كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 26
دیروز : 209
افراد آنلاین : 3
همه : 23247

روغن صنعتي توتال

روغن صنعتي توتال | TOTAL : شركت بازرگاني روانكار شيمي ماهان سالهاست كه در عرضه و پخش محصولات روغن صنعتي توتال ( TOTAL) و گريس توتال مشغول به فعاليت است . كمپاني توتال از شركت هاي بزرگ نفت و گاز در جهان است كه در سال ۱۹۲۴ تاسيس شده است . اين شركت بزرگ جهاني در بيش از ۴۰ كشور در جهان شعبه دارد كه تعداد كارمندان اين شركت به يش از ۹۵۰۰۰ نفر هم مي رسد .

روغن صنعتي توتال TOTAL

روغن صنعتي توتال TOTAL

شركت روغن TOTAL همراه با شركت هاي بزرگ جهان از جمله بي پي , شورون , موبيل , رويال داچ شل كه به عنوان شركت هاي بزرگ نفتي در جهان شناخته شده اند مشغول توليد روغن صنعتي با كيفيت هستند كه محصولات خود را به كل دنيا عرضه مي كنند .

از فعاليت هاي شركت روغن توتال ( TOTAL )

  • توليد نيروي برق
  • اكتشاف نفت
  • توليد نفت خام
  • توليد و اكتشاف گاز طبيعي
  • احداث خط لوله
  • توليد و احداث پالايش روغن صنعتي

توليد گريس صنعتي

از بزرگترين شركت هاي توليد كننده ي روغن هاي صنعتي و روغن هاي صنايع دريايي مي توان به شركت توتال اشاره كرد كه در كشورمان ايران نيز از بزرگترين عرضه كننده هاي روغن هاي صنعتي مي توان به شركت روغن توتال اشاره كرد كه نماينده هاي زيادي را در داخل كشور دارد كه يكي از نمايندگان عرضه روغن صنعتي توتال شركت روانكار شيمي ماهان است كه مشغول به فعاليت در اين عرصه است .

شركت بازرگاني روانكار شيمي ماهان به عنوان نماينده ي رسمي شركت TOTAL در ايران و با عنوان وارد كننده ي روغن هاي صنعتي اين شركت افتخار همكاري با شركت هاي بزرگ در داخل كشور به پخش صنايعي چون : صنايع غذايي , صنايع دارويي و داروسازي , خودروسازي , توليد و ذوب كردن فلزات , صنايع درايي , هوايي , نظامي , نساجي , كشاورزي و … است . اين شركت آماده ي ارائه خدمات شركت توتال به عنوان يك نماينده ي رسمي به سراسر كشور است


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۱:۲۴ ] [ behzad moghtader ]

روغن صنعتي بخم

 

روغن صنعتي بخم bechem : در صنعت روانكار ها و مخصوصا در ميان برند هاي روغن صنعتي ، نامي تاريخي با پشتوانه آلماني به چشم ميخورد . بله روغن صنعتي بخم ، با فناوري آلمان ، ساخته شده در اين كشور ، با بيش از ۱۰۰ سال سابقه ساخت انواع روانكار ها ، گريس ها و روغن هاي صنعتي.

روغن صنعتي بخم bechem

روغن صنعتي بخم bechem

روغن صنعتي بخم bechem

موسس شركت بخم شخصي نيست جز ” كارل بخم ” Carl Bechem (1806-1891) كه همانطور كه در بالا نيز اشاره شد در سال ۱۸۳۴ اين شركت را تاسيس كرد. اين شخص ابتدا در يك كار خانه نساجي كار مي كرد و در اين كارخانه به اهمينت روانكار ها پي برد. وي در سال ۱۸۲۸ به هگن آلمان مهاجرت كرد و پس از انجام مطالعات و تحقيقات مورد نظر ، در سال ۱۸۳۴ شركت روغن صنعتي bechem را تاسيس كرد. امروزه روغن صنعتي بخم يك شركت خانوادگي است كه هم اكنون توسط نسل ششم از خانواده bechem مديريت و رهبري مي شود . اين شركت در سال هاي اخير به صورت چشم گيري رشد داشته و مجموعه خود را از يك شركت به چندين شركت مادر و زير مجموعه ها گسترش داده است.

توليدات و محصولات شركت بخم bechem

اين مجموعه با داشتن تنوع بالاي محصولات در زمينه انواع گريس ها ، روغن هاي صنعتي و ساير روانكار ها توانسته است سهم قابل توجهي از بازار هاي اروپايي و آسيايي را به خود اختصاص دهد.

قيمت , خريد و فروش روغن صنعتي بخم bechem در ايران

شركت شيمي ماهان به عنوان نماسندگي رسمي اين شركت در ايران و خاورميانه ، جديدترين و بروز ترين محصولات اين شركت را در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهد . جهت استعلام قيمت محصولات شركت بخم و سفارش محصولات مورد نظر مي توانيد با كارشناسان فروش ما در شمش ماهان تماس حاصل فرماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۲۸:۰۲ ] [ behzad moghtader ]

روغن صنعتي بي پي

روغن صنعتي بي پي | BP : كمپاني BP يك شركت بريتانيايي است كه در زمينه ي صنايع گازي و نفتي و انرژي فعاليت دارد . كه دفتر مركزي آن در انگلستان واقع شده است . شرك بي پي يكي از سه كمپاني بزرگ دنيا در زمينه ي تامين انرژي و نفتي است . بزرگترين شعبه اين شركت در ايالات متحده امريكا است . كه به عنوان دومين توليد كننده ي نفت و گاز در كشور آمريكا است . اين شركت در بيش از ۸۰ كشور جهان فعاليت عملياتي دارد و شركت شيمي ماهان نيز يكي از نماينده هاي رسمي بي پي در ايران است كه تمامي محصولات توليدي اين كمپاني را به فروش مي رساند .

روغن صنعتي بي پي BP

روغن صنعتي بي پي BP

روغن صنعتي بي پي BP

فعاليت شركت بي پي

  • صنايع نفتي و گازي
  • توزيع نفت خام
  • گازهاي طبيعي
  • مايعات گازي
  • انواع روانكارها و مواد شيميايي
  • توليد فراورده هاي پتروشيمي
  • روغن صنعتي
  • گريس ها
  • روغن موتورها
  • و توليد برق
  • جايگاه هاي سوخت

برندهاي گوناگون BP

نكته ي لازم به ذكر اين كه شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد اين كمپاني برندهاي مختلفي در دنيا دارد كه اين برندها از خود بي پي بيشتر براي مردم شناخته شده تر هستند براي نمونه برند CASTROL . كاسترول زير مجموعه بي پي است هر چند كه خود اين شركت از مديريتي جداگانه برخوردار است . علاوه بر كاسترول ديگر برندهايي اعم از آرال آگ , آركو , بي پي سولار , آموكو و .. از شركت هايي هستند كه تابع بي پي به شمار مي روند .

روغن BP مناسب براي انواع سيستم ها و موتور ها است كه سبب كم شدن هزينه ها , كاهش خرابي موتور , افزايش عمر و دوام و ماندگاري سيستم موتور و .. مي شود . شركت روانكار شيمي ماهان به عنوان نماينده ي معتبر و شناخته شده در ايران است كه تمامي محصولات اين شركت را در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۱۲:۰۴ ] [ behzad moghtader ]

روغن صنعتي بيتزر

روغن صنعتي بيتزر | BITZER  : شركت بيتزر BITZER يك كمپاني آلماني است كه شركت شيمي ماهان به عنوان نماينده ي رسمي و شناخته شده ي اين كمپاني در ايران است كه ضمان خريد , عرضه ي محصولات , گارانتي هاي معتبر و .. را به خريداران عرضه مي كنند كه مهمتر از همه گارانتي معتبر يكي از مزاياي خريد اين نوع از كمپرسور هاست . دفتر مركزي اين كمپاني در كشور آلمان است كه نماينده هاي زادي در سراسر دنيا دارد و بيش از ۳۴۰۰ كارمند در سرتاسر دنيا دارد . نام اين كمپاني از موسس آن شخصي به نام مارتين بيتزر گرفته شده است . اين شركت به مدت تقريبا ۸۰ سال است كه به ارائه خدمات خود در زمينه ي محصولات برودتي است . از مهمترين محصولات اين كمپاني مي توان به روغن صنعتي و يا به عبارتي كمپرسورهاي سيستم برودتي اشاره كرد كه در انواع ديگر كمپرسورهاي هرمتيك اسكرو , هرمتيك سيلندر پيستوني , تسمه اي و .. اشاره كرد .

روغن صنعتي بيتزر BITZER

روغن صنعتي بيتزر BITZER

روغن صنعتي بيتزر BITZER

براي عملكرد بهتر يك سيستم سرمايشي يا گرمايشي روغن كاري از مهمترين عوامل است كه بايد به آن دقت ويژه اي داشت . روغن كمپرسور بيتزر به عنوان بهترين روانكار شناخته شده است كه در مصرف كننده اي ن اطمينان خاطر را ايجاد مي كند كه قطعات روانكاري مناسب شده اند و مي توانند به راحتي بر روي يكديگر حركت كنند . و روغن به عنوان لايه محافظ از آن ها حفاظت مي كند .

روغن هاي صنعتي در يك سيستم و دستگاه برودتي مثل يخچال براي روغن كاري و روانكاري كمپرسور و خنك نگه داشتن دستگاه ها همواره مورد استفاده قرار مي گيرند . با روغن كاري مناسب و به موقع دستگاه هزينه ي توليد كاهش پيدا كرده و كاركرد و نگهداري تجهيزات نيز افزايش پيدا مي كند . شركت توليد كننده ي روانكار صنعتي بيتزر در طول ساليان طولاني هميشه مشغول به بهينه سازي اين نوع از روغن ها بوده است . اين نوع از روغن ها مورد استفاده در سيستم هاي برودتي هستند براي نمونه پمپ هاي گرمايشي , سرمايشي , تهويه مطبوع و ..

مشخصات محصول روغن صنعتي بيتزر

  • روغن كاري مطلوب كه سبب بالا آمدن تحمل اصطكاك مي شود
  • فوم شدن كم
  • از پايداري حرارتي برخوردار است يعني پايداري حرارتي بالاتري به نسبت ديگر روغن ها دارد
  • سازگاري بالا با مبردها
  • مخلوط شدن با روغن هاي ديگر طبق دستورالعمل هاي ويژه ي تعيين شده

جهت خريد محصولات كمپاني BITZER به نماينده گي هاي معتبر مراجعه كنيد گه شركت روانكار شيمي ماهان به عنوان نماينده ي اصلي اين شركت در ايران است كه تمامي محصولات توليدي اين شركت را به سراسر كشور عرضه مي كند .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۹:۳۰ ] [ behzad moghtader ]

روغن صنعتي پارس اويل

روغن صنعتي پارس اويل | Pars oil : شركت Pars oil اولين و خصوصي ترين شركت نفت در ايران است كه توليد روانساز و انواع روغن موتور را در خاورميانه و ايران انجام مي دهد . اين كمپاني به صورت سهامي عام ثبت شده است . روانسازها و روغن موتور هاي توليد شده در اين شركت از با كيفيت ترين محصولات هستند كه به بازار عرضه مي شوند . يعني به عبارتي كيفيت محصولات در حد استاندارد هاي جهاني هستند براي نمونه روغن صنعتي پارس كيان نيم قرن قبل تنها روانكاري بوده كه در انواع موتورهاي ديزلي با كاركردي نزديك به ۴۰۰۰ كيلومتر مورد استفاده قرار مي گرفته است . و در آن سال موفق به دريافت نشان شد . لازم به ذكر است كه امروزه ظرفيت پالايشگاه به بالاترين حد خود رسيده است .
روغن صنعتي پارس اويل Pars oil

روغن صنعتي پارس اويل Pars oil

مجموعه شركت روانكار شيمي ماهان به عنوان نماينده ي رسمي شركت نفت پارس در ايران است كه تمامي محصولات اين مجموعه را به تمامي نقاط كشور پخش و ارسال مي كند .

محصولات روغن صنعتي pars oil

  • روغن موتور هاي ديزلي
  • روغن جعبه دنده در ۴ نوع
  • روغن موتورهاي گاز سوز
  • روغن موتورهاي كشتي
  • روغن هاي ترمز
  • در ۲۴ نوع روغن صنعتي
  • روغن هاي ضد يخ
  • انواع روغن هاي گريس
  • و …

مجموعه شركت روانكار شيمي ماهان به عنوان بزرگترين شركت عرضه كننده ي انواع مواد هاي شيمياي و روانكارهاي صنعتي امروزه توانسته است با به كارگيري نيروهاي متخصص و كار آزموده و با بهره گيري از آخرين فناوري هاي به روز دنيا در زمينه پخش و توزيع آخرين و به روز ترين محصولات اورجينال شركت پارس را به سراسر كشور پخش و در اختيار مشتريان قرار دهد .

يكي ديگر از افتخارات اين شركت همكاري با ديگر شركت هاي total , mobil , sell , esso و .. است كه به عنوان نماينده ي رسمي اين شركت ها نيز مشغول به فعاليت است و با ديگر شركت هاي داخلي اعم از كاشي سازي , مهمات سازي , كشتي سازي , نساجي , حفاري و ديگر انواع صنايع كوچك و بزرگ در حال همكاري است .

اگر در خريد روغن موتور دچار نگراني و چالش شديد مي توانيد با متخصصين مجموعه شركت روانكار شيمي ماهان تماس بگيريد و مشاوره هاي لازم را دريافت كنيد زيرا روغن موتور نامرغوب مي توان طول عمر موتور خودرو را كمتر كند و از عمر آن بكاهد . بنابراين انتخاب يك روغن موتور مناسب و خوب از اهميت بالايي برخوردار است و بايد در ابتدا روغني انتخاب كرد كه توانايي خنك سازي قطعات و كم كردن حرارت موتور را داشته باشد . روانكار صنعتي شركت نفت پارس تمامي ويژگي هايي كه يك روغن موتور مرغوب دارد را داراست .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۴:۵۰ ] [ behzad moghtader ]

روغن صنعتي ترمينول

روغن صنعتي ترمينول | therminol : ترمينال نام برندي است كه شركت شيميايي Eastman محصولات روغن صنعتي و روانكار هاي خود را با آن ارائه كرده است. محصولات توليدي اين مجموعه اغلب به عنوان روغن انتقال حرارت كاربرد زيادي داشته و يكي از برند هاي برتر جهان در اين حوزه به شمار مي آيد.

روغن صنعتي ترمينول therminol

روغن صنعتي ترمينول therminol

روغن هاي انتقال حرارت ترمينول در سال ۱۹۶۳ توسط Monsanto توسعه يافت و در سال ۱۹۹۷ شركت شيميايي Eastman تحت عنوان شركت جديدي بنام Solutia نيز شروع به فعاليت كرد. هم اكنون اين شركت بين المللي با مركزيت Kingsport آمريكا با فعاليت مستمر و توليد محصولات خود در بيش از ۱۰۰ كشور از ۵ قاره جهان ، سهم عمده اي از بازار روغن هاي انتقال حرارت را به خود اختصاص داده است.

كاربرد هاي روغن انتقال حرارت ترمينول :

  • پروسه هاي فعاليت هاي هيدروكربني (پالايشگاه ها , نفت , گاز , آسفالت , قير , گاز مايع و..)
  • پروسه هاي توليد مواد غذايي و نوشيدني
  • پروسه هاي انرژي هاي جايگزين (انرژي هاي خورشيدي متمركز , چرخه رابين سنتي , نمك زدايي )
  • پروسه هاي توليد پلاستيك
  • توسعه و نگهداري سيستم هاي انتقال حرارت
  • و…

قيمت ، خريد و فروش روغن صنعتي ترمينول therminol

روغن انتقال حرارت اين مجموعه يكي از باكيفيت ترين روغن هاي انتقال حرارت در جهان بوده و از اين رو سهم اعظمي از بازار روغن هاي صنعتي در زمينه انتقال حرارت را يه خود اختصاص داده است.

شركت شيمي ماهان به عنوان وارد كننده برتر محصولات ترمينول ، تمامي محصولات روانكار و روغن هاي انتقال حرارت با بهترين كيفيت ، به مشتريان خود ارائه مي كند. جهت كسب اطلاعات تكميلي در رابطه با نحوه خريد ، قيمت محصولات ترمينول و سفارش محصول مي توانيد با كارشناسان فروش ما در شركت شيمي ماهان تماس حاصل فرماييد. همكاران ما آماده پاسخگويي به شما و مشاوره رايگان در زمينه هاي مختلف مي باشند.

آدرس وب سايت شركت


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۰:۱۵ ] [ behzad moghtader ]

روغن صنعتي تگزاكو

روغن صنعتي تگزاكو ( TEXACO ) : شركت تگزاكو يك شركت نفت امريكايي است كه در توليد انواع روغن از جمله روغن موتور , روغن سوخت , روغن صنعتي و .. فعاليت مي كند . شركت تگزاكو داراي روغن موتوراي هاوويلان است كه با نام تجاري شناخته شده است . شركت texaco در سال ۱۹۰۱ با عنوان شركت نفت تگزاس مشغول به فعاليت بوده است . اين شركت در ابتداي فعاليت خود يك شركت مستقل در زمينه ي نفت و گاز بود كه بعد ها در سال ۲۰۰۱ با كمپاني Cheveron cororation ( كمپاني شورون ) ادغام شد .

روغن صنعتي تگزاكو TEXACO

روغن صنعتي تگزاكو TEXACO

روغن صنعتي تگزاكو TEXACO

ساختمان مركزي اين شركت ابتدا در نيويورك بود كه بعد از ادغام با شركت شورون اكنون در هريسون واقع شده است . پرچمدار محصولات روغن صنعتي تگزاكو بنزين است كه با اديتو تكرون پخش و عرضه مي شود . لازم به ذكر است كه اين شركت در كشورهاي اوپايي نيز فعاليتي چشمگير دارد و بيش از ۱۱۰۰ جايگاه بنزين و گاز در كشور بزرگي چون انگلستان دارد كه با عنوان تگزاكو شناخته شده اند .

شركت روانكار شيمي ماهان يكي از نمايندگان رسمي روغن تگزاكو ( Texaco ) در ايران است كه در زمنيه ي عرضه و پخش محصولات روغن صنعتي تگزاكو فعاليت مي كند و اقدام به پخش محصولات اين شركت به سراسر كشور مي كند .

آدرس وب سايت شركت : www.texaco.com


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۶:۱۵ ] [ behzad moghtader ]

روغن صنعتي ساسول

روغن صنعتي ساسول sasol :  روغن ساسول sasol يكي از برند هاي معتبر و فعال در زمينه توليد و فروش انواع روانكار ها و روغن هاي صنعتي مي باشد . شركت ما در اين مجموعه در افريقاي جنوبي بوده و در بيش از ۳۲ كشور جهان نيز به صورت مستقيم اقدام به توليد محصولات خود كرده است ، تعداد كاركنان اين مجموعه بالغ بر ۳۲۰۰۰ نفر در تمام نقاط جهان مي باشد.

روغن صنعتي ساسول sasol

روغن صنعتي ساسول sasol

زمينه فعاليت شركت ساسول sasol

ساسول در سال ۱۹۵۰ به عنوان شركت سرمايه گذاري در زمينه پورزه هاي سرمايه اي , توسعه مهارت ها و تحقيق و توسعه در آفريقاي جنوبي تاسيس شد ، هم اكنون اين شركت بين المللي در زمينه انرژي هاي يكپارچه , صنايع و معادن , مواد شيميايي , توليد برق پاك , سوخت هاي تجديد پذير و.. فعاليت دارد.

قيمت انواع برند روغن صنعتي : فروش روغن صنعتي

روغن صنعتي ساسول sasol

همانطور كه در بالا نيز اشاره شد ، شركت ساسول در زمينه روانكار ها و محصولات نفتي نيز ورود كرده و محصولات با كيفيتي در اين زمينه توليد و ارائه كرده است ، انواع روغن هاي صنعتي ، گريس ها , روان كننده ها و … از محصولات توليد شده در اين شركت بين المللي مي باشند. دارا بودن عمر بالا ، كيفيت مطلوب توليد و كاركرد خوب و قيمت مناسب از مهمترين ويژگي هاي روغن صنعتي ساسول sasol مي باشند.

خريد , فروش و قيمت روغن صنعتي ساسول sasol

شركت شيمي ماهان ، با سابقه اي طولاني در زمينه واردات و ارائه محصولات روان كننده صنعتي ، اقدام به كسب نمايندگي اين شركت بين المللي كرده و از اين رو توانسته ايم طيف گسترده اي از محصولات توليدي اين شركت را به مشتريان خود عرضه كنيم. جهت كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با قيمت روغن موتور ساسول sasol و سفارش محصولات مي توانيد با كارشناسان فروش ما در مجموعه شمي ماهان تماس حاصل فرماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۳:۳۳ ] [ behzad moghtader ]

روغن صنعتي كاسترول

روغن صنعتي كاسترول | Castrol : ( كاسترول ) يك شركت جهاني بريتانيايي است كه توليد كنده ي روغن هاي صنعتي و خودرو در جهان است كه طيف گسترده اي از گريس ها و روغن ها و ديگر محصولات كه كار روانكاري انجام مي دهد را توليد مي كند . اين نام تجاري يعني كاسترول بعد از اينكه روغن كرچك را به روانكاري هاي خود افزودند به وجود آمد . اين كمپاني توسط شخصي به نام چارلز ويكفيلد تاسيس شده است . كمپاني كاسترول به عنوان توليدكننده ي انواع گريس ها , روغن ها , روان كننده ها است كه محصولات توليدي اين شركت مورد استفاده ي صنعت هواپيما , خودروسازي , كشتي سازي و ديگر صنايعي كه به چنين محصولاتي نياز دارند است . دفتر اين كمپاني در كشور انگلستان است و به صورت مستقيم با ۴۶ كشور جهان در ارتباط است .

روغن صنعتي كاسترول Castrol

روغن صنعتي كاسترول Castrol

روغن صنعتي كاسترول Castrol

اكثر محصولاتي كه توسط اين كمپاني توليد مي شوند مورد استفاده ي شركت هاي بزرگ هستند مانند هوندا , آئودي , سيات , فورد و .. شركت هايي هستند كه از محصولات كاسترول در خودروهاي خود استفاده مي كنند .

ليست محصولات روغن صنعتي را در اينجا پيدا كنيد : روغن صنعتي

روغن موتور كاسترول با دارا بودن مولكول هاي مغناطيسي كه هوشمند نيز هستند مي توانند به داخل قطعات فلزي موتور بچسبند و از قطعات دستگاه در مقابل ساييدگي و خوردگي حفاظت كنند و عمر سيستم را بالا ببرند و سبب كاهش هزينه ها شوند . خوردگي و ساييدگر دستگاه امثرا در زماني اتفاق مي افتد كه موتور به مدت طولاني مدت گرم و روشن باشد و زماني كه سيستم خاموش مي شود و متوقف مي شود روغن هاي موتور از سطح هايي كه حساس هستند و با آن ها در تماس است جدا مي شود و به مخزن بازمي گردند و اگر بدون پوشش باشند در معرض آسب ساييدگي قرار دارد و سبب خرابي سيستم مي شوند كه روغن موتور كاسترول تا حدودي توانسته است به كمك اين مشكل بيايد و لايه اي روغن كاسترول مانند آهن ربا به سطوح مورد نظر مي چسبند و با محيا كردن لايه روغني از سطوح فلزي را در تماس با سطح فلزي ديگر محافظت مي كنند و از خرابي سيستم جلوگيري مي كنند . روغن موتور هاي كاسترول به گونه اي طراحي شده اند كه براي ون هاي سبك , خودروهاي بنزيني , خودروهاي CNG دار , خودروهاي LPG دار و ديگر خودروهاي دو ديفرانسلي و .. نيز مناسب هستند .

ويژگي روغن صنعتي كاسترول

  • استارت راحت و سريع
  • چسبندگي به قطعات جهت جلوگيري از ساييدگي
  • چسبندگي به قطعات داخلي موتورها
  • محافظت از قطعات موتور در برابر دماهاي بسيار پايين و بالا
  • بهره مندي از تكنووژي به روز سنتتيك
  • سبب دوام و ماندگاري بيشتر سيستم

شركت روانكار شيمي ماهان به عنوان يك نماينده ي معتبر و رسمي در ايران اسنت كه محصولات كاسترول را به سراسر نقاط كشور پخش مي كند . براي خريد مطمعن اين محصول بايد آن را از نمايندگي هاي رسمي خريداري كنيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۹:۲۹ ] [ behzad moghtader ]

روغن موتور شل

روغن موتور شل | shell : شركت روغن موتور شل ( shell oil ) يك كمپاني امريكايي است كه با لوگوي معروف به شكل صدف شناخته شده است . اين شركت يكي از بهترين توليد كننده گان روغن هاي موتور در سراسر دنيا است كه محصولات شركت خود را به تقريبا بيش از صد كشور جهان عرضه مي كند . شركت sell با استفاده از به روزترين تكنولوژي هاي دنيا مرغوب ترين و با كيفيت ترين محصولات را عرضه مي كند كه شركت روانكار شيمي ماهان نيز يكي از نمايندگان معتبر در ايران است كه به پخش و عرضه ي محصولات اين شركت مي پردازد .

روغن موتور شل shell

روغن موتور شل shell

روغن موتور شل shell

روغن شل را از شركت ها و نمايندگي هاي معتبر خريداري كنيد زيرا روغن هاي تقلبي كه در بازاز موجود هستند صدمات جبران ناپذيري را به قطعات و موتور وارد مي كنند كه اين امر سبب كاهش عمر موتور و دستگاه مي شود . يك روغن مرغوب داراي اصطكاك و گرانروي پايين است كه اين توانايي را دارد كه قطعات متحرك هر موتور را روانكاري كند شما مي توانيد با خريد روغن موتور شل به اين امر دست يابيد . شركت روانكار شيمي ماهان مفتخر است كه با بهره گيري از نيروهاي مجرب و متخصص خود جديدترين و آخرين محصولات ارائه شده كارخانه sell را به مشتريان عزيز در سراسر ايران عرضه كند .

جهت كسب اطلاع از قيمت دقيق و بروز انواع روغن صنعتي وارد لينك زير شويد : فروش روغن صنعتي

Sell ( شل ) يك كمپاني نفتي است كه در زمينه هاي مختلف اعم از گاز , نفت , انرژي فعاليت دارد و محصولات گوناتگوني را را در زمينه ي روانكارهاي و روغن هاي صنعتي مثل انواع گريس صنعتي و روغن موتور توليد مي كند . محصولات اين شركت در صنايع خودروسازي , كشاورزي , عم ران , معادن , اتوموبيل , نيروگاه برق , كارخانه جات و .. استفاده مي شود .

انواع روغن صنعتي شل

  • روغن موتور الكسيا
  • گريس شل الوانيا
  • روغن شل كلاووس
  • روغن صنعتي كسيدا
  • روغن موتور صنعتي شل هليكس ( Shell helix ) متناسب براي ماشين هاي سبك
  • روغن صنعتي ريمولا ( shell rimula ) مناسب ماشين آلات سنگين و كاميون ها
  • روغن موتور صنعتي ( shell Advance ) مناسب موتور سيكلت ها
  • دسته بندي روانكار هاي شل
  • روغن شل مناسب موتورهاي گازي ( mysella )
  • گريس هاي نسوز شل بر پايه هاي ليتيوم ( Alvania )
  • مخصوص كمپرسور خنك كننده ( clavus )
  • روغن صنعتي مخصوص ياتاقان صنعتي ( morlina )
  • روغن صنعتي شل مخصوص صنايع هوايي ( aero sell )
  • روغن هيدروليك شل ( tellus )
  • و ..

شركت روانكار شيمي ماهان نماينده ي معتبر و رسمي كمپاني شل در ايران است كه آمادگي فروش و عرضه ي محصولات sell در زمينه ي انواع روغن هاي موتور , گريس هاي صنعتي شل , روغن هاي هيدروليك شل و .. با قيمت مناسب را دارد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۵:۰۲ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب