كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 255
دیروز : 185
افراد آنلاین : 3
همه : 24908

قلم ويبراتا Vibrata براي تزريقي بدون درد چگونه كار مي كند  

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

۵ (۱۰۰%) ۱ vote

قلم ويبراتا Vibrata براي تزريقي بدون درد چگونه كار مي كند؟ :  دكتر سيمون اوريان با استفاده از تئوري كنترل دريچه اي Vibrata را توسعه داد. اين تئوري پيشنهاد مي كند كه ورودي غير- دردناك مي تواند بطور موثري دريچه هاي ورودي درد را خاموش كنند. اساسا، درد تنها مي تواند توسط محرك هاي مهار شود كه اعصاب غير حساس به درد را فعال مي كنند. Vibrata به عنوان يك محرك لمسي عمل مي كند كه در طي تزريقات احساس درد را مهار مي كند.

قلم ويبراتا

توضيح مختصري درباره تئوري كنترل دريچه اي

زماني كه درد را تجربه مي كنيم، اين درد معمولا از طريق اعصاب بدن منتقل مي شود و در نهايت به سيستم عصبي مركزي مي‌رسد با اين حال، تئوري كنترل دريچه اي پيشنهاد مي كند كه ورودي غير- درد بطور موثري “دريچه هاي” ورودي درد را خاموش مي كنند. زماني كه اين امر رخ دهد، درد مي تواند بطور طبيعي سركوب شود. اين ايده اولين بار در اواسط دهه ۶۰ معرفي شد.

در طول سالها، تئوري كنترل دريچه اي توجه زيادي را به سمت خود جلب كرده است و كاملا تحقيقات مربوط به درد را متحول كرده است. همانند بسياري از مطالعات ديگر، در اين زمينه نيز افرادي وجود دارند كه به دليل فقدان توضيحات درباره برخي مشاهدات نسبت به اين تئوري محتاطانه برخورد مي كنند. گفته مي شود در زمان تجربه درد، اين تئوري رابطه بين جنبه هاي جسمي و روان‌شناختي را شرح مي دهد.

تئوري

قلم ويبراتا


در اصل، اين تئوري با اين ايده شروع شد كه فيبرهاي قطور و نازك درد اطلاعات را منتقل مي كنند. در داخل فيبرهاي عصبي، اين اطلاعات به سلولهاي انتقال دهنده در شاخ خلفي نخاع منتقل مي شوند كه به مغز و همينطور اينترنورون هاي موثر بر فعاليت سلولي هدايت مي شوند. در حالي كه فيبرهاي قطور سلولهاي انتقال دهنده را تحريك مي كنند، فيبر نازك از فعاليت سلولهاي مهاري جلوگيري مي كند. با در نظر گرفتن اين امر، آنها مشاهده كردند زماني كه فعاليت فيبر بزرگ نسبت به فعاليت فيبر نازك غالب تر است درد كمتري احساس مي شود. پس از آن دانشمندان توانستند توضيح دهند كه چرا برخي دردها را با شدت كمتري تجربه مي كنيم.

پس از تحقيقات اوليه، يك “طرح مداري” عصبي تهيه شد كه در آن دو مسير به مغز ديده مي شود. همينطور كه سيگنال سلولها به نخاع و در نتيجه مغز هدايت مي شوند، آنها دريافتند كه سلولهاي انتقال دهنده و مهاري نيز براي رسيدن به مغز باي‌پس مي‌شوند. بسته به وضعيت مغز، اين سيگنال مي تواند به نخاع بازگردانده شود كه شدت درد تجربه شده را تعيين مي كند. پس از اين، رابطه بين اثرات جسمي و روان شناختي بطور كامل تغيير كرد و شناخت ما از پديده درد تحول يافت.

سيگنالها

در تئوري كنترل دريچه اي، ما مي توانيم تاثير فيبرهاي فاقد گيرنده درد را مشاهده كنيم. اساسا، آنها فيبرهايي هستند كه سيگنال درد را در طول خود منتقل نمي كنند. با اين حال، فعالسازي اين عصب ها باعث ايجاد يك عكس العمل در فيبرهاي درد مي شود و اين امر منجر به ايجاد درد مي شود.

علاوه بر اين، مراكزي در سيستم عصبي محيطي وجود دارند كه در آنها تنظيم محرك هاي درد رخ مي دهد. همراه با لامينا، اين ناحيه‌ در شاخ خلفي نخاع مي باشد كه فيبرهاي Aó و C و همينطور Aß را دريافت مي كند. زماني كه فيبرهاي درد توسط فيبرهاي فاقد گيرنده درد مهار مي شوند، اين دريچه بسته مي شود و انتقال محرك ها به آنها بلوكه مي شود. در نقاط ديگر لامينا، اين دريچه مي تواند باز شود زيرا فيبرهاي درد، فيبرهاي فاقد گيرنده درد را مهار مي كنند.

خلاصه

روي هم رفته، تئوري كنترل دريچه اي توضيح مي دهد كه چگونه درد مي تواند تنها از طريق محرك هايي مهار شود كه نورون هاي فاقد گيرنده درد را فعال مي كنند. زماني كه بطور ذاتي يك ناحيه را پس از تجربه درد مالش مي دهيم، اين كار تا حدي درد را تسكين مي دهد زيرا همين فيبرها باعث تحريك نورون هاي فاقد گيرنده درد در لامينا مي شوند.

در ابتدا، اين تئوري براي سالهاي بسياري مورد ترديد بود. عليرغم اين امر، فرض قبلي همچنان به قوت خود باقي است اگرچه در اين سالها برخي اصلاحات انجام شده است. امروزه، متخصصان به اين تئوري به عنوان توضيح ساده انگارانه نگاه مي كنند كه كاستي بسياري مختلفي دارد. گفته مي شود، اين تئوري الهام بخش تعدادي از آزمايشات مهم و سرفصل هاي تحقيقاتي بوده است و باعث افزايش درك ما از چگونگي مواجه بدن با درد از لحاظ جسمي و رواني را شده استش

برچسب ها: , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۴۷:۲۷ ] [ behzad moghtader ]

ميكرونيدلينگ و تاثير آن بر پوست مردم آسيا و ايران  

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

۵ (۱۰۰%) ۱ vote

ميكرونيدلينگ و تاثير آن بر پوست مردم آسيا و ايران : پوست افراد در مناطق مختلف از جهان متفاوت است اين تفاوت در تعداد رنگدانه ها است در برخي نقاط تعداد رنگ دانه هاي پوست مردم كم و در برخي نقاط تعداد بيشتري دارد. به همين دليل مردمان آسيا معمولا بيشتر از سفيدپوستان اروپايي يا سياه پوستان آفريقايي، جوش مي زنند. جوش هاي سرسياه و لكه هاي قهوه اي هم معضل ديگري به دليل تابش خورشيد پرحرارت براي مردمان آسيا هستند.

ميكرونيدلينگ و تاثير آن بر پوست

باد و سرماي خشك پاييزي و زمستاني و گرماي خشك تر تابستاني، باعث شده كه پوست آسيايي ها بسيار خشك و حساس شود و در نتيجه خيلي زود چروك بخورد . به خاطر اين دلايل است كه خيلي از خانم ها در سن هاي پايين اقدام به تزريق بوتاكس يا چربي مي كنند تا چين و چروك موجود در صورتشان مانند چين و چروك هاي اطراف چشم يا خط لبخندشان را ازبين ببرند همچنين اين افراد از خشكي پوست مخصوصا بعد از حمام كردن رنج مي برند.

تغذيه هم تاثير زيادي در به وجود امدن عارضه هاي پوستي دارد. مثلا در پوست اسيايي ها به دليل خوردن غذاهاي تند و پرادويه و آلرژي زا مانند بادمجان يا گوجه فرنگي قرمزي و خارش به وجود مي ايد.البته دلايل زيادي وجود دارد كه استرس بيش از اندازه يكي از ان ها است نگراني ديگر مردمان قاره پهناور آسيا اين است كه بيشتر اوقات، پوست صورتشان خسته و تيره به نظر مي رسد. اغلب كشورهاي آسيايي، آب و هواي آلوده اي دارند. پس، اگر تيرگي پوست مردم آسيا ژنتيكي نباشد، حتما در اثر آلودگي هوا است.

تاثير گذار بودن درمارولر و ميكرونيدلينگ

در مورد تاثير گذار بودن درمارولر و ميكرونيدلينگ بر درمان مشكلات پوستي مردم آسيا تحقيقاتي صورت گرفت. در اين تحقيقات، ۳۶ آسيايي از سن ۱۸ تا ۴۰ سال داوطلب شدند تا ببينند ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر ميتواند جاي زخم و جاي جوش روي صورت شان را برطرف كند. آن ها در طول يك ماه، پنج دوره درماني را با درمارولر گذراندند. جاي زخم و جاي جوش حدود ۷۵% داوطلبان از بين رفته بود.

هنگام مقايسه عكس هاي قبل و بعد داوطلبان حدود ۵۰ تا ۷۵% عارضه هاي پوستي آنان بهبود يافته بود. بعد از پايان دوره درماني و تحقيق همگي آن ها از نتيجه كار راضي بودند. ميكرونيدلينگ هيچ گونه عوارضي نداشته، در همه آن ها قرمزي و سفتي پوست مشاهده شده بود كه اين امري طبيعي بوده و بعد از چند ساعت اثر آن از بين رفته است. درمارولر يا ميكرونيدلينگ عارضه ها و آسيب هاي انواع پوست با انواع رنگ ها را بدون هيچ گونه عوارضي درمان مي كند.

آيا ميكرونيدلينگ واقعا تاثيرگذار است؟

ميكرونيدلينگ و تاثير آن بر پوست


براي درمان مشكلات و عارضه هاي پوستي روش هاي متعددي وجود دارد. اغلب مردمان آسيا و ايران براي درمان و بهبود مشكلات پوستي خود از روش هاي ليزر و لايه برداري هاي شيميايي استفاده مي كنند. كه با توجه به حساسيت پوست شان احتمال تغيير رنگدانه هاي پوستي و ايجاد زخم بعد از درمان وجود دارد. ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر بدون هيچ گونه تغيير رنگ پوست و ايجاد زخم، عارضه پوستي مردم ايران و آسيا را درمان مي كند.

ميكرونيدلينگ در مقايسه با ديگر روش هاي درماني بسيار ايمن تر و باصرفه تر از نظر هزينه و وقت مي باشد. امروزه از ميكرونيدلينگ و درمارولر براي درمان جاي زخم و بسياري ديگر از مشكلات پوستي و زيبايي استفاده مي شود. بسياري از متخصصين پوست ومو به مراجعه كنندگان خود روش ميكرونيدلينگ را پيشنهاد مي دهند زيرا اين روش به نتايج بسيار درخشاني در درمان و بهبود آسيب ها و عارضه هاي پوستي دست يافته است. تمامي كساني كه از اين روش استفاده كرده اند از نتيجه كار و انتخابشان راضي بوده اند. شما مي توانيد از ميكرونيدلينگ و درمارولر در خانه استفاده كنيد و روش درماني خود را داشته باشيد. بعد از استفاده از درمارولر به راحتي مي توانيد به انجام فعاليت هاي روزانه خود برسيد.

براي درمان جاي زخم هاي بسيار وخيم و بد ميتوان از تركيب روش ميكرونيدلينگ و ساب سيژن استفاده كرد. ساب سيژن روشي است ساده و سر پايي و بي خطر كه در درمان جاي جوش، جاي بخيه و آبله مرغان و … استفاده مي شود. عامل اصلى فرورفتگى پوست، در محل ايجاد آكنه و جوش، چسبندگى و فيبروز زير آن است كه موجب كشيده شدن پوست به داخل و فرورفتن آن ميگردد. آزادسازى اين چسبندگى ها بخش مهم و ضرورى براى درمان اينگونه ضايعات پوستى مي باشد. ساب سيژن سطح اسكار را از اتصال زيرين آزاد مي كند و منجر به ايجاد بافت همبند جديد در نزديكي اسكار مي شود. استفاده از درمارولر و ساب سيژن با هم جاي جوش و اسكارهاي بسيار وخيم و عميق را از بين مي برد.

ميكرونيدلينگ و نقش آن در درمان انواع اسكار

درمارولر و ميكرونيدلينگ نتيجه بسيار خوبي را در پايان دوره درماني ارائه مي دهد. بسيار ارزان و بدون هيچ گونه عارضه اي است. بلافاصله بعد از استفاده از درمارولر مي توانيد به كارهاي روزانه خود برسيد. مي توانيد از درمارولر براي گرفتن نتايج بهتر در موارد خاص و حاد همزمان با ديگر روش هاي درماني استفاده كنيد. ميكرونيدلينگ بر روي انواع پوست با انواع رنگ مانند پوست مردم آسيا و ايران اثر دارد و عارضه هاي پوستي آن ها را درمان مي كند. اين روش يك روش نوين و جديد براي بهبود مشكلات پوستي است كه توسط خيلي از متخصصين و مراجعه كنندگان آن ها انتخاب مي شود. هيچگونه تغيير رنگي در هر نوع پوستي ايجاد نمي كند و كاملا ايمن و مطمئن است.

برچسب ها: , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۴۴:۱۹ ] [ behzad moghtader ]

رفع تيرگي واژن و درمان تيرگي ناحيه تناسلي  

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

۵ (۱۰۰%) ۱ vote

رفع تيرگي واژن و درمان تيرگي ناحيه تناسلي : رفع تيرگي واژن يا به عبارتي درمان تيرگي ناحيه تناسلي به عنوان يكي از موضوعات بسيار مهم در بين زنان به شمار مي رود . با گذشت زمان و به دلايل مختلفي واژن دچار تيرگي شده و تغيير رنگ مي دهد .تيرگي واژن به دلايل مختلفي رخ مي دهد ، و اين موضوع براي بانوان بسيار ناخوشايند بوده و نگران كننده است.

رفع تيرگي واژن

بايد بگوييم كه رفع تيرگي واژن و روشن شدن پوست ناحيه ي تناسلي امروزه قابل انجام است .در ابتدا توصيه بر اين است كه علت تيرگي واژن روشن شود ، سپس اقداماتي براي رفع تيرگي و كاهش تيرگي انجام شود . يكي از علت هاي اصلي تيرگي واژن استفاده از ژيلت به عنوان ارزان ترين راه براي از بين بردن موهاي زائد مي باشد .

علاوه بر آن عوامل ژنتيكي ، اصطكاك منظم بين افراد چاق ، بيماري پوستي ، اصلاح مرتب موهاي زائد و قرار گيري بيش از اندازه در معرض نور آفتاب از ديگر عوامل تيرگي واژن و ناحيه ي تناسلي مي باشد . با پيدا كردن علل تيرگي واژن مي توان از بروز تيرگي پيشگيري كرد . در ادامه ي اين مقاله به معرفي كليه ي اقدامات و راهكارهاي موثر براي رفع تيرگي واژن و درمان تيرگي ناحيه ي تناسلي خواهيم پرداخت .

روش هاي مختلف درماني براي رفع تيرگي واژن

اين سوال كه چكونه مي توان واژن سفيدي داشت ؟ سوال اكثر بانوان از پزشك معالج يا بزرگ تر ها مي باشد . ممكن است اين سوال براي شما هم پيش آمده باشد ، و تاكنون نتوانسته باشيد جواب قانع كننده اي نسبت به اين سوال پيدا كنيد ، و با جواب هايي همچون ارثي بودن تيرگي واژن و يا جواب هايي مشابه دست به سر شده باشيد . در ادامه ي اين مقاله راهكارهاي رفع تيرگي واژن را به شما معرفي مي كنيم . و نيز بهترين روش رفع تيرگي واژن را به شما خواهيم گفت. مطمئن باشيد اين مقاله راهكارهاي بسيار موثري را به شما پيشنهاد مي دهد .

درمان خانگي تيرگي واژن

در اكثر مواقع تيرگي واژن در منزل و به كمك روش هاي خانگي قابل درمان است و نيازي به مراجعه به پزشك نمي باشد. در ادامع بع معرفي انواع درمان خانگي تيرگي واژن مي پردازيم .

صابون پاپايا. يكي از راهكارهاي درمان خانگي تيرگي واژن استفاده از صابون پاپايا به عنوان يك بمحصول اورگانيك و طبيعي است كه با استفاده مرتب از آن مي توانيد تيرگي واژن را از بين برده و پوست ناحيه ي تناسلي را روشن كنيد . براي كسب نتيجه از اين روش مي توانيد در هر شبانه روز ۲ بار صبح و شب از آن استفاده كنيد. هميشه بعد از استفاده از صابون پاپايا استفاده از مرطوب كننده براي جلوگيري از خشكي پوست توصيه مي شود .

شما همچنين مي توانيد از خود ميوهي پاپايا استفاده كنيد . به اين منظور شما مي توانيد يك تكه پاپاياي رسيده را پوست كنده و بزرگترين تكه آن را روي واژن تان بماليد. به مدت ۳۰ دقيقه منتظر بمانيد و سپس موضع را با آب به خوبي شسته و پاك كنيد . رنگ واژن در عرض چند هفته تغيير يافته و روشن تر مي شود .

مخلوط آب ليمو و ماست. يكي از تركيبات موثر و يكي از روش هاي موثر درمان خانگي رفع تيرگي واژن استفاده از مخلوط آب ليمو و ماست مي باشد . براي تهيه ي اين تركيب ¼ پيمانه اب ليمو را با يك قاشق غذاخوري از ماست مخلوط كرده و روي ناحيه تناسلي خود بماليد. استفاده از اين تركيب در طولاني مدت تيرگي واژن را از بين برده و آن را درمان مي كند . البته لازم به ذكر است كه با يكي دو بار استفاده از اين مخلوط نمي توانيد به نتيجه ي دلخواه دست پيدا كنيد ، استفاده از اين مخلوط نيازمند صبر و حوصله است . استفاده از ژل آلئورا بعد از استفاده از اين تميز كردن توصيه مي شود . نكته قابل ذكر اين است كه ، از اين مخلوط بلافاصله بعد از اصلاح استفاده نكنيد ، چرا كه باعث تحريك ناحيه ي تناسلي مي شود .

استفاده از خمير بادام. يكي ديگر از راه هاي رفع تيرگي واژن و ناحيه ي تناسلي استفاده از خمير بادام است . براي تهيه ي اين خمير مي توانيد ، تعدادي مغز بادام را به مدت ۲۴ ساعت خيس كرده ، سپس پوست آن را كنده و چند قطره شير به آن اضافه كنيد اضافه كنيد.خمير تهيه شده را به مدت ۱ ساعت روي ناحيه ي تيرگي واژن خود ماليده و سپس آن را با آب ولرم بشوييد. استفاده از اين خمير به مرور زمان تيرگي ناحيه ي واژن را برطرف مي كند .

استفاده از شير براي رفع سياهي واژن. شير خواص زيادي دارد ، و به عنوان يك نرم كننده و سفيد كننده كاربرد دارد . شير باعث طراوت و تازگي پوست مي شود . مي توانيد از شير به عنوان راه درمان براي رفع تيرگي واژن و ناحيه ي تناسلي استفاده كنيد . انتظار شما بايد از سفيدي و رفع تيرگي واژن بايستي معقول باشد . ولي با استفاده ي مداوم مي توانيد به نتيجه ي مطلوب برسيد .

پراكسيد را به مدت ۱۵ دقيقه روي موضع و قسمت تيرگي واژن بماليد . براي كسب نتيجه ي دلخواه مي توانيد اين كار را دو بار در روز انجام دهيد . پراكسيد يك ماده با خاصيت اسيدي است . استفاده از روغن بادام و يا نارگيل بعد از شستن آن براي خنكي توصيه مي شود . استفاده از پراكسيد نيز همانند مخلوط آبليمو و ماست بلافاصله بعد از اپيلاسيون توصيه نمي شود . چرا كه ممكن است پوست را تحريك كرده و جوش بزند .

در ابتداي اين مقاله به معرفي روش هاي خانگي براي درمان تيرگي واژن پرداختيم . در ادامه روش ها و درمان دارويي تيرگي واژن را به شما معرفي مي كنيم .

درمان دارويي تيرگي واژن

استفاده از كرم هاي سفيد كننده حاوي هيدروكينون يكي از روش هاي درمان دارويي تيرگي واژن مي باشد . اين كرم با ممانعت از توليد ملانين در پوست ، به عنوان يك روش پرطرفدار براي رفع تيرگي واژن به شمار مي رود . ولي استفاده از آن بايستي در حد معمول وو غلطت آن نيز با مشورت پزشك معالج باشد ، چرا كه مصرف طولاني مدت آن نتيجه را برعكس خواهد كرد . اين روش درماني يكسري عوارضي را هم در پي خواهد داشت ، بيماري كبدي جز عوارض مصرف طولاني مدت اين روش مي باشد.

شما مي توانيد در مورد درمان با استفاده از سفيد كننده ملايم پوست با متخصص پوست خود صحبت كنيد . كرم هاي گياهي موجود در بازار از جمله كرم رفع تيرگي بدن هربادرم كه از عصاره هاي طبيعي گياهي در توليد آن استفاده شده است ، روش مناسبي براي رفع تيرگي واژن و بدن مي باشد . دوره ي استفاده از اين كرم ۶۰ الي ۹۰ روز است . و افرادي كه از اين كرم براي رفع تيرگي زير بغل و ناحيه ي تناسلي استفاده كرده اند ، راضي بوده اند .

يكي ديگر از روش هاي درمان دارويي رفع تيرگي واژن استفاده از سفيد كننده كلر است . ولي استفاده از اين روش بايستي تحت نظر متخصص پوست و با مشورت با وي باشد . اين روش خود سرانه نبايد براي درمان انتخاب شود ، بلكه بايستي غلظت مصرف آن ، طول دوره ي درمان آن با تجويز متخصص پوست براي روشن كردن پوست ناحيه ي تناسلي استفاده شود .

اگر ناحيه ي واژن و ناحيه ي تناسلي شما به دليل استفاده از اپيلاسيون، ژيلت، و يا …. تيره شده باشد . شما مي توانيد از روش ليزر درماني به جاي اپيلاسيون براي از بين بردن موهاي زائد خود استفاده كنيد . استفاده از ليزر درماني به عنوان يك روش طولاني مدت و تقريبا دائمي براي از بين بردن موهاي زائد مي باشد .و اين روش رشد موها را كندتر كرده و شما مي توانيد به مدت طولاني از شر موهاي زائد خلاص شويد . نكته ي قابل ذكر اسن اشت كه جلسات ليزر درماني بايستي به طور كامل انجام شود .

روش هاي پيشگيري از تيرگي واژن

تيرگي واژن و ناحيه ي تناسلي مشكلي است كه اكثر افراد با آن دست و پنجه نرم مي كنند . ما در اين مقاله روش هاي درمان و رفع تيرگي واژن را به شما معرفي كرديم. ولي يكسري روش هايي هم وجود دارد كه شما مي توانيد با رعايت آن ها از تيرگي واژن پيشگيري كنيد . اين روش ها عبارتند از :

لايه برداري :

تجمع بيش از حد سلول هاي مرده عامل تيرگي پوست مي باشد و اين تيرگي فقط مختص آرنج و زانو نمي باشد . براي درمان اين تيرگي مي توانيد از روش لايه برداري استفاده كنيد . براي اين كار قبل از اقدام به اصلاح ، ناحيه ي مورد نظر را با استفاده از ليف، اسكراب يا برس لايه برداري كنيد. اين كار خشكي پوست را برطرف كرده و مانع از تحريك پوست و رشد موهاي زير پوستي در ناحيه ي بيكيني مي شود .

استفاده از كرم ضد آفتاب

استفاده از كرم ضد آفتاب هنگام حمام آفتاب مانع از نفوذ تشعشعات مضر خورشيد به پوست ناحيه بيكيني مي شود . شما مي توانيد براي محافظت از پوست ناحيه ي تناسلي خود از كرم ضد آفتاب با يك شماره SPF بالا (فاكتور حفاظت از آفتاب) مانند SPF 45 استفاده كنيد . استفاده از يك نرم كننده طبيعي مانند روغن زيتون بعد از حمام آفتاب مفيد است .

پوشيدن لباس نخي گشاد و راحت

علت ديگر تيرگي واژن عرق سوختگي ناحيه ي تناسلي در پي پوشيدن لباس هاي پلاستيكي و تنگ در روز هاي گرم تابستان مي باشد . پوشيدن لباس هايي با پارچه هاي مصنوعي و پلي استر از رسيدن هوا به پوست مانع شده و باعث خستگي زودرس شما خواهد شد .

استفاده از تيغ با كيفيت

اصلاح مو با تحريك پوست ، منجر به تيرگي پوست مي شود . تحريكات پي در پي پوست منجر به بروز لكه هايي روي پوست خواهد شد . يكي ديگر از عوامل ايجاد لكه هاي پوستي وجود هرگونه زخم و آسيب پوستي است . براي جلوگيري از وقوع اين مورد شما مي توانيد از تيغ هاي با كيفيت براي اصلاح موها استفاده كنيد و موها را در جهت رشد تيغ بزنيد . از تيغه هاي با كيفيت استفاده كنيد و به آرامي در جهت رشد مو تيغ را بكشيد. اگر اپيلاسيون روزانه انجام شود ، پوست در برابر آن واكنش نشان داده و با محافظت از خود باعث تيرگي پوست مي شود .

مصرف ميوه و سبزيجات بيشتر

ميوه ها و سبزيجات مانند پرتقال ، و انواع توت ها به دليل داشتن مقدار زيادي آنتي اكسيدان باعث روشني پوست مي شوند . آب آشاميدني نيز به عنوان ماده ي موثر در حذف سموم از بدن است .

آب بيشتري بنوشيد مصرف زياد آب كمك شاياني به پاكسازي سموم از بدن مي كند . براي ميزان مصرف روزانه آب آشاميدني هيچ قانون خاصي وجود ندارد ، ولي در حالت كلي زنان و مردان بايستي روزانه ۸ ليوان آب مصرف كنند .

موارد ذكر شده در بالا براي رفع تيرگي زير بغل نيز صدق مي كن .

روشي موثر براي رفع تيرگي واژن

كرم حاوي هربادرم براي رفع تيرگي واژن و زيربغل موثر است . استفاده ي مرتب از اين كرم تيرگي واژن و زير بغل را درمان خواهد كردو شما مي توانيد آثار آن را بعد از يك هفته استفاده مشاهده كنيد .

با استفاده از راهكارهاي پيشنهادي در اين مقاله شما مي توانيد تيرگي واژن و ناحيه ي تناسلي را درمان كنيد . درمان تيرگي واژن و ناحيه ي تناسلي آسان است ، و نيازمند داشتن نظم و ادامه در استفاده از يكي از راهكارهاي پيشنهادي مي باشد . ش

برچسب ها: , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۴۱:۰۲ ] [ behzad moghtader ]

لابياپلاستي | جراحي زيبايي واژن  

لابياپلاستي | جراحي زيبايي واژن , قيمت و هزينه جراحي لابياپلاستي , متخصص جراحي زيبايي واژن , سن مناسب براي جراحي زيبايي واژن , كلينيك تخصصي لابياپلاستي و جراحي واژن

لابياپلاستي


جراحي زيبايي واژن يا لابياپلاستي چيست؟

جراحي زيبايي واژن از عمل هايي است كه اكثر خانم ها براي زيبايي ناحيه تناسلي انجام مي دهند و به وسيله جراحي شكل ظاهري لبه هاي داخلي و بيروني واژن را نسبت به اول بهبود مي بخشندكاهش هورمون هاي پروژسترون و استروژن باعث تغييرات ظاهري در واژن مي شود. كه اين موضوع نه تنها بر زيبايي واژن تاثير گذاشته بلكه باعث تضعيف روحيه در فرد هم مي شود.

جراحي زيبايي واژن

جراحي زيبايي واژن

بيشتر خانم هايي كه داوطلب انجام اين عمل زيبايي هستند از عواملي كه باعث انجام اين عمل شده بسياري از مشكلات ظاهري ايجاد شده بر اثر عوامل مختلف ژنتيكي و يا چاقي و لاغري عواملي مثل انجام عمل هاي باز، زايمان هاي طبيعي زياد، اين گونه موارد را علل اين عمل زيبايي مي دانند؛ و با انجام اين عمل دوست دارند كه اندازه لبه هاي داخلي واژن كوچك شود. بسياري از خانم ها كه از ظاهر افتاده و بزرگ لبيه ها در ناحيه تناسلي اذيت مي شوند با انجام جراحي لابياپلاستي مي توانند بافت هاي اضافي اين ناحيه را به طوركامل از بين ببرند، ناگفته نماند كه تا به امروز اندازه نرمالي براي واژن خانم ها بيان نشده است اما شكل ايده ال به اين شكل است كه لبه هاي داخلي واژن از داخل واژن بيرون نزده باشد. امروزه با ايجاد روش هاي نوين و جراحي هاي زيبايي متنوع روش هاي مختلفي براي زيبايي واژن به وجود آمده است.

چرا زنان به دنبال لابياپلاستي هستند؟

همانگونه كه در شرح جراحي لابياپلاستي برايتان گفتيم كه لابياپلاستي يك جراحي زيبايي براي لبه هاي اطراف واژن انجام مي شود و جراحي زيبايي لابياپلاستي ظاهر افتاده و نامناسب ناحيه تناسلي را اصلاح مي كند و اين جراحي كه بر روي لب بزرگ يا لب كوچك اندام تناسلي خانم ها انجام مي شود و اندازه و شكل لابيا را تغيير مي دهد. امروزه نسبت به گذشته جراحي زيبايي لابياپلاستي جايگاه ويژه اي بين خانم ها پيدا كرده است.

خانم ها با انجام اين جراحي زيبايي مي خواهند واژن زيبا داشته باشند همانطور كه گفتيم براي واژن زيبا هيچ تعريفي نيست ولي از نظر خانم ها ظاهر زيباي واژن با جراحي بهتر مي شود و با برش لبه ها و كوچك كردن آن يعني جراحي لابياپلاستي اين واژن يك ظاهر خوب نسبت به قبل پيدا مي كند. بعضي خانم ها هم بخاطر اذيت شدن هنگام فعاليت هاي ورزشي يا انجام رابطه جنسي دچار مشكلاتي مي شوند كه با جراحي دنبال بهبود مشكلات خود هستند. كساني كه اين عمل را انجام داده اند احساس بهتري نسبت به رابطه جنسي و كيفيت زندگي خودشان پيدا كرده اند.

از مهم ترين دلايلي كه خانم براي اين جراحي دارند مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • جوانسازي واژن
  • واژن از لحاظ ظاهري زيبا و تميز باشد
  • قرينه بودن لبه هاي واژن با هم
  • كم شدن درد حين رابطه جنسي
  • درد هنگام فعاليت ورزشي مثل دوچرخه سواري
  • راحت نبودن هنگام پوشيدن شلوار تنگ
  • تقويت بافت واژن

آشنايي با روش هاي جراحي زيبايي واژن

براي انجام جراحي لابياپلاستي ۲ روش بين اكثر جراحان در اولويت است

(trim,wedge)

TRIM

در اين روش لبه داخلي واژن بريده شده و دو لبه با بخيه به هم دوخته مي شوند. حداكثر زماني كه براي اين عمل لازم است ۱ ساعت است و بخاطر سريع بودن اين عمل استقبال خوبي از اين روش مي شود

WEDGE

اين روش جراحي براي ايجاد تغييرات زياد در واژن انجام مي شود در اين روش قسمت زيادي از لبه واژن را به شكل v برش مي دهند در اين نوع جراحي بافت زيادي ازواژن برداشته مي شود اين روش بهتر از روش اول است چون در روش اول احتمال اين وجود دارد كه لبه واژن زياد بريده شود و جاي زخم باقي بماند اما در اين روش مرز لبه با واژن حفظ مي شود اين روش نياز به زمان بيشتري است و مثل روش trim در عرض ۱ ساعت انجام نمي شود.

كوچك سازي كلاهك كليتوريس حين عمل لابياپلاستي

از آن جا كه در جراحي زيبايي لابياپلاستي لبه هاي واژن را كوچك مي كند ممكن است در بعضي از خانم ها اين عمل شكل كلاهك كليتوريس كمي غير طبيعي نشان داده شود و اغلب خانم ها بخاطر پوست كلفت و افتاده آن قسمت و ظاهر نامناسبي كه به وجود مي آيد، از پزشك جراح بخواهند كه اين ۲ عمل را با هم انجام دهد و پزشك براي رفع اين عيب حين جراحي لابيو مي تواند كليتوريس را هم كوچك كند؛ اما جراحي كليتوريس از پيچيدگي و حساسيت زيادي برخوردار است و شما بايد زير نظر يك متخصص اين عمل را انجام دهيد. عمل كوچك كردن كليتوريس هم به صورت همزمان و هم به صورت جدا جراحي مي شود اگر همزمان اين دو عمل با هم عمل شوند نياز به بررسي و زمان زيادي است.

هزينه لابياپلاستي

عمل جراحي پلاستيك واژن (لابياپلاستي) چقدر طول مي كشد؟

مثل ساير جراحي ها عمل لابياپلاستي هم نياز دارد كه حتما شما يك جلسه با مشاور داشته باشيد مشاور در اين جلسه از شما علت انتخاب اين عمل و تمام مواردي كه راجب اين عمل زيبايي نياز داريد را با شما مطرح مي كند مشاور به شما كمك مي كند كه بفهميد قبل از عمل، در حين جراحي و پس از آن، بايد انتظار چه چيزهايي را داشته باشيد. از آن جايي كه اكثر عمل هاي لابياپلاستي تحت بي حسي موضعي بدون تزريق وريدي انجام مي شوند. عمل معمولا حدود ۲۰ دقيقه الي يك ساعت به طول مي انجامدو سرپايي انجام مي شود و در صورتي كه خود بيمار بخواهد از بيهوشي موضعي استفاده مي شود در اين شريط هم نياز به بستري نيست.

عوارض لابياپلاستي

جراحي زيبايي واژن هم مثل اكثر عمل‌هاي جراحي زيبايي كه انجام مي شود با عوارضي عمومي همراه است.

از ان جايي كه لابياپلاستي امروزه يكي از عمل هاي بسيار متداول در بين خانم ها است خوشبختانه جراحي لابياپلاستي در بين جراحي هاي ايمن و بي خطر محسوب مي شود و عوارض آن بسيار كم است.

شما بايد در انتخاب پزشك جراح تمام تحقيق ها را انجام دهيد تا يك جراح متخصص و معتبر را براي انجام عمل خودتان پيدا كنيد اين عمل اگر توسط جراحي مجرب در كلينيك يا مطب معتبر انجام شود، كاملا بي خطر خواهد بود و تجربه شيريني را براي شما رقم خواهد زد.

تعداد كساني كه اين عمل را انجام داده اند بسيار زياد هستند و اكثريت عوارضي را مشاهده نكردند ولي از عوارض خاص جراحي كوچك كردن لابيا كه بارعايت نكردن نكاتي به وجود مي آيد مي‌توان به خونريزي، عفونت و پاره شدن بخيه‌ها و باز شدن زخم اشاره كرد معمولا از اين عمل، بدليل بخيه هاي زده شده، معمولا افراد نياز دارند تا يك روز از كمپرس يخ استفاده كنند؛ و تا سه روز امكان دارد دچار درد و ورم در ناحيه واژن خود شوند كه اين درد ها با مسكن ها قابل رفع است.

دوره نقاهت جراحي واژن خيلي كمي دارد و بعد از حداكثر يك هفته بعد از انجام اين عمل به سر كار خود برمي گردند و بهبودي كامل دست پيدا مي كنند. در پايان هم بعد از حداكثر يك ماه شخص مي تواند رابطه جنسي خود را از سر بگيرد اما در برخي از اشخاص كه حساس مي باشند ممكن است كمي تورم وحساسيت در زمان نزديكي ايجاد نمايد كه جاي نگراني خاصي وجود ندارد و پس از گذشت مدت زماني برطرف مي شود. همانطور كه گفته شد اين جراحي از كم عوارض ترين جراحي هاي در بين ساير جراحي هاي زيبايي است.

ويزيت هاي پس از عمل زيبايي واژن

در جراحي لابياپلاستي پزشك براي شما ۲ وقت ويزيت تعيين مي نمايد و توصيه هايي را به شما ارائه مي دهد ويزيت هاي پس از عمل معمولا بصورت زير مي باشند. يك هفته پس از جراحي: معمولا اين ويزيت براي بررسي بخيه ها صورت مي گيرد و دكتر از محل بخيه و نداشتن عفونت در محل اطمينان پيدا مي كند و در ويزيت بعدي كه يك ماه پس از عمل صورت مي گيرد پزشك بررسي هاي نهايي و نتيجه نهايي عمل را اعلام مي كند و بعد از اخرين ويزيت بيمار مي تواند رابطه جنسي را انجام دهد و خطري تهديد نمي كند.

مراقبتهاي بعد از عمل لابياپلاستي

براي گرفتن نتيجه خوب و مطلوب از اين عمل لازم است كه مراقبت هايي صورت گيرد:

  • براي اينكه بعد از انجام جراحي احساس درد كمتري داشته باشيد شما بايد مسكن هاي كه پزشكتان تجويز كرده را مصرف كنيد.
  • از آنجايي كه بعد از عمل راه رفتن براي شما كمي دشوار مي شود و ممكن است نتوانيد خوب راه برويد حتما شما نياز به يك همراه كنار خودتان هستيد.
  • براي رفع تورم شما حتما بعد از آمدن به خانه از كمپرس يخ به مدت ۲ روز استفاده نماييد.
  • شما بعد از جراحي بايد يك هفته استراحت در منزل داشته باشيد.
  • تا يك ماه و طبق گفته پزشكتان از انجام رابطه جنسي جلوگيري كنيد.
  • از انجام ورزش و فعاليت هاي سنگين به مدت يك الي دو ماه بپرهيزيد تا وقتي كه وضعيت تان بهبود يابد.
  • دكتر داروهايي را كه براي شما تجويز خواهد نمود را حتما بايد طبق دستور متخصص زنان استفاده شود.
  • از پوشيدن لباس هاي تنگ خودداري كنيد.
  • حمام طولاني، نشستن در وان و يا رفتن به استخر تا بهبودي كامل ممنوع هستند.

جذب كامل بخيه ها كمي زمان بر است ولي در عرض ۲ هفته كامل جوش مي خورد. برراي اينكه در محل بخيه شما خارش نداشته باشيد پزشك براي شما پماد هاي را تجويز مي كند كه حتما لازم است شما استفاده كنيد.

به اين نكته هم بايد توجه داشته باشيد كه ذوره نقاهت و روند بهبودي بسته به هر شخص كاملا متفاوت است و از بيماري با يك بيمار ديگر كاملا فرق دارد شما علاوه بر رعايت توصيه هاي ما حتما با پزشك جراح خودتان در ارتباط باشيد و مراتب را زير نظر او دنبال كنيد و براي انجام هر فعاليتي اول نظر پزشكتان را بدانيد.

چه سني براي انجام عمل زيبايي واژن مناسب است؟

همان طور كه دانستيد جراحي زيبايي لابياپلاستي از عمل هاي آسان و بدون كمترين عارضه اي است كه در سال هاي جديد در بين خانم ها از محبوبيت زيادي برخوردار شده است لابياپلاستي يكي از جراحي زيبايي واژن است كه بسيار طرفدار داردبا جراحي لابياپلاستي مي توان به رفع بدفرمي و چروك هاي لابيا ها، زيبايي دستگاه تناسلي زنان بهبود بخشيد.

حداقل و حداكثر سن انجام اين عمل: اين جراحي مي تواند براي دختران بالاي ۲۰ سال تا خانمهاي ۶۰ ساله بدون هيچ مشكلي انجام شود. ولي از انجا كه هر چقدر سن بالا باشد بهبود زخم و بخيه هم دير دتر انجام ميشود و به همين دليل در سن بالاي ۵۰ انجام عمل زيبايي واژن پيشنهاد نمي شود؛ و از انجايي كه رشد بلوغ دختر خانم ها تا ۱۸ سال است و رشد جنسي خانم ها و لابيا هم به بلوغ جنسي مربوط است سايز لابياها و سينه ها پس از سن بلوغ تغيير مي كند و فرم و شكل بالغين را به خودش مي گيرد ما به شما سن ۲۰ سال را براي انجام اين جراحي پيشنهاد مي كنيم. پس دختر خانم ها تا بلوغ كامل از انجام اين عمل خودداري كنند بنابراين اگر اگر تقاضاي جراحي لابياپلاستي داريد بهتر است كه حتما سن ۱۸ سال شما به اتمام برسد و پس از اين سن جراحي لابياپلاستي انجام شود

هزينه لابياپلاستي چقدر است؟

هزينه لابياپلاستي : در ابتدا لازم است بدانيدكه عمل زيبايي واژن مانند ساير جراحي هاي زيبايي تحت پوشش هيچ بيمه اي نمي باشد. بيشترين سوالي كه از ما پرسيده مي شود اين است كه هزينه اين عمل زيبايي، چقدر است؟ بسته به عوامل مختلف اين هزينه ها متفاوت است و هزينه ثابتي نمي توان گفت در جراحي واژن عوامل مختلفي نظير تعداد جلسات، انتخاب روش درماني و …

با اين حال مي توان گفت هزينه تقريبي عمل زيبايي واژن عموما بين يك ميليون و هشتصد هزار تومان تا دو و نيم ميليون تومان است. البته همان طور كه گفتيم اين قيمت مي تواند با توجه به عوامل مختلف كمتر يا زيادتر شود بنابراين به شكل قطعي نمي توان بيان كرد كه هزينه جراحي واژن چقدر مي باشد پس در جلسه مشاوره از پزشكتان با توجه به شرايطتان از هزينه جراحي مطلع شويد.

آيا دختران باكره هم مي توانند لابياپلاستي انجام دهند؟

اين سوال كه آيا اين جراحي براي دختران باكره ممانعت دارد يا نه؟ سوال بسياري از دختر خانم ها مي باشد شما اينجا با خواندن اين مقاله جواب سوالتان را مي گيريد. در ابتدا همان طور كه مي دانيد بايد بيان كرد كه جراحي زيبايي لابياپلاستي خارج از پرده بكارت انجام مي شود و ربطي به پرده بكارت ندارد و يك نوع جراحي زيبايي خارجي واژن است پس اين عمل براي دختران باكره منعي ندارد.

لابياپلاستي جراحي است كه لبه هاي واژن را تغيير مي دهد در حاليكه پرده بكارت داخل دستگاه تناسلي قرار دارد؛ بنابراين درجراحي زيبايي لابياپلاستي هيچ آسيبي به پرده بكارت دختر خانم ها وارد نمي شود و كاملا بي خطر است. معمولا دخترخانم ها پس از سن بلوغشان لابياهايشان رشد مي كند در برخي دخترها به گونه اي رشد مي كند با پوشيدن لباس تنگ ظاهر بد شكلي ديده مي شود كه باعث خجالت دختر خانم ه مي شود پس با انجام لابياپلاستي مي توانند ظاهر لابياها را به شكل قبل از دوران بلوغ بازگرداند، با انجام لابياپلاستي ديگر ظاهر آزار دهنده براي شخص وجود ندارد؛ و اعتماد به نفس از دست رفته فرد به راحتي با اين عمل باز مي گردد. در نتيجه توسط جراحي لابياپلاستي، اين مشكل برطرف مي شود.

آيا مي توان عمل زيبايي لابيا را هنگام زايمان انجام داد؟

جراحي زيبايي لابياپلاستي نياز به حساسيت و دقت است از آن جايي كه در زايمان حجم خونريزي در واژن زياد است وانجام اين جراحي يك جراحي زيبايي است بعد از زايمان امكان اين عمل كمي امكان پدير نيست و بهتر است كه در صورت درخواست اين عمل را بايد به وقت ديگري موكول كرد. پس از گذشت سه ماه بعد ازبدون نگراني و استرسي مي توان بارداري تنگ كردن واژن را انجام داد.

آيا لابياپلاستي درد دارد؟

خب اين كاملا طبيعي است كه وقتي اسم جراحي را مي شنويد ترس از درد هاي حين عمل و بعد آن را داريد. بي ترديد اين ترس و استرس در بيشتر خانم هايي كه مي خواهند اين عمل را انجام بدهند وجود دارد اما از آنجا كه نقش پزشك شما در اين عمل زيبايي خيلي پررنگ است شما بايد با انتخاب يك پزشك حاذق هيچ نگراني و استرسي نداشته باشيد البته به خانم هايي كه ترس از عمل را دارند كا ملا حق مي دهيم و مي دانيم كه علت اين طرز تفكر و ترس ها به خاطر تعداد بالاي عصبهاي حسي در لبه هاي واژن و حساسيت شديد آن است؛ اما لازم است بدانيد كه اين عمل هم اكنون دركلينيك هاي پزشك هاي حاذق با جديدترين متدهاي بي حسي و طي چندين مرحله بي حسي انجام مي شود. خيال شما از اين بابت كاملا آسوده خواهد بود و هيچ جاي نگراني نخواهيد داشت.

آيا لابياپلاستي باعث كاهش ميل جنسي مي شود؟

متداول ترين سوالي كه براي اكثر خانم ها پيش مي آيد اين مورد است كه آيا با انجام اين عمل ميل جنسي آن ها كم مي شود؟ در جواب بايد بگوييم كه از آنجايي كه اعصاب جنسي در قسمت لابياها وجود ندارند، عمل زيبايي لابيا هيچ آسيبي به روابط جنسي خانم نمي زند مشخص است كه با زيبا شدن واژن، اعتماد بنفس خانم در روابط جنسي بسيار بالاتر مي رود و اين مورد باعث بهبود روابط جنسي آن ها مي شود؛ و يكي از اصلي ترين دلايل گرايش خانمها به عمل هاي زيبايي واژن در سراسر دنيا همين موضوع بهبود روابط جنسي بين آن ها است.

پس با انجام اين جراحي لذت جنسي افزايش يافته و زندگي زناشويي بهتري خواهيد داشت؛ بنابراين، به طور كلي با تحقيقاتي كه در كشورهاي مختلف آمريكا و اروپا انجام شده است و نتيجه اسي كه حاصل شده است نتيجه حاصله نشان دهنده اين موضوع است كه جراحي زيبايي واژن با تغييراتي كه در دستگاه تناسلي ايجاد مي كند سبب افزايش ميل جنسي مي شود. پس نگراني برخي از خانمها اين است كه مبادا لابياپلاستي باعث كاهش ميل جنسي بشود. كاملا بي مورد است.

چند روز بعد از انجام عمل لابياپلاستي مي توان روابط جنسي را از سر گرفت؟

اگر با دقت اين مقاله را مطاله كرده باشيد ما در مراقبت هاي بععد از جراجي زيبايي لابياپلاستي به شرح اين موردد هم پرداختيم براي شروع رابطه جنسي بعد از انجام جراحي لابياپلاستي بايد مطمئن شويد كه بخيه ها كاملا خوب شده باشند معمولا زشك بعد از ويزيت اول به شما راجب بخيه ها توضبحاتي مي دهد و در ويزيت دوم كه درست ۱ ماه بعد از جراحي صورت مي گيرد به شما اجازه برقراري رابطه جنسي را مي دهد.

برچسب ها: , , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۳۴:۵۱ ] [ behzad moghtader ]

تزريق چربي به واژن  

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

۵ (۱۰۰%) ۱ vote

تزريق چربي به واژن , هزينه تزريق چربي به واژن , متخصص لابياپلاستي براي تزريق چربي به واژن : زيبايي و طراوت واژن از مهم ترين دغدغه هاي حال حاضر ميان برخي از خانم ها است، واژن بخاطر دلايل خاصي مثل افزايش سن، يائسگي، زايمان هاي طبيعي، تغييرات هورموني و عوامل ژنتيكي از نظر شكل و ظاهر دستخوش تغييراتي مي شود افتادگي پوست و چروك شدن پوست از عمده مشكلات است و وجود اين تغييرات باعث از بين رفتن زيبايي و شادابي واژن، كاهش اعتماد به نفس بين خانم ها و تاثيرات منفي بر روابط جنسي فرد مي شود.

تزريق چربي به واژن

با پيشرفت متد هاي جراحي زيبايي و تكنيك هاي نوين پزشكي، روش هاي براي جوان سازي ناحيه تناسلي وجود دارد كه ما اينجا به شرح آن ها مي پردازيم در اين مقاله براي شما زيبايي و جوانسازي واژن با تزريق ژل را به طور كامل توضيح مي دهيم.

تزريق چربي: يكي از راه كارهاي جوانسازي ناحيه تناسلي در خانم ها تزريق چربي است سوالي كه برايتان پيش مي آيد اين مورد است كه اين چربي كه تزريق مي شود از كجا تهيه مي شود يا از كذام قسمت بدن برداشته مي شود همانطور كه قبلا راجب ليپوماتيك گفتيم مي توان با كمك ليپوماتيك و لوله كانولا مقداري چربي از نواحي كه نياز به تخليه چربي دارد بيرون كشيد بدون اينكه به ساير بافت هاي مجاور آسيبي وارد شود و چربي هاي گرفته شده را بعد از پاكسازي در ناحيه تناسلي تزريق كرد. اين روش كه به رفع عمده مشكلات خانم ها كمك مي كند و منجر به تغييراتي در واژن، مي شود.

تزريق چربي به لابيا ماژور است كه باعث رفع چين و چروك واژن و روشن سازي واژن مي شود. با تزريق چربي در اين ناحيه مي توان زيبايي واژن را برگرداند و باعث افزايش ميل جنسي شد. در روش تزريق چربي به واژن ، با گذشت زمان چربي هاي تزريق شده جذب بدن مي شود در نتيجه بعد از گذشت مدتي تزريق مجدد چربي براي جوانسازي واژن بايد صورت گيرد پس اين روش نياز به تزريق مجدد دارد؛ كه اين خصوصيات باعث شده است كه اين عمل زيبايي واژن به يكي از پرطرفدارترين روش هاي جوانسازي واژن تبديل شده است.

مزاياي تزريق چربي به واژن

  • نسبت به جراحي هاي ديگر كم خطر است و عوارض انجام اين جراحي بسيار اندك است
  • اين عمل صدرصد طبيعي است و بروز آلرژي در حداقل است
  • هزينه هاي درماني آن نسبت به نتيجه كار مناسب است
  • ماندگاري بالاي اين عمل
  • بدون برش و بخيه اين جراحي صورت مي گيرد
  • روشن سازي پوست واژن و روشن تر شدن واژن
  • بازگشت سريع فرد به زندگي روزمره پس از درمان
  • سرپايي است و نيازي به بستري شدن نيست
  • نتايج درماني آن سريع خود را نشان مي دهند
  • ميل جنسي و لذت جنسي را در فرد زياد مي كند .
  • انجام زايمان طبيعي بعد از تزريق چربي
  • امكان تكرار در صورت نياز
  • انجام تزريق در حداكثر ۱۵ دقيقه
  • عوارضي مانند زخم و ايجاد محدوديت در رابطه جنسي را به دنبال ندارد
  • عدم احتياج به بيهوشي فرد
  • عدم ايجاد درد به هنگام تزريق
  • چربي كافي براي عمل، حدود ۲۴ ميلي ليتر، از قبل استخراج و آماده شده باشد

كاربردهاي تزريق چربي به واژن

بسياري از افراد هميشه دنبال راه هاي براي جوانسازي واژن خود هستند كه ما اينجا تزريق چربي را پيشنهاد داديم كه اين چربي هم از بدن خود بيمار برداشته ميشود و بخاطر اينكه در اين روش از چربي هاي خود شخص استفاده مي شود نه تنها بدن نسبت به چربي ها حساسيت نشان نمي دهد بلكه به دليل اينكه از چربي هاي خود بدن استفاده مي شود با بدن كاملا سازگار هستند.

هم اكنون اكثر جراح هاي زيبايي در مطب هاي خودشان بدون محدوديت اين عمل را در با استفاده از پيشرفته ترين دستگاههاي موجود انجام مي دهند.

كاربردهاي تزريق چربي به واژن :

  • حفظ ظاهر زيبايي واژن
  • از بين بردن چين و چروك
  • رفع افتادگي پوست واژن
  • تغيير سايز
  • حجم دار كردن لابيا ماژور
  • روشن سازي واژن
  • تنگ شدن واژن
  • سفت شدن پوست واژن
  • رفع بي تقارني و بي تناسبي دو طرف واژن
  • رفع خشكي واژن

عمل تزريق چربي به لابيا براي چه كساني مناسب است؟

  • كساني كه زايمان هاي طبيعي متعدد داشته اند
  • كساني كه به دلايل ژنتيكي نواحي تناسل آن ها شكل طبيعي نداشته باشد
  • كساني كه در واژن آن ها لابياي آن ها متقارن نباشد
  • كساني كه ناحيه تناسلي آن ها به هر دليلي چروك شده باشد
  • كساني كه از افتادگي لابيا رنج مي برند

و تمام كساني كه بدون داشتن هيچ مشكلي خودشان دوست دارند چربي تزريق كنند و اين زيبايي ظاهر واژن برايشان خيلي اهميت دارد.

چه كساني نبايد عمل تزريق چربي انجام دهند؟

درست است كه تزريق چربي در واژن يكي از روش هاي زيبايي است اما افرادي كه داراي محدوديت هستند نمي توانند اين تزريق را انجام دهند كساني كه اين محدوديت را دارند عبارتند:

  • كساني كه بيماري خود ايمني دارند روماتيسم، يا هر نوع آلرژي
  • خانم هاي باردار و خانم هايي كه شير مي دهند
  • بيماراني كه سابقه سكته قلبي و مغزي داشته باشند
  • بيماراني كه انسولين مصرف مي كنند و ديابت دارند
  • كساني كه بيماري خاص دارند و داروهاي خاصي انجام مي دهند
  • برخي افرادي كه سابقه لخته شدن خون دارند
  • كساني كه داراي زگيل تناسلي هستند
  • كساني كه عفونت ناحيه واژن دارند

و كساني كه ضعف سيستم ايمني بدني دارند از جمله كساني هستند كه تزريق چربي در واژن نبايد انجام دهند مواردي كه ذكر شد بعضي از موارد بعد از درمان مي تواند اين روش زيبايي واژن را امتحان كند مثلا فردي كه در آلت تناسلي خودش دچار زگيل تناسلي شده باشد ابتدا فرد بايد آن مشكل را حل كند و سپس بعد از بهبودي كامل مي تواند تزريق چربي در لابيا را انجام دهد.

چه آمادگي هايي قبل از تزريق چربي در واژن موردنياز است؟

*انجام تمام آزمايشاتي كه متخصص براي شما تجويز مي كند
*پرهيز از استفاده از داروهايي كه باعث رقيق شدن خونتان ميشود مثل قرص آسپرين
*حتما اگر دچار بيماري خاصي هستيد يا داروي خاصي مصرف مي كنيد آن را به اطلاع پزشك خودتان قرار دهيد
*مصرف سيگار را حداقل ۲ الي ۳ هفته قبل از تزريق چربي قطع كنيد
* مصرف الكل و نوشيدني هاي حاوي الكل حتي با دوز كم را هم قطع كنيد
*تا ۸ ساعت قبل تزريق چيزي ميل نكنيد
*عفونت هاي ناحيه تناسلي را حتما از بين ببريد و به طور كامل بايد درمان شويد
*از مصرف مايعات زياد پرهيز كنيد
*نظافت و بهداشتي بودن محل تزريق را رعايت كنيد محل تزريق بايد عاري از هرگونه موي زائدي باشد

روش تزريق چربي به واژن

امروزه از راههاي جوانسازي واژن تزريق چربي است. در گذشته تزريق چربي در قسمت هاي مختلف بدن مثل صورت، سينه و… تزريق صورت مي گرفت اما با تكنيك هاي مدرن و نوين با تزريق چربي در واژن برخي از مشكلات ان قسمت از بدن رفع شد. از بارزترين مزيت تزريق چربي عدم نياز به بيهوش كردن فرد در حين انجام تزريق است. روش تزريق چربي بدين صورت است كه چربي برداشته شده از يك قسمت بدن را در واژن تزريق مي كنند. اين چربي بايد از نواحي كه چربي خوبي دارند كشيده شود مثل شكم و پهلو

روش برداشتن چربي كه به ليپوماتيك معروف است در اين روش با دستگاه چربي هاي قسمت هاي مختلف بدن را تخليه مي كنند اين روش هم بدون بيهوشي و درد انجام مي شود.

مراحل تزريق چربي معمولا در سه مرحله انجام مي شود كه اين مراحل عبارتند از

مرحله اول :

مهم ترين كار در برداشت چربي ضدعفوني كردن منطقه اي كه چربي آن قسمت برداشته خواهد شد بعد از ضدعفوني كردن در آن قسمت يك بي حسي موضعي انجام مي شود وسپس با استفاده از سرنگ هاي مخصوصي كه سر آنها كانولاهاي مناسب وصل شده است و از طريق سوراخ هاي كوچكي كه در پوست ايجاد شده چربي هاي زير پوست با فشار كم برداشته مي شوند.

مرحله دوم :

درمرحله دوم چربي هاي كه برداشته شده است را براي استريل كردن وجدا كردن خون و بافت هاي كه به چربي چسبيده است چند بار شستشو مي دهند. سپس چربي هاي كه آماده تزريق شده اند را به سررنگ هايي كه به بافت واژن قرار است تزريق شود مي كشند.

مرحله سوم :

در اين مرحله كه مرحله سوم و مرحله آخر است منطقه اي كه بايد تزريق انجام شود دوباره كامل ضدعفوني مي شود و سپس بي حسي موضعي انجام مي شود و پس از آن سرنگي كه حاوي چربي است تزريق چربي انجام مي شود.

حداكثر زماني كه براي اين كار يعني تزريق چربي لازم است ۲۰ الي ۳۰ دقيقه است. همانطور كه گفتيم تزريق ژل بدون درد انجام مي شود وانجام تزريق نياز به بيهوشي عمومي ندارد و فقط با يك بي حسي موضعي تزريق قابل انجام است. انجام تزريق نياز به بستري شدن ندارد و فرد بعد از انجام پروتز مي تواند ترخيص شود وبه فعاليت روزمره خودش بپردازد.

مراقبت هاي پس از عمل تزريق چربي به واژن

  • براي جلوگيري از بروز هر گونه عفونتي بايد داروهاي كه پزشك تجويز كرده است به طور مرتب مصرف شود.
  • به مدت يك هفته بايد از خوردن غذاهاي چرب و پر نمك پرهيز كنيد.
  • به مدت ۴ هفته از انجام فعاليت هاي سنگين خودداري كنيد.
  • عدم برقراي رابطه جنسي تا زمان تعيين شده توسط متخصص
  • عدم ماساژ ناحيه درماني
  • رفتن به استخر يا استفاده از وان حمام تا ۱ هفته ممنوع است.
  • براي تسكين درد استفاده از استامينوفن كافي است.
  • پرهيز از مصرف الكل و دخانيات تا ۲ هفته
  • اجتناب از هر گونه انجام ورزش
  • نوشيدن زياد مايعات

عوارض احتمالي تزريق چربي به واژن

همان طور كه در قسمت هاي قبلي گفتيم سهولت اين عمل بسيار است و به همين خاطر از محبوبيت خاصي بين بانوان برخوردار استو عوارض خاص و سنگيني ندارد و عوارض ناشي از تزريق معمولا پس از گذشت يك دوره به حالت اوليه خود باز مي گردند؛ و همه چيز براي فرد عادي مي شود.

عوارض كوتاه مدت اين عمل عبارتند از

  • ايجاد تورم در محل تزريق چربي
  • التهاب
  • كبودي
  • و درد خفيف عفونت

توجه داشته باشيد كه تمامي اين عوارضي كه گفته شد به صورت كاملا جزئي بوده و حداكثر تا دو روز بعد از تزريق به طور كامل رفع مي شوند ولي اگر شما احساس درد بيشتري داشتيد پيشنهاد ما به شما اين است كه حتما به پزشك متخصص خود مراجعه كنيد

برچسب ها: , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۸:۱۹ ] [ behzad moghtader ]

اصلاح طرح لبخند در دندانپزشكي

اهميت لبخند بر هيچ كس پوشيده نيست، چرا كه لبخند نخستين خصيصه‌اي است كه توجه ديگران را به خود جلب مي‌كند و تأثيري ماندگار بر دوستان و بيگانگان به جا مي‌گذارد. نقش لبخند بر اعتماد به نفس و احترام به خود انكارناپذير نيست. بنابراين بهبود لبخند يكي از سودمندترين سرمايه‌گذاري‌هايي است كه مي‌توان انجام داد.

 

گروه متخصص مركز دندانپزشكي سيمادنت طرح لبخندي را طراحي مي‌كند كه چهره شما و به تبع آن زندگي‌تان را متحول خواهد ساخت. ما با بهره‌گيري از فن‌آوري‌هاي دندانپزشكي به روز و مرغوبترين مواد در محيطي دوستانه و آرام روياي شما را در خصوص داشتن لبخندي زيبا تحقق خواهيم بخشيد و زمينه‌اي را فراهم خواهيم ساخت تا از فرايند درمان لذت ببريد.

خدمات مركز تخصصي سيمادنت براي بهبود طرح لبخند

ونير (لامينت يا روكش) دندان

نقص‌هاي زيبايي جزيي مانند شكستگي لبه دندان، ترك، فاصله بين دندان‌ها و ناهنجاري‌هاي فكي ـ دنداني (مال اكلوژن) جزيي را مي‌توان با روكش پرسلن (چيني/ سراميكي) يا زنير زيركونيومي اصلاح كرد تا لبخندي زيبا، يك‌دست، صاف و طبيعي خلق شود. استفاده از روكش در اكثر موارد آسيبي به ساختار دندان وارد نمي‌كند. در كل كمتر از نيم ميلي‌متر از جلوي دندان تراشيده مي‌شود تا فضاي كافي براي قرار گرفتن روكش ايجاد شود و اطمينان حاصل شود كه پرسلن به اندازه كافي براي محافظت از ناحيه درمان شده محكم است. روكش سراميكي كاملاً شبيه دندان طبيعي است و بايد روزانه با مسواك و نخ دندان تميز شود. متخصصان كلينيك سيمادنت توصيه‌هاي لازم را براي مراقبت بهتر به بيمار ارائه مي‌دهند تا لبخند رويايي جديد سال‌ها زيبا و درخشان باقي بماند.

بريج و تاج دندان

از تاج دندان براي درمان دنداني استفاده مي‌شود كه چاره‌اي جز كشيدن آن باقي نمانده است و بيمار را دچار درد و ناراحتي ساخته و سلامت دهان و دندان‌هاي وي را به خطر افكنده است.

سفيد كردن دندان‌ها

تغيير رنگ دادن و لكه روي دندان تأثير ناخوشايندي بر زيبايي لبخند دارد. به كمك روش‌هاي تخصصي مي‌توان دندان‌ها را در مطب يا در خانه تا 8 درجه يا بيشتر سفيد كرد. البته پيشنهاد مي‌كنيم كه همواره براي اين كار به متخصص مراجعه كنيد. رنگ دندان پس از عمل سفيد كردن دندان‌ها حدود 2 سال يا بيشتر ثابت مي‌ماند. طبيعي است كه نتايج حاصل از انجام عمل در مطب پزشك بسيار يهتر از نتايج درمان خانگي باشد.

تغيير شكل و بالا بردن لثه

 اگر هنگام لبخند زدن لثه‌هايتان مشخص مي‌شود و در نتيجه دندان‌ها كوتاه‌تر از حد طبيعي به نظر مي‌رسد، چند راهكار فوق‌العاده براي بهبود و زيباتر كردن لبخندتان وجود دارد.  يكي از عمل‌هاي رايج و محبوب جراحي بالا بردن لثه با ليزر است. جراح در جراحي بالا بردن يا تغيير شكل لثه بافت اضافي لثه را با بهره‌گيري از ليزر به سرعت، به شيوه‌اي ايمن و با حداقل ناراحتي برمي‌دارد تا لبخندي طبيعي بر صورت بيمار نقش ببندد.

دندانپزشكي عمومي

ظاهر دندان‌ها بسيار مهم است، اما سلامت و بهداشت دهان و دندان مهم‌تر است. ارتباط بين سلامت دهان و سلامت كل بدن موضوعي اثبات شده است. عفونت و التهاب بافت لثه را مرتبط با ابتلا به بيماري ديابت و ناراحتي قلبي مي‌دانند.

چه كساني مي‌توانند از فرايند طراحي لبخند استفاده كنند؟

چنانچه هر يك از موارد زير باعث ناراحتي و خجالت‌ شما شده است، مي‌توانيد از فرايند طراحي لبخند بهره بگيريد:

  • تغيير رنگ دندان
  • پوسيدگي و يا لب پر شدن دندان
  • دندان كج
  • فاصله بين دندان‌ها
  • نداشتن دندان

اهداف طرح لبخند

بر اساس نظريه پيتر داوسون (Peter Dawson) هدف از درمان جامع زيبايي، ايجاد سيستم جونده متعادلي است كه در آن دندان­ها، بافت­هاي نرم، عضلات، ساختار استخواني و مفاصل در هارموني و هماهنگي كامل با هم قرار گرفته و عمل كنند. نكته بسيار مهم كه بايد در زمان برنامه ­ريزي براي طرح درمان زيبايي، بدان توجه داشت اين است كه، طرح لبخند جزئي از رويكرد جامع براي درمان بيمار در نظر گرفته ­شود. به بيان ديگر طرح لبخند پروسه‌اي مجزا از درمان همه­ جانبه و كامل بيمار تلقي نمي‌­شود بلكه بايد در هماهنگي كامل با نيازهاي درماني بيمار باشد. براي آن‌كه نتيجه درمان، موفقيت‌آميز باشد و سلامت و فانكشن (عملكرد) سيستم جونده را موجب شود لازم است درك درستي از روابط متقابل ميان تمام ساختارهاي حمايت ­كننده دهان شامل عضلات، استخوان­ها، مفاصل، بافت­هاي لثه­اي و اكلوژن، وجود داشته باشد. 

مزاياي طراحي لبخند

بهبود لبخند و زيباتر شدن آن اثر چشمگيري بر اعتماد به نفس و كيفيت زندگي دارد. كلينيك سيما دنت با بهره‌گيري از همكاري متخصصين ارتودنسي و دندانپزشكان باتجربه و با برخورداري از لابراتوار داخلي مجهز، به افراد كمك مي‌كند تا در زماني كوتاه به لبخند رويايي خود دست يابند. اگر مي‌خواهيد چهره‌اي جوان‌تر داشته باشيد، لبخندي درخشان و زيبا زمان را برايتان به عقب بازخواهد گرداند. با مسواك زدن روزانه، استفاده مرتب از نخ دندان و مراجعه منظم به دندانپزشك مي‌توانيد لبخند جديد به‌دست آمده را سال‌ها حفظ كنيد.

مواردي كه در طراحي لبخند توسط متخصصان مركز تخصصي دندانپزشكي سيمادنت در نظر گرفته مي‌شوند.

در بهبود طرح لبخند ويژگي كل و تك تك اجزاء صورت، تن پوست، رنگ مو، رنگ، پهنا، بلندا، شكل و نماي دندان، بافت لثه و لب‌ها در نظر گرفته مي‌شود تا در نهايت لبخندي رويايي خلق شود. بهبود طرح لبخند بنا به دلايل متعدد و متناسب با خواسته‌ها و شرايط منحصر به فرد هر بيمار انجام مي‌شود. ويژگي‌هاي مورد علاقه يا نامطلوب دندان‌ها يا لبخندتان كدام‌اند؟ در ادامه به توصيف آن دسته از خصوصيات لبخند مي‌پردازيم كه دندانپزشك زيبايي با شما در مورد آنها صحبت خواهد كرد و امكان بهبود آنها وجود دارد:

رنگ دندان

پركردگي‌هاي نقره‌اي يا آمالگام دندان را مي‌توان با مواد ترميم كننده كامپوزيت همرنگ دندان عوض كرد، به علاوه جرمگيري و سفيد كردن دندان نيز لكه‌هاي روي دندان را از بين مي‌برد و پس از اين عمل دندان‌هاي كدر و بدرنگ به زيبايي در چهره خواهند درخشيد.

smil2

منظم كردن و تنظيم فاصله بين دندان‌ها

 دندان‌هاي كج، روي هم قرار گرفته يا فاصله‌دار را مي‌توان در صورت لزوم به كمك ارتودنسي و بريس‌هاي نامرئي صاف و منظم كرد و نقص‌ها را با روكش پوشاند.

نداشتن دندان

كم بودن يك يا چند دندان لبخند را نازيبا جلوه مي‌دهد، بر نحوه بسته شدن دهان و جويدن غذا (بايت) تأثير مي‌گذارد و خطر پوسيدگي دندان را افزايش مي‌دهد. بنابراين جايگزيني دندان‌هاي از دست رفته يكي از بخش‌هاي ضروري برنامه‌هاي درماني بهبود سلامت دهان و زيبايي لبخند به شمار مي‌آيد. جاي خالي دندان‌ها را مي‌توان با دندان‌ مصنوعي، بريج يا ايمپلنت دندان پر كرد.

 sim4

هماهنگي و تعادل

 هم اندازه نبودن، لب پريدگي و ترك خوردن دندان‌ها را مي‌توان به كمك درمان‌هاي زيبايي اصلاح كرد و لثه‌هاي نمايان هنگام لبخند زدن را با بالا بردن آنها پوشاند تا لبخند بيش از پيش جذاب شود.

گونه‌ها و لب‌هاي برجسته‌تر و لبخند

 بدشكل بودن يا اثرهاي گذر زمان بر چهره را مي‌توان طي فرايند بهبود طرح لبخند با عمل‌هاي خاصي مانند ارتودنسي و يا جراحي صورت و استخوان اصلاح كرد و صورت را دوباره جوان كرد.

هر فرد تعريف متفاوتي از لبخند ايده‌آل دارد. ما در كلينيك سيما دنت با توجه به ظاهر كلي چهره‌تان به دقت ترجيح‌هاي شما را تشخيص مي‌دهيم و سعي مي‌كنيم انتظارات‌تان را برآورده كنيم تا در نهايت لبخندي جذاب و كاملاً متناسب بر صورت‌تان نقش ببندد. ما پيش از شروع درمان و دستكاري دندان‌ها از روش‌هاي تصويربرداري رايانه‌اي تعاملي براي طراحي و شبيه سازي لبخند رويايي انتخابي‌تان بهره مي‌گيريم.

ما زيبايي لبخندتان را تضمين مي‌كنيم

  • ما زيبايي و سلامت دندان‌هاي شما را ارتقا مي‌دهيم تا عملكردي مناسب داشته باشند.
  • روي هر دندان تاجي موقت قرار مي‌گيرد تا حتي يك روز نيز به جذابيت لبخندتان خدشه وارد نشود.
  • در آزمايشگاه تخصصي دندانپزشكي، هر دندان مصنوعي (تاج) با دقت به صورت سفارشي ساخته مي‌شود.
  • قوس دنداني نيز به گونه‌اي تغيير داده مي‌شود كه دندان‌ها رديف و مرتب شوند.
  • دندانپزشك پس از چند هفته تمام تاج‌هاي دائمي را در جاي خود قرار مي‌دهد.
  • نتيجه نهايي، رديفي مرتب و طبيعي از دندان‌هايي زيبا است كه چون مرواريد در دهان مي‌درخشند.

طراحي خلاقانه و اختصاصي لبخند در كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت

دندانپزشكان ما با بهره‌گيري از روش‌هاي جديد و بنيادي طراحي لبخند، نقش بستن لبخندي زيبا و جذاب را بر چهره‌تان ممكن مي‌سازند. ما با استفاده از سراميك زيبايي تقويت شده با لوسيت، ظرف تنها دو جلسه لبخندتان را به نحو چشمگيري بهبود مي‌دهيم.

اين عمل پيشرفته به شيوه‌اي كاملاً اختصاصي و متناسب با ويژگي‌هاي چهره شما انجام مي‌شود تا لبخندي شگفت‌انگيز بر لبان‌تان نقش ببندد. در اين عمل زيبايي تغييرات جزيي در دندان‌ها به گونه‌اي ايجاد مي‌شود كه در مجموع چهره‌تان را زيباتر از پيش مي‌سازد.

پس از به اتمام رسيدن فرايند اختصاصي طراحي لبخند و ديدن بازتاب لبخند زيباي خود در آينه، با اعتمادبه‌نفس‌ بيشتري در اجتماع حضور پيدا خواهيد كرد. 

انتخاب روش مناسب

متخصصان كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت با بهره‌گيري از به‌روزترين فن‌آوري‌هاي تشخيصي و راديولوژي دندان، شرايط دندان‌هاي بيمار را بررسي مي‌كنند و روش‌هاي درماني ممكن براي ترميم ظاهر و عملكرد دندان‌ها را پيشنهاد مي‌دهند تا در نهايت رديفي از مرواريدهاي درخشان و مرتب، لبخندتان را جذاب‌تر كند. ميزان گستردگي درمان صرفاً به نظر خود بيمار بستگي دارد و اگر بيمار تمايل به استفاده از درمان طراحي لبخند كلينيك سيمادنت داشته باشد، متخصصان ما برنامه درماني را متناسب با اهداف شخصي ايشان طرح‌ريزي مي‌كنند.

نخستين مرحله بهبود طرح لبخند

معاينه دقيق و كامل به منظور بررسي سلامت دهان و دندان نخستين مرحله بهبود طرح لبخند است. تمام مشكلات مربوط به سلامت دهان و دندان پيش از آغاز هر گونه عمل زيبايي برطرف مي‌شود؛ چرا كه بهداشت دهان و دندان زيربنا و شرط اصلي يك لبخند زيبا محسوب مي‌شود. به بيان ديگر سلامتي لبخند مقدم بر زيبايي آن است.

 

گام بعدي براي بهبود طرح لبخند چيست؟

پس از فراهم بودن اساس سلامت لبخند شما، ما به سراغ مرحله هنري و زيبايي لبخند مي‌رويم. در اين مرحله، ما با شما در خصوص اهداف و انتظاراتتان شما از لبخند جديد گفتگو خواهيم كرد. همچنين مي‌توانيدمسائلي از قبيل اينكه مي‌خواهيد لبخندتان چگونه به نظر برسد و چه تغييري در لبخندتان را دوست داريد، مطرح كنيد. ما با كمك شما، لبخند جديدتان را طراحي خواهيم كرد. 

هر چيزي در مورد لبخند فعلي شما ممكن است برايتان آزار دهنده باشد، مي‌تواند با يك تماس تلفني ساده به كلينيك ما، برطرف شود.

دندان‌هاي لكه‌ لكه‌ و جرم گرفته را مي توان با سفيد كردن دندان‌ها جلا بخشيد. در نتيجه لبخند جديدتان مي‌تواند به ظاهر جوان‌تر، احساس اعتماد به نفس بيشتر و افزايش عزت نفس شما كمك كند!

مهم نيست كه شما در لبخند خود چه مشكلاتي داريد، در كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت راهي براي شگفت انگيز كزدن لبخند شما وجود دارد. پريدگي، شكستگي، سائيدگي و فرسودگي دندان‌هاي شما با روكش‌هاي پورسلين (چيني) قابل ترميم و جبران است. 

پركننده‌هاي فلزي نامطلوب مي‌تواند با پركننده‌هايي كه به رنگ دندان‌ها هستند جايگزين شود. دنداني كه از بين رفته مي‌تواند با كاشت دندان جبران شود. فاصله‌هاي بين دندان‌ها مي‌تواند با اتصالات زيبا و  بهداشتي بسته شود.

بهبود طرح لبخند چقدر زمان مي‌برد؟

طول مدت درمان به روش‌هاي مورد استفاده در برنامه درماني بستگي دارد. اين عمل گاهي تنها در يك جلسه انجام مي‌شود و گاهي چندين هفته طول مي‌كشد.

انجام بيش از يك عمل

به طور معمول، اصلاح طرح لبخند نيازمند چند پروسه درماني است. ممكن است بسته به وضعيت سلامت دهان و دندان شما، دو يا چند پروسه كه مي‌تواند تركيبي از عمليات ترميمي و عمليات زيبايي باشد، به شما توصيه گردد.

برخي از روش‌هاي تركيبي كه ما انجام داده‌ايم عبارتند از: سفيد كردن دندان‌ها، روكش دندان‌ها با استفاده از پورسلين (چيني) و يا تركيبي از ايمپلنت دندان و روكش‌هاي پورسليني. پس از مشاوره اوليه با متخصصين كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت، آن‌ها به شما توضيح خواهند داد كه چه روش‌هاي درماني لازم است تا شما به يك لبخند فريبنده و دلكش برسيد.

آيا درخشندگي حاصل از سفيد كردن دندان مادام العمر است؟

ماندگاري نتايج عمل سفيد كردن دندان ارتباط مستقيم با مسواك زدن و استفاده از نخ دندان دارد و همچنين به ميزان مصرف مواد تغيير رنگ دهنده دندان مانند قهوه، چاي، نيكوتين و شراب قرمز و مراجعه منظم به دندانپزشك جهت كنترل وضعيت دندان‌ها بستگي دارد. اما در نهايت، فقط به خاطر افزايش سن ممكن است تغيير رنگ دندان‌ها‌ تا حدودي دوباره برگردد. بنابراين بهترين چيز براي حفظ زيبايي طرح لبخند خود اين است كه از دندان‌هاي خود بسيار خوب مراقبت كنيد.

آيا سفيد كردن دندان به ميناي آن آسيب مي‌زند؟

سفيد كردن دندان ضرري براي ميناي دندان ندارد، اين عمل معمولاً با استفاده از پراكسيدها انجام مي‌شود. به علاوه چنانچه مواد معدني در اثر سفيد كردن دندان از بين برود، اين پي‌آمد نامطلوب به سرعت توسط آب دهان جبران مي‌شود. بنابراين روش‌هاي سفيد كردن دندان كاملاً ايمن هستند و انجام آن طي فرايند بهبود طرح لبخند، كوچكترين صدمه‌اي به دندان‌ها نمي‌زند.

آيا سفيد كردن دندان، در دراز مدت باعث شكنندگي دندان‌ها مي‌شود؟

خير، سفيد كردن دندان‌ به مدت حدوداً 80 سال است كه انجام مي‌شود و تاكنون هيچ نتايج منفي گزارش نشده است.

مراقبت و حفظ نتايج

بهبود طرح لبخند سرمايه‌گذاري‌اي است كه هم جنبه مادي و هم جنبه عاطفي دارد. لبخند زيباي جديد با رعايت بهداشت دهان و دندان و مراجعه منظم به دندانپزشك ساليان سال ماندگار خواهد بود. روش‌هاي مناسب مسواك زدن و كشيدن نخ دندان را فرابگيريد و به دقت پياده كنيد؛ به علاوه بهتر است مصرف مواد قندي را كاهش دهيد.

هزينه بهبود طرح لبخند

طول مدت درمان و هزينه بهبود طرح لبخند به وضعيت سلامت دهان و گستردگي برنامه درماني هر بيمار بستگي دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۲۵:۲۰ ] [ behzad moghtader ]

بهترين دكتر متخصص درمان ارتودنسي

بهترين دكتر متخصص درمان ارتودنسي
5.00 از 5 بوسيله1 راي

 

متخصص ارتودنسي در زمينه اصلاح نامرتبي دندان‌ها، شلوغي دندان‌ها، آندربايت و مشكلات فك تخصص دارد. متخصص ارتودنسي پس از اتمام دوره دندانپزشكي يك دوره تخصص دو ساله را پشت سر مي‌گذارد. وجه تمايز اصلي متخصص ارتودنسي و دندانپزشك اين است كه متخصص ارتودنسي در زمينه اصلاح ناهنجاري‌هاي دندان و فك و مرتب كردن دندان‌ها نيز آموزش ديده است.

فهرست مطالب

متخصصين ارتودنسي پس از پشت سر گذاشتن دوره دندانپزشكي در زمينه مرتب كردن دندان‌ها نيز تخصص مي‌گيرند. متخصص ارتودنسي از وسايلي چون بريس براي هدايت دندان‌ها به سمت موقعيت صحيح، بستن فاصله بين دندان‌ها، اصلاح طرح لبخند يا رفع ديگر مشكلات دنداني استفاده مي‌كند. برخورداري از شماري از ويژگي‌ها و خصوصيات معين لازمه يك متخصص ارتودنسي خوب است. در ادامه ويژگي‌هاي متخصص ارتودنسي ايده‌آل را توضيح مي‌دهيم تا بتوانيد بهترين متخصص را انتخاب كنيد.

تاثيرگذاري لبخندي جذاب با دندان‌هايي رديف و مرتب بر كسي پوشيده نيست. اگر احساس مي‌كنيد لبخندتان زيبايي كافي را ندارد، متخصصين ارتودنسي ما آماده هستند تا لبخندي دلپذير را با انجام درمان اصلاح طرح لبخند به روي لب‌هاي شما بنشانند. البته مزاياي ارتودنسي تنها به خلق لبخندي مسحوركننده محدود نمي‌شود و اعتماد به نفس و همچنين سلامت دهان و دندان را نيز ارتقاء مي‌دهد.

متخصص ارتودنسي همان‌قدر براي دندان‌ها مهم است كه متخصص قلب براي اين اندام حياتي اهميت دارد. وجه تمايز اصلي متخصص ارتودنسي و دندانپزشك اين است كه متخصص ارتودنسي در زمينه اصلاح ناهنجاري‌هاي دندان و فك و مرتب كردن دندان‌ها نيز آموزش ديده است. با توجه به اهميت ارتودنسي، انتخاب يك متخصص ارتودنسي ماهر و باتجربه نياز به دقت و توجه دارد تا از عوارض و مشكلات پس از درمان جلوگيري شود.

متخصصين ما در كلينيك سيمادنت از تخصص خود براي تشخيص، پيشگيري و درمان ناهنجاري‌هاي دندان و فك، مانند مشكلات بي نظمي دندانها بهره مي‌گيرند. ما در كلينيك سيمادنت با به كارگيري جديدترين روش‌ها و پيشرفته‌ترين تجهيزات مانند بريس‌هاي فلزي ثابت و متحرك، فيس ماسك، ارتودنسي نامرئي و شفاف همچنين ارتودنسي با براكت هاي سراميكي همرنگ دندان بهترين نتيجه را از درمان طرح لبخند ارائه مي‌دهيم.

شما ميتوانيد جهت مشاوره با همكاران ما در كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت از طريق شماره تلفن‌هاي 26710760- 66520980 تماس حاصل نموده و يا از طريق تلگرام ما سوالات خود را مطرح نماييد.

متخصص ارتودنسي كيست ؟

متخصص ارتودنسي دندانپزشكي است كه در زمينه اصلاح نامرتبي دندان‌ها با استفاده از وسايلي چون بريس تخصص دارد. متخصص ارتودنسي مشكلات متعدد مربوط به دندان، فك و عضله‌هاي صورت را برطرف مي‌كند. متخصصين ارتودنسي پس از اتمام دوره دندانپزشكي يك دوره تخصصي دو ساله را نيز پشت سر مي‌گذارند. فقط حدود ۲ درصد (حدود ۵۰۰ نفر) از دندانپزشكان ايران (حدود ۲۵۰۰۰ نفر) تخصص ارتودنسي دارند.

مقايسه متخصص ارتودنسي و دندانپزشك

مقايسه متخصص ارتودنسي و دندانپزشكوجوه تشابه

شباهت اصلي بين دندانپزشك و متخصص ارتودنسي اين است كه هر دو به مراقبت از دهان و دندان مي‌پردازند. متخصص ارتودنسي مي‌تواند درمان‌هاي قابل ارائه از سوي دندانپزشك را در مطب انجام دهد. بنابراين هر دو پزشك محسوب مي‌شوند و به درمان مشكلات لثه و دندان مي‌پردازند.

وجوه تمايز

وجوه تمايز متخصص ارتودنسي و دندانپزشك بيش از وجوه تشابه بين اين دو است. متخصص ارتودنسي دوره آموزشي تخصصي بيشتري را پشت سر مي‌گذارد و از اين نظر به پزشكاني شباهت دارد كه از دوره تخصصي جراحي فارغ‌التحصيل مي‌شوند. تفاوت ديگر اين است كه متخصص ارتودنسي در زمينه مرتب كردن دندان‌ها و اصلاح بايت با استفاده از وسايل و بريس‌هاي اصلاحي تخصص دارد. چنانچه بيماري دچار مشكل ديپ بايت باشد، دندانپزشك وي را به دكتر ارتودنسي معرفي مي‌كند.

دندانپزشكان معمولاً به رعايت بهداشت دهان و دندان تاكيد دارند و درمان‌هاي زير را ارائه مي‌دهند:

متخصص ارتودنسي دندانپزشكي با تخصص اصلاح نامرتبي دندان‌ها است و درمان‌هاي زير را ارائه مي‌دهد:

نكته‌هاي مهم هنگام انتخاب بهترين متخصص ارتودنسي

از آنجايي كه ارتودنسي سلامت كلي دهان و دندان را بهبود مي‌دهد، انتخاب متخصص ارتودنسي ماهر و مجرب بسيار مهم است. براي اين كه بتوانيد با رديفي از مرواريدهاي درخشان لبخند بزنيد، نكته‌هاي زير را قبل از تعيين متخصص معالج خود در نظر بگيريد:

1ـ نخستين نكته اين است كه يك متخصص ارتودنسي بيابيد، نه دندانپزشكي كه صرفاً چند دوره ارتودنسي را پشت سر گذاشته باشد. تفاوت بين اين دو و نتيجه درمان ارائه شده از سوي هر كدام بسيار متفاوت است.

2ـ برخي والدين ترجيح مي‌دهند دندان‌هاي فرزندشان را پيش از درآمدن تمام دندان‌هاي دائمي مرتب كنند. اگر شما هم جزء اين گروه از والدين هستيد، اطمينان حاصل كنيد كه متخصص ارتودنسي انتخابي‌تان از تجربه لازم در زمينه ارتودنسي پيشگيري برخوردار باشد.

3ـ همواره روش‌هاي جديدتري براي مرتب كردن دندان‌ها ابداع مي‌شود. ارتودنسي ديگر به اندازه گذشته دردناك نيست. بنابراين حتماً به متخصصي آگاه از آخرين تكنولوژي و پيشرفت‌هاي ارتودنسي مراجعه كنيد تا از بريس‌هاي جديدتر، راديوگرافي ديجيتال و ثبت الكترونيكي سوابق برخوردار گرديد. كلينيك‌هاي مجهز به تكنولوژي پيشرفته و اجرا كننده روش‌هاي نوين بهترين نتايج را در كمترين زمان ممكن به دست مي‌دهند.

4ـ وقتي پاي سلامت دهان و دندانتان در ميان است، هيچ چيز را به شانس واگذار نكنيد. زمان كافي براي يافتن متخصص مجرب، داراي مجوز و آموزش‌ديده صرف كنيد. متخصصين ارتودنسي بسياري داعيه بهترين بودن را دارند، اما آيا اثباتي براي اين ادعا وجود دارد؟ تحقيقات لازم را پيش از انتخاب نهايي متخصص ارتودنسي انجام دهيد.

5ـ بودجه‌اي را كه مي‌توانيد براي درمان ارتودنسي پرداخت كنيد، تعيين نماييد. اكثر متخصصين فهرست هزينه‌ها، شامل تمام ويزيت‌ها، راديوگرافي، وسايل و تجهيزات ارتودنسي و نگهدارنده را در اختيار بيماران مي‌گذارند. بررسي دقيقي را پيش از امضاء توافقنامه و شروع درمان انجام دهيد.

درمان‌هاي قابل ارائه توسط متخصص ارتودنسي

  • ارتودنسي ثابت: بريس ثابت از براكت‌هايي تشكيل مي‌شود كه به هر دندان چسبانده مي‌شود و با سيم به هم متصل مي‌شوند.

بريس ثابت از براكت‌هايي تشكيل مي‌شود كه به هر دندان چسبانده مي‌شود

  • ارتودنسي متحرك: بريس متحرك معمولاً از صفحه پلاستيكي تشكيل مي‌شود كه سقف دهان را مي‌پوشاند و پايه آن روي بعضي دندان‌ها قرار مي‌گيرد. گستره كاربرد بريس متحرك محدود است.

بريس متحرك معمولاً از صفحه پلاستيكي تشكيل مي‌شود كه سقف دهان را مي‌پوشاند

  • دستگاه فانكشنال ارتودنسي: يك جفت بريس پلاستيكي متحرك كه به هم وصل مي‌شوند يا به گونه‌اي طراحي مي‌شوند كه بر هم اثر بگذارند و روي دندان‌هاي فك بالا و پايين قرار مي‌گيرند.
  • فيس ماسك: فيس ماسك يك وسيله ارتودنسي مجزا محسوب نمي‌شود، بلكه معمولا در كنار ديگر وسايل ارتودنسي مورد استفاده قرارمي‌گيرد.
  • ارتودنسي نامرئي: ارتودنسي نامرئي جايگزيني براي روش‌هاي قديمي ارتودنسي است كه روز به روز در ميان متخصصين ارتودنسي و بيماران طرفداران بيشتري مي‌يابد. پلاك ارتودنسي نامرئي دندان‌ها را به شيوه‌اي مشابه ارتودنسي قديمي حركت مي‌دهد، اما در اين روش از براكت و سيم فلزي استفاده نمي‌شود. پلاك‌هاي شفاف ارتودنسي نامرئي به هيچ عنوان جلب توجه نمي‌كند و بيمار مي‌تواند آن را هنگام غذا خوردن، مسواك زدن و نخ دندان كشيدن درآورد.

ارتودنسي نامرئي جايگزيني براي روش‌هاي قديمي ارتودنسي است

  • فضا نگهدار دندان: فضا نگهدار ثابت و متحرك عملكرد يكساني دارند. نوع متحرك پايه‌اي آكريلي دارد كه روي فك قرار مي‌گيرد و شاخه‌هاي پلاستيكي يا سيمي آن بين دندان‌هاي معين قرار مي‌گيرد تا فاصله بين آن‌ها را حفظ كند.
  • وسايل تغيير دهنده موقعيت فك (پوزيشنر): اين وسايل همچون آتل با قرارگيري روي فك بالا يا پايين، آنها را وادار مي‌كند تا در وضعيت بهتري بسته شود. اين روش براي درمان اختلال‌هاي مفصل فكي ـ گيجگاهي (TMJ ) كاربرد دارد.

اين وسايل كه آتل نيز ناميده مي‌شود روي فك بالا يا پايين قرار مي‌گيرد

  • وسيع كننده (اكسپندر) كام: اين وسيله صفحه‌اي پلاستيكي است كه روي سقف دهان قرار مي‌گيرد و قوس فك بالا را وسيع مي‌كند. پيچ‌ها (اسكروها) فشار رو به بيروني را به صفحات كامي وارد مي‌كند؛ اين فشار باعث مي‌شود سوچور (درز) مياني كام از طول باز شود و به اين ترتيب ناحيه كام گسترده‌تر مي‌شود.

اين وسيله صفحه‌اي پلاستيكي است كه روي سقف دهان قرار مي‌گيرد و قوس فك بالا را وسيع مي‌كند

  • نگهدارنده متحرك: نگهدارنده متحرك (ريتينر) روي سقف دهان قرار مي‌گيرد و از حركت دندان‌ها به سمت موقعيت اوليه جلوگيري مي‌كند. نگهدارنده را مي‌توان تغيير داد تا مانع مكيدن انگشت شست شود.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۵۵:۳۲ ] [ behzad moghtader ]

درمان مشكلات پوستي با درمارولر |چه مشكلات پوستي با درمارولر قابل درمان است  

درمان مشكلات پوستي با درمارولر |چه مشكلات پوستي با درمارولر قابل درمان است :  همه افراد حداقل به يك درمارولر نياز دارند زيرا مكمل بسياري از درمان هاي پوستي مانند انواع كرم ها مي باشد و باعث مي شود پوستي جوان و زيبا داشته باشيم در هر سني كه باشيم مي توانيم از اين دستگاه استفاده كنيم زيرا بسياري از بيماري هاي پوستي را درمان مي كند.

درمان مشكلات پوستي با درمارولر

درمارولر مزيت هاي زيادي دارد بر نمونه

  1. كلاژن را كه يكي از موثر ترين ماده در پوست است تحريك مي كند و باعث توليد مجدد ان مي شود.
  2. افزايش قدرت جذب پوست درمقابل مواد مراقبت پوستي تا ۲۰۰ برابر(طبق آزمايشات سازمان غذا و دارو آمريكا)

از بين بردن چين و چروك ، اثر جوش ، سالك و زخم ، علامت كشيدگي و چربي زير پوست (سلوليت) و بستن منافذ باز و افزايش سلامت و استحكام پوستي از ضمانت هاي استفاده از درما رولر ميباشد كه تا ۶-۸هفته نتيجه ان را حتما مشاهده ميكنيد

اكثرا خانم ها از درمارولر استفاده مي كنند زيرا :

  1. اين محصول چين و چروك هاي دور چشم، لب و گردن حاصل از بالا رفتن سن را از بين مي برد.
  2. جاي جوش و دمل و زخم را از بين مي برد.
  3. باعث بهبود اثرات زخم ( آثار به جا مانده از جراحي پلاستيك و زايمان و سوختگي )مي شود.
  4. نا همواري و تيرگي و خستگي پوست را از بين مي برد.
  5. آثار و علامت هاي لك حاصل از پيري و سوختگي حاصل از آفتاب را درمان مي كند.
  6. باعث جذب ۲۰۰ برابري كرم هاي درماني مي شود.
  7. اين محصول باعث درمان سلوليت پا و شكم در اثر افزايش يا كاهش وزن و بارداري ميشود همچنين منافذ باز پوست را درمان مي كند.

اقايان در چه مواردي از درمارولر استفاده مي كنند؟

  • درمارولر باعث رويش مجدد مو ( به همراه استفاده ماينوسيديل) مي شود.
  • اثرات آكنه و جوش صورت همچنين اثرات و علامت كشش پوست ( به علت افزايش وزن يا كاهش ناگهاني وزن ) از بين مي برد.
  • نشانه هاي سوختگي و بخيه و نشانه هاي زخم و چروك پوستي را درمان مي كند
  • و در اخر باعث بهبود اثرات سوختگي به علت آفتاب گرفتگي ميشود و منافذ باز پوست از بين مي برد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۳۲:۰۶ ] [ behzad moghtader ]

درمان تيرگي زير چشم با درمارولر  

درمان تيرگي زير چشم با درمارولر : امروزه مشكل بسياري از افراد تبرگي ها و سياهي هايي است كه در دور چشم ان ها به وجود مي ايد كه علل مختلفي دارد مثلا استرس و بي خوابي كه . تيرگي زير چشم شما را پير و خسته نشان مي دهد. خستگي و استرس باعث تغيير رنگ رنگدانه هاي زير چشم و در نهايت تيرگي مي شود. اما به راحتي از بين نمي رود ولي با درمارولر مي توان ان را درمان كرد.

درمان تيرگي زير چشم با درمارولر

. سياهي و گودي زير چشم، يكي از اولين مشكلاتي است كه افراد با آن مواجه مي‌شوند. ايجاد حلقه اي سياه در اطراف چشم، به ويژه زير چشم مشكل شايعي در خانم ها و آقايان است. روش هاي زيادي براي رفع تيرگي زير چشم وجود دارد از جمله: كرم هاي روشن كننده، ليزر، تزريق ژل و… اما درمارولينگ تراپي يا درمان با ميكرونيدلينگ يك روش كاملا جديد و نوين براي رفع تيرگي زير چشم شناخته شده است.

تحقيقات نشان مي دهد درمان با درمارولر باعث از بين رفتن كامل تيرگي زير چشم مي شود. از خانم هاي بين ۲۱ تا ۶۱ سال خواسته شد تا داوطلبانه در اين تحقيقات شركت كنند. در طول تحقيق براي از بين بردن تيرگي زير چشم از روش ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر و ۱۰% از محلول موضعي اسيد تري كلرواستيك (محلولي براي از بين بردن كك مك و لكه و تيرگي است) استفاده كردند. تقريبا همه داوطلبان بعد از استفاده از درمارولر نتايج قابل قبولي را بدست آوردند. بعد از اتمام استفاده از درمارولر همه داوطلبان در مورد اين روش نظرات مثبتي داشتند از جمله:

  • درد بسيار كمي داشت
  • هيچ ورمي ايجاد نشد
  • التهاب و قرمزي پوست بسيار كم بود

بعد از اين تحقيقات ثابت شد براي رفع تيرگي زير چشم استفاده از روش ميكرونيدلينگ و دستگاه درمارولر بسيار خوب وعالي جواب مي دهد. روش هاي متعددي براي رفع تيرگي زير چشم وجود دارد اما درمان با دستگاه ميكرونيدلينگ نتايج بسيار قابل قبول تري را ارائه داده است همچنين اين روش از نظر وقت و هزينه بسيار به صرفه تر از ديگر روش ها مانند ليزر، تزريق ژل، جراحي و غيره است.

چرا براي رفع تيرگي زير چشم از درمارولينگ تراپي يا درمان با ميكرونيدلينگ استفاده مي شود؟

يكي از مهم ترين دليل هاي كه بايد براي درمان تيرگي رود چشم از درمارولر استفاده كرد اين است كه اين روش بسيار راحت و ساده است. شما براي استفاده از اين روش نيازي به مراجعه به كلينيك نداريد و خيلي راحت مي توانيد آن را در خانه انجام دهيد. ميكرونيدلينگ يا درمان با درمارولر روشي كاملا آسان و راحت است و هيچ گونه عوارضي تاكنون نداشته است. اين روش با كمترين هزينه سريع ترين و بهترين نتيجه را به شما مي دهد.

ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر باعث افزايش چشمگير فيبرهاي الاستيك در پوست مي شود و ضخامت پوست را افزايش مي دهد. اين اثر موجب نتايج چشمگيري در بهبود تيرگي زير چشم مي شود. ميكرونيدلينگ به طور موضعي لك ها و تيرگي زير چشم را درمان ميكند. استفاده از يك دوره ي درماني درمارولر به تحريك رشد كلاژن و الاستين كمك مي كند و در نتيجه موجب تقويت و سفت شدن پوست و از بين رفتن سياهي زير چشم مي شود.

دلايل مختلفي وجود دارد كه باعث مي شود ما از اين روش استفاده كنيم براي مثال در استفاده از ليزر ، عمق نفوذ و تاثير ليزر در حد لايه سطحي اپيدرم بوده اما در ميكرونيدلينگ عمق نفوذ سوزن ها به لايه درم مي باشد و روند كلاژن سازي و بازسازي پوست با افزايش جريان خون موضعي در اين لايه عمقي تحريك مي شود به دليل داشتن چنين ويژگي هايي درمان به روش ميكرونيدلينگ را اكثر متخصصان توصيه و انتخاب مي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۲۸:۳۴ ] [ behzad moghtader ]

درمان تيرگي زير چشم با درمارولر  

درمان تيرگي زير چشم با درمارولر : امروزه مشكل بسياري از افراد تبرگي ها و سياهي هايي است كه در دور چشم ان ها به وجود مي ايد كه علل مختلفي دارد مثلا استرس و بي خوابي كه . تيرگي زير چشم شما را پير و خسته نشان مي دهد. خستگي و استرس باعث تغيير رنگ رنگدانه هاي زير چشم و در نهايت تيرگي مي شود. اما به راحتي از بين نمي رود ولي با درمارولر مي توان ان را درمان كرد.

درمان تيرگي زير چشم با درمارولر

. سياهي و گودي زير چشم، يكي از اولين مشكلاتي است كه افراد با آن مواجه مي‌شوند. ايجاد حلقه اي سياه در اطراف چشم، به ويژه زير چشم مشكل شايعي در خانم ها و آقايان است. روش هاي زيادي براي رفع تيرگي زير چشم وجود دارد از جمله: كرم هاي روشن كننده، ليزر، تزريق ژل و… اما درمارولينگ تراپي يا درمان با ميكرونيدلينگ يك روش كاملا جديد و نوين براي رفع تيرگي زير چشم شناخته شده است.

تحقيقات نشان مي دهد درمان با درمارولر باعث از بين رفتن كامل تيرگي زير چشم مي شود. از خانم هاي بين ۲۱ تا ۶۱ سال خواسته شد تا داوطلبانه در اين تحقيقات شركت كنند. در طول تحقيق براي از بين بردن تيرگي زير چشم از روش ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر و ۱۰% از محلول موضعي اسيد تري كلرواستيك (محلولي براي از بين بردن كك مك و لكه و تيرگي است) استفاده كردند. تقريبا همه داوطلبان بعد از استفاده از درمارولر نتايج قابل قبولي را بدست آوردند. بعد از اتمام استفاده از درمارولر همه داوطلبان در مورد اين روش نظرات مثبتي داشتند از جمله:

  • درد بسيار كمي داشت
  • هيچ ورمي ايجاد نشد
  • التهاب و قرمزي پوست بسيار كم بود

بعد از اين تحقيقات ثابت شد براي رفع تيرگي زير چشم استفاده از روش ميكرونيدلينگ و دستگاه درمارولر بسيار خوب وعالي جواب مي دهد. روش هاي متعددي براي رفع تيرگي زير چشم وجود دارد اما درمان با دستگاه ميكرونيدلينگ نتايج بسيار قابل قبول تري را ارائه داده است همچنين اين روش از نظر وقت و هزينه بسيار به صرفه تر از ديگر روش ها مانند ليزر، تزريق ژل، جراحي و غيره است.

چرا براي رفع تيرگي زير چشم از درمارولينگ تراپي يا درمان با ميكرونيدلينگ استفاده مي شود؟

يكي از مهم ترين دليل هاي كه بايد براي درمان تيرگي رود چشم از درمارولر استفاده كرد اين است كه اين روش بسيار راحت و ساده است. شما براي استفاده از اين روش نيازي به مراجعه به كلينيك نداريد و خيلي راحت مي توانيد آن را در خانه انجام دهيد. ميكرونيدلينگ يا درمان با درمارولر روشي كاملا آسان و راحت است و هيچ گونه عوارضي تاكنون نداشته است. اين روش با كمترين هزينه سريع ترين و بهترين نتيجه را به شما مي دهد.

ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر باعث افزايش چشمگير فيبرهاي الاستيك در پوست مي شود و ضخامت پوست را افزايش مي دهد. اين اثر موجب نتايج چشمگيري در بهبود تيرگي زير چشم مي شود. ميكرونيدلينگ به طور موضعي لك ها و تيرگي زير چشم را درمان ميكند. استفاده از يك دوره ي درماني درمارولر به تحريك رشد كلاژن و الاستين كمك مي كند و در نتيجه موجب تقويت و سفت شدن پوست و از بين رفتن سياهي زير چشم مي شود.

دلايل مختلفي وجود دارد كه باعث مي شود ما از اين روش استفاده كنيم براي مثال در استفاده از ليزر ، عمق نفوذ و تاثير ليزر در حد لايه سطحي اپيدرم بوده اما در ميكرونيدلينگ عمق نفوذ سوزن ها به لايه درم مي باشد و روند كلاژن سازي و بازسازي پوست با افزايش جريان خون موضعي در اين لايه عمقي تحريك مي شود به دليل داشتن چنين ويژگي هايي درمان به روش ميكرونيدلينگ را اكثر متخصصان توصيه و انتخاب مي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۲۸:۱۰ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب