌جويي در زمان

ليزر درماني سريع و امن است و علت اينكه بيشتر افراد ليزر درماني را ترجيح مي دهند ، بخاطر صرفه جويي در زمان است و شما ديگر مجبور نخواهيد بود ، ساعت هاي طولاني براي رفع موهاي زائد بدن خود صرف كنيد .در طي فرآيند رفع موهاي زائد با ليزر حدود ۵۰ تا ۹۵ درصد موهاي زائد براي مدت طولاني از بين مي رود .

 

مزست استفاده از ليزر براي رفع موهاي زائد

 

هنوز يك روشي كه بتواند موها را به طور كامل و به طور دائمي از بين ببرد وجود ندارد ، اما ليزر موهاي زائد يكي از موثرترين روش ها براي رفع موهاي زائد بدن است ، كه موها را به مدت طولاني از بين مي برد و شما كمتر نياز به اصلاح موهاي خود خواهيد داشت.

صرفه‌جويي در هزينه رفع موهاي زائد

هزينه هاي ليزر درماني در ابتدا از نظر افراد هنگفت به نظر مي رسد و افراد بخاطر هزينه دچار شك و ترديد در انجام عمل ليزر مو مي شوند. هزينه ها بستگي به تعداد جلسات درمان هم دارد ، هرچه تعداد جلسات بيشتر باشد ، هزينه درمان هم بيشتر خواهد بود . ولي اگر از زاويه ديگر نگاه كنيم بخاطر اينكه نتايج ليزر بلند مدت است و باعث كاهش رشد موهاي زائد به مدت طولاني مي شود هزينه ي آن قابل توجيه است و شما هزينه ي كمتري صرف ريش تراش ، كرم هاي موبر و اصلاح و موم خواهيد كرد.

ليزر موهاي زائد به پوست آسيبي نمي‌رساند

ليزر درماني روشي است كه در حين انجام آن هيچ آسيبي به بافت هاي مجاور پوست وارد نمي شود و در صورت رعايت نكات و توصيه هاي بهداشتي كمترين عوارض را دارد .روش هاي ديگر رفع موهاي زائد بدن مانند اصلاح و اپيلاسيون موهاي بدن را پاكسازي مي كند ولي يكسري عوارضي چون سوختگي، بريدن، خراش و تحريكات پوستي خصوصا در نواحي حساس مانند خط بيكيني و زيربغل را دارند . اپيلاسيون ممكن است باعث سوختگي و رشد موهاي زير پوستي شود كه ممكن است بعدها دچار عفونت و درد شود.

با ليزر درماني ديگر نيازي به روش هاي ديگر چون موم و اصلاح نخواهيد بود و پوستي شفاف و ظاهري زيبا خواهيد داشت . و از شر تحريكات پوستي و تمام مشكلات پوستي رها خواهيد شد.

بدون درد است

بدون ترديد ليزر درماني هم درد دارد و كاملا بدون درد نيست و درد آن طوري است كه گويي يك كش پلاستيكي به پوست شما زده مي شود و يا شبيه به حس خراش ملايم روي پوست يا بند انداختن است. با اين حال از آنجائي كه شدت و آستانه درد در افراد مختلف متفاوت است ، درد ناشي از ليزر مو  هم در افراد مختلف فرق مي كند . شدت درد به ناحيه ي تحت درمان هم بستگي دارد برخي از قسمت هاي بدن حساس تر هستند و احساس درد اين نواحي بيشتر است و برخي از بيماران معتقدند كه يك سمت بدن آن ها حساس تر از سمت ديگرشان است . بيشتر بيماران معتقدند كه درد موم دردناك تر از درد ليزر است.

كاهش موهاي زيرپوستي

روش اصلاح با تيغ و اپيلاسيون باعث رشد موهاي درون روييده مي شود و باعث ايجاد موهاي زيرپوستي مي شود . وقتي موهاي بدن به طرز ناصحيح با تيغ و اپيلاسيون اصلاح مي شوند يكسري موها به زير پوست خميده شده و رشد مي كنند .اين موها رنگ پوست را تيره هم مي كنند و اين امر بسيار ناخوشايند است . با ليزر درماني امكان رشد موهاي زير پوستي كاهش مي يابد . معمولا بعد از عمل ليزر موها نرم مي شوند و به صورت پراكنده رشد مي كنند . علت كاهش موهاي زير پوستي تغيير در بافت موها مي باشد.

رفع موهاي زائد با ليزر دائمي است

درسته كه رفع موهاي زائد بدن با ليزر باعث كاهش موها مي شود ولي اين روش هم موها را به طور كامل براي هميشه از بين نمي برد و تا الان هيچ متدي كه بتواند موها را براي هميشه به طور كامل از ميان ببرد كشف نشده است . ولي ليزر موثرترين و بهترين روش نسبت به روش هاي ديگر است و مدت زمان نتيجه ي آن طولاني است . براي اينكه اثر بخشي ليزر درماني بيشتر باشد لازمه كه موها در مرحله رشد (آناژن) باشند ، چرا كه در موها در اين مرحله به طور فعال در حال رشد هستند . به همين دليل انجام جلسات درماني متوالي هر ۴ تا ۶ هفته بسيار حائز اهميت است.

بعد از چند جلسه از درمان رشد موها به طور قابل چشمگيري كاهش پيدا مي كند . معمولا بعد از ليزر، موهاي بدن به‌صورت پراكنده و نرم رشد كرده و حتي رنگ موها نيز روشن‌تر مي‌شود.

ليزر روي موهاي تراشيده شده بهتر انجام مي‌شود

براي انجام برخي روش ها مانند اپيلاسيون لازمه كه موهاي خودتان را به مدت دو هفته اصلاح نكنيد تا اثربخشي اپيلاسيون خوب باشد ، تحمل دو هفته موهاي زائد چندان خوشايند نيست . ليزر برخلاف ساير درمان ها روي موهاي تراشيده شده بهتر انجام مي شود و شما در فواصل بين جلسات هم مي توانيد موهاي خود را بتراشيد . از انواع روش هاي ليزر ، ليزر خانگي كم هزينه تر بوده و در مقايسه با اپيلاسيون ماهانه درد كمتري دارد.

سالم و موثر است

رفع موهاي زائد بدن با ليزر روشي موثر ، سالم و امن است و امروزه با پيشرفت تكنولوژي انواع دستگاه هاي ليزر وجود دارند كه با تمام انرژي روي فوليكول هاي مو متمركز شده و موهاي زائد را از بين مي برند . ليزر درماني نسبت به آي‌پي‌ال (سيستم‌هاي نور شديد پالسي) تاثير بيشتري دارد.

امن و بدون خطر بودن ليزر بيش از ۲۰ سال است كه تاييد شده است . پس جاي نگراني در اين رابطه وجود ندارد. اما انتخاب دستگاه ليزر خانگي مناسب و با كيفيت ، مراجعه به مراكز درماني معتبر و رعايت اصول و دستورالعمل ها بسيار حائز اهميت است.

سرعت انجام عمل ليزر مو

سرعت از بين بردن موهاي زائد بدن در روش ليزر بسيار بالا است و همين امر يكي از دلايل محبوبيت آن است . و در عرض چند ثانيه موهاي ناحيه ي وسيعي از بدن به طور همزمان از بين مي رود. مدت زمان ليزر براي نواحي مختلف بدن متفاوت است براي مثال زمان لازم براي ليزر قسمت هاي كوچك تر مانند لب پايين ممكن است فقط چند ثانيه طول بكشد ، اين درحالي است كه ليزر موهاي زائد پا حدود ۱ ساعت زمان مي برد.

قسمت‌هايي از بدن كه با ليزر درمان مي‌شوند نه با اپيلاسيون

روش هاي ديگر همچون اپيلاسيون براي از بين بردن موهاي زائد تمام قسمت هاي بدن مفيد نيستند چرا كه برخي نواحي بدن حساس هستند و احساس درد بيشتري با اپيلاسيون در اين نواحي وجود دارد همچنين اپيلاسيون مي‌تواند مويرگ‌هاي بزرگ (مويرگ‌هاي خوني ضعيف و پاره) افراد مبتلا به بيماري پوستي روزاسه و افراد سيگاري را تحريك كند. معمولا اپيلاسيون نواحي از بدن كه داراي مويرگ‌ها بسيار قرمز هستند توصيه نمي‌شود.

اين درحالي است كه ليزر براي تمام قسمت هاي مختلف بدن قابل استفاده است حتي نواحي حساس مانند فاصله بين چشم ها . درحاليكه استفاده از اپيلاسيون براي نواحي داراي مويرگ خطرناك است و توصيه نمي شود اما ليزر با انسداد مويرگ‌هاي قرمز و ناپديد كردن آن‌ها مي‌تواند مشكلات پوستي را درمان كند.

آيا رفع موهاي زائد با ليزر براي مردان مناسب است؟

ميزان هورمون تستستورون در مردان بالا است و همين امر باعث رشد موهاي ضخيم و پرمويي در مردان است و كندن اين موهاي زائد دردناك است. و بيشتر درد بخاطر ضخامت موهاي مردان است . و همچنين به دليل ضخيم بودن موهاي مردان امكان رشد موهاي زير پوستي در مردان زياد است.

از طرفي از بين بردن موهاي زائد با روش هاي معمولي فرآيندي خسته كننده و زمان بر است ، و چون نتايج ليزر طولاني مدت و تقريبا دائمي است امروزه تقاضاي مردان هم براي ليزر درماني بيشتر شده است و يك امر معمول تلقي مي شود . ليزر نسبت به روش هاي ديگر درد كمتري دارد و مردان با انجام ليزر ديگر اپيلاسيون هر هفته يا اصلاح چند روز يكبار ندارند.

روش‌هاي ديگر رفع موهاي زائد

روش هاي زيادي براي از بين بردن موهاي زائد وجود دارد كه در اينجا به شرح آن ها مي پردازيم :

تراشيدن با تيغ :

اصلاح با تيغ يك روش آسان و سريع است كه در هر مكاني ميتوان از آن استفاده كرد اما اين روش يك روش موقتي براي از بين بردن موهاي زائد است ، و رشد مجدد موها بسيار سريع است . تراشيدن با تيغ يكسري عوارضي هم دارد : مانند قرمزي پوست و باقي ماندن موهاي زبر و كوتاه روي كشاله ران و ديگر نواحي بدن.

اپي‌ليدي :

دستگاه مكانيكي برقي براي از بين بردن موهاي زائد است . استفاده از آن سريع و آسان است. اما در اين روش از بين بردن موهاي زائد نيز مانند وكس (موم انداختن) و شيره قند، مو بايد به اندازه‌اي رشد كرده باشد كه دستگاه بتواند آن را بگيرد و از بدن جدا كند.

الكتروليز :

الكتروليز كردن موهاي زائد يكي از روش هاي دائمي از بين بردن موي زائد مي باشد كه بايد توسط متخصص پوست و زيبائي مجرب انجام شود. در اين روش مركز رشد مو به وسيله فركانس راديويي با موج كوتاه تخريب مي شود بدين صورت كه سوزن نوك تيزي وارد ساقه ي تك تك موها شده و جريان برق در سوزن برقرار مي شود و ريشه مو را از بين مي برد .الكتروليز روش دائمي بوده و موها را به طور دائم از بين مي برد با اين حال ممكن است موها مجددا رشد كنند كه مي توان الكتروليز را تكرار كرد تا به نتيجه ي مطلوب و دلخواه رسيد . ولي در صورتي كه جريان الكتريكي پايين باشد ممكن است پياز مو و ريشه مو تخريب نشود و موها مجددا رشد كنند.

شيره قند :

اين روش هم تاحدودي ميشه گفت كه شبيه وكس عمل مي كند و يك روش كاملا طبيعي مي باشد. هيچ مزيتي هم نسبت به ساير روش ها ندارد تنها مزيت آن نسبت به وكس به‌هم‌ريختگي كمتر آن و از بين رفتن احتمال سوختن با وكس (موم) داغ است.

پودر و كرم موبر :

مواد اصلي كرم هاي موبر كلسيم هيدروكسيد، هيدروكسيد سديم (سود سوز آور) يا تيوگليكولات كلسيم مي باشد .كه اين مواد ماده اصلي تشكيل دهنده مو كه كراتين است را در خود حل كرده و به معناي واقعي موهاي زائد را از بين مي برند.ولي ممكن است كه بعضي از افراد به اين مواد حساسيت داشته باشند و باعث سوختگي پوست شود.پس بهتره قبل از استفاده از آن مقداري از كرم را روي سطح كوچكي از پوست امتحان كنيد.

موچين :

در استفاده از موچين براي رفع موهاي زائد موها از ريشه كنده مي شوند ولي اين روش دردناك است براي قسمت‌هاي كوچكي از صورت مانند پيشاني يا چانه كاربرد دارد.

برچسب ها: , , ,

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۰۹:۰۱ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب