كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 175
دیروز : 168
افراد آنلاین : 1
همه : 23187

روغن صنعتي بهران

روغن صنعتي بهران : شركت بهران يك كمپاني نفتي در ايران است كه در زمينه ي صنعت نفت فعاليت دارد . اين كمپاني در سال ۱۳۴۱ با مشاركت شركت امريكايي اكسون تاسيس شد . فعاليت اصلي اين شركت در زمينه ي روغن صنعتي , روغن هاي موتور , ضد يخ ها , روانكار ها , گريس ها و ديگر فراورده ايي كه با نفت در ارتباط هستند . اولويت اصلي كاري اين شركت كسب رضايت مشتريان و بالا بردن كيفيت محصولات است . و مهمتر از همه اين كه محصولتي توليد كنند كه ساگار با محيط زيست باشند و سبب آلودگي زيست محيطي نشوند .
روغن صنعتي بهران

روغن صنعتي بهران

اين شركت در سال ۱۳۴۷ مجوز لازم را براي توليد روغن كسب كرد . و ديگر محصولاتي چون ضد يخ , گريس و .. را بعد از توليد روغن دريافت نمود . شركت بهران يكي از تاثيرگذار ترين و مهمترين شركت هاي نفتي در ايران است كه به توليد انواع روانكاري هاي صنعتي و خودروها را بر عهده دارد . اين مجموعه در تلاش است تا محصولاتي توليد كند كه طبق استانداردهاي جهاني و با كيفيت ترين محصولات را به بازار عرضه كند . شركت شيمي ماهان يكي از نمايندگان اصلي بهران است كه به بخش و فروش محصولات اين شركت مشغول است و تمامي محصولات توليدي شركت بهران را به مشتريان عزيز عرضه مي كند .

مزيت هاي روغن صنعتي بهران

  • خاصيت ضد كفي مناسب
  • روانكاري عالي و مناسب
  • محافظت در برابر زنگ زدگي و خوردگي
  • اكسيداسيون عالي و پايداري حرارتي
  • روغن بهران مناسب انواع سيستم هاي هيدروليكي ,
  • سيستم هاي گردشي
  • برخي از دنده هاي بسته
  • ضد اصطكاك
  • ضد زنگ زدگي
  • چرخ زنجيرها

محصولات شركت بهران

روغن صنعتي

اين نوع از روغن ها در انواع صنايع مختلف كاربرد دارند . مثل روغن كمپرسور , روغن ترانسفورماتور , روغن هاي نساجي و ..

گريس ها

توليد انواع گريس ها مانند صابون ليتيم , صابون سديم و ..

انواع ضديخ ها

behran توليد انواع ضد يخ ديزلي , ضد يخ بنزيني , ضد يخ صنعتي مانند پارافين وكس , محصولات تكميلي , مكمل هاي سوخت و ..

انواع روغن هاي موتور بهران

  • روغن موتور بهران توان
  • روغن موتور بهران صبا
  • روغن موتور بهران تندر
  • روغن موتور سوپر پيشتاز
  • روغن موتور سوپر رانا

شركت شيمي ماهان به عنوان نماينده ي بهران تمامي محصولات اين شركت را در سراسر كشور به فروش مي رساند .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۲:۱۶ ] [ behzad moghtader ]

روغن صنعتي موليكوت

 

روغن صنعتي موليكوت | MOLYKOTE : محصولات شركت molykote به عنوان معتبرترين و شناخته شده ترين توليد كننده و صادر كننده روانكار و روغن هاي صنعتي هستند كه گروه صنعتي روانكار شيمي ماهان نماينده ي رسمي فروش انواع روغن و گريس موليكوت است كه محصولات اين شركت را به سراسر نقاط كشور صدار مي كند .

روغن صنعتي MOLYKOTE
مهندسان و طراحان بخش هاي مختلفي از نگهداري و تعميرات در دنيا براي جلوگيري از مشكلات افراد براي صرفه جويي در مصرف روانكار ها به فكر چاره بودند كه انرژي زياد از دست نرود و سايش و خوردگي در دستگاه ايجاد نشود و مهمتر از همه به كاهش اصطكاك كمك كند به همين سبب محلول روانكاري كمپاني Dow silicones كه نام تجاري اين شركت ( molykote ) است به بازار عرضه شد .

موليكوت روانكاري هوشمند

روانكارهايي كه با برند و نام كمپاني موليكونت شناخته شده اند به عنوان يك روانكار هوشمند هستند كه طي تحقيقات و اكتشافات زياد به وجود آمده اند تا بسياري از مشكلات افراد را در خصوص روانكاري حل كنند . اين نوع از روغن هاي صنعتي كه با برند موليكوت شناخته شده اند قابل اعتماد هستند و سبب افزايش عمر دستگاه ها مي شوند . كارشناسان بين المللي در سراسر دنيا محصولات و خدماتي را به بازار عرضه كرده اند كه سبب كاهش مصرف بيش از حد انرژي و بهينه سازي رواكاري مي شود . شركت موليكوت با بيش از ۶۵ سال سابقه در زمينه ي توليد روغن صنعتي و گريس از اعتبار جهاني برخوردارند و در سراسر دنيا عرضه مي شوند و مرد استقبال مصرف كننده گان قرار گرفته است .

محصولات مويكوت ( molykote )

  • گريس موليكوت
  • آب بندها
  • گريس چسبي موليكوت
  • پوشش ضد اصطكاك روانكار موليكوت
  • گريس سيليكوني
  • روغن دنده و روغن موتور
  • ديسپرسيون
  • عايق صنعتي و چسب هاي درزگير
  • حلال ها

شركت روانكار شيمي ماهان به عنوان نماينده ي معتبر كمپاني موليكوت در ايران است كه تمامي محصولات اين شركت را به سراسر كشور پخش مي كند . جهت خريد محصولات اصلي با برند شركت molykote با ما تماس بگيريد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۹:۲۳ ] [ behzad moghtader ]

مزاياي استفاده از روغن موتور سنتتيك ( تركيبي )

 

مزاياي استفاده از روغن موتور سنتتيك ( تركيبي ) : براي استفاده از روغن موتوري كه بشسيار معمولي و عادي كار مي كند چرا يك روغن سنتتيك ( تركيبي ) را مورد استفاده قرار مي دهيد ؟ آيا به نظر شما روغن هاي تركيبي ” هزينه ي بالايي نارند ؟

در استفاده از روغن موتورهاي سنتتيك ( تركيبي ) با وجود گران بودن در وحله اول به صرفه بودن ان مشخص نيست ولي در طول استفاده از اين روغن موتور سنتتيك ( تركيبي ) به امتيازات زيادي مانند عملكرد دمايي بهتر, بازه هاي زملني طولاني تر تعويض روغن و بهتر شدن و به صرفه شدن مصرف سوخت دست يافت . اي مزاياي استفاده از روغن موتور سنتتيك ( تركيبي ) در نهايت با صرفه بودن استفاده اقتصادي آن را كاملا توجيه مي كد.

روغن موتور سنتتيك

جهت مشاهده انواع روغن صنعتي ها وارد لينك شويد : روغن صنعتي

همانگونه كه اشاره شد , روان ساز هاي تركيبي در دماهاي پايين و بالا بهترين عملكرد را دارند . در دماي پايين تر عملكرد ريزش آن ها پايين تر است , و اين مزايا به روغن اين امكان را مي دهد كه در روزهاي سرد و يا در مناطقي كه سرما در حدود صفر درجه است , بدون هيچ مشكلي كاركرد روان سازي را هرچه سريع تر شروع و موتور را به طور آسان روشن مي كند .

مزاياي استفاده از روغن موتور سنتتيك ( تركيبي )

گران بر روي روغن هاي تركيبي , در دماهاي بالا به علت ضريب گران , به شكل غليظ تري روي بالايشان باقي مي ماند . اين فرايند نشان دهنده ي اين است كه لايه ي روان سازي كه بر روي سطوح شكل گرفته است , امكان محافظت مناسب تري را در دماهاي بالاتري را فراهم مي كند .

همينطور در مقابل اكسيده شدن – فروپاشي دمايي و از شكل گرفتن رسوبات , روغن تركيبي مقاومت خوبي از خود نشان مي دهد . با اين حال بارها توصيه شده است كه پس از هر ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ مايل كاركرد , روغن موتورهاي نامتعارف تعويض گردند . گفتني است كه روغن تركيبي از پتانسيل دوام بيشتري نسبت به روغن هاي نامتعارف دارد . با توجه به اين مسئله بازه هاي طولاني تر تعويض روغن , در خريد روان سازه هاي اوليه , هزينه و سرمايه ي شما باز مي گردد . اين مسئله يكي از موارد مهمي مي باشد كه بيشتر صاحبان اتومبيل و مالكان وسايل نقليه از آن آگاهي و اطلاعاتي ندارند . اين دسته از افراد , نخست يك روغن تركيبي را خريداري كرده و بعد از اينكه دوران بازه ي زماني توصيه شده بوسيله ي توليد كننده توصيه شده است , با روغن غير تركيبي آن را عوض مي كنند . با اين حال بنا به ادعاي برخي از توليد كنندگان روان سازه هاي تركيبي , روغنني كه توسط آنها توليد شده است مي تواند در حدود ۲۵۰۰۰ كاربرد داشته باشد .

تنها خالص ترين مولكول هاي روغن را كه از نظر شكل و ابعاد شبيه به هم مي باشند , روغن هاي تركيبي در تركيب خود از آن برخوردار مي باشند . اين مورد باعث بوجود آمدن اصطكاك كمتر سيال – سايش كمتر آن با قطعاتي كه داخل موتور مي باشند و افزايش توان اسب بخار و گشناور موتور مي شود .

اگر تمايل داريد سالهاي سال به اندازه ي صدها مايل كاركرد اتومبيل خود را نگهداري كنيد , قطعا سرمايه گذاري بر روي يك روان ساز تركيبي با تعداد كمتر دفعات تعويض و مشكلات موتوري مي تواند جواب بدهد . با اين حال به ياد داشته باشيد زماني روغن هاي تركيبي بهترين و موثرترين كارايي را خواهند داشت كه از همان ابتداري موتور , استفاده شده باشند . كاركرد با زمان طولاني و پس از آن تعويض كردن روغني كه مورد استفاده قرار گرفته با روغن هاي تركيبي مي تواند موجب بروز نشتي در محل هايي كه آب بندي شده است را بگردد . با اين تفاسير الزامي است كه در مواقع انتخاب روغن موتور براي موتور اتومبيل خود از جميع مزاياي استفاده شده از روان سازه هاي تركيبي مطمن شده و تمامي اين موارد را در نظر بگيريد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۶:۲۵ ] [ behzad moghtader ]

اثرات استفاده از روغن موتورهاي نادرست

اثرات استفاده از روغن موتورهاي نادرست , تاثيرات استفاده از روانكار صنعتي نامناسب در ماشين آلات : چه اتفاقي ممكن است براي اتومبيل شما در صورت استفاده كردن از روغن موتورهاي نامناسب خواهد افتاد ؟ آيا اين كار در بلند مدت آسيب جدي را وارد خواهد كرد؟

اكثر مردم زماني كه بحث روان و روانكاري اتومبيل به ميان مي آيد به روغن انتقالي و روغن موتورهاي خودروهاي خود مي انديشند . وظيفه ي كاهش اصطكاك , تميزكاري و خنك نگه داشتن قطعات ماشين الات بر عهده ي هر دو اين روانكارها را بزرعهده دارند . روغن هاي ايه ي با كيفيت و افزودن هاي آن تاثير بسزايي در عملكرد روانكارها دارد . با اين حال تا به اينجا تمامي شباهت هاي اين دو روانكارها به اتمام مي رسد . چون در فرمولاسيون ها مجموعه اي از تفاوت ها , خواص هاي فيزيكي و فواصل تخليه موجود مي باشد . حتي دراين دو نوع روانكارها نيز , برندها , نمره ها و نامگذاري هاي گوناگون و متفاوتي نيز موجود مي باشد . ضروري است كه شما به طور خلاصه به اين نكته واقف باشيد كه اتومبيل شما نياز به چه چيزي دارد و شما بايد چه چيزي را خريداري بفرماييد .

اثرات استفاده از روغن موتورهاي نادرست

استفاده از روغن موتورهاي نادرست

انتقال مايعات بر اساس سازنده ي وسيله ي نقليه , شرايط عملياتي و نوع انتقال متفاوتي را باهم دارند . در اين باره قانون طلايي كه وجود دارد اين است كه به هيچ وجه اين مايعات را باهم مخلوط نكنيد . به اين دليل كه هرگونه ناسازگاري , عوارض جانبي فاجعه آميز و غثير قابل كنترلي را مي تواند بر روي انتقال داشته باشد . لغزش چرخ دنده ها و چرخ دنده ها , خسارات كوتاه مدت اين انتقال نادرست محسوب مي شود . اين در حالي است كه آسيب هاي اين انتقال نادرست با آسيب هاي دراز مدت مي تواند در انتقال باعث گردد كه نارسايي فاجعه آميزي به دنبال بياورد .

گزينه هاي بسيار زيادي براي روغن موتور , در مقايسه با ديگر رونگارهاي صنعتي كه در بازار موجود است , وجود دارد . اين تنوع گزينه ها مي تواند باعث سردرگمي شما در امر خريد و آنچه خودروي شما نياز دارد گردد . معمولا اغلب افراد همچون ديگر اقلام مصرفي , براساس قيمت , روغن را براي اتومبيل خود انتخاب مينمايند . ولي بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه شما هزينه اي را كه براي آن پرداخت مي نماييد , براساس آن بازدهي دريافت خواهيد كرد .

مهمترين و اصلي ترين ويژگي فيزيكي يك روغن صنعتي , ويسكوزيته ( غلظت ) آن مي باشد . مقادير گوناگون ويسكوزيته , براي روغن موتور قابل دسترس مي باشد . شايع ترين علت عدم ناسازگاري يك روان كننده با يك ماشين , انتخاب غلظت غلط آن مي باشد . به طور مثال اگر روغن انتخاب شده از غلظت كمتري برخوردار باشد مي تواند باعث افزايش شديد فرسودگي قطعات را به دنبال داشته باشد . همچنين اگر روان كننده از گرانروي بالاتريث از نياز برخوردار باشد , باعث كمبود جريان روغن و افزايش قطعات شده و در نهايت بازده ماشين الات كاهش چششمگيري مي يابد . هر دو اين شرايط موجب مي شود كه در آينده اي نزديك و در دراز مدت تاثير منفي زيادي را بر روي دستگاه داشته باشد .

طول عمر مفيد تعيين گرديده براي روغن موتور , يكي از دلايلي كه غالبا ناديده گرفته مي شود . به اين نكته توجه داشته باشيد كه مابين موتور هاي ديزلي و بنزين تفاوت هاي بي شمار و متفاوتي در فرمول بندي موجود است . اين تفاوت ها عبارتند از ” ويسكوزيته , روغن پايه و مواد افزودني هستند . مورد ديگري كه نياز به توجه بيشتري دارد , سازگار نبودن روغن هاي قديمي با روغن هاي امروزي و مدرن مي باشد . اغلب روغن هايي كه فروخته مي شود از موتورهاي مدرن محافظت نكرده و منسوخ شده اند . اين درحالي است كه براي فروش اين روغن هاي منسوخ شده هيچ قانوني مبني بر ممنوعيت فروش وجود ندارد . در اينجا همه چيز به اطلاعات و آگاهي مصرف كنندگان بستگي دارد تا از روانكارهاي نادرست و منسوخ شده در وسايل نقليه و اتومبيل هاي خود استفاده نكنند .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۱:۴۷ ] [ behzad moghtader ]

روغن صنعتي فوكس

 

روغن صنعتي فوكس | FUCHS : در سال ۱۹۳۱ شخصي به نام دكتر فوكس در آلمان شركت فوكس را بنيانگذاري كرد . اين شركت امروزه به عنوان بزرگترين توليد كننده ي روانساز در جهان است كه محصولات خود را به بيش از ۸۵ كشور در دنيا صادر مي كند . اين شركت جهت توسعه و پيشرفت خود سرمايه گذاري مناسبي انجام داده است كه در معرفي به روزترين و جديدترين روانسازهاي صنعتي و اتوموبيل در دنيا پيشتاز تمامي شركت هاست .

روغن صنعتي فوكس FUCHS

روغن صنعتي فوكس FUCHS 

روغن صنعتي فوكس FUCHS

با شركت هاي خودروسازي معتبر دنيا مانند بي ام و , فولكس واگن , مرسدس – بنز , آئودي و .. همكاري مي كند اين شركت ها قبل از اين كه محصولات خود را معرفي كنند ابتدا روانسازها و روغن هاي صنعتي مخصوص به خودرو را توليد مي كنند سپس اقدام به عرضه محصولات فولكس مي كنند . و تقريبا بيش از ۸۰ درصد خودورهايي كه در اين كارخانه جات توليد مي شوند با روغن فوكس از كارخانه خارج مي شوند . اين شركت با دارا بودن ۱۰۰۰۰ نوع محصول هميشه يك قدم از پيشگامان صنعت روغن سازي و روانسازي در دنيا جلوتر است . در اين شركت بيش از ۵۰۰۰ كارمند وجود دارد كه مشغول به فعاليت هستند .

شركت شيمي ماهان عرضه كننده ي انواع روغن صنعتي و رواسازهاي fuchs در ايران ست كه به عنوان نماينده ي معتبر اين شركت در ايران فعاليت مي كند و تمامي محصولات توليدي اين شركت را به سراسر كشور پخش و عرضه مي كند . جهت خريد محصول با كيفيت و اطمينان از اصل بودن روانساز و محصول مورد نظر با مجموعه شركت شيمي ماهان در ارتباط باشيد . برخي از شركت ها چون نماينده ي معتبر و اصلي نيستند هر نوع محصول را با نام فوكس با قيمت بالاتر به فروش مي رسانند .

آدرس وب سايت شركت : www.fuchs.com


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۳:۰۵ ] [ behzad moghtader ]

روغن صنعتي كلوبر

روغن صنعتي كلوبر | Kluber : كلوبر يك شركت آلماني است كه در شهر مونيخ واقع شده است . اين شركت توليد كننده ي انواع روانكارها , روغن هيدروليك , گريس ها , روغن دنده و .. است كه محصولات خود را به سراسر جهان عرضه مي كند . kluber طيف وسيعي از روغن ها و گريس ها را كه تقريبا در حدود ۲۰۰۰ مدل روانكار است مي رسد .

روغن صنعتي كلوبر  Kluber

روغن صنعتي كلوبر Kluber

روغن صنعتي كلوبر Kluber

بنيان گذار اين شركت شخصي بود به نام تئودور كلوبر كه اولين فعاليت اين شركت را با توليد روغن معدني آغاز كرد . و از سال ۱۹۹۰ به بعد به توليد انواع گريس , روغن صنعتي , روانكارهاي تخصصي پرداخت . كلوبر يك شركت نام آشنا براي همگان است كه گريس هاي تخصصي اش را بارها شنده ايد . اين شركت توانسته است با ارئه گريس هاي تخصصي اش در عرصه صنعت جهاني شود .

بيشتر بدانيد : قيمت روغن صنعتي

كلوبر روغن صنعتي و روانكارهاي خود را براي صنايعي چون راه آهن , خودرو سازي , پردازش و ساخت شيشه , پالت و كاغذ , پلاستيك و لاستيك , معادن , نفت و گاز , سيمان, نساجي , دريايي , غذايي و دارويي توليد كرده است . و مهمتر از همه در ارتباط با گريس ها انواع روغن ها و گريس ها را در صنايع كمپروسور , ياتاقان ساده , زنجير ها , دنده ها , دريچه و اتصالات , چرخ هاي دنده و .. را به بازارهاي جهاني عرضه مي كند . اين شركت توانسته است با سابقه اي در حدود ۸۰ سال در حوزه ي تجهيزات آزمايشگاهي و و روغن ها و روانكارهاي صنعتي از تامين كنده هاي اصلي گريس در جهان باشد .

شركت كلوبر علاوه بر توليد محصول به كيفيت آن نيز دقت مي كند تا محيط زيست را حفظ كند زيرا محصول بي كيفيت به محيط زيست ضرر مي رساند . به همين علت است كه كلوبر تلاش مي كند تمامي توليدات خود را بر انرژي هاي تجديد پذير ارائه دهد تا از انتشار گازهاي گلخانه اي و زباله جلوگيري كند .

محصولات كلوبر | kluber

  • انواع گريس ها
  • اسپري هاي روان كننده
  • روانكاري سح فلزي
  • واكس هاي روان كننده
  • روانكارهاي صنعتي و انواع آن
  • مهاركننده ي خوردگي

Kluber با ارائه محصولات مرغوب و با كيقيت و با رعايت استانداردها موفق به دريافت استانداردها و گواهينامه ها شده است . گواهينامه هاي استانداردي چون ISO 9001 , ISO 1401 , TS 16949 و ..

همچنين شركت كلوبر در حوزه ي دارو و غذا موفق به دريافت گواهينامه ISO21469 شده است . بهترين گريس ها گريس كلوبر هستند كه در عرصه ي گريس اين شركت پيشتاز در جهان است .

شركت شيمي ماهان نماينده ي رسمي و معتبر كلوبر در ايران است كه به فروش محصولات اين شركت درسراسر كشور مشغول است . جهت خريد محصولات معتبر روغن كلوبر با نمايندگي هاي فروش ما در شيمي ماهان تماس بگيريد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۶:۵۳ ] [ behzad moghtader ]

روغن صنعتي شورون

 

روغن صنعتي شورون | Chevron  : شورون به انگليسي : CHEVRON يك شركت نفت و گاز امريكايي است كه فعاليت اصلي اين شركت توليد نفت خام در جهان است . و به عنوان بزرگترين شركت چند مليتي در دنيا برا همگان شناخته شده است . اين شركت حاصل ادغام و سرمايه گذاري دو شركت شورون و كونوكو فيليپس است . دفتر اصلي و مركزي شركت شورون در كاليفرنيا است . اين شركت محصولات خود را به بيش از ۱۸۰ كشور دنيا صادر مي كند . شركت شورون در تمامي زمينه هاي گازي و نفتي در دنيا فعاليت مي كند و نيز به توليد انواع انرژي هاي تجديد پذير نيز مشغول است . فعاليت هاي اين شركت اعم از پالايش , انتقال , بازاريابي , گاز طبيعي , استخراج , اكتشاف , مايعات گازي و .. همچنين به توليد محصولات پتروشيمي و مواد شيميايي , توليد برق نيز مشغول است .

روغن صنعتي شورون Chevron

روغن صنعتي شورون Chevron

روغن صنعتي شورون Chevron

اين شركت به عنوان شش شركت نفتي در دنياست . كه با شركت هاي رويال داچ شل , توتال , بي پي , اكسان موبيل و .. طبقه بندي مي شود . در سال ۲۰۱۳ اين شركت در بين شركت هاي بزرگ جهان رتبه ۱۱ را به خود اختصاص داد . و در سال ۲۰۱۱ در رتبه بندي و طبقه بندي فوربز جهاني ۲۰۰۰ رتبه ي شانزدهم دنيا را به خود اختصاص داد . از لحاظ درآمد ساليناه و همچنين صادر كندهي نفت و گاز در دينا اين شركت به عنوان بزرگتريمن شركت ها در جهان است .

شركت شيمي ماهان نيز به عنوان نماينده ي شركت CHEVERON تمامي محصولات توليدي اين شركت را در داخل كشور عرضه مي كند . جهت كسب اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد .

اطلاع از قيمت فروش انواع روغن صنعتي : فروش روغن صنعتي

لينك هاي مفيد :


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۴:۱۵ ] [ behzad moghtader ]

روغن موتور آجيپ

روغن موتور آجيپ | Agip : روغن موتور به طور كلي از تركيب سنتيتيك و روغن پايه نفتي به وجود آمده است . كمپاني آجيپ يك شركت ايتاليايي است كه به توليد انواع روغن موتور , گريس , روغن صنعتي , سوخت و .. مشغول است كه در بين شركت هاي مختلف توليد روغن موتور و روانكار از جايگاه ويژه اي برخوردار است . اين كمپاني در سال ۱۹۲۶ در كشور ايتاليا تاسيس شد . در سال ۲۰۰۳ چون اين كمپاني پيشرفت چشمگيري در زمينه ي توليد انواع روانكار داشته به تقاضاي شركت eni سهام شركت agip به اين شركت واگذار شد كه اين امر خود سبب پيشرفت شركت آجيپ شد . ذكر اين نكته نيز الزامي است كه شركت آجيپ از بزرگترين شركت هاي توليد نفت و گاز است . اين كمپاني در سال ۲۰۷ توانست از لحاظ توليد گاز طبيعي و نفت خام به عنوان سومين شرك نفتي در اروپا شناخته شود .
روغن موتور آجيپ

روغن موتور آجيپ

روانكارهاي شركت AGIP

گستره ي توليدات محصولات اين شركت امروزه بسيار وسيع شده است . توليد روغن دنده صنعتي يكي از محصولاتي است كه از كيفيت بالاتري برخوردار است . همچنين روغن هاي توربين آجيپ از ويژگي ها و خواصي برخوردارند كه مورد استفاده ي صنعت گران و توليدكننده گان است . ديگر محصولات اين كمپاني عبارت است از روغن هاي كمپرسور سرمايشي , روغن هاي چند منظوره , روغن هيدروليك , روغن هاي موتور , روغن هاي هيدروليك ضد آتش و ..

خريد روغن موتور آجيپ

برند آجيپ از برندهاي معروف جهاني در توليد انواع روانكارهاي صنعتي و روغن است وجود نمونه محصولات غيراصل و تقلبي اجتناب ناپذير است . به همين سبب در هنگام خريد روغن آجيپ به مارك اين شركت و اصلي بودن محصول بايد دقت كرد . جهت خريد روانكار و روغن هاي صنعتي آن ها را ازنميندگي هاي معتبر خريداري كنيد . شركت شيمي ماهان يكي از نماينده هاي معتبر كمپاني آجيپ در ايران است كه به فروش محصولات شركت آجيپ مي پردازد .

لينك هاي مفيد :


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۰:۲۰ ] [ behzad moghtader ]

كانكس نگهباني 

كانكس نگهباني , كيوسك نگهباني , قيمت كانكس و كيوسك نگهباني دست دوم و نو : شركت كانكس سازي ايرانا سازه با طراحي انواع كانكس از جمله كانكس نگهباني توانسته است پاسخگوي نيازهاي مشتريان عزيز باشد . همانطور كه مي دانيد حراست و نگهباني بخش هاي مختلف ادارات و سازمان ها از اهميت زيادي برخوردار است . و شما شاهد اين نوع از كانكس ها در ورودي هاي كارگاه ها , كارخانه جات و سازمان ها و .. بوده ايد . اندازه وابعاد اين نوع از كانكس ها بسته به اندازه سيستم كارخانه جات دارد . اين نوع از كانكس ها در اندازه ها , ابعاد مختلفي ساخته مي شوند .
كانكس نگهباني

كانكس نگهباني

مجموعه كانكس ايرانا سازه با استفاده از متخصصين مجرب در اين زمينه توانسته است كانكس نگهباني را طبق خواسته و نياز مشتري طراحي و توليد كند و سپس آن را در محل مورد نظر نصب كند و اين شركت توانسته است در اين راستا پروژه هاي مختلفي را اجرا كند .

 

كانكس نگهباني چيست

اين نوع از كانكس ها همانطور كه از نامشان پيداست كاربردي نكهباني و حراست دارند و در نماها و طرح هاي مختلف براي حراست و نگهباني بخش هاي مختلف طراحي و ساخته مي شوند . اين كانكس ها بايد به گونه اي طراحي شوند كه فرد نگهبان بتواند از هر طرف ديد كاملي به فضا داشته باشد تا بتواند به راحتي كار حراست و نگهباني را انجام دهد .

كاربرد كيوسك نگهباني

كيوسك نگهباني كاربردهاي مختلفي دارند كه در اينجا به نمونه اي از آن ها اشاره مي كنيم :

در ابتدا و انتهاي كوچه و محله ها :

ساكنين محله ها جهت اطمينان و امنيت در كوچه و محله اين نوع كانكس ها را در محله ي خود نصب مي كنند تا فردي كه به عنوان نگهبان در محله كار حراست از كوچه را برعهده دارد بتواند سرپناه داشته باشد و اين نوع از كانكس ها مي تواند بهترين گزينه ي انتخابي براي آن ها باشد .

ورودي هاي مجتمع هاي مسكوني و اداري :

در ادارات و مجتمع هاي بزرگ مسكوني براي نگهباني اين نوع از كانتكس ها را در محل مناسب نصب مي كنند تا نگهبان با خيالي آسوده كار نگهباني خود را انجام دهد و بتواند در مواقع ضرروي داخل كانكس مستقر شود

كيوسك نگهباني

كيوسك نگهباني

ورودي هاي كارخانجات :

براي حفاظت كارخانجات و امن بودن اين مكان ها معمولا نگهباني وظيفه ي حراست و نگهباني از كارخانه را برعهده دارد كه كانكس نگهباني به كمك آن ها آمده تا بتوانند به راحتي داخل اين نوع از كانكس ها مستقر شوند و در ضمن اين نوع از كانكس ها بايد به گونه اي ساخته شوند كه هم مقاوم باشند و هم نگهبان ديد كاملي به فضاي اطراف داشته باشد .

مورد استفاده در زندان ها , دادگاه ها , پادگان ها :

معمولا ورودي پادگان ها , دادگاه ها و .. از كانكس هاي نگهباني جهت حراست نگهبان از منطقه ي مورد نظر استفاده مي كنند .

نماي بيروني كانكس نگهباني

جهت زيبا سازي شهر و زشت نشان ندادن چهره ي شهر اين نوع از كانكس ها در طرح ها و نماهاي زيبا طراحي و اجرا مي كنند . اين نوع از كانكس ها به سيستم هاي به روز مجهز هستند و داخل آن ها به گونه اي ساخته شده است كه امكان نصب دوربين مداربسته و .. وجود دارد

تحويل و ارسال كانكس نگهباني

هزينه ي حمل و نقل كانكس ها عموما بر عهده ي مشتريان عزيز است . اين نوع از محصولات در گارخانه طراحي , ساخته مي شوند و جهت نصب به محل مورد نظر مشتري برده مي شوند و در آنجا قطعات به يكديگر متصل مي كنند و اين كار توسط اتيم حرفه اي كانكس آلفا انجام مي گيرد .

كانكس نگهباني دست دوم , كيوسك نگهباني دست دوم

انواع كانكس نگهباني با توجه به ابعاد و اندازه هاي متفاوتي كه دارند مسلم است كه هزينه ها نيز با يكديگر فرق دارند . مشترياني كه پس از خريد كانكس ها و استفاده آن ها ديگر نيازي به استفاده از كانكس دست دوم را ندارند مي توانند آن را با قيمت مناسبتري به كارخانه تحويل دهند و كانكس ها در كارخانه اگر نياز به بازسازي و تعمير بود تعميرات مربوطه بر روي آنها انجام مي گيرد و بعد از آن مشترياني كه نمي خواهند بنا به هر دليلي هزينه ي زيادي را صرف كانكس بكنند مي توانند اين نوع از كانكس ها را با نام كانكس نگهباني دست دوم خريداري نمايند .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۹:۲۵ ] [ behzad moghtader ]

كانكس درماني سيار 

 

كانكس درماني سيار , قيمت كانكس درماني سيار , خريد كانكس درماني سيار دست دوم : كانكس هاي درماني سيار طراحي شده در شركت ايرانا سازه از بهترين نوع كانكس ها هستند كه امروزه كاربردهاي زيادي دارند و به كمك حوزه ي پزشكي و درماني آمده اند . اين دسته از كانكس ها با مهيا ساختن فضاي درماني و پزشكي توانسته اند پاسخگوي نيازهاي افراد در مناطق عاري از تجهيزات پزشكي را برآورده كنند و به كمك اين نوع از كانكس ها مناطق محروم كه امكان ساخت مراكز درماني در آن ها وجود ندارد يا اگر باشد هم آنقدر هزينه بر است كه از عهده ي آن بر نمي آيند .

 

گروه كانكس سازي ايرانا سازه

مشتريان و خريداران اين دسته از كانكس ها مراكز درماني , بهداشت و آموزش پزشكي است كه به مناطق محروم از خدمات درماني و .. ارسال مي كند تا حداقل بتوانند پاسخگوي نيازهاي درماني مناطق محروم باشند . اين نوع از كانكس ها همانگونه كه از نامشان نيز مشخص است سيار هستند و به صورت چرخدار طراحي مي شوند و از قابليت هاي حمل و نقل و جابه جايي آساني برخوردارند البته كانكس هاي سيار ثابت نيز مزيت هاي ويژه اي دارند زيرا بايد به دليل ثابت بودن در يك مكان بايستي مقاوم ساخته شوند . ولي سيار بودن كانكس درماني يك مزيت ويژه اي كه دارد اين است كه در صورت تمايل به تغيير مكان آن مي توان به آساني آن ها را جابه جا كرد .

كانكس درماني سيار

كانكس درماني سيار

لازم به ذكر است كه امروزه اكثرا تمامي ادارات , ارگان ها و سازمان ها , دانشگاه ها , كارخانه جات و .. اگر تمايل به داشتن مراكز درماني در يك بخش از سازمان خود باشند بهترين گزينه ي انتخابي براي آن ها همين كانكس هاي درماني سيار است . كه با نصب آسان آن ها مي توان در مكان دلخواه به هدف خود دست يافت در ضمن در صورت تمايل مي توان آن ها ار جابه جا كرد و به مكان ديگري از سازمان انتقال داد . اندازه ها , ابعاد اين كانكس ها بسته به مكان مورد نظر مشتري و همچنين سفارش خريداران دارد در ضمن داخل اين كانكس ها چون مجهز به خدمات پزشكي ساخته مي شوند بايد با ظرافت و دقت كامل طراحي شوند .

كاربرد كانكس درماني سيار

  • واكسيناسيون اطفال و افراد بزرگسال

  • اتاق هاي فوريت هاي پزشكي و اورژانسي

  • مراقبت بهداشتي و درماني

  • اتاق هاي مخصوص مراقبت ويژه از مادر و كودك

ساخت و طراحي اين كانكس ها نيز بايد با دقت و ظرافت خاصي انجام شود و در ساخت ن ها از مواد اوليه بادوام استفاده شود زيرا در شرايط بحراني اعم از سيل , زلزله و مناطق محروم .. از اين كانكس ها استفاده مي شود . اين دسته از كانكس ها نياز به مجوز هاي ساخت و ساز و .. ندارند به همين سبب است كه جاي روش هاي سنتي ساخت و سازها را گرفته اند و در هر مكاني مي توان آن ها را نصب كرد . داخل اين دسته از كانكس ها به گونه اي بايد طراحي شود كه تمامي لوازم پزشكي و درماني داخل آن جاي گيرند .

قيمت كانكس درماني سيار

قيمت كانكس درماني سيار بسته به مواد اوليه به كار برده شده در آن و همچنين اندازه , ابعاد , ثابت بودن و يا سيار بودن , كانكس دست دوم بودن و .. بستگي دارد و همچنين اين دسته از كانكس ها را مي توان در چند طبقه نيز طراحي كرد كه اين ها بسته به نياز و سفارش مشتريان عزيز دارد . كه همگي مي توانند در قيمت يك كانكس درماني سيار تاثير گذار باشند .

جهت خريد محصول مي توانيد با متخصصين ما در شركت كانكس سازي ايرانا سازه تماس بگيريد و ابتدا مشاوره هاي لازم را درايفت كرده و سپس محصول انتخابي خود را سفارش داده تا مهندسين ما آن را بر طبق خواسته و نياز شما طراحي كنند و بعد از آن ساخته و در محل انتخابيتان نصب كنند .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۵:۴۵ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب