كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 45
دیروز : 209
افراد آنلاین : 2
همه : 23266
كانكس دست دوم  ,  قيمت كانكس دست دوم , خريد كانكس دست دوم , فروش كانكس دست دوم , انواع كانكس دست دوم , مركز خريد و فروش كانكس دست دوم با بهترين قيمت : هر سازه براي اينكه بيشترين كاربرد و عمر طولاني داشته باشد نياز به نگهداري مي باشد . لذا كانكس و كانتينر نيز از اين امر خارج نمي باشند . با تمام اينها باز هر سازه اي طول عمري دارد . كانكس نيز در انواع مختلفي كه ساخته و طراحي مي شود داراي طول عمر مي باشد و بعد از اتمام اين زمان نياز به باز سازي و تعمير نيز دارد. برخي از افراد لازم مي دانند كه به جاي تعمير كانكس آن را بفروشند . در اين صورت به دليل عمري كه كانكس كرده به عنوان كانكس دست دوم مطرح مي  باشد . گروه صنعتي كانكس سازان اين نوع از كانكس ها را با قيمتي مناسب و توافقي از فروشنده مي خرد و بازسازي مي كند و آماده فروش به عنوان كانكس دست دوم مي كند . از طرف ديگر افرادي نيز هستند كه نمي خواهند هزينه اي زياد براي طراحي و ساخت كانكس نوع پرداخت كنند . لذا كانكس دست دوم را از ما درخواست مي كنند كه هميشه در انبار كارگاه كانكس سازان چندين نوع كانكس دست دوم موجود مي باشد .از طرف اقدام به فروش آن مي كند .
كانكس دست دوم

برخي از ويژگي هاي كانكس دست دوم

  • كانكس هاي دست دوم بعد از خريد كاملا بازسازي مي شوند و از هر نظر عايق بندي , تاسيسات  و. … كاملا بررسي مي شوند كه مشكلي نداشته باشند .
  • قيمت پاييني نصبت به كانكس هاي نو دارند و بيشتر افراد توان خريد آن را دارند .

حمل و بارگيري كانكس دست دوم

همانند كانكس هاي نو كه در كارگاه كانكس سازي , كانكس سازان به فروش مي رسد. هزينه حمل و بارگيري كانكس دست دوم نيز به عهده مشتري مي باشد ولي براي اينكه كانكس سالم به مقصد برسد تيم حمل و ارسال كانكس سازان با تجربه اي بالا به ياري مشتري مي آيند .

بالاترين خريدار كانكس دست دوم گروه صنعتي كانكس سازان اين امكان را براي مشتريان كانكس و خانه هاي پيش ساخته شركت فراهم كرده است كه شركت ها و يا افرادي كه به كانكس و يا كانكس هاي خود احتياجي ندارند و يا قصد فروش كانكسهاي دست دوم خود را دارند ,  آنها را خريداري كرده و به مشترياني كه نياز دارند بفروشد . البته كانكس هاي ساخت و توليد اين شركت در اولويت خريد قرار دارند.و  كانكس هاي توليد شركت هاي ديگر بايد حتما بازديد و بررسي گردند تا قيمت گذاري گردند.كانكس سازان  كانكس هاي دست دوم شما را به بهترين و بالاترين قيمت خريداري ميكند و با كمترين قيمت ممكن به خريداران كانكس دست دوم ارائه ميدهد.بديهي است كه در صورت نياز كانكس به تعميرات و باز سازي كانكس دست دوم تعمير و باز سازي شده و بعد از برطرف كردن ايرادات و معايب به خريداران كانكس فروخته ميشود.شما ميتوانيد براي خريد ويا فروش كانكس دست دوم با ما تماس بگيريد.
چنانچه خريداران محترم كانكس اين شركت پس از استفاده قصد فروش هريك از كانكس هاي خريداري شده خود را داشته باشند كارشناسان اين شركت پس از كارشناسي كانكس خريداري شده حداكثر باكسر ۳۰% از قيمت خريد كانكس مورد نظر را خريداري مي نمايند.جهت ارسال عكس هاي كانكس دست دوم به آدرس ايميل شما مشتري گرامي ، لطفا با كارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

عوامل تاثير گذار در قيمت كانكس دست دوم

واضح است كه خيلي از موارد تاصير زيادي در تعيين قيمت كانكس دست دوم دارد به ويژه مدت كاركرد كانكس در زير به برخي از موارد مهم اشاره اي مي كنيم :

  • مدت كاركرد كانكس
  • ميزان پوسيدگي شاسي و بدن اصلي كانكس تاثير زيادي بر قيمت كانكس دست دوم دارد.
  • ميزان خرابي در و پنجره ها
  • وضعيت سيم كشي و لوله كشي و نيز كاركرد آن
  • ميزان از بين رفتن رنگ بدنه كانكس
  • آسيب ديدگي و خميدگي هاي كانس موقع جابجايي
  • وضعيت داخلي كانكي به ويژه عايق بندي و ام دي اف و يا پي وي سي كه براي نما استفاده شده
  • وضعيت سرويس بهداشتي كانكس
  • چگونگي عمل كرد لولا ها و تاسيسات كانكس
  • و بسياري از موارد ديگر كه در قيمت گذاري كانكس ارتباط زيادي دارد.

نگهداري و تعميرات كانكس دست دوم

همانطور كه مي دانيم براي استفاده از هر وسيله و هر سازه اي به مدت زمان زياد و همچنين براي بالا بردن طول عمر آن نياز به يك سري نگهداري ها وجود دارد در زير برخي از مواردي كه براي نگهداري كانكس دست دوم بايد انجام دهيم را اشاره اي بهش مي كنيم :

بايد دقت داشته باشيم كه همانطور كه از نامش پيداست كانكس دست دوم است و مقدار زيادي از عمر خود را كرده است ولي با رعايت برخي نكات مي توانيم به مدت زيادي نيز از اين كانكس استفاده كنيم .

  • اولين و مهمترين كار براي نگهداري كانكس دست دوم بايد انجام دهيم رنگ كاري كانكس دست دوم است .
  • روغن كاري ماهانه لولا هاي در و پنجره ها
  • چك كردن ماهانه و هفتگي تاسيسات كانكس دست دوم و اطمينان از سلامت آنها
  • بررسي شاسي و بدنه كانكس كه هيچ نوع زنگ زدگي در آن نباشد و در صورت مشاهده سريع تميزكاري و رنگ كاري شود .
  • شست و شوي ماهان كانكس براي رعايت بهداشت كانكس دست دوم .
  • و …

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۰۴:۵۹ ] [ behzad moghtader ]

روال كار شركت باربري و اتوبار


تقريبا مي توان گفت همه از روال كلي باربري و اتوبار اطلاعات نسبتا تكميلي داريم قصد ما ارائه دقيق اين روال براي اسباب كشي است. در وحله اول نيازهاي مورد نياز براي جابجايي و اسباب كشي از يك خونه به خونه جديد بدين صورت مي باشد :

  • نيرو و پرسونل باربري و اتوبار قوي براي جابجايي اثاثيه منزل
  • يك وسيله نقليه كه عمدتا كاميون مي باشد كه در بيرون از خونه پارك شده است . كاميون هاي باربري و اتوبار حرفه اي اكثرا داراي رمپ مي باشند تا بارگيري وسايل خانه به راحتي انجام شود .
  • اماده سازي وسايل منزل : بنا به در خواست مشتري پرسنل باربري تمام وسايل را با استفاده از بهترين سيستم بسته بندي مي كنند و اماده بارگيري مي كنند . البته بايد در اين مورد اشاره كنيم كه بيش از ۶۰ درصد از مشتريان خواستار بسته بندي دقيق و اصولي اثاثيه منزل خودشان مي باشند تا كاملا از بروز آسيب ديدگي در حين حمل بار توسط كاميون جلوگيري شود .

سه مورد بالا تقريبا مي توان گفت كليات يك اسباب كشي استاندارد و ايمن توسط شركت بابري حرفه اي مي باشد . اما در اصل بايد اشاره كنيم كه براي باربري ريزه كاري هايي است كه بايد در حين انجام اسباب كشي رعايت شوند . در زير شما را با نحوه كار باربري و اتوبار استاندارد آشنا خواهيم كرد.

اتوبار و باربري چگونه كار مي كند ؟

تقريبا مي توان گفت اكثر شركت هاي باربري و اتوبار روال يكساني براي حمل و جابجايي وسايل منزل از يك خانه به خانه ديگر را دارند . اما براي درك دقيق و درست اين روال بايد بدانيد كه شركت باربري چگونه اثاثيه را با سرعت و ايمني بالايي جابجا مي كند و اين كه شما درك درستي از اين فعاليت داشته باشيد كار زياد دشواري نيست . شركت باربري براي شما چندين روش حمل و اسباب كشي را بر اساس تعرفه هاي خود ارائه مي دهد تا شما تصميم به انتخاب يكي از موارد ارائه شده كنيد .

بعد از تاييديه شما , شركت بابري با ارسال كارشناس به محل و دريافت نقشه راه و تخمين هزينه تقريبي و در نهايت تشخيص دقيق براي استفاده از وسيله نقليه مناسب را مي توان بخشي از اين كار پيچيده در نظر گرفت . همچنين تعنبار شركت بابري نيز از اهميت بالايي برخوردار است اينكه چقدر در اينترنت و فضاي مجازي اعتبار دارد و شناخته شده براي همه مي باشد. لذا در كل هرشركت بابري با صدور بارنامه و بيمه سازي كل بار منزل شما به سرعت اسباب كشي شما را بدون دغدغه اضافي انجام مي دهند و در نهايت هزينه اي كه توافق شده است از مشتري دريافت مي شود .

هزينه اسباب كشي چقدر است ؟

در نظر اكثر مشتريان براي جابجايي و اسباب كشي هزينه اسباب كشي بسيار سرسام آور و بالا مي باشد . در صورتي كه چنين نيست و با رعايت دقيق اصول استاندارد حمل و نقل ايمن مي توانيد هزينه هاي را به حداقل برسانيد . همچنين هزينه اسباب كشي بسته به شركتي دارد كه شما انتخاب مي كنيد .

شركت بابري به چه صورت هزينه هاي اسباب كشي شما را تخمين ميزند؟

شركت هاي باربري و اتوبار سطح بالا در اولين اقدام شما براي دريافت اطلاعات هزينه اسباب كشي , كارشناسي را به محل اعزام مي كنند كه تخصص بالايي دارد و به راحتي مي تواند هزينه هاي دقيقي را تخمين بزند .

وظايف كارشناس نقشه بردار اتوبار حرفه اي :

  1.  تخمين هزينه تقريبي اسباب كشي
  2. برآورد دقيق زمان براي جابجايي از خونه به خونه ديگر
  3. تخمين شيوه بسته بندي و رعايت ايمني اثاثيه منزل
  4. چك كردن روز دقيق براي اسباب كشي و تخمين مشكلات احتمالي در روز اسباب كشي
  5. در نهايت دريافت ليست اثاثيه و چك كردن آن به همراه صاحب اموال
  6. گزارش به مدريت باربري

موارد بالا از وظايف كارشناس نقشه بردار اتوبار مي باشد.

اما روال كلي براي برآورد هزينه توسط شركت اتوبار و باربري بر سه اصل زير استوار است :

  1. زمان حمل اثاثيه
  2. مسافت و فاصله
  3. درخواست هايي كه مشتري از شركت دارد

اين روال براي باربري هاي حرفه اي و شركت اتوبار بزرگ مي باشد . اما شركت هاي باربري محلي هزينه ها را بر اساس زمان و نيروي انساني در حمل اثاثيه مي سنجند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۰۲:۰۰ ] [ behzad moghtader ]

سالنامه , چاپ سالنامه , انواع سالنامه , سالنامه اختصاصي و نفيس , سالنامه ۹۷ , خدمات چاپ سالنامه شركتي : سالنامه همانند دفتر يا كتابي است كه دست‌نويس يا چاپ‌شده است و اطلاعاتي درياره رويداد هاي اتفاق افتاده در يك سال را ميدهد. سالنامه‌ها شامل موضوعات مختلفي مانند اقتصادي، سياسي ، يا اجتماعي را است و همچنين مي تواند تنها به يك موضوع بپردازند. كلمه سالنامه از تركيب دو كلمه « سال » و « نامه » تشكيل شده است.

سالنامه

از سالنامه استفاده هاي زيادي ميشود مانند ياداشت برداري و خلاصه نويسي از فعاليت هاي روزانه كه مي تواند روند پيشرفت ما را در كارهايمان بهتر كند . نيكاگستران وارنا توليد كننده و ارائه دهنده خدمات چاپ سالنامه و انواع آن ؛ چاپ سررسيد و انواع تقويم در تهران يكي از برترين ها در اين زمينه است . ارائه بهترين و با كيفيت ترين خدمات چاپ ما را از رقباي خود برتر كرده اس.

جهت اطلاع از خدمات و قيمت چاپ انواع سالنامه ها مي توانيد با در تماس باشيد :

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹

۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

اما سالنامه چيست؟

براي آشنايي بيشتر در رابطه با كاربرد سالنامه , توليد سالنامه و انواع سالنامه ابتدا به توضيحاتي در رابطه با تاريخچه آن اشاره اي مي كنيم و در نهايت به برخي از كاربردهاي سالنامه در زندگي اجتماعي مردم مي پردازيم.

تعريف سالنامه

سالنامه دفتر يا كتابي است كه تمام رويداد هاي سال در ان درج شده است و در واقع يك دفترچه يادداشت روزانه است كه تاريح هر روز در ان موجود است.

موضوعات سالنامه

همان طور كه ابتدا گفتم سالنامه ها موضوعات مختلفي را پوشش مي دهد مانند : اقتصادي , سياسي , اجتماعي , فرهنگي و … همچنين برخي از سالنامه ها شامل فهرستي از مناسبت هاي مي باشند كه بنا به تصميمات مقامات كشوري يا جهاني اتخاذ شده اند. همچنين روز و تاريخ تولد و شهادت بزرگان را نيز برخي از سالنامه ها در فهرستي ليست مي كنند تا در آن روز يادي از اين بزرگ مردان و زنان شود.

تا كنون سالنامه هاي زيادي به چاپ رسيده است كه برخي از ان ها مشهور هستند مانند:

  • سالنامه تئاتر
  • سالنامه هنرمندان
  • سالنامه جاودانه هاي ايران
  • و…

بايد به اين موضوع توجه داشت كه سالنامه مي تواند تقويم نيز باشد و يا اينكه در بطن خود تقويمي نيز داشته باشد. لذا صرفا نمي توان گفت سالنامه تقويم هم هست.

اما اندازه سالنامه ها چگونه است؟

سالنامه ها در انواع و اندازه هاي مختلفي طراحي و ساخته مي شوند.سالنامه و سر رسيد معمولا در اندازه معمولي قطع كتاب ( همان اندازه درازا و پهناي كتاب ) به چاپ مي رسد. لذا بر اساس اختصاصي و عمومي بودن آن , همچنين اطلاعات صفحات سررسيد , نوع جلد , نوع چاپ , نوع صحافي و … سايز بندي كرد .

برخي از نومونه هاي اندازه سالنامه :

  • سالنامه وزيري
  • سالنامه اروپايي
  • سالنامه سلطاني
  • سالنامه رحلي
  • سالنامه رقعي
  • سالنامه پالتويي
  • سالنامه خشتي
  • سالنامه جيبي
  • سالنامه ارگانايزر

يكي ديگر از كاربرد هاي سالنامه و سر رسيد امروزه استفاده از آن براي تبليغات مي باشد . اكثرا شركت هاي بزرگ براي برند سازي و معرفي خدمات و محصولات خود اقدام به چاپ سر رسيد و سالنامه مي كنند . و در آن تمامي خدمات و محصولات جديد خود را شرح مي دهند.و از اين روش براي تبليغات خود استفاده مي كنند.

سالنامه را مي توان به عنوان هديه نيز استفاده كرد زيرا كاربردي و بسيار زيبا است.

قيمت سالنامه , خريد و فروش سالنامه

همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم به دليل كاربرد زياد در استفاده از سالنامه ها ميزان خريد و فروش سالنامه هميشه رشد زيادي دارد به ويژه اينكه هر سال طرح هاي جديدي از سالنامه ها ارائه مي شود. اما قيمت سالنامه نيز بر اساس طرح جلد و اندازه و نيز تعداد چاپ متفاوت است . لذا براي اينكه اطلاعات كافي در رابطه با قيمت سالنامه و انواع آن داشته باشيد توصيه مي كنيم با كارشناسان فروش ما در نيكاگستران وارنا تماس بگيرد.در يك نتيجه كلي مي توان گفت كه قيمت سالنامه ها متفاوت است.

چاپ انواع سالنامه

همانطور كه در مطالب بالا گفتيم يكي از كاربرد هاي استفاده از سالنامه امروزه يكي از روشهاي تبليغاتي براي بيشتر شركت هاي بزرگ مي باشد تا اطلاعات شركت خود و خدمات و محصولات خود را در آن به نمايش بگذارند . چاپ اختصاصي سالنامه نيز براي هر شركتي از اهميت بالايي برخوردار است . و استفاده از افراد متخصص و حرفه اي براي چاپ سالنامه ها مي تواند ان سالنامه را از ساير رقبا برتر كند همچنين , تجهيزات بروز براي چاپ سالنامه و نيز استفاده از نرم افزار هاي بروز و مدرن براي طراحي جلد سالنامه موجب ميشود تا هر نوع طرحي به راحتي از زير چاپ در بيايد. شركت نيكاگستر وارنا با خدمات چاپ سالنام و ارائه پشتيباني متاسب در اين زمينه توانسته است باشركت هاي بزرگي همكاري كند و رضايت آنها براي ادامه همكاري نيز جلب شده است .

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر براي چاپ سالنامه هاي اختصاصي و ويژه بخصوص براي همايش ها و كنگره ها با ما در ارتباط باشيد. ما بهترين و با كيفيت ترين سالنامه ها را براي شما ارايه خواهيم كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۱۸:۴۴ ] [ behzad moghtader ]

سررسيد , توليد كننده سررسيد , چاپ سررسيد , انواع سررسيد , سررسيد ۹۷  , سررسيد نفيس : ابتدا مي خواهيم در اين قسمت به تعريف سررسيد بپردازيم. سررسيد انواع مختلفي دارد ما براساس اصول سيستم تبليغاتي در نيكاگستران وارنا سررسيد را به اين صورت تعريف مي كنيم: سررسيد همانند جدول و مانند كتابچه اي است كه داراي تقويم سال جاري به همراه برخي اطلاعات در رابطه با روزهاي خاص سال كه در ابتدا يا در انتهاي ان مي ايد.در يك نگاه مي توانيم سررسيد يا سال نامه را يك دفترچه يادداشت تصور كنيم كه كار بعضي از كار هاي روزانه مان را كه برايمان مهم است در ان درج مي كنيم.

سررسيد

سررسيد چرم وزيري لاكچري


سررسيد كاربرد هاي زيادي دارد كه مهم ترين ان استفاده از ان در سيستم تبليغاتي است.همچنين استفاده از سررسيد در طول سال آن را به يكي از دفترچه هاي محبوب در بين مردم به ويژه دانشجويان و دانش آموزان كرده است. سررسيد بدليل داشتن همچنين كاربرد هايي يك هديه مناسب محسوب ميشود.

اكثر شركت هاي بزرگ هميشه در فعاليت هاي تبليغاتي خود هزينه اي جدا براي چاپ سر رسيد در كنار گذاشته اند. لذا مي توان گفت بزرگترين مشتريان و خواستاران سر رسيد شركت هاي بزرگ و كوچك صنعتي است كه بيشتر براي معرفي كالا و محثولات خود از آنها استفاده مي كنند و در همايش ها و سمينارهاي خود به نمايندگان شركت هاي جزء و … اهدا مي كنند.

سررسيد , توليدي سر رسيد

نيكا گستروارنا با سابقه اي بلند مدت در زمينه چاپ سررسيد و خدمات تبليغاتي هميشه آماده ارائه خدمات چاپ سررسيد و انواع آن به مشتريان عزيز مي باشد . هميشه بهترين كيفيت در اسرع وقت مي تواند رضايت مشتري را جلب كند خدا را شاكريم كه تا به الان توانستيم آنچه مشتري از ما خواسته است را به نحو احسن انجام دهيم و در راستاي اهداف بلند مدت خويش هميشه اولويت كاري خود را رضايت و خوشنودي مشتريان عزيز خودمان مي دانيم . و تمام برنامه ها و توسئه فعاليت خود را در زمينه چاپ و توليد سررسيد با اين اولويت تنظيم مي كنيم .

براي سفارش محصولات و خدمات ما مي توانيد با كارشناسان فروش ما در نيكاگستر وارنا تماس بگيريد.

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹

۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

شركت نيكاگستر وارنا برترين شركت در زمينه چاپ انواع سر رسيد : اما منظور از چاپ سررسيد به صورت اختصاصي چيست؟ اين است كه مي توانيد تمامي صفحات و موارد دلخواه خودتان را براي ويرايش سررسيد در نظر بگيريد مانند لوگو و نام برند , شعار هاي تبليغاتي خودتان و اختصاص دادن متن و نوشته در صفحات دلخواه شما (اختصاص نوشته مرتبط با روزهاي خاص و مناسبت هاي ويژه در طي سال ) . طراحي اختصاصي جلد سررسيد بر اساس رنگ بندي لوگو و رنگ اختصاصي و نيز به صورت تمام رنگ . درواقع سررسيد به صورت اختصاصي به دلخواه شما طراحي ميشود.

چاپ سررسيد

بهترين طرح ها در نيكاگستر وارنا بهترين طرح ها براي شركت شما توسط مشاورين در چاپ سررسيد براي تبليغات و ارائه خدمات شما به مشتريانتان ارائه خواهند داد. جهت برقراري ارتباط متناسب با مشتري و تبليغات مناسب با استفاده از چاپ سررسيد اختصاصي مي توانيد با ما تماس بگيريد و از مشاوره رايگان ما استفاده كنيد.

چاپ سررسيد با قيمتي مناسب

يكي از مهم ترين مشكلات و دغدغه هاي مديران تبليغاتي شركت ها هزينه و قيمت چاپ سررسيد است كه ايت شركت با اينكه سررسيد هايي با بهترين كفيت و مواد اوليه مناسب به چاپ ميرساند ولي هميشه قيمت هايي مناسب و ارزان پيشنهاد ميدهد.رضايت مشتري هدف اين شركت ميباشد.

در رابطه با قيمت چاپ سررسيد نيز بايد توضيح دهم كه برخي از فاكتورهاي در تعيين قيمت چاپ سررسيد تاثير گذار است مانند : اندازه سررسيد , طراحي و رنگ بندي سررسيد , طراحي جلد سررسيد , تعداد برگه هاي گلاسه كه داخل سررسيد استفاده مي شود , و يعني قيمت همه سررسيد ها برابر نيست .

شركت نيكاگستروارنا با استفاده از بهترين متخصصين طراحي گرافيك و استفاده از مدرنترين و بروزترين دستگاه هاي چاپ سررسيد براي ارائه خدمات مناسب و عالي براي تبليغات شما اماده است . براي تجربه خدمات اين شركت فقط كافيست يكبار تماس بگيريد.

اما براي ارتباط با شركت نيكاگستروارنا و براي مشاوره خذمات چاپ با شماره هاي زير در تماس باشيد.

دريافت خدمات چاپ ، ۷ روز هفته

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹

۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

اما برخي از ويژگي هاي چاپ سررسيد اختصاصي

  • هزينه پايين چاپ سررسيد در نيكاگستر وارنا
  • چاپ سررسيد در تيراژ پايين و چاپ در كمترين زمان
  • طراحي جلد اختصاصي و برگه هاي داخل سررسيد
  • چاپ شعار تبليغاتي در صفحه دلخواه شما
  • چاپ لوگو و نام برند در موقعيت هايي كه شما در خواست مي كنيد
  • طراحي اختصاصي برگه هاي ويژه داخل سررسيد
  • قرار دادن فجات گلاسه در هر موقعيت از سررسيد موقع چاپ سررسيد
  • امكان چاپ سررسيد به صورت تمام رنگي و اختصاص

چاپ سررسيد تيراژ پايين

امروزه يكي از نيازهاي اصلي شركت ها و سازمان هاي دولتي و خصوصي براي تبليغات استفاده از سررسيد اختصاصي مي باشد . هر شركتي با چاپ به موقع سررسيد شركت در ابتداي سال مي تواند تاثير زيادي بر تبليغات خود داشته باشد. با چاپ لوگو و نام برند خود در تمامي صفحات سررسيد اختصاصي شركت مي تواند در جذب مشتريان جديد به شما كمك بزرگي كنند همچنين برند سازي بزرگي براي شركت مي باشد . اينكه همه روزه و در همه حال نام برند شما مقابل چشمان مردم قرار بگيرد خيلي تاثير گذار است براي بزرگتري شدن برند.

هميشه در انتهاي هر سال مديران تبليغاتي شركت هاي در تكاپوي چاپ سررسيد جديد شركت قرار مي گيرند و به دنبال شركت مناسب براي چا سررسيد مي گردند . از اين رو يك مورد به خصوص براي آنها اهميت زيادي دارد و ان اين است كه دوست دارند به هر تعداد كه مي خواهند سررسيد چاپ كنند و بيش از اندازه نباشد.

گروه تخصصي نيكا گستر وارنا طبق روال و سنوات گذشته خود اماده ارائه همه گونه خدمات چاپ سررسيد و سالنامه در انواع طرح ها و مدلهاي ويژه و اختصاصي با تيراژ پايين مي باشد . شما هر تعداد چاپ سررسيد را از ما بخواهيد.

چاپ سررسيد , مستقيم با توليد كننده سر رسيد

همانطور كه اشاره كرديم امروزه چاپ سررسيد تبديل به يك سيستم تبليغاتي كلاسيك شده است كه اكثر شركت ها از اين روش براي معرفي كالاهاي خود در ابتدا و انتهاي سر سيد استفاده مي كنند. لذا يكي از دغدغه هاي اين شركت ها در انتخاب يك شركت مناسب ( بهترين توليد كننده سررسيد ) براي چاپ سررسيد سفارشي خود مي باشد. خدمات چاپ و تبليغات نيكاگستر وارنا برتري خود را از رضايتمندي مشتريان خود مي داند. لذا هميشه بهترين قيمت به نسبت رقباي خود ارائه مي كند و هميشه بهترين كيفيت محثول را عرضه مي كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر از توليد كننده سررسيد نيكاگستروارنا مي توانيد با شماره هاي زير با ما تماس بگيريد .

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹
۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

شيوه هاي نوين در چاپ سررسيد

امروزه با بهره گيري از تجهيزات مدرن و پيشرفته در توليد و چاپ سررسيد كا را براي توليد كننده سررسيد آسان كرده است و در اين بين فقط طراحي و قالبندي سررسيد از اهميت بالايي برخوردار است . استفاده از بهترين دستگاه هاي چاپ سرعت كار چاپ سررسيد را افزايش داده است و به كيفيت محصولات نيكاگستروارنا افزوده است . در بيشتر شركت هاي چاپ سررسيد امروزه هم از همان روش هاي قديمي با سيستم و دستگاه هاس قديمي بيشتر به چشم مي خورد كه موجب نارضايتي مشتريان مي شود. نيكاگستروارنا براي بهبود كيفيت و رضايتمندي مشتريان خود از مدرنترين و بروزترين تجهيزات چاپ استفاده مي كند تا در كمترين زمان بيشترين و با كيفيت ترين سررسيدها را ارائه كند.

براي چاپ سررسيد اختصاصي و همچنين سررسيد تبليغاتي مي توانيد با ما تماس بگيرد و در سريع ترين زمان سفارش خود را به بهترين كيفيت دريافت نماييد.

سررسيد نفيس , سر رسيد اختصاصي

خيلي از شركت هاي بزرگ براي خود طرح هاي اختصاصي سررسيد سفارش مي دهند كه در بين سر رسيد هاي موجود تك باشد و تا به حال همچين طرحي به بازار ارائه نشده باشد. شركت نيكاگستران وارنا اماده دريافت هر نوع سفارش چاپ سر رسيد نفيس و سر رسيد اختصاصي مي باشد. ما بهترين طرح براي سر رسيد اختصاصي شما پياده خواهيم كرد . داشتن سر رسيد نفيس براي هر شركت بزرگي مي تواند امتياز بزرگي از لحاظ تبليغاتي باشد .

سررسيد اختصاصي به چه سررسيدي گفته مي شود؟

سررسيد اختصاصي به سررسيدي گفته مي شود كه براي مشتري طراحي و توليد مي گردد.مي توانيد به روش هاي متنوعي سررسيدها را اختصاصي كرد كه در ادامه به آنها اشاره شده است. با ما همراه باشيد.

اگر مي خواهيد يك سررسيد را اختصاصي كنيد مي توانيد از نشانه ها و لوگو ها بر روي جلد آنها استفاده نماييد. يكي از اصلي ترين روش هاي كه مي تواند سبب شود تا سررسيد اختصاصي شود و معمولا در تعدادهاي پايين استفاده مي شود درج لوگو به شكل حك،چاپ و داغي روي جلد سر رسيدها است. معمولا با اضافه كردن لت رنگي اختصاصي به ابتداي سر رسيد ها مي توان سبب شود تا شما خدمات بهتري از خودتان را به مشتريان معرفي كنيد.لت رنگي به صفحاتي گفته مي شود كه به جز اصل متن سررسيد به آن افزوده مي شوند و مي توانند از خودجنس سررسيد يا از گلاسه هاي رنگي باشند.

ترام در سررسيدها به اين معني است كه لوگو ، نام و اطلاعات شما در همه ي صفحه هاي سررسيد به شكل دلخواهتان درج گردد و در همه ي صفحات سررسيد مقابل ديد مشتريان و مصرف كنندگان باشند و البته كه عمدا ترام براي سفارش هاي انجام مي شود كه از هزار عدد بيشتر هستند.

آستر بدرقه اختصاصي

اگر بخواهيد اين خدمت را سفارش دهيد مي توانيد از هر طرح و جنسي براي آستربدرقه سر رسيد به شكل ليزر ، طلاكوب ، چاپي و برجسته سازي براي استر استفاده كنيد البته فراموش نكنيد كه نمي توان براي آستر بدرقه از هر جنسي استفاده كنيد و حتما در اين باره مجريان به شما توضيحاتي را خواهند داد.

روبان اختصاصي

معمولا براي علامت گذاري كردن يك صفحه خاص به واسطه مصرف كنندگان از روبان سررسيد استفاده مي شود كه مي تواند براي شما يك روبان اختصاصي باشد و در چنين شرايطي شما قادر هستيد كه تغييراتي را شامل رنگ ، عرض ، نوع روبان تغيير دهيد و روي روبان اطلاعاتي را كه مي خواهيد چاپ نماييد.

اختصاصي نمودن صفحه هاي دروني سر رسيد

شما قادريد كه همه ي صفحه هاي سررسيدتان را به سليقه خودتان طراحي و صفحه بندي كنيد. بهتر است اين كار براي سفارش هاي انجام بدهيد كه تعدادشان زيادتر از پنج هزار عدد مي باشد تا با قيمت بهتري بتوانيد محصول موردنظرتان را سفارش بدهيد.

جلد اختصاصي

اگر شما بخواهيد مي توانيد به سليقه خودتان رنگ جلد ، ساخت جلد ، جنس و ديگر ويژگي ها را تغيير بدهيد و البته كه بايد براي اعمال اين تغييرات به فروشنده آنها را اعلام كنيد و بعد از نمونه گيري براي سفارش آن اقدام كنيد.

پلاك آويز روبان

اگر بخواهيد سررسيدهاي اختصاصي داشته باشيد مي توانيد از پلاك آويز هم استفاده كنيد كه در اين شرايط لوگويتان را روي پلاك فلزي ليزر نماييد و در نهايت به روبان سررسيد متصل كنيد.

مستقيم با توليد كننده سر رسيد

امروزه شركت هاي واسطي در زمينه تبليغات كار مي كنند كه باعث شده مشتري مستقيما نتواند با توليد كننده سر رسيد در ارتباط باشد . لذا نيكاگستر وارنا با تلاش هاي زياد توانسته است واسطين در اين كار را حذف كند تا مشريان ما بتوانند مستقيم با توليد كننده سر رسيد ارتباط برقرار كنند. و سفارشات خود را درخواست دهند. از اينكه مي توانيم بدون واسطه گري خدمات خود را مستقيما ارائه كنيم بسيار خرسنديم. و از شركت ها و افرادي كه ميخواهند سر رسيد اختصاصي و يا هر نوع سر رسيد ديگري را چاپ كنند مستقيم با توليد كننده سر رسيد تماس بگيرند.

صحافي سررسيد

يكي ديگر از خدماتي كه نيكاگستروارنا در خدمات چاپ سررسيد و سالنامه خود ارائه مي كند , صحافي سررسيد و انواع خدمات صحافي مي باشد . براي كسب اطلاعات بيشتر در اين مورد مي توانيد با شماره هاي ارتباطي ما تماس بگيريد .

صحافي سررسيد با استفاده از ماشين صحافي انجام مي شود . البته از سالها پيش در زمان صفويه صحافي در ايران رونق گرفت .و هنرمندان اصفهاني اولين افرادي بودند كه هنر خودشون را در صحافي انواع كتاب هاي تاريخي و كهن و نيز صحافي سررسيد و … به نمايش گذاشتند و توانستند شهرتي براي خودشون دست و پا كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۱۵:۲۸ ] [ behzad moghtader ]

نيلينگ , قيمت و هزينه نيلينگ , نيلينگ ساختمان  : نيلينگ يا ميخ كوبي يكي از روش هاي است كه توسط مهندسين استراليايي به وجود آمد كه براي پايدار سازي جدار تونل ها در دهه ۶۰ ميلادي استفاده شد.در اين روش بدين صورت است كه ابتدا ديواره ها گلاژ مي گردند. بعد از آن به واسطه ميخ هاي پنجاه سانتي متري شبكه هاي مش هاي فولادي نصب مي گردند و سپس روي آن ها حدود ده تا پانزده سانتي متر بتن ريخته مي شود.در مرحله ي بعد حفاري گمانه ها و جايگذاري ميلگرد يا كابل ها صورت مي گيرد و  سپس تزريق گمانه با دوغاب سيمان انجام مي شود بعد از اينكه دوغاب گيرش لازم را گرفت هد نيل ها بسته مي گردند.

بدين صورت به واسطه مش و شات ، نيروي رانش خاك به هدنيل ها داده مي شود و به واسطه نيل ها اين نيرو به توده ي خاك انتقال داده مي شود مانند اينكه به واسطه سيستم نيلينگ ، رانش خاك به خود خاك مهار مي گردد. ميخ كوبي يا همان نيلينگ بعد از آن به واسطه فرانسوي ها و مهندسين آلماني براي پايداري كوله پل ها و ترانشه ها گالري تونل ها استفاده گرديد.

بعد از آن استفاده مختلف و گسترده ي از نيلينگ در طرح هاي عمراني مانند ترانشه‌هاي خط آهن و بزرگ راه ها ، ساخت و سازه هاي گودبرداري شده و … شد.فلسفه اصلي روش نيلينگ بر پايه پايدار سازي گوه لغزش به وسيله نيل ها استوار مي باشد.

قيمت و هزينه نيلينگ

قيمت و هزينه نيلينگ

قيمت و هزينه نيلينگ

نيلينگ ساختمان كه با نام ميخ كوبي در خاك نيز شناخته مي شود به فرآيندي كه تسليح انفعالي زمين با نصب نزديك به يكديگر ميلگردهاي فولادي گفته مي شود كه متعاقبا در دوغاب دفن مي گردند(نيلينگ ديواره ها به معني تسليح بر جاي خاك موجود با نصب است) . در روش نيلينگ بدين صورت است كه همزمان با گودبرداري تحكيم ديواره به شكل مرحله ي از بالا به پايين شكل مي گيرد.از اين روش مي توان در گودبرداري در مواد خاك گونه نيز استفاده كرد.

منظور از نيل ميلگردهاي افقي با زاويه ده تا بيست درجه نسبت به افق نصب شده اند كه اساسا در برابر تنش هاي كششي مي باشند. براي تثبيت ديواره خاكي شيب هاي طبيعي و گودها از نيلينگ استفاده مي گردد.

عوامل زيادي هستند كه مي توانند در تعيين قيمت نيلينگ موثر باشند ولي تراكم ميلگرد و نوع آن از جمله اساسي ترين آنها مي باشد. با توجه به شرايط كاري و همچنين آب هوا قيمت نيلينگ ها متغيير هستند. در هر صورت بايد بدانيد كه قيمت زيادتر دليل بر فني بودن بيشتر نيست و بايد با آناليز طراحي نيلينگ قيمت دقيق را برآورد كرد.

پايدار سازي گودهاي شهري به واسطه نيلينگ

۱)با طراحي هاي اقتصادي و دقيق براي صرفه جويي نمودن در هزينه ها و كم كردن زمان

۲)طراحي و اجرا به واسطه گروهي از بهترين تكنسين ها و با تجربه ترين مهندسان

۳)ستون كشي و تراكم ارتعاشي و انكراژ

۴)پايدار سازي و محكم سازي ديواره هاي مرتفع سنگي و خاكي براي گودبرداري هاي مطمئن و عميق به روش ميخ كوبي

۵) تحكيم و بهسازي زمين و پايدار سازي و بهسازي زمين،ميكروپايل ، استفاده از ميكروپايل براي كنترل نشست ساختمان ها ، در جهت كنترل روان گرايي بستر ساختمان ها ، كاربرد ميكروپايل براي بالابردن ظرفيت باربري خاك هاي متفاوت ، در جهت پيشگيري از بالا رفتن نشست ساختمان هاي موجود در حفاري و تزريق.

نيلينگ

نيلينگ

روش نيلينگ ساختمان چه مزيت هاي دارد؟

– گودبرداري و پايداري سازي به صورت همزمان صورت مي گيرد

– امكان تقويت نمودن طرح در زمان اجرا محيا است

– در فضاي محدود ، امكان اجرا وجود دارد

– از ميان فضاي موجود در مرحله هاي بعدي عمليات ساختماني ، حداكثر بهره وري صورت مي گيرد.

روش نيلينگ چه معايبي داشته است

– در اين روش نياز است كه از همسايگان رضايت گرفته شود.

– ماشين الات سبب ايجاد آلودگي صوتي مي شوند.

روش نيلينگ چه خصوصيت هاي داشته است

بدون اينكه مزاحمتي در مرحله هاي بعدي عمليات عمراني باشد مي تواند پايداري را تامين كند. البته يكي از مزيت هاي كه براي روش نيلينگ ساختمان مطرح است امكان اجراي پايدارسازي همزمان با عمليات خاكي است. افزون بر اين ها به علت اينكه سطح بتني بر روي خاك ترانشه ها ايجاد مي شود از ريزش هاي موضعي و هوازدگي جلوگيري خواهد شد.

خوشبختانه سرمايه گذاران زيادي هستند كه از روش پايدار سازي استقبال خوبي داشته اند و همين موضوع سبب شده تا اين روش در بين پيمانكاران ، تامين كنندگان مصالح ، شركت هاي مشاور و … به عنوان يك روش نهاديته شود و در عرصه بين المللي نيز شاهد ركوردهاي بي نظيري از نظر ابعاد و عمق باشيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۱۰:۲۶ ] [ behzad moghtader ]

خاك برداري و گود برداري ساختمان

اگر بخواهيم به زباني ساده خاك برداري ياگودبرداري را تعريف كنيم بايد بگوييم زماني كه از سطح زمين خاك برداشته مي شود و به عمق زمين مي رسد را خاك برداري مي گوييم. براي اينكه گودبرداري انجام شود بايد مطابق نقشه عمل كرد كه گودبرداري تا سطح زيرين فونداسيون صورت مي گيرد.اينكار به دو دليل انجام مي شود يكي اينكه با خاك استخراج شده از چاه و … فضاي خالي كه بين ستون ها و شناژها را پر نمايد و دليل ديگر اينكه محيط تميز تر و بازتر باشد.

خاكبرداري و گودبرداري ساختمان

خاكبرداري و گود برداري در ساختمان ها به دلايل مختلفي صورت مي گيرد كه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

۱)براي اينكه به خاكي بكر ، محكم ، سفت برسند
۲)گودبرداري مي تواند براي پايين آوردن مركز ثقل سازه صورت بگيرد و در نهايت در مقابل عوامل طبيعي پايداري زيادتري داشته باشند.
۳) مي تواند به دليل قرار گرفتن فونداسيون در مكان امن و دور از سيل و يخبندان باشد.
۴) البته بايد دقت داشته باشيم كه ارتفاع سازه از سطح زمين با توجه به قوانين شهرداري داراي محدوديت است.پس مي توان اينگونه گفت كه گودبرداري را براي ايجاد طبقه هاي بيشتر و همچنين ساخت پاركينگ و انباري انجام ميدهند تا موارد ذكر شده براي طبقه هاي زيرزمين تامين شود.

قيمت خاكبرداري و گود برداري ساختمان

موارد مختلفي در قيمت گودبرداري و خاكبرداري ساختمان مطرح است كه مي توان به موارد زير اشاره نمود:

۱) مكاني پروژه ساختماني و دسترسي ماشين آلات ساختماني و همچنين ميزان مسير پروژه تا مكان دپو نخاله.
۲) با استفاده از فرمول هاي هندسه ، حجم خاك برداري محاسبه مي گردد

اگر بخواهيم حجم خاكبرداري را محاسبه كنيم بايد طول ، عرض ، ارتفاع را با يكديگر ضرب كنيم اما اگر كوپه خاك داشته باشد به شيوه ي زير محاسبه مي گردد:
حجم مخروط = ارتفاع × مساحت قاعده × ۱/۳

چك ليست عمليات گود برداري و خاكبرداري

۱)اگر اطلاعات دريافتي از آزمايش خاك وجود داشته باشد بايد در نظر گرفته شود همچنين مواردي مانند سطح آب هاي زير زميني و همچنين ميزان عمق گودبرداري مطابق نقشه بايد انجام شود.البته بايد به وضعيت ساختمان و زمين هاي اطراف نيز دقت كافي داشته باشيم.

۲)بايد پرسنل پيمانكار بيمه باشند.

۳)براي مجري گودبرداري بايد كد پيمانكاري وجود داشته باشد.

۴)بايد در هر شهري كه هستند از محدوديت ترافيكي در عبور و مرور كاميون ها آگاهي داشته باشيد.

۵)از ارگان هاي لازم بايد مجوزهاي ضروري در صورت نياز گرفته شود كه مي تواند شامل ارگان هاي ذيربط مانند گاز ، برق ، آتش نشاني و … باشد.

۶)از تاسيسات شهري و مسير لوله ها در صورت لزوم بايد آگاهي كامل داشته باشيد.

۷)اگر در زمان گودبرداري آب وجود دارد بايد با توجه به شرايط موجود از تركيب روش هاي زير استفاده شود:

  • زهكشي : شيب بندي در روش هاي كه به زهكشي مرسوم است ، ايجاد مي شود و يا اينكه حفر چاه زهكش صورت مي گيرد و از جداره گود ، آب را خارج مي نمايند.
    سه نوع كانال زهكشي وجود داشته است كه خندقي ، جناغي ، شبكه ي هستند. بايد كف كانال زهكشي را كوبيده كنند كه به واسطه آن جذب آب كمتري صورت بگيرد . بايد كف كانال از بتن مگرپايين تر باشد.
  • آب را با استفاده از پمپ هاي زه كش شناور جمع آوري كنند.
  • زير نظر متخصص ژئوتكنيك ، بايد از روش هاي ژئوسنتتيك استفاده شود.

۸)زماني كه ميخواهند عمق خاك برداري را محاسبه نمايند بايد از نقشه استفاده شود و همچنين با در نظر گرفتن سطح زمين محاسبه مي گردد ولي :

  • در صورتي كه خاك برداري را عمق مشخص شده انجام بدهيم ولي به خاك محكم و سفتي نرسيم بايد به خاك برداري ادامه بدهيم.
  • در صورتي كه اضافه خاك برداري حدودا ده تا پانزده سانتي متر باشد بايد از خاك معمولي براي مابه التفاوت استفاده كرد و همچنين بكار گيري از كمپاكتور ضروري است.
  • در صورتي كه اضافه خاك برداري از هفتاد سانتي متر بيشتر باشد بايد مابه التفاوت را به وسيله سنگ وسيمان پر كنيد تا زماني كه به ارتفاع معين شده در نقشه برسيد.

۹٫ پايدارسازي ديواره گود
توازن نيرو در محل گودبرداري ، با برداشت خاك از سطح زمين تغيير مي نمايد و مي تواند براي زمين هاي مجاور امكان ريزش خاك و همچنين نشست كردن زمين را به همراه داشته باشد.

اين مشكلات مي تواند به عنوان خطرهاي جدي جاني و مالي براي همسايگان و همچنين كارگران گود شناخته شود كه مي توان از مهارگود يا پايداري سازي ديواره گود براي آنها استفاده كرد.

مهندسان مي توانند از روش هاي زير براي مهارگود استفاده كنند كه البته به مواردي چون بودجه ، مساحت واندازه سازه، نتيجه آزمايش خاك ،زمين و سازه هاي مجاور بستگي داشته است.

الف) اجراي فونداسيون در كف گود

در روش اجراي فونداسيون در كف گود،از بيل مكانيكي يا وسايل ديگردر گودبرداري استفاده مي شود كه حاشيه ديوار تا تا ديوار ساختمان مجاور يك متر محفوظ نگه مي دارد و در اصل همين فاصله را مي توان به عنوان سازه نگهبان استفاده كرد.
در زمان اجراي فونداسيون ، تنها بخش هاي كه ضروري است را خاك برداري مي كنند كه البته به صورت همزمان نيست و ميلگرد و پي را اجرا مي نمايد.

ب) نيلينگ

معمولا نيلينگ را براي گودبرداري هاي انجام ميدهند كه از ۶ متر بيشتر باشد و مجاز به اين باشد كه سه تا چهار سانتي متر تغيير مكان باشد.در روش نيلينگ در ديوارها سوراخ هاي مورب ايجاد مي گردد كه ميخ هاي نيلينگ در آنجا مستقر مي شوند. اين سوراخ ها با بتن و به واسطه شلنگ رفت و برگشت پر مي گردند. در نتيجه مي توانند به صورت شبكه ي اين ميخ ها به يكديگر متصل شوند و با شاتكريت يا بتن پاش روي آنها تا ده سانتي متر بتن پاشيده مي گردد.
در اين روش براي نگهداري خاك بالا دست از استحكام خاك پايين دست استفاده مي گردد.

ج) سازه نگهبان

براي اينكه مقاوم سازي ديوار گود انجام شود از استقرار ستون هاي موقت استفاده مي گردد، به گونه ي ستون هاي سازه نگهبان را استقرار ميدهند كه تداخلي با فونداسيون نداشته باشند.حدودا سازه نگهبان به اندازه ۱/۳ ارتفاع ساختمان همسايه به زمين وارد مي شود.

د) سپركوبي

براي مهار ديواره گود در سيركوبي از سپرهاي فلزي با چوبي ستفاده مي گردد ولي به علت اينكه آلودگي صورتي ايجاد مي كند عموما مورد استفاده و اجرا در بافت هاي شهري نيست.

ه) ديوار ديافراگمي

ديوار ديافراگمي با حفر زمين اجرا ميگردد.

و) ترانشه محيطي

مهار ديوارهاي گود به واسطه يكديگر صورت مي گيرد. اگر ساختمان هاي مجاور نشست داشته باشند از روش هاي مثلا تزريق بتن منبسط شونده يا سوراخ كردن ديوار استفاده مي گردد.

گودبرداري چيست؟

گودبرداري يكي از فرايند مهمي است كه در ساختمان سازي انجام مي شود و لازم است به بهترين شكل ممكن اين مرحله به اتمام برسد.در زمين هاي از گودبرداري انجام مي شود كه بايد همه يا بخشي از ساختمان از سطح طبيعي زمين پايين تر ساخته شود كه البته گاهي عمق گودبرداري به چندين متر نيز مي رسد كه با توجه به جنس زمين تعيين مي شود.

عمليات خالي در گودبرداري چيست؟

به عبارتي مي توان گفت عمليات خاكي شامل : خاك برداري ، خاك ريزي ، گودبرداري، تسطيح زمين ، حفر كانال ها ، مجاري فاضلاب ، مجاري آب و شيارها و … مي باشد كه لازم است قبل از انجام عمليات خاكي برخي از اقدامات ضروري انجام گردد:

۱)بايد بررسي ها و ارزيابي هاي لازم در خصوص زمين مورد نظر از لحاظ جنس خاك و استحكام صورت بگيرد.
۲)بررسي هاي لازم درمورد موقعيت زمين مورد نظر از لحاظ استحكام و جنس خاك انجام گردد.
۳) تمام كارگراني كه در عمليات خاكي كار مي كنند بايد داراي تجربه هاي لازم باشند.
۴)موقعيت تاسيسات زير زميني مانند قنوات قديمي ، كانال هاي فاضلاب ، لوله كشي هاي گاز و آب ارزيابي شود.
۵)زمين مورد نظر بايد عاري از هر گونه اشياء زائد مثل بقاي درختان ، ضايعات ساختماني ، تخته سنگ و … شود.

گودبرداري و خاكبرداري

در زمين هاي كه رطوبت طبيعي دارند مي تواند براي ماسه گودبرداري را تا عمق يك متر و براي خاك رس ۱٫۲۵ متر و براي خاك بسيار متراكم دو متر را در نظر گرفت.البته پيش از اينكه گودبرداري را انجام بدهيد بايد نكاتي را مد نظر داشته باشيم كه در ادامه به صورت خلاصه به آنها اشاره شده است:

  • – در صورتي كه عمق خاكبرداري از ۱۲۰ سانتي متر زيادتر باشد بايد ديوارهاي پيرامون را محكم كرد.
  • – بايد پيرامون مكان حفاري را حصار كشي كنيد تا از خطرات احتمالي مانند سقوط ازاد،پرتاپ سنگ و … جلوگيري كرد.
  • – هيچ گاه نبايد در گودهايي كه بيشتر از يك متر عمق دارند كارگري تنها گمارده شود.
  • – براي معابر عمومي كه مجاور گودبرداري هستند از نرده يا حفاظ مطمئن استفاده گردد.
  • – در پياده رو ها نبايد مصالحي را قرار بدهيد كه حاصل گودبرداري هستند.
  • – زماني كه گودبرداري مجاور خط هاي راه آهن يا بزرگ راهها يا مركز هاي باشد كه توليد ارتعاش دارند بايد از تدابير احتياطي استفاده شود تا پيشگيري از ريزش صورت بگيرد.
  • – در حفاري هاي پر عمق بايددر زمان روز براي متوجه ساختن رانندگان از پرچم قرمز و در شب از چراغ هاي خط عابرين استفاده شود.

گودبرداري چه ويژگي هاي دارد؟

گودبرداري را مي توان يكي از خطرناك ترين و پيچيده ترين فرآيندهاي مهندسي به شمار آورد كه بايد با دقت تمام صورت بگيرد و براي محفوظ نگه داشتن جان انسان هاي كه درون و خارج از گود و ساختمان هاي مجاور هستند و همچنين براي فراهم كردن شرايطي ايمن و مطمئن در فرايند انجام كار ، ديواره هاي آن به واسطه سازه هاي نگهبان پايدار سازي و مهاربندي گردد.

سازه هاي نگهبان داراي نمونه هاي مختلفي هستند كه با توجه به عمق گودبرداري ، نوع خاك و ميزان حساسيت ساختمان هاي پيرامون گودبرداري انتخاب مي شوند و سپس توسط افراد دست اندركار پروژه گودبرداري اجرا مي شوند كه هر كدام از اين افراد خود مسئوليت و وظيفه معيني دارند و در نهايت نظارت آن به واسطه سازمان هاي مرتبط صورت مي گيرد.براي اينكه فرآيند گودبرداري انجام شود نياز است كه قبل و بعد از پروژه تهميداتي بكار گرفته شود كه از بروز هر گونه حادثه جلوگيري نمايد.

خاكبرداري چيست ؟

ساخت و ساز يكي از موضوعات مهمي است كه در آن بايد به نكات ريز و درشت دقت كرد و در آن تمامي نكات ايمني صورت بگيرد.زماني كه از خاك برداري ساختمان ياد مي شود يعني هر گونه فعاليتي كه سبب مي شود سطح مورد نظر براي اقدامات بعدي آماده شود. در عمليات خاك برداري هر نوع مصالح ، شن و ماسه ، مصالح سنگي ريزشي و لغزشي از بستر رودخانه ، بدون اينكه به جنس و كيفيت آن دقت شود براي تسطيح و شيب بندي و همچنين آماده كردن محيط مورد نظر ، برداشته مي شوند.

هر گونه عمليات خاكبرداري كه صورت بگيرد بايد طبق نقشه هاي اجرايي باشد و همچنين دستگاههاي نظارتي بر روي تمامي دستورالعمل ها نظارت كافي داشته باشند.بايد به صورت همزمان عمليات خاكبرداري و رگلاژ سطح ها بدون پوشش صورت بگيرد.پس از اينكه خاك برداري صورت گرفت بايد ديگر كارها بلافاصله انجام شود و بعد از اينكه در سطوحي خاك برداري صورت گرفت نبايد بيشتر از ۷۲ ساعت در مقابل عوامل جوي و باران قرار گرفته شود.

اگر به هر دليلي سبب شود كه بعد از زمان خاك برداري عمليات سريعا انجام نشود بايد قبل از اينكه مراحل بعدي انجام شود لايه هاي پيشين كنترل شود و اگر لازم بود عمليات اصلاح ، تسطيح و رگلاژ نهايي سطح كار صورت بگيرد.اما اگر پيمانكار به صورت عمدي يا سهوي ، برداشت خاك را تا ترازهاي نهايي انجام دهد و عمليات هاي بعدي پس از مدت زمان طولاني انجام شود و نياز به برداشت خاكهاي رويه يا اماده سازي دوباره بستر براي ادامه فرآيند باشد بايد با توجه به نظرات دستگاه نظارت و به هزينه ي پيمانكار صورت بگيرد.

لازم است كه در تمامي مراحل خاك برداري دقت لازم انجام شود تا از هر گونه خاك برداري اضافه و از بين رفتن مصالح در كف و جداره ها مخصوصا زماني كه بتن ريزي صورت مي گيرد ، جلوگيري شود. اگر كه توسط پيمانكار خاك برداري اضافي صورت بگيرد بايد محل با مصالح مناسب و يا بتن سازگار با خورندگي خاك تا تراز و رقوم نهايي خواسته شده ، ترميم و رگلاژ گردد كه البته با حداقل بتن C15 بوده و به هزينه ي پيمانكار خواهد بود.

ويژگي هاي خاكبرداري

برنامه ي زمان بندي وجود دارد كه با تاييد دستگاه نظارت است و هر گونه كاركرد ماشين ها و استقرارهاي آنها ، روش هاي عمليات با توجه به نوع آنها و طبيعت خاك محل اجراي كار مطابق آن انجام مي شود.
هر گونه خاك برداري كه براي محل كانال ها در كارگذاري لوله و كابل انجام مي شود بايد طبق نقشه ها و مشخصه ها با ابعاد و رقوم هاي مشخص شده باشد.

اضافه خاكبرداري در محل اتصال هاي لوله ها ، اگر نياز باشد و همچنين دستگاه نظارت تاييد كرده باشد ، انجام مي شود. اگر براي كندن از ماشين استفاده شود بايد عمليات را تا پانزده سانتي متري عمق نهايي انجام شود و مابقي عمليات در جهت تسطيح و رگلاژ كف كانال به وسيله دست انجام شود.

طي اين چند سال با توجه به افزايش طبقه ها و همچنين بالا رفتن تراكم و نياز به داشتن پاركينگ براي ساختمان ها ، ميزان عمق گودبرداري و خاك برداري ساختمان ها بالا رفته است ولي متاسفانه هنوز هم مانند گذشته از روش هاي سنتي در گودبرداري هاي كم عمق استفاده مي گردد.افراد زيادي هستند كه بر اين تصورند كه استفاده از موارد ايمني در خاك برداري ساختمان و گودبرداري هزينه هاي اضافي است ولي بايد بدانيد گودبرداري و خاك برداري جز مواردي از ساختمان ها به شمار مي روند كه بسيار پيچيده و خطرناك بوده و بايد به دقت تمام انجام شوند . البته نبايد فراموش كرد كه در خاك برداري هاي كه عمق بيشتري داشته است بايد بررسي هاي دقيق تر و نظارت هاي لازم با وسواس بيشتري انجام شود و هزينه هاي لازم در اين قسمت پرداخت شود تا بتوان ميزان خطرات را كاهش داد و از جان و مال مردم حفاظت كرد.

متاسفانه افرادي سود جو در اين رابطه وجود دارند كه خود را مسئول نمي دانند و يا سهل انگاري مي كنند و به اصول فني آشنايي ندارند و سبب ايجاد حادثه مي شوند.اگر ديواره پروژه گودبرداري و خاك برداري ساختمان ها سريعا بعد از خاك برداري ثابت و پايدار باشد ، دليلي ندارد كه در زمان هاي بعد هم همين گونه باقي بماند.

در نهايت بايد بدانيد كه خاك برداري يكي از عمليات مهم در ساختمان است كه بايد با رعايت اصول مهندسي و ايمني صورت بگيرد و همچنين روش هاي فني در آن دقيقا تحت نظر گرفته شود و اگر نياز باشد از ديواره ها حفاظت كافي انجام شود.

خاكبرداري گروه خاكبرداران

ارائه خدمات خاكبرداري به صورت كاملا حرفه اي

گودبرداري گروه خاكبرداران

ارائه خدمات گودربرداري در كمترين زمان ممكن ، ايمن و كم هزينه

راه سازي گروه خاكبرداران

راه سازي و ترميم جاده ها توسط گروه خاكبرداران ، در تمام نقاط ايران

خاكبرداري و گودبرداري

مشاورين و متخصصين ما آمده ارائه خدمات مشاوره اي در زمينه هاي مختلف مي باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۰۷:۰۹ ] [ behzad moghtader ]

تالار عروسي لوكس | ده ويژگي برتر تالار عروسي لاكچري , لوكس و مجلل  


 

تالار عروسي لوكس | ده ويژگي برتر تالار عروسي لاكچري و لوكس , تالار عروسي مجلل , باغ تالار عروسي با كلاس و شيك , باغ براي عروسي در كرج مجلل : درباره تشريفات عروسي نكته هاي زيادي از دكور، تزئينات و تالار عروسي وجود دارد. براي راهنمايي و كمك به شما به ۱۰ مورد از آن ها اشاره كرده ايم.

تزئينات سقف تالار عروسي با استفاده از پارچه

براي تزئين كردن سقف باغ تالار عروسي از پارچه به زيبايي آن فضا كمك مي كند. در حالت رسمي از پارچه هايي با رنگ سفيد استفاده مي شود، ولي اگر به دنبال زيبايي خاصي هستيد به شما پيشنهاد مي كنيم از رنگ هاي روشن مانند ليمويي استفاده كنيد. براي جذابيت و زيبايي بيشتر مي توانيد پارچه هاي روميزي را هم با پارچه هاي سقف ست كنيد.

استفاده از صندلي مجلل و راحت به همراه كوسن هاي زيبا

اگر فضاي سالن شما بزرگ است بهتر اين است كه از صندلي هاي لوكس و زيبا براي عروس و داماد استفاده كنيد و از كوسن هاي زيبا براي جذابيت بيشتر روي آن ها قرار دهيد. رنگ كوسن ها اهميت زيادي دارد، بهتر است رنگ آن ها روشن باشد و از بهترين پارچه درست شده باشند.

تابلويي براي گذاشتن كارت دعوت تهيه كنيد

به جاي استفاده از ميز هاي قديمي كه كارت دعوت باغ عروسي بر روي آن قرار مي گرفت مي توانيد از تابلوهاي زيبا يي براي قرار دادن كارت دعوت استفاده كنيد. اين تابلوها را نزديك ورودي تالار قرار دهيد. اين تابلوها به زيبايي سالن عروسي مي افزايد و به مهمانان در پيدا كردن جاي خود كمك مي كند.

استفاده كردن از گل هاي آويز بر روي سقف.

اگر از گل ها براي زيبايي ميزها در سالن استفاده مي كنيد مي توانيد براي زيباتر شدن و رويايي شدن فضا گل ها را از سقف، كمي بالاتر از ميز ميهمانان آويزان كنيد.


طراحي تالار عروسي

باغ تالارعروسي شمس العماره

آدرس :

كرج , بلوار پيام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خليج فارس ( ملك آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹


بر روي ميز لامپ هايي با رنگ هاي زيبا قرار دهيد.

براي نور پردازي و زيبايي ميزها مي توانيد از لامپ هاي مختلف بر روي هر ميز استفاده كنيد.همچنين مي توانيد در اطراف گلهايي كه بر روي ميز قرار گرفته لامپ هاي كوچكي قرار دهيد. با اين كار به زيبايي فضا و سالن مي افزاييد.

وسايل غذا خوري زيبا استفاده كنيد.

استفاده از چنگال، چاقو و قاشق هاي زيبا و براق به زيبايي تالار و ميز غذا مي افزايد و باعث مي شود ميهمانان حس خوبي بسبت به فضا داشته باشند.

از ليوان هاي زيبا و رنگي يك دست استفاده كنيد.

به جاي اين كه هزينه خود را براي خريد ليوان هاي تكراري سفيد رنگ كنيد بهتر است ليوان هاي رنگي تهيه كنيد و به انتخاب عروس و داماد آن ها را روي ميز بچينيد. ليوان هاي رنگي ميز شما را زيباتر و به جذابيت آن مي افزايد. مطمئن باشيد با اين كار خود پشيمان نمي شويد.

شمع و گل بر روي ميز قرار دهيد.

براي تزئين ميز از شمع و گل هايي زيبا استفاده كنيد. به جاي استفاده از دسته گل هاي بزرگ كه فضاي زيادي را مي گيرند از گل هاي كوچك و يكدست به همراه شمع هاي بلند بر روي ميز استفاده كنيد. استفاده كردن شمع بر روي ميز حس آرامش به همراه دارد. زماني كه عروس و داماد در جايگاه خود مي روند و نور سالن خاموش مي شود شمع ها با نور خود فضا را بسيار رمانتيك و زيبا مي كند.

چه مكان هايي براي عكس گرفتن مناسب است؟

در داخل سالن يا باغ براي عروسي مكان هايي ايجاد كنيد كه عروس و داماد و مهمانان بتوانند با هم و يا به صورت تكي عكس بگيرند. مي توان از رنگ ها و نيز حالت هاي مختلف كه بيانگر كارهايي متفاوت هستند استفاده كرد. اين مكان ها باعث خوشحالي و سرگرمي مهمانان مي شود و با گرفتن اين عكس ها خاطره اي را از خود به جاي مي گذارند.

استفاده از شماره ميز هاي منحصر به فرد

اگر مي خواهيد جشني خاص داشته باشيد همه ميز ها را شماره گذاري كنيد و از قبل جاي تمام ميهمانان را مشخص كنيد و روي هر ميز طوري آن را قرار دهيد كه مهمانان آن را ببينند بهتر است ازدسته گل، پرچم جشن، چراغ و دستمال مخصوص روي ميز ها استفاده كنيد.

برچسب ها: , , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۰۳:۱۹ ] [ behzad moghtader ]

كاشت مو زنان , كاشت موي طبيعي در زنان , تكنيك هاي كاشت مو زنان

فهرست مطالب [پنهان سازي]

 كاشت مو زنان , كاشت موي طبيعي در زنان ، تكنيك هاي كاشت مو در زنان ، علت‌ هاي اصلي ريزش موي زنان، كانديداي مناسب براي كاشت موي طبيعي زنان ، سوالات متداول در رابطه با كاشت موي طبيعي در زنان : انسان ذاتا طرفدار و خواهان زيبايي است . در اين ميان داشتن موهاي پرپشت تاثير زيادي در زيبايي دارد . متاسفانه عده اي از افراد به مشكل ريزش مو مبتلا مي باشند ، و اين موضوع آن ها را بسيار نگران مي كند ، چرا كه ريزش مداوم منجر به طاسي مي شود . بايد بگوييم كه امروزه با وجود روش هايي مي توان از ريزش مو پيشگيري كرد . ويا حتي اين مشكل را با عمل كاشت مو درمان كرد .

كاشت مو طبيعي زنان


كاشت مو در بين مردان رايج تر مي باشد ، و معمولا در بين زنان چندان متداول نمي باشد . چرا كه زنان كمتر دچار مشكل عقب رفتن خط رويش مو در جلوي سر مي شوند . مي توان اينگونه بيان كرد كه مشكل ريزش مو در بين زنان خفيف تر مي باشد . و براي حل مشكل معمولا از كلاه‌ گيس، بافت و موارد مشابه استفاده مي كنند . ولي اگر مشكل ريزش مو در بين زنان به اندازه اي باشد ، كه نتوان آن را ناديده گرفت و راهي براي پنهان كردن وجود نداشت . در اين صورت فرد اعتماد به نفس خود را از دست مي دهد و از حضور در محيط هاي اجتماعي شرمسار مي شود .

اگر شما هم جز دسته زناني هستيد ، كه دچار ريزش موي شديد شده ايد و اين موضوع شما را به شدت نگران كرده ، مي توانيد به كلينيك تخصصي ليزر مو مراجعه كنيد . متخصصين ما در كلينيك ليزر مو ، مشكلات ريزش مو در ميان زنان را با شيوه هاي گوناگون در مقايسه با ريزش مو در ميان مردان در هنگام ترميم موي سر، مژه و ابرو درمان مي كنند. در حقيقت الگوي ريزش مو در بين زنان متفاوت از مردان مي باشد و معمولا پخش تر است . و همچنين مشكل ريزش مو در بين زنان در تمام سنين ، مي تواند رخ دهد . اين درحالي است كه الگوي ريزش مو در بين مردان معمولا وابسته به عوامل ژنتيكي است . ولي ريزش مو در زنان با شرايط ديگر ارتباط داشته و ممكن است ، هر يك از اين شرايط علت اصلي ريزش مو در زنان باشد

علت‌ هاي اصلي ريزش موي زنان

درمان ريزش مو در بين زنان دلايل مختلفي دارند ، برخي از علت هاي اصلي ريزش موي زنان عبارتند از :

  • يائسگي
  • تغييرات هورموني (بعد از به دنيا آوردن فرزند)
  • عوارض جانبي مصرف دارو
  • كاهش يك‌باره وزن
  • كم خوني
  • بيماري پلي كيستيك تخمدان
  • استرس احساس و فيزيكي
  • نتايج ناشي از آسيب‌ديدگي يا انجام عمل جراحي
  • مشكلات تيروئيد

علاوه بر موارد ذكر شده شرايط مختلف رواني، فيزيكي و شيميايي مي‌توانند علت ريزش مو به صورت گسترده بر روي منطقه سر باشد . ريزش موي ناشي از كشيدن (به خاطر استفاده از شيوه هاي مختلف حالت دادن به مو در طول يك دوره زماني طولاني‌مدت) و استفاده از محصولات حالت دهنده شيميايي آسيب‌زا براي مو (مواد شيميايي حالت دهنده مو) بيشتر از موارد ديگر منجر به ريزش مو در بين زنان مي شود .

كاشت مو زنان

الگوي نرمال ريزش مو در ميان زنان چگونه است؟

معمولا ريزش موي آندروژنيك در ميان زنان به گونه اي است كه خط رويش مو هيچ تغييري نمي كند و فقط موهاي موجود در منطقه بالاي سر نازك مي‌شوند. و معمولا نازك شدن مو به صورت پخش بر روي سر ايجاد شده و در نهايت منجر به نازك شدن مو به صورت قابل توجه در ناحيه هاي مختلف سر مي شود.

آيا روند كاشت مو در ميان زنان و مردان گوناگون است؟

از آنجايي كه اگوي ريزش مو در بين زنان متفاوت از الگوي ريزش موي مردان است ، عمل جراحي ترميم و كاشت مو هم متفاوت خواهد بود . در عمل جراحي براي كاشت مو در زنان ، هيچ جاي زخم و اسكاري روي پوست بيمار باقي نمي ماند . و همچنين ، ناحيه هاي خاص كه براي عمل جراحي نيازمند اصلاح كردن مي باشند ، در زير موهاي بلند پنهان مي شوند . از اين رو كاشت مو در بين زنان چندان مشخص نيست و افراد ديگر متوجه اين عمل جراحي نخواهند شد و شرايط ظاهري شخص بعد ار درمان حفظ مي شود .

كانديداي مناسب براي كاشت موي طبيعي در زنان

كاشت موي طبيعي در زنان

كاشت موي طبيعي در زنان

كانيداي مناسب براي كاشت مو طبيعي در بين زنان داراي شرايط زير مي باشند :

  • معمولا زناني كه زناني كه به خاطر آسيب‌ديدگي، سوختگي، جآسان ناشي از تصادفي و سوختگي شيميايي موي خود را از دست داده اند ، كانديد مناسبي براي كاشت مو هستند .
  • زناني كه قبلاً از عمل جراحي زيبايي يا پلاستيك استفاده كرده و به خاطر شكاف جراحي ناآسان موهاي خود را در اطراف شكاف از دست داده اند .
  • زناني كه الگوي ريزش مو در آنان بسيار مشابه الگوي ريزش مو در بين مردان باشد . اين زنان ممكن است ، با مشكل عقب رفتن خط رويش مو و در نهايت نازك شدن موي سر مواجه شوند ، و منطقه اهدا كننده مو بر روي سر آن‌ها تحت تاثير ريزش موي آندروژنتيك قرار نگرفته باشد .
  • زناني كه به خاطر شرايط فيزيكي يا كشش مو (عوامل غير هورموني) دچار ريزش مو شده اند .
  • زناني كه به مشكل ريزش موي حاشيه ‌اي دچار شده باشند. اين مشكل شبيه به حالتي است كه موها به دليل فشار وارد شدن ، دچار ريزش شوند .

مراحل كاشت مو زنان

مراحل كاشت موي طبيعي در زنان

مراحل كاشت موي طبيعي در زنان

روش درمان كاشت مو طبيعي زنان

عمل جراحي كاشت مو در زنان ، بر حسب ريشه هاي مورد نياز براي كاشت در منطقه سر به زماني حدود سه ساعت و نيم تا پنج ساعت نياز است . مراحل درمان عبارتند از :

مرحله ۱: آماده‌سازي بيمار

در مرحله ي اول ، بيمار براي عمل جراحي آماده شده و در موقعيت مناسب قرار مي‌ گيرد. براي اينكه بيمارد در طول درمان ، راح باشد ، نبايد از نوشيدني ها و تنقلات در طول جراحي استفاده كند .

مرحله ۲: بي‌حسي و برداشتن مو از منطقه اهدا كننده

در مرحله ي دوم منطقه اهدا كننده مو ب، به صورت موضعي و با استفاده از مواد مخصوص بي حس مي شود . از اين رو بيمار در طول دوره درمان راحت خواهد بود ، و هيچ دردي احساس نمي كند . بعد از بي حسي كامل منطقه ي تحت درمان ، ريشه هاي مو از منطقه اهدا كننده جدا مي شود . و سپس به آن منطقه بخيه زده مي شود . ريشه هاي مو با دقت تمام و با استفاده از روش هاي جراحي جداسازي مي شود.

مرحله ۳: جداسازي ريشه هاي مو

جداسازي ريشه هاي مو از منطقه ي اهدا كننده ، يكي از مهم‌ترين مراحل كاشت موي طبيعي در زنان مي باشد . از اين رو براي هر كاشت مو ، نياز به جدا كردن بادقت از منطقه ي اهداكننده مي باشد . بايد به اين نكته توجه كرد كه ، اگر تعداد موي كاشت شده در يك محل زياد باشد ، و يا در ناحيه هاي اطراف ريشه هاي مو بافت و پوست زياد باشد ، احتمال فشرده ديده شدن ريشه هاي مو و ظاهر نامناسب وجود دارد .

مرحله ۴: كاشت مو در منطقه دريافت كننده

مرحله ي آخر درمان كاشت موي طبيعي در زنان ، كاشت مو در منطقه ي دريافت كننده مي باشد . براي اين منظور ، منطقه دريافت كننده با استفاده از شكاف‌هاي كوچك آماده شده و براي ايجاد ظاهر موي مناسب تنظيم مي شود. براي اينكه ظاهر طبيعي در منطقه ي دريافت كننده حفظ شود ، ضروري است ، كه شكاف ها با دقت ايجاد شود . در مرحله ي آخر ، بر حسب الگوي طراحي شده ، ريشه هاي مو در منطقه دريافت كننده پيوند زده مي شود.


پرسش هاي متداول در رابطه با كاشت موي طبيعي در زنان


دوره بهبودي بعد از عمل جراحي كاشت موي طبيعي در زنان چقدر است؟

طول دوره بهبودي بعد از عمل جراحي كاشت موي طبيعي در زنان ، كوتاه بوده و از ۱ تا ۲ روز تا ۱ هفته متغير مي باشد . معمولا ظاهر زنان بعد از عمل جراحي كاشت مو چند روز اول بعد از درمان طبيعي مي باشد ، و در منطقه روي سر (منطقه دريافت كننده) به مقدار كافي مو دارند ، و همچنين در پشت سر موي بلند دارند . و از اين رو منطقه اهدا كننده مو را از ديد سايرين پنهان مي باشد . بعد از عمل جراحي ، بيمار ممكن است ، در ناحيه ي تحت درمان ، دچار مقداري بي‌حسي يا احساس آفتاب‌سوختگي كند . اين علائم نشان دهنده ي بهبود يافتن ناحيه هاي تحت درمان مي باشد .

نتايج مورد انتظار بعد از عمل جراحي كاشت موي طبيعي در ميان زنان چگونه است؟

نتايج مورد انتظار بعد از عمل جراحي كاشت موي طبيعي در ميان زنان ، معمولا بعد از سه ماه اول ظاهر مي شود . بعد از گذشت سه ماه ، موهاي كاشته شده ، به طور طبيعي شروع به رشد مي كنند . و در طي شش تا دوازده ماه روند بهبودي ادامه خواهد داشت .

طول مدت دوام نتيجه هاي كاشت موي طبيعي در ميان زنان چقدر است؟

طول مدت دوام نتيجه هاي كاشت موي طبيعي در ميان زنان مي تواند ، مادام العمر و هميشگي باشد . چراكه ، ريشه هاي موي مورد نياز براي كاشت مو از منطقه پشت سر بيمار گرفته مي شود ، و اين منطقه به تغييرات فيزيولوژيك، ژنتيك و متابوليك حساس نمي باشد . و براي دست يابي به بهترين نتايج بعد از درمان ، ريشه هاي موي مورد نياز از پشت منطقه سر گرفته مي شود .

براي عمل جراحي كاشت موي زنان از چه نوع از مواد بي‌حسي استفاده مي شود؟

بعد از اينكه ناحيه هاي اهدا كننده مو به دقت مشخص شد ، موهاي بالاي اين منطقه بالا زده شده و به ناحيه هاي اهدا كننده مو دسترسي مورد نياز ايجاد مي شود. از اين رو بعد از ااينكه موها از منطقه اهدا كننده خارج شد ، مي توان با استفاده از موهاي بخش بالاي آن منطقه ي تحت درمان راپوشاند . بعد از ايجاد دسترسي لازم به منطقه اهدا كننده ، براي استخراج مو از منطقه سر با استفاده از روش FUE ، موي سر بيمار در منطقه اهدا كننده به مقدار كافي كوتاه مي شود . بخش اهدا كننده مو بعد از آماده‌سازي اين منطقه، با استفاده از مواد بي‌حسي موضعي مشابه مواد مورد استفاده در دندانپزشكي بي‌حس خواهد شد.

طول مدت لازم براي جراحي كاشت موي طبيعي براي زنان چقدر است؟

طول مدت لازم براي جراحي كاشت موي طبيعي براي زنان ، با توجه به روش هاي پيشرفته و دقيق مورد استفاده براي كاشت مو حدود ۴ تا ۸ ساعت ي بيشتر مي باشد . از اين رو عمل جراحي كاشت موي طبيعي به دو مرحله تقسيم مي شود. در صبح روز جراحي بيمار بر روي تخت دراز مي كشد ، و ريشه هاي موي مورد نياز از منطقه اهدا كننده جدا مي شود . در اين مرحله بيمار كاملا راحت است و حتي مي تواند مي‌تواند با استفاده از هدفون به آهنگ‌هاي مورد علاقه خود گوش كند . همچنين در اين مرحله از درمان مي‌توان از داروهاي خوراكي مسكن براي راحتي بيمار استفاده كرد . در بعد از ظهر روز جراحي، بيمار به پشت روي تخت دراز كشيده و بعد از انجام بي حسي موضعي ريشه هاي مو به دقت در منطقه دريافت كننده كاشته مي شود .

آيا مراقبت‌هاي ويژه از منطقه تحت درمان بعد از عمل جراحي كاشت موي طبيعي در زنان لازم است؟

بعد از عمل جراحي كاشت مو طبيعي زنان بايستي از منطقه ي تحت درمان يكسري مراقبت هايي به عمل بيايد . به اين منظور بيمار براي اصلاح مو و شستشوي آن از شيوه هاي عادي استفاده مي كند. همچنين از روش هاي ليزر درماني، سرمه‌ اي خانگي و شامپوهاي ويژه به منظور افزايش طول مدت دوام و نيز كيفيت مو استفاده مي شود . در واقع بعد از عمل جراحي كاشت موي طبيعي در ميان زنان مراقبت خاص از موها لازم نمي باشد.

هزينه جراحي كاشت موي طبيعي بين زنان چقدر است؟

هزينه ي جراحي كاشت موي طبيعي در بين زنان به فاكتورهاي متعددي همچون ا تعداد ريشه هاي موي مورد نياز و استفاده كردن يا نكردن از بقيه شيوه هاي غير جراحي قبل از جراحي كاشت موي طبيعي بستگي دارد .

برچسب ها: , , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۷:۳۵ ] [ behzad moghtader ]

رفع تيرگي واژن با ليزر موناليزا تاچ , روشن سازي و سفيد كردن ناحيه واژن

رفع تيرگي واژن با ليزر موناليزا تاچ , روشن سازي و سفيد كردن ناحيه واژن : به دليل پوشيد لباس هاي زير كه از جنسهاي پلي ايستر و يا الياف مصنوعي ممكن است كه باعث تيره شدن رنگ واژن باشد . همچنين عوارض ناشي ازاستعمال برخي از داروها و يا كرم هاي لوبر يكانت مي تواند موجب تيره شدن رنگ واژن شود .

حاملگي و افزايش رنگدانه هاي پوست به دليل افزايش يافتن هورمون انسولين در بدن يكي ديگر از دلايل تيره شدن رنگ واژن مي باشد . اكثرخانوم هايي كه مبتلا به ديابت دوم هستند هم رنگ واژنشان تيره مي باشد . در بيشتر افراد كه به دوران يائسگي نزديك مي شوند كم كم پوست واژن به تيره متمايل مي شود كه اين تغيير يك عمل طبيعي است . دركل با مراجعه كردن به يك پزشك متخصص مربوطه به راه حل هايي براي از بين بردن تيرگي واژن وعلت آن روشن شود .

رفع تيرگي واژن با ليزر موناليزا تاچ

علت تيره شدن لب هاي واژن چيست؟

جريان خون با تحريك شدن فرد در اندام هاي تناسلي او افزايش يافته و باعث مي شود بافت واژن ورم كرده ومرطوب شود . كه اين موارد از نخستين نشانه هاي تحريك جنسي مي باشد . در اين حالت كليتوريس ولب هاي داخلي واژن هم به رنگ تيره در مي آيد . بعد از از بين رفتن حالت تحريك جنسي ورسيدن زن به ارگاسم رنگ واژن به حالت طبيعي و دوباره ي خود باز مي گردد . در تمام مدت زمان اين فرايند متغيير شدن رنگ واژن , در موقع تحريك جنسي امكان دارد رنگ قرمز واژن به قهوه اي , كبود ويا بنفش ورنگ صورتي واژن به قرمز تغيير كند . اين تغييرات , امري كاملا طبيعي مي باشد .

نه تنها در زنان رنگ واژن مي تواند متفاوت باشد , بلكه عواملي هم مي تواند تاثير گذار باشد , عواملي همچون :

  • افزايش سن
  • عامل هاي ژنتيكي
  • نداشتن تعامل هورموني
  • تيغ زدن هاي پي در پي
  • استفاده ي مكرراز پودر تالك
  • عفونت ها
  • افزايش وزن
  • كاهش برخي ويتامين ها ومواد معدني در بدن
  • توليد بيش از اندازه ي ملاتونين در واژن
  • استعمال برخي از كرم ها , صابون ها , شامپوهاي بدن ومحصولات ديگر
  • پوشيدن لباس , ويا لباس زير تنگ كه ساخته شده از مواد مصنوعي مي باشند .

تا موقعي كه نشانه هايي مانند خارش , درد , ترشح از واژن ويا احساس بوي بد واژن مشاهده نشده هيچ نگراني وجود ندارد ولي در مواردي كه يكي از اين نشانه ها نمايان شدند ( تيرگي واژن داشته و يا نداشته باشد ) اين علائم نشان دهنده ايجاد عفونت در خانوم ها مي باشد و مراجعه كردن به پزشك زنان الزامي است .

چگونه مي توان باعث روشن شدن پوست واژن شد؟

سفيد كردن پوست اطراف واژن ومعقد را عمل روشن كردن آلت تناسلي است . اين قسمت از بدن دير و يا زود تغيير رنگ دادو وتيره مي شود . تغييرات هورموني و عوامل ژنتيكي وارثي از مهم ترين علت هاي تغيير رنگ در قسمت آلت تناسلي مي باشد . براي روشن كردن پوست واژن روش هاي متفاوتي وجود دارد .

افراد بيشتري مايل هستند كه پوست اين قسمت از بدن را روشن كنند . دلايل زيادي براي دفاع از اين افراد چه از لحاظ زيبايي و چه از لحاظ علمي وجود دارد . در كل دلايل ارائه شده هر يك از روش هاي زيبايي كاملا شخصي مي باشد واين به خود شخص بستگي دارد . تكنيك هاي بيشتري وجود دارند كه به ياري افرادي كه از ظاهر آلت تناسلي خود رضايت ندارند و مايل به تغيير دادن هستند وجود دارد . در بيشتر فرهنگ ها تصورات غلطي متاسفانه وجود دارد كه باعث ايجاد اطلاعات نادرست در مشكلات اينچنيني شده , تصورات نادرستي هم براي كساني كه اين مشكلات را دارن وبراي درمان اقداماتي كرده اند وجود دارد .

روشن كردن  واژن با دستگاه ليزر موناليزا تاچ

همانطور كه پوست صورت با ليزر درماني مي توان روشن كرد . اين عمل را مي توان با پرداخت هزينه موناليزا تاچ در پوست ناحيه ي تناسلي هم انجام داد . ولي در اين مورد نوع ليزر استفاده شده در اين كار متفاوت بوده وبايد از انرژي مناسبي استفاده كرد . ليزر موتاليزا باعث جوان سازي پوست ناحيه تناسلي شده و در ناحيه ي تناسلي توليد كلازن را تحريك مي كند . پوستي كه با افزايش سن و به دليل تغييرات هورموني در بدن در موقع پير شدن مي باشد . نتايج اين روش درماني بلافاصله از نخستين جلسه درماني قابل مشاهده مي باشد در ضمن در طول اين فرايند احساس هيچ دردي وجود ندارد. هر قسمتي از بدن امكان دارد تغيير رنگ داده وتيره شود و در مورد آلت تناسلي , با اينكه اين ناحيه غير قابل مشاهده است ولي تيرگي آن مي تواند براي فرد ويا شريك جنسي آزار دهنده باشد و.

سفيد كردن واژن با ليزر موناليزا تاچ


از مزاياي استفاده از دستگاه ليزر موناليزا تاچ براي رفع تيرگي اطراف واژن

براي لايه برداري پوست خيلي حساس ناحيه ي تناسلي در روش هاي قديمي از مواد شيميايي استفاده مي شد . امكان داشت براي پوست حساس اين قسمت از بدن آسيب بيشتري بزند . ليزر درماني براي اينكه پوست ناحيه تناسلي , علاوه بر اينكه باعث روشن كردن پوست اين ناحيه مي شود , موجب مي شود قرمزي پوست در اين ناحيه نيز برطرف شود . ليزر يك پرتوي نوري با تمركز بالاست . پزشك مي تواند براي بهبودي واريس پا از اين ليزر نيز استفاده كند .

در درمان واريس پا بوسيله ي گرماي ليزر رگ هاي واريسي شده اي كه ,ب باعث تشكيل بافت هاي اضافي مي شود ( جاي زخم ) بعد از بهبود يافتن زخم سوزانده مي شود . اين بافت اضافه باعث مي شود رگ بسته شده و خون به رگ هرگز نرسد و در نهايت باعث مي شود كه اين رگ از بين برود . كه با اين فرايند علائم واريس پا كاهش مي يابد . بافت مرده ي رگ با گذشت ۱ يا ۲ سال رگ كم كم محو مي شود .

چگونگي جوانسازي واژن با ليزر موناليزا تاچ

جوانسازي واژن با ليزر موناليزا تاچ : اين تكنولوژي يك روش كاملا غير تهاجمي بوده و نداشتن درد و تاثير گذلري چشمگير آن مزيت هاي ويزه ي اين روش مي باشد . در مواقع يائسگي عمل زيبايي واژن يك روش روشن سازي واژن و يا ناحيه ي تناسلي يك عمل با سرعت زياد مي باشد كه مدت زمان لازم براي اين روش تنها ۵ دقيقه مي باشد . بعد از درمان ماندن در كلينيك ضروري نيست و دوره ريكاوري كوتاه مدتي دارد . ولي در هر حال ما يك دوره ي ۷ روزه را براي ريكاوري وبهبودي كامل توصيه مي كنيم كه در اين مدت بايد از مقاربت جنسي اجتناب كنيد تا پوست بسيار حساس اين قسمت از بدن به طور كامل باز سازي شده باشد .

ريكاوري بعد از درمان

ما براي آن دسته از افرادي كه ليزر واژينال انجام داده اند و براي گذراندن دوره ي ريكاوري به بهترين شكل ممكن به نتايج بهتري برسند اين توصيه ها را گوشزد مي كنيم :

  • تميز وخشك نگه داشتن ناحيه ي تناسلي و واژن در مدت ۲ الي ۴ روز پس از ليزر واژن , استفاده از پماد آنتي بيوتيك موضعي در مدت اين زمان توصيه نمي شود .
  • به ياد داشته باشيد تا يك هفته بعد از درمان , درد وحساسيت به لمس در اين ناحيه ادامه دار است .
  • پوست بيمار به علت اينكه لايه برداري شده امكان دارد سوزش ويا تحريك پوستي داشته باشند . در اين موارد استفاده از داروي آنتي بيوتيك براي مبارزه با اين سوزش بلا مانع است .
  • براي بازگشت به فعاليت هاي فيزيكي شديد و ورزش مي بايست از درمان ۱۰ روز گذشته باشد .
  • براي ريكاوري و رسيدن به بهبودي كامال هميشه سعي كنيد اين ناحيه را بطور كاملا تميز وضد عفوني نگه داشته واطمينان حاصل كنيد .

نتايج درمان ليزر موناليزا

سعي ما اين است كه قبل از هر اقدامي با خود فرد صحبت هايي رد و بدل شود . و فرد را از همه ي نگراني ها كه در موارد تيرگي ناحيه ي تناسلي خود دارد مطلع شويم . ما به فرد اين تضمين را مي كنيم كه , رفع سياهي واژن را بوسيله ي استفاده از روشن سازي واژن و كمك گرفتن از تكنيك ساده ولي تاثير گذار انجام دهيم . نتايج اين تكنيك از تمامي نتايجي كه با استفاده از تمامي كرمهاي روشن كننده پوست به دست مي ايد , بسيار رضايت بخش , به طور طبيعي وماندگاري آن بيشتر است .

برچسب ها: , , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۳:۰۳ ] [ behzad moghtader ]

سوالات متداول ميكروپيگمنتيشن

سوالات متداول ميكروپيگمنتيشن  , پاسخ به سوال هاي متداول شما درباره ي ميكروپگمنتيشن , آنچه بايد در رابطه با آرايش دائمي و ميكروپيگمنتيشن بايد بدانيد :

سوالات متداول ميكروپيگمنتيشن


ميكروپيگمنتيشن چيست ؟

روشي است كه برپايه ي اصول علمي و پزشكي , كه از دستگاههاي استاندارد مورد استفاده قرار مي گيرد .

كاشتن رنگدانه هاي سازگار با زيست در عمق تعيين شده در پوست بدون وارد كردن هيچ آسيبي به بافت پوست عملكرد اين روش مي باشد .

ميكروپيگمنتيشن چه تفاوتي با ميكرو بليدينگ دارد؟

در روش ميكروپيگمنتيشن بوسيله ي نيروي برق حركات رفت وبرگشت ولرزشي ايجاد مي شود وماندگاري نتيجه حاصله ۱ الي ۲ سال مي باشد . اين در حالي است كه در كاشتن رنگ از تيغهاي فلت شيبدار ويژه اي استفاده وبا فشار دست تعيين شده اي بوسيله ي ميكرو پيگمنتر انجام مي شود . ضمنا اين روش مكانيكي بوده وماندگاري ۳ ماهه دارد .

چرا فكر مي كنيم دستكاه ميكروپيگمنتيشن را يك دستگاه ايمن مي دانيم؟

طريقه ي ساخت بسار متفاوت اين دستگاه و جايگزيني كارتريج با سوزن هاي قديمي در اين دستگاه از انتقال هرگونه بيماري بوسيله ي رنگ هاي اضافه و مايع ميان بافتي وخون آبه هاي در حين تاتو شده است جلوگيري مي كنيد . به طوريكه تمامي اجزاي آغشته يكبار مصرف مي باشد ومي توان از دستگاه جدا كرد.
برترين و اورجينال ترين دستگاه در ايران ميكروپيگمنتيشن كه داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت و دستگاه ميكروي محصولي از كمپاني آمياي آلمان است .

چرا عمل ميكروپيگمنتيشن درد وخونريزي ندارد ؟

اين سوزن هاي به نوعي طراحي شده اند كه سوزن فقط لايه ي معيني از پوست نفوذ مي كند . با اين حال به علت عدم ورودبه لايه پوست كه شامل اعصاب حسي , مويرگهاي خوني وفوليكول هاي مو مي باشد . آسيبي به موهاي ابرو ويا مژه وارد نشده ودرد وخونريزي به هيچ وجهه ندارد .

قسمت جالب اين روش اين است كه , نه تنها باعث كاهش ماندگاري رنگ نمي شود , بلكه باعث مي شود كه رنگ به طور صحيح در لايه اي از پوست كه ملانين ها ورنگدانه هاي پذيرنده شامل آن هستند مي نشيند .

استفاده كردن از رنگ هاي فيك چه عواقبي به همراه دارد؟

  • تاتو با گذشت زمان بد بو , و رنگ هاي قهوه اي به رنگ هاي قرمز و شرابي و بنفش و رنگهاي مشكي به آبي وسبز و دودي متمايل مي شود.
  • عفونت هاي بسيار شديد وغير قابل جبران را ايجاد مي كند .
  • بد شكل شدن تاتو و پخش رنگ در زير پوست

تاتو هاي عمميق موجب ايجاد چه عوارضي مي شود؟

  • ايجاد كردن اسكار پوستي ( گود رفتگي عميق )
  • عوارض پوستي و گوشت اضافه
  • صدمه زدن به بافت پوست ” به طوري كه درآينده رنگ پذيري مجدد پوست , به علت آسيب رساندن به رنگدانه هاي پوست كاهش مي يابد .
  • صدمه به پياز مو ” معمولا با افزايش سن به ريزش مو دچار مي شود و.

***توجه

كاشت عميق وغير اصولي رنگ در پوست به هيچ وجه در ماندگاري رنگ تاثيري نخواهد داشت .

چه افرادي نمي توانند از تاتو ( ميكروپيگمنتيشن ) استفاده كنند؟

  • افرادي كه ابتلا به ديابت هستند .
  • افرادي كه فشار خون دارند .
  • افرادي كه داراي ناراحتي قلبي هستند .
  • خانوم هاي باردار و شير ده .
  • افرادي كه قرص هاي قوي اعصاب مصرف مي كنند .
  • افرادي كه مصرف كننده ي مواد مخدر هستند .

بهترين وموثر ترين روش براي پاك كردن تاتو هاي قديمي چيشت ؟

استفاده كردن از ريموهاي مختلف , اسيد هاي ميوه وديگر مواد شيميايي آسيب هاي زيادي يه اين علت كه در تركيبات خود مقداري اسيد ( هرچند جزئي ) موجود مي باشند دارد . كه باعث مي شود كه رنگدانه ها پوست آسيب ديده , ودر نهايت موجب عدم رنگپذيري پوست در جلسات بعدي , آسيب رساندن به پياز مو ودر بيشتر موارد موجب گود رفتگي پوست مي شود گه غير قابل جبران هستند .

ميكروپيگمنتيشن

استفاده از روش هاي سنتي همچون ماست ونمك دريايي و عسل كه بيشتر توصيه ي افراد غير متخصص مي باشد امكان دارد آارژي ايجاد كرده و در كل توصيه نمي شود .

همسان سازسي وهمرنگ سازي , بهترين و مناسب ترين روش پاك كردن تاتو مي باشد كه در سالن تخصصي زيبايي به صورت صحيح ورضايت مندي بيشتري انجام مي گيرد .

برچسب ها: , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۰:۳۷ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب