كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 160
دیروز : 168
افراد آنلاین : 1
همه : 23172

مهر ۲۱, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در /توسط

بهترين دستگاه ليزر مو , بهترين دستگاه هاي ليزر موهاي زائد , دستگاه هاي ليزر مو , انواع دستگاه هاي ليزر موهاي زائد , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد :  ليزر موهاي زائد تنها روش حذف دائمي موها است كه تكنيك هاي معمول ديگر را منسوخ كرده است .و براي نواحي مختلف بدن افراد مناسب است و موهاي ناخواسته را بدون آسيب رساندن به منافذ و ساختار پوست و به صورت بي‌خطر از بين مي‌برد.امروزه دستگاه هاي ليزر متفاوتي براي از بين بردن موهاي زائد وجود داردو سوال اكثر افراد اين است كه كدام نوع ليزر بهترين اثر بخشي را دارد و باعث ايجاد پوستي صاف و بدون مو مي شود.

البته پاسخ به اين سوال بستگي به نوع پوست و موي افراد دارد و براي افراد با شرايط پزشكي و ژنتيكي متفاوت روش متفاوتي مناسب مي باشد.ولي بدون شك شماري از دستگاه ها ي ليزر مناسب و محبوب است.

هركدام از ليزرها عمق نفوذ خاصي دارند  ودر كل نور ليزر به سطح پوست تابانده مي شود و نور ليزر از سطح پوست تا عمق مو و فوليكول هاي مو مي رسد و آن را گرم مي كند و باعث مي شود كه بيمار درد و ناراحتي نداشته باشد.

اگر شما براي رفع موهاي زائد بدنتان روش ليزر را انتخاب كرده ايد.ما به شما توصيه مي كنيم كه قبل از اينكه عمل ليزر را انجام دهيد ،ابتدا اطلاعات كافي در مورد انواع ليزر ،مزايا و معايب آن به دست آوريد، تا بتوانيد تصميمي درست و آگاهانه در اين زمينه اتخاذ كنيد.متخصصين ما در كلينيك ليزر مو جلسات مشاوره رايگان برگزار مي كنند، شما مي توانيد با شركت در اين جلسات به تمام سوالات خود در زمينه ليزر پاسخ پيدا كنيد و همچنين متخصصين ما با توجه به شرايط پوست و مو و شرايط ژنتيكي شما بهترين راه حل و بهترين نوع دستگاه براي ليزر را به شما پيشنهاد مي دهند.


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.


 

انواع دستگاه ليزر موهاي زائد

دستگاه ليزر الكساندرايت | دستگاه ليزر الكس

يكي از پيشرفته ترين دستگاه هاي ليزر دنيا براي از بين بردن موهاي زائد ليزر الكساندرايت مي باشد.در اين دستگاه پرتو نور با انرژي بالا توليد مي شود و طول موج پرتو با توجه به انواع ساختار پوست و مو قابل تنظيم مي باشد.ويژگي ليزر الكساندرايت جذب بالاي ملانين در محدوده طول موج آن مي باشد و پالس نور ليزر الكساندرايت فوليكول هاي مو را بدون تاثير قابل توجه بر بافت اطراف از بين مي برد.چرخه رشد مو سه مرحله دارد: مرحله رشد،مرحله مياني و مرحله استراحت.حدود ۸۵ درصد موها در هر زمان در مرحله رشد هستند و موهاي در حال رشد را  به راحتي مي توان با ليزر از ميان برد.براي دستيابي به نتيجه مطلوب چند جلسه درمان لازم است تا نتيجه ي دلخواه كسب شود .

 

بهترين دستگاه ليزر مو

 

مزايا دستگاه ليزر موهاي زائد الكس

انجام عمل ليزر با دستگاه ها و روش هاي مختلفي انجام مي گيرد و كارشناسان با توجه به تجربيات و آزمايش هاي تخصصي ليزر الكساندرايت قدرتمندترين و پرتاثيرترين ليزر نسبت به موارد ديگر مي دانند.برخي از مزاياي ليزر الكساندرايت كه آن را نسبت به بقيه برتري داده عبارتند از:

  • ميزان نفوذ آن به پوست تا عمق فوليكول هاي مو است و به همين دليل براي از بين بردن موهاي زائد موثرتر عمل مي كند.
  • هندپيس ليزر الكساندرايت بزرگ است و ناحيه درمان را ۵ برابر بيشتر پوشش مي دهد و باعث درمان سريع تر و ارزان تر مي شود.
  • احساس درد و ناراحتي در اين روش كمتر است.
  • دستگاه هاي رايانه اي پيشرفته باعث شده كه ايمني و موثر بودن را تضمين مي كند.
  • ليزر الكساندرايت بيشتر از ليزر دايود جذب ملانين پوست مي شود و در نتيجه اثر مطلوب و بهتري را بر جا مي گذارد.

كارايي ليزر الكساندرايت براي موهاي ريزتر و نازك تر كه بيشتر ليزرهاي ديگر قادر به از بين بردن آنها نيستند ،ثابت شده است.قبل از ابداع روش ليزر الكساندرايت روش هاي ديگري براي از بين بردن موهاي زائد از جمله وكس،بند انداختن ،تيغ و الكتروليز وجود داشت كه هيچكدام از اين ها قابل رضايت نبود ، و روش هايي پردردسر و مشكل بودند. FDA چندين سال پيش امن بودن ليزر الكساندرايت را در از بين بردن موهاي زائد تاييد كرده است ،  و از آن زمان تاكنون ليزر الكساندرايت پيشرفت هاي چشمگيري داشته است.

نقاط ضعف دستگاه ليزر موي الكساندرايت

ليزر الكساندرايت در ميان ليزرها يكي از امن ترين آن ها به شمار مي رود و در نتيجه عوارض خيلي كمي دارد.از جمله عوارض شايعي كه مي تواند در اين روش وجود داشته باشد قرمزي و ورم جزئي پوست است كه بعد از چند ساعت برطرف مي شود.بيماران احساس درد و نارحتي كمي احساس مي كنند ، بدترين حالتش اين است كه كمي احساس گرما و سوزش در طي درمان داشته باشند. همچنين اين روش فوق العاده سريع است و مي تواند در ساعتي از روز كه شما مشغله نداريد براي درمان مراجعه كنيد و نياز به وقت بيشتري ندارد. و اگر درمان و انجام عمل ليزر توسط متخصص و يك كادر مجرب انجام شود كاملا امن است و عوارضي قابل مشاهده نخواهد بود.

دستگاه ليزرموي دايود

ليزر دايود يك روش نسبتا جديدي براي از بين بردن موهاي زائد مي باشد .اين روش بر ديناميك گزينشي نور و گرما مبتني است.در اين روش پالس هاي ليزر در كسري از ثانيه از شطح پوست عبور كرده و به ريشه فوليكول مو مي رسد و مو را گرم كرده و رشد فوليكول هاي مو را متوقف مي كند. و آسيبي به بافت هاي اطراف پوست وارد نمي كند .ليزر دايود يك روش امني مي باشد و احساس درد و ناراحتي كمتري به همراه دارد و استفاده از آن سريع و راحت است.

 

بهترين دستگاه ليزر مو

 

ليزر دايود در طول موج ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر مي باشد و طول موج ليزر با توجه به افراد مختلف و نياز درماني متفاوت مي تواند متغير باشد. ليزر دايود بدون صدمه بر بافت هاي اطراف پوست در عمق بيشتري از پوست نفوذ كرده و بيشترين جذب ملانين را دارد.ملانين ها نور را جذب و تبديل به گرما مي كنند و سپس دماي فوليكول مو افزايش پيدا مي كند و افزايش دما به حدي مي رسد كه آسيب جدي به فوليكول هاي مو وارد مي كند و در نتيجه رشد مجدد آن را متوقف مي كند.

مزايا دستگاه ليزر موهاي زائد دايود

از جمله مزاياي ليزر دايود مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • طول موج ليزر دايود بلند است و براي بيماران داراي تون هاي پوستي تيره روش بسيار موثري است.
  • كاملا بي خطر و امن به عمق بيشتري نفوذ مي كند.
  • سطح بيشتري از موهاي زائد را به طور همزمان از بين مي برد.

اين دستگاه ليزر مو روشي سريع است و براي پوست هاي روشن با رنگ موي تيره كه نياز به تعداد جلسات كمتري براي درمان دارند، مناسب مي باشد.اين روش براي افرادي كه پوست خود را برنزه كرده اند توصيه نمي شود. چون زماني كه پوست تيره است انرژي بيشتري جذب مي شود و احتمال تغيير رنگ پوست  تاول زدن وجود دارد.و در صورت استفاده براي پوست هاي تيره بايد انرژي كمتري استفاده شود.

معايب دستگاه لير موي دايود

به دليل شديد بودن نور ليزر بايد همه ي افراد در اتاقي كه عمل ليزر انجام مي شود ، حتما از عينك مخصوص ايمني براي جلوگيري از صدمه ديدن چشم استفاده كنند. عوارضي كه به ندرت پيش مي آيد شامل مقداري قرمزي و آفتاب سوختگي است  و ممكن است رنگ پوست براي مدتي تيره و روشن شود كه با مراقبت و رعايت توصيه هاي بهداشتي ظرف چند ساعت از بين مي رود.ولي اگر توصيه هاي بهداشتي بعد از درمان رعايت نشود ممكن است تغيير رنگ پوست دائمي شود.

دستگاه ليزر موي  Elight

دستگاه ايلايت روشي پيشرفته براي رفع موهاي زائد است كه هم موهاي زائد را از بين مي برد و هم پوست را صاف و نرم مي كند. .از آنجايي كه دستگاه ايلايت تركيبي از سه تكنولوژي پيشرفته شامل فركانس راديويي دو قطبي به اضافه آي پي ال به اضافه خنك كننده تماسي پوست مي باشد، يك روش فوق العاده در از بين بردن موهاي زائد به شمار مي رود. ايلايت در كاهش و رفع موهاي زائد ،رگ هاي واريسي و ضايعات رنگدانه اي بسيار موثر عمل مي كند و.كارايي آن نسبت به آي پي ال معمولي سه برابر مي باشد.

 

بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد

 

ليزر ايلايت به دليل اينكه از  هر دو تكنولوژي IPL+RF استفاده مي كند بسيار امن است.ليزر ايلايت از همه ي مزاياي تكنولوژي هاي امروزي رفع موهاي زائد مانند ليزر و الكتروليزر برخودار است تركيبي از انرژي‌هاي نوري و الكتريكي را به كار مي‌گيرد. فوليكول مو تحت تاثير همزمان آي پي ال (پالس نوري با انرژي بالا) و جريان برق تخريب مي‌شود.

مزايا دستگاه ليزر موي ايلايت

از جمله مزايايي كه ليزر ايلايت دارد عبارتند از :

بدون درد : بيهوشي ندارد و درمان با كمي احساس سوزش همراه است.

تاثير آن دراز مدت و دائمي است : موهاي زائد براي هميشه از بين مي روند. چون نور ليزر فوليكول مو را نابود كرده و رشد آن را براي هميشه متوقف مي كند.

نقاط ضعف دستگاه ليزر موهاي زائد ايلايت

بدون ترديد اين روش ليزر هم داراي يكسري نقاط ضعف و عوارض است با اين حال احتمال بروز عوارض جانبي ليزر ايلايت كم است و به ندرت ممكن است پوست دچار سرخي و ورم جزئي شود يا كمي تاول بزند و كبود شود كه اين عوارض موقتي هستند و ظرف چند ساعت آينده از بين مي روند.

احتمال تغيير رنگ پوست و روشن يا تيره شدن پوست در اين روش وجود دارد كه آن هم طي يك تا دو هفته بعد از ليزر بر طرف مي شود.توصيه ما به شما اين است كه بعد از انجام ليزر در معرض مستقيم نور آفتاب قرار نگيريد و از لباس هاي پوششي مناسبي استفاده كنيد و حتما از كرم هاي ضد آفتاب با SPF بالا استفاده كنيد.

دستگاه ليزر موي خانگي

امروزه در زمينه ليزر پيشرفت هاي زيادي انجام شده است و شما مي توانيد در محيط منزل خود با ايمني و صرف هزينه كم موهاي زائد خود را از بين برده و پوستي صاف و شفاف و بدون مو را داشته باشيد.

نقاط ضعف دستگاه ليزر موي خانگي

اين روش ليزر براي پوست هاي تيره اصلا مناسب نيست . و فقط براي پوست هاي با تون روشن تا متوسط مناسب مي باشد و قفل دستگاه هم به گونه اي تنظيم شده است كه براي تون هاي پوستي در محدوده رنگ تعريف شده ، فعال مي شود .

 

دستگاه ليزر موي خانگي

 

اندازه دستگاه هاي ليزر موي خانگي كوچك است و ناحيه كمي از پوست را پوشش مي دهد. ساز و كار دستگاه ليزر خانگي با دستگاه ليزرهاي تخصصي يكسان است ولي قدرت و كارايي آن نسبت به آن دستگاه ها كمتر است و در نتيجه اثر ماندگاري آن كمتر است و تاثير بلند مدت نخواهد داشت ولي ماندگاري آن نسبت به وكس و ساير روش هاي معمول بيشتر است .اما در هر حال پوست آنقدر صاف و بدون مو نخواهد بود.


براي اينكه با دستگاه هاي ليزر خانگي بيشتر آشنا شويد  مي توانيد به لينك زير مراجعه نماييد.!

دستگاه ليزر موهاي زائد خانگي

برچسب ها: , , , , ,

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۰۶:۵۷ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب