كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 162
دیروز : 219
افراد آنلاین : 1
همه : 26815

كاشت مو به روش HRT , قيمت و هزينه كاشت هر تا ر مو به روش hrt در تهران و ايران

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

كاشت مو به روش HRT , قيمت و هزينه كاشت هر تا ر مو به روش hrt در تهران و ايران :  كاشت مو به روش HRT يكي ديگر از چندين روش هاي كاشت مو است كه ويژگي هاي فوق العاده اي دارد ما اينجا مي خواهيم تفاوت كاشت مو به روش HRT با كاشت مو به روش نانو ارگانيك را بررسي كنيم.

كاشت مو به روش hrt

اگر درباره كاشت مو در اينترنت جستجو كنيد حتما با اصطلاحات مانند : كاشت مو نانو ، كاشت مو نانو ارگانيك ، كاشت مو نانو سنتر ، كاشت مو نانو هكس ، كاشت مو HRS ، كاشت مو SUPER HRS و … مواجح خواهيد شد .

كاشت مو به روش HRT تنها روش استاندارد كاشت مو است كه تا كنون در ايران و كشورهاي اروپايي و امريكا معرفي شده است و به تاييد رسيده است اما چرا اين روش تنها روش استاندارد كاشت مو است و تفاوت هاي آن با ديگر روش ها چيست؟

  1. در كاشت مو به روش HRT تراكم موها كاملا طبيعي بوده اما روش هاي كاشت موي طبيعي ديگر حالت و شكل كلاه گيسي خود را حفظ كرده اند. زياد طبيعي به نظر نمي رسند.
  2. در كاشت مو به روش HRT از شبكه هاي نازك شبيه سازي شده از پوست سر استفاده مي شود ولي در روش هاي ديگر كاشت مو از تورهاي سفيد رنگ به عنوان بيس و پايه كار استفاده ميكنند كه زياد مناسب نيست.
  3. در كاشت مو به روش استاندارد HRT خط رويش و خط فرق بسيار عالي و با ظرافت زيادي كار مي شود ولي در بقيه روش هاي كاشت مو حالت خطي و عروسكي خط رويش و خط فرق وجود دارد.و بعضي از ان ها عوارضي هم نيز دارند.

عباراتي مانند كاشت مو به روش نانو، كاشت مو به روش نانو ارگانيك ، كاشت مو به روش نانو هكس ، كاشت مو نانو سنتر ، كاشت مو HRS كاشت مو SUPER HRS و … دروغ بسيار بزرگي هستند.

اما كاشت مو انواع مختلفي دارد كه به صورت زير هستند

۱- كاشت مو به روش BHT

در كاشت مو به روش FUT و كاشت مو به روش FIT موها از پشت سر برداشته مي شود كه به آن بانك مو ميگويين اما در موارد خاصي پيش مي آيد كه بانك مو فرد كم است و موهاي تكميلي را از صورت و بدن برداشت ميكنند اين روش كاشت مو را BHT مي گويند. و عوارض زيادي ندارد.

۲- كاشت مو به روش SUT

در اين روش كاشت مو تا ۱۴۰۰۰ تار مو را در يك جلسه كاشت مي كنند بدون عوارض ، بدون درد ، بدون خونريزي ، با تراكم بالا و با دستگاه خودكار انجام ميشود.

۳- كاشت مو به روش FIT

بعد از كاشت مو به روش FUT كاشت مو به روش FIT معرفي شده كه در آن فلپ برداري صورت نميگيرد اما در اين نوع روش كاشت مو هم نيز عوارضي مانند خونريزي ، درد ، نامنظم بودن كاشت كردن و … وجود دارد و بدون عوارض نيست.

۴- كاشت مو به روش FUT

يكي از قديمي ترين كاشت مو روش FUT است كه در آن فلپ از پشت سر برداشته ميشود. اين روش عوارضي مانند خط بخيه و جراحي و … دارد.

برچسب ها: , , , , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۵۸:۱۸ ] [ behzad moghtader ]

درمارولر , دستگاه درمارولر براي جوانسازي پوست صورت و دست

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

درمارولر , دستگاه درمارولر براي جوانسازي پوست صورت و دست : درمارولر همانند شكل زير كه مي بينيد دستگاهي براي جوانسازي پوست است كه داراي ساختاري بسيار ساده است . همانطور كه مشاهده مي كنيد دستگاه درمارولر داراي يك غلطك مي باشد كه روي آن با سوزن هاي بسيار ظريف و تيزي پوشيده شده است . استفاده از دستگاه درمارولر براي جوانسازي و درمان برخي از بيماري هاي زيبايي پوست بسيار موثر مي باشد .

با حركت دادن درمارولر بر روي پوست , سوراخهاي بسيار ريزي در پوست ايجاد مي شود كه پوست براي ترميم خود و اين سوراخها اقدام به كلاژن سازي مي كند كه با شدت بيشتري اين كار صورت مي پذيرد در نتيجه در مدت زمان اندك پوست جوان رشد مي كند و قابل لمس است.

درمارولر

نكته قابل توجه در استفاده از دستگاه درمارولر اين است كه نتيجه و اثر بخشي آن به نسبت سادگي اش حتي از دستگاه هاي گران قيمت مانند ميكرونيدلينگ و درماپن نيز بيشتر است از اين رو متخصص پوست و مو و زيبايي اكثرا به استفاده از درمارولر براي جوانسازي پوست دست و صورت توصيه مي كنند .حتي خود نيز در كلينيك زيبايي خودشان از اين دستگاه بهرمند هستند.

عملكرد درمارولر

عملكرد درمارولر بدين شكل است كه با كشيدن بر روي پوست , سوزنهاي سري دستگاه بدون اينكه آسيبي به پوست وارد كنند منافذ ريزي را روي لايه سطحي پوست ايجاد مي كنند. به دليل ريز بودن منافذ در همان لحظات ابتداي بسته مي شوند ولي هدف استفاده از درمارولر ايجاد منافذ بر روي پوست نيست بلكه تحريك كردن پوست براي توليد كلاژن جديد است .با اين عمل پوست شروع به توليد كلاژن هاي زيادي مي كند كه موجب جوانسازي و ترميم پوست مي شود.

دستگاه درمارولر

براي اينكه سرعت بخشيدن به مدت زمان درمان با درمارولر بر اساس تشخيص متخصص پوست و مو از كرم ها و سرمهاي پوستي استفاده شود .

موارد استفاده از دستگاه درمارولر

  1. يكپارچه سازي پوست و كاهش منافذ باز پوست
  2. درمان اسكار و آكنه
  3. جوانسازي پوست با افزايش توليد كلاژن پوست
  4. بهبود و رفع چين و چروك صورت
  5. درمان و رفع اسكارهاي سوختگي و يا جراحي
  6. رفع سلوليت
  7. كمك به رويش مجدد موها و كاهش ريزش مو
  8. بهبود ترك هاي پوستي ناشي از حاملگي و چاقي
  9. درمان و رفع گودي و لك هاي جاي جوش
  10. موجب شفاف و صافي پوست مي شود
  11. استفاده در درمان مزوتراپي لاغري براي نفوذ دارو به داخل پوست
  12. رفع فرو رفتگي هاي پوستي مانند : اسكار , آكنه , سالك و ساير زخم هاي پوست
  13. استفاده در درمان با PRP

رعايت برخي نكات در استفاده از درمارولر

  • بايد توجه داشته باشيد كه همانند مسواك درمارولر نيز يك وسيله كاملا شخصي است لذا نبايد به صورت مشترك استفاده شود . امكان انتقال بيماري پوستي در اين دستگاه بسيار زياد است.
  • قبل از اينكه از دستگاه درمارولر استفاده كنيد سطح مد نظر را كاملا و به صورت دقيق و صحيح ضد عفوني كنيد.
  • بر روي زخم باز و يا عفوني هرگز از درمارولر استفاده نكنيد.

***نكته

استفاده از درمارولر براي جوانسازي پوست صورت و برخي از نواحي حساس ديگر همانند ليزر هاي جوانسازي مي باشد. و اثري مشابه به ليزر دارد.

موارد منع استفاده از درمارولر

  • افرادي كه حساسيت به سوزن هاي فلزي دارند
  • بيماران ديابتي
  • بيماراني كه داراي مشكلات انعقادي هستند
  • افرادي كه سابقه تبخال دارند
  • وجود زخم عميق و يا عفوني در محل درمان
  • افراد مستعد كلوئيد و اسكار هيپرتروفيك

طريقه استفاده از دستگاه درمارولر براي جوانسازي پوست

بايد توجه داشته باشيد كه درمارولر نيز همانند ميكرونيدلينگ داراي سري هايي با اندازه هاي متفاوت مي باشد . كه از ۰٫۲ ميلي متر گرفته تا ۲ ميليمتر موجود مي باشد. قبل از استفاده از دستگاه بهتر است كه محل مورد نظر را كاملا ضد عفوني كنيد همچنين بد نيست از داروهاي بي حسي موضعي نيز براي كاهش درد در محل درمان استفاده كنيد و در نهايت با استفاده از الكل محل را پاك كنيد .

***نكته

درمارولر را همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم هم مي توان به همراه دارو و سرم و يا ماسك هاي پوستي استفاده كرد و هم به تنهايي

ابتدا محلول يا كرم را روي پوست مي ماليم و بعد در ۴ جهت افقي ..عمودي ..مورب به راست و چپ غلطك را روي پوست ميكشيم. فشار وارد شده بر غلطك بسته به مشكل يا وضعيت پوست توسط پزشك تنظيم مي شود. هر منطقه ۱۰ بار بايد با غلطك ساييده شود . همزمان ميتوانيم مقدار سرم يا كرم را اضافه كنيم.

برچسب ها: , , , , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۵۵:۲۲ ] [ behzad moghtader ]

مراقبت هاي بعد از ميكرونيدلينگ

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

مراقبت هاي بعد از ميكرونيدلينگ : بدون شك همه ي ما خواهان و طرفدار داشتن پوستي صاف و شفاف و جوان هستيم . پوست شل و افتاده اعتماد به نفس را كاهش مي دهد ، از طرفي با گذشت سن و دخالت يكسري عوامل محيطي از اين عارضه نمي توان فرار كرد . ولي خوشبختانه امروزه با وجود يكسري روش هاي جوانسازي از جمله ميكرونيدلينگ ديگر جاي نگراني در اين مورد وجود ندارد . ميكرونيدلينگ يكي از موثرترين و امن ترين روش ها در درمان مشكلات شلي ، افتادگي پوست است . در اين مقاله در مورد ميكرونديلينك و مراقبت هاي بعد از آن بيشتر صحبت مي كنيم .

مراقبت هاي بعد از ميكرونيدلينگ

اقدامات لازم بعد از ميكرونيدلينگ

مهم ترين و اصلي ترين اقدام بعد از درمارولينگ تراپي يا درمان با ميكرونيدلينگ انجام يكسري مراقبت هاي بعد از آن است. پوست بعد از درمان با ميكرونديلينگ ، حساس مي شود ، و شما بايستي به پوست خود بيشتر از قبل اهميت دهيد ، و در مورد روش هاي مراقبت بعد از درمان اطلاعات كافي داشته باشيد . با انجام مراقبت هاي لازم بعد از عمل ميكرونيدلينگ نتيجه ي حاصل بسيار رضايت بخش خواهد بود .

براي كسب نتيجه ي دلخواه و مطلوب از روند درمان ، شما بايستي در مورد اقدامات لازم بعد از درمان با درمارولر اطلاعات كافي داشته باشيد . چراكه براي كسب نتيجه ي مورد رضايت از ميكرونيدلينگ انجام مراقبت از پوست بعد از درمان ضروري است .

درمارولينگ تراپي يا درمان با ميكرونيدلينگ چيست؟

قبل از آشنايي با روش هاي مراقبت بعد از درمان ميكرونيدلينگ بهتر است با اين روش بيشتر آشنا شويم.

ميكرونيدلينگ يا درمان با استفاده از درمارولر  چيست ؟

ميكرونيدلينگ يك روش درماني جديد ، غيرتهاجمي و معمولا با درد بسيار مختصر و قابل تحمل براي جوانسازي پوست ، درمان آسيب هاي پوستي و بازسازي بافت هاي آسيب ديده است ، كه براي درمان و حل مشكلات پوستي نتايج بسيار مطلوبي دارد . ميكرونيدلينگ يك روش امن مي باشد ..  اين روش غلظت كلاژن موجود در پوست را افزايش داده و باعث صاف شدن پوست مي شود . ميكرونيدلينگ يك روش درماني بدون عارضه براي افزايش كلاژن پوست و در نتيجه جوانسازي پوست است .

اين روش با استفاده از درمارولر پوست را براي ساختن طبيعي كلاژن تحريك مي كند. در روش ميكرونيدلينگ با استفاده  از وسيله اي به نام  درمارولر در پوست سوراخ هاي ريزي ايجاد مي شود . و پوست با اقدام به ترميم اين سوراخ ها مقادير زيادي كلاژن و الاستين توليد مي شود . اين كار با افزايش ضخامت اپيدرم ، ضايعه هاي پوستي را درمان مي كند .

در روش درمارولر و با استفاده از ميكرونيدلينگ ميزان نفوذ مواد به پوست ۹۰ درصد مي باشد ، اين درحالي است كه در روش هاي سنتي، نفوذ مواد و داروها به پوست كمتر از ۳ درصد خواهد بود .  از روش ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر براي درمان جاي جوش، جاي زخم، ترك هاي پوست، ريزش مو و بسياري از مشكلات پوست و مو استفاده مي شود .

اگر شما جز دسته افرادي هستيد كه مي خواهيد ، مشكلات پوستي خود را با ميكرونيدلينگ و درمارولر حل كنيد . پيشنها  ما به شما اسن است كه به كلينيك متخصص مراجعه كنيد . ميكرونيدلينگ يك روش كاملا امن و  خالي از عوارض مي باشد . شما همچنين مي توانيد اين روش درماني را در منزل هم انجام دهيد .

اقدامات و مراقبت هاي بعد از ميكرونيدلينگ

براي كسب نتيجه ي دلخواه از اعمل ميكرونيدلينگ ، ما به شما توصيه مي كنيم كه موارد زير را رعايت كنيد :

  • استفاده از كرم هاي موضعي و داروهاي آنتي بيوتيك .
  • استفاده از لوسيون و كرم هاي ضد آفتاب با حداقل .spf 30
  • ظاهر شدن التهاب و قرمزي در محل ميكرونيدلينگ طبيعي است ، شما مي توانيد تا برطرف شدن اين علائم از كرم ترميم كننده استفاده كنيد.
  • عدم استفاده از كرم هاي لايه بردار به مدت يك هفته .
  • عدم استفاده از حمام و سونا به مدت ۲۴ ساعت
  • عدم استفاده از لوازم آرايشي به مدت ۴۸ ساعت .
  • استفاده كنيد.spf 30 از لوسيون و كرم هاي ضد آفتاب با حداقل

شما مي توانيد بت مراجعه به يك كلينيك پوست و مو معتبر و انجام عمل ميكرونيدلينگ ، بسياري از ضايعه هاي پوستي و زيبايي خود را برطرف كرده و بعد از مدتي پوستي زيبا و شاداب و جوان تر داشته باشيد.

برچسب ها: , , , , , , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۵۲:۴۶ ] [ behzad moghtader ]

كاشت مو در همدان , كلينيك كاشت مو در همدان , متخصص كاشت مو در همدان

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

كاشت مو در همدان , كلينيك كاشت مو در همدان , متخصص كاشت مو در همدان , هزينه و قيمت كاشت مو طبيعي در همدان , كاشت موي طبيعي زنان و مردان در همدان : افراد زيادي به دنبال كاشت مو هستند اما در كجا؟امروزه جوانان همداني بيشتر به دنبال كاشت مو در همدان هستند.و به يكي از مسايل مهم تبديل شده است.

كاشت مو در همدان


ابتدا بياييد كمي راجب شهر همدان بدانيم:

استان همدان يكي از استان‌هاي ايران است. مركز اين استان، شهر باستاني همدان است كه هرودوت تاريخ بناي آن را در سدهٔ هشتم قبل از ميلاد در دوران مادها به‌دست دياكو ذكر كرده است. مادها اين شهر را هگمتانه ناميدند و همدان صورت جديد هگمتانه است.استان همدان از لحاظ جمعيت، چهاردهمين و از لحاظ مساحت، بيست و سومين استان كشور محسوب مي‌گردد. جمعيت آن بر پايهٔ سرشماري سال ۱۳۹۰ بالغ بر ۱٬۷۵۸٬۲۶۸ نفر بوده است.

مناسب ترين سرويس هاي كاشت مو در همدان

افراد زيادي دوست دارند سرويس هاي كاشت مو را در همدان دريافت كنند يا شايد خود شما هم به دنبال ان هستيد.ولي بيشتر افراد از نوبت‌هاي دراز و قيمت‌هاي گزاف خسته شده‌ايد؟همچنين نگران كاشت موي طبيعي خود مي باشند و به دنبال كلينيك يا مركز فوق تخصصي كاشت مو طبيعي هستند؟بهتر است بدانيد تنها چند كيلومتر در نزديكي شما كلينيك مو سرويس هاي ويژه‌اي را براي كاشت مو شما عزيزان در نظر گرفته است.

در كلينيك كاشت مو در همدان تخفيف ويژه‌اي را براي داوطلبان كاشت مو در همدان در نظر گرفته ميشود و خوشبختانه كه سالانه به خيليي از ساكنان همدان اين سرويس ها داده ميشود. براي كسب اطلاعات بيشتر كافي است با كلينيك مو تماس بگيريد و با رائه توضحيات راجع به نحوه آشنايي با سايت، از تخفيف ويژه استفاده كنيد.

هزينه و قيمت كشت مو در همدان

بيشترين سوالي كه مراجعه كنندگان ميپرسند اين است كه هزينه كاشت مو در ايران چقدر است؟ : هزينه كاشت مو در همدان و يا ساير شهرهاي ايران , بستگي به سابقه كاري و تجربه پزشك متخصص و تعداد گرافت هاي كاشته شده براي هر بيمار دارد . اطمينان داشته باشيد كسي كه براي كاشت مو زير نظر پزشك متخصص قرار مي‌گيرد، حدبسياري از كيفيت با هزينه معقول در انتظار اوست. هزينه كاشت موي طبيعي سر در قبال آنچه فرد بدست مي‌آورد (زيبايي، جواني، اعتمادبه‌نفس…) واقعاً اندك است.در كل گفته ميشود اين هزينه براي هر فرد متفاوت است.

كلينيك كاشت مو در همدان

خيليي از شهروندان ايراني نيازمند كاشت مو راهي كشورهاي همسايه مي‌شوند تا با قيمت‌هاي گزافي اين سرويس‌ها را دريافت كنند. درحالي كه كلينيك مو همدان سرويس هاي ويژه‌اي براي كاشت مو در ايران و شهرهاي گوناگون در نظر گرفته است و شما با كمترين هزينه مي‌توانيد مجددا زيبايي موهاي طبيعي خود را به دست آوريد.

هزينه كاشت مو به مولفه هاي گوناگوني همچون جنس پوست سر و مقدار طاسي مرتبط است و هزينه هر تار مو ۳۰۰ تومان بوده كه بسته به تعداد تار موي مورد نياز هزينه نهايي محاسبه مي‌شود. كه البته اگر شما هنگام مراجعه يا تماس با كلينيك مو نحوه آشنايي با اين كلينيك را سايت كلينيك مو معرفي نماييد از تخفيف ويژه مخاطبان آنلاين برخوردار خواهيد شد.

چگونه مي‌توانيد از سرويس هاي كاشت مو و ديگر سرويس هاي زيبايي كلينيك كاشت مو در همدان استفاده كنيد؟

كافي است با كارشناسان زيبايي ما تماس بگيريد تا به‌صورت مجاني اطلاعات لازم را در اختيار شما بگذارند و اين فرصت را فراهم آورند تا با حضور شما در همدان و انجام عمل زيبايي بار ديگر قادر باشيد زيبايي موهاي از دست رفته‌تان را برگردانيد.و موهايي كاملا طبيعي داشته باشيد.

كلينيك پوست و مو , كلينيك كاشت مو در همدان

كلينيك پوست و كاشت مو با بهتر كفيت كار خود را انجام ميدهد زيرا كلينيكي با پشتوانه محكم علمي, فناوري و تجربي است. متخصصان كلينيك پوست و مو به دقت و توجه كافي به سوالات شما كابران عزيز پاسخ خواهند داد.

برچسب ها: , , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۴۸:۴۶ ] [ behzad moghtader ]

تناسب اندام با ليپوماتيك , پيكر تراشي | قيمت و هزينه عمل ليپوماتيك

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

تناسب اندام با ليپوماتيك , پيكر تراشي | ليپوماتيك : بدون شك همه ي ما خواهان داشتن اندامي متناسب هستيم . چرا كه تناسب اندام علاوه بر زيبايي ، سلامت جسماني را نيز در پي دارد . براي تناسب اندام روش ها و تكنيك هاي مختلفي وجود دارد . ليپوماتيك يكي از تكنيك ها و جراحي زيبايي موجود براي تناسب اندام مي باشد . با استفاده از ليپوماتيك مي توان به اندامي ايده آل رسيد . در اين مقاله قصد داريم در مورد ليپوماتيك براي تناسب اندام بيشتر صحبت كنيم .

ليپوماتيك


ليپوماتيك LIPOMATIC , پيكر تراشي

در رابطه با ليپوماتيك سوالات مختلفي مطرح است . از جمله ي اين سوالات اين است كه ، ليپوماتيك چيست ؟ ليپوماتيك چه عوارضي دارد ؟ ليپوماتيك نسبت به روش هاي ديگر چه برتري دارد ؟

ليپوماتيك يكي از آخرين دستاوردهاي ليپوساكشن براي كاهش وزن و سايز مي باشد . و جز موثرترين روش ها براي افرادي كه مي خواهند تناسب اندام داشته باشند ، به شمار مي رود . در واقع ليپوماتيك يك نوع دستگاه ساكشن چربي پيشرفته است ، كه با تخليه ي چربي هاي موضعي زير پوست تناسب اندام را حفظ مي كند . دستگاه ليپوماتيك ، كاملا مكانيكي بوده و اگر از اين دستگاه به درستي استفاده شود ، آسيب هاي پوستي و عضلاني ناشي از آن به حداقل مي رسد ، به خاطر همين به اين دستگاه ، دستگاه پيكر تراشي شده گفته مي شود .

در تكنيك به كار رفته در ليپوماتيك به اندازه اي دقيق و فوق العاده است كه آم را از ليپوساكشن متمايز كرده است . همچنين اين دستگاه بر ليزر ليپوليز و ساير دستگاه ها نظير بادي جت و اولترازد، برتري دارد . و نتايج عمل در حين جراحي براي جراح و بيمار قابل مشاهده است .

پيكر تراشي ليپوماتيك Lipomatic براي جداسازي سلول هاي چربي از محل اتصالات آن ها از امواج اينفراسونيك و ارتعاش (Vibration) و نوسان ثابت حول محوري (Nutation) استفاده مي كند و بدون تخريب سلولهاي چربي ، سلولهاي بافت چربي را سالم با عمل ساكشن از زير پوست خارج مي كند . از اين رو از سلولهاي خارج شده چربي توسط اين تكنيك مي توان مجددا به عنوان فيلر براي حجيم سازي گونه و صورت و يا ساير اعضاء استفاده كرد . چربي خارج شده با روش ليپوماتيك نسبت به چربي كشيده شده توسط ساكشن براي تزريق به عنوان فيلر با دوام تر بوده و تورم كمتري دارد و همچنين براي حجيم سازي روشي بسيار سالم تر نسبت به ليپوساكشن است .

كاهش سايز با ليپوماتيك

ليپوماتيك ، جز يكي از برترين روش ها براي تخليه ي چربي هاي موضعي زير پوست است ، در واقع و ويژگي اصلي اصلي ليپوماتيك، پيكرتراشي براي كاهش سايز بيمار مي باشد و در مورد كاهش سايز نتايج بسيار مطلوب و باور نكردني دارد .

ليپوماتيك جز روش هاي مناسب براي رسيدن به اندامي متناسب است ، در واقع ليپوماتيك، نوعي پيكرتراشي براي بهبود تناسب اندام و تغيير در سايز بيمار است و نه كاهش وزن .

توصيه ي ما به شما اين است كه قبل از اقدام به عمل ليپوماتيك با پزشك جلسه ي مشاوره اي را داشته باشيد ، پزشك متخصص با ارائه ي اطلاعات كافي در رابطه با اين موضوع ، به تصميم گيري شما كمك زيادي خواهد كرد .

با انجام عمل ليپوماتيك و رسيدن به اندامي متناسب ، فرد اعتماد به نفس بيشتري نسبت به ظاهر خود پيدا مي كند و بيمار از اين به بعد سعي مي كند ، با رعايت رژيم غذايي مناسب تناسب اندام خود را حفظ كرده و با كاهش وزن به فرم ايده آل اندام برسد .

امروزه ليپوماتيك، يكي از امن ترين و بي‌خطرترين روش‌هاي درماني موجود براي از بين بردن سلوليت‌ها و تجمع‌ چربي‌هاي اضافه در بدن است. و معمولا در طي يك جلسه مي توان به نتايج بسيار مطلوبي دست پيدا كرد . استفاده از اين روش براي رفع چاقي موضعي و تخليه بي‌خطر چربي‌هاي ناحيه پهلو، فيله پشت، بازو، سينه آقايان (در موارد ابتلا به ژنيكوماستي يا بزرگي سينه در مردان)، غبغب، ران و شكم، بسيار موثر باشد.

كاهش وزن با ليپوماتيك

روش ليپوماتيك در مورد افراد چاق يا داراي اضافه وزن روش مناسبي نمي باشد . در واقع روش ليپوماتيك براي افرادي كه در نواحي مختلف بدنشان مانند شكم، پهلو، بازو، ران، و…. داراي چربي اضافه هستند ، روش مناسبي مي باشد .

پيكر تراشي

با استفاده از روش ليپوماتيك در طي يك جلسه مي توان به نتايج مطلوبي دست پيدا كرد . و استفاده از اين روش در طول يك جلسه كاهش وزن ۳ الي ۴ كيلو را در پي دارد . نتيجه ي حاصل در طي يك جلسه ، انگيزه اي براي ورزش و داشتن رژيم غذايي مناسب خواهد بود و در نهايت وزن كاهش زيادي پيدا مي كند .

براي كسب نتيجه ي مطلوب و مورد رضايت رژيم غذايي مناسب و داشتن ورزش امري ضروري است .

مزاياي ليپوماتيك LIPOMATIC نسبت به ساير روشها

ليپوماتيك جز روش هاي موجود براي تناسب اندام مي باشد . اين روش يكسري مزايايي نسبت به ساير روش هاي تناسب اندام دارد . اين مزايا عبارتند از :

  1. در روش ليپوماتيك ، هيچ گونه چربي به صورت گلوله در زير پوست باقي نمي ماند ، و لايه چربي زير پوست در ليپوماتيك Lipomatic يكنواخت مي باشد .
  2. در روش ليپوماتيك با بستن گن به مدت دو هفته مي توان به نتايج مطلوب دست يافت . اين درحالي است كه ، در ساكشن سنتي به ۶ ماه و ليزر ليپوليز به ۲ الي ۴ ماه زمان نياز است . با اين حال براي بهتر جمع شدن پوست ، بستن گن ۳۰ الي ۴۰ روز توصيه مي شود .
  3. روش ليپوماتيك ؛ در مقايسه با ساير روش هاي ساكشن ، به ترابكولاهاي پوستي آسيب كمتري مي زند و در نتيجه جمع شدن پوست در اين روش بهتر مي باشد.
  4. روش ليپوماتيك با استفاده از يك بي حسي موضعي انجام مي شود ، و بيمار احساس درد ندارد . اين درحالي است كه روش هاي ديگر با وجود بي حسي موضعي براي كاهش درد بيمار به داروهاي آرام كننده و خواب آور و حتي بيهوشي خفيف نياز مي باشد .
  5. در روش ليپوماتيك تورم و ترشحات پس از عمل خيلي كم مي باشد و ترشح از محل ساكشن نهايتا ۳۶ ساعت به طول مي انجامد . اين درحالي است كه روش هاي ديگر ساكشن مدت ترشح طولاني تر است .
  6. عفونت در ليپوماتيك Lipomatic به ندرت رخ مي دهد ، و معمولا به محل انجام عمل بستگي دارد . توصيه مي شود كه ليپوماتيك در اطاق عمل بيمارستان يا مراكز جراحي محدود انجام شود .
  7. در روش ليپوماتيك ، احتمال آمبولي چربي در مقايسه با روشهاي ديگر ساكشن بسيار كم است و گزارشي در اين مورد ارائه نشده است .
  8. ليپوماتيك يك روش غير تهاجمي است ، و به به بستري شدن نيازي ندارد و بيمار بلافاصله بعد از عمل مي تواند با دستور پزشك معالج مرخص گردد.
  9. خستگي و كوفتگي پس از عمل در مقايسه با روش هاي ديگر ساكشن بمراتب كمتر است.
  10. گرچه جمع شدن پوست در ليپوماتيك در مقايسه با روش هاي ديگر بسيار بهتر صورت مي گيرد ، ولي در موارديكه شلي و افتادگي پوست، بر اثر زايمان هاي متعدد و وجود استريا هاي شديد يا كاهش وزن شديد، زياد باشد ، به عمل جراحي آبدومينو پلاستيف، ميني آبدو و بك ليفت نياز خواهد بود . با اينحال عمل جراحي پس از ليپوماتيك نسبت به بيمارانيكه با ليپوماتيك چربيهاي آنها تخليه نشده است، عمل محدودتر با برش كوچكتري خواهد بود و در بسياري از موارد ابدومينوپلاستي كه نياز به در آوردن ناف و تغيير محل ناف مي باشد، پس از عمل ليپوماتيك مي توان ناف را در جاي خود حفظ كرد و افتادگي پوست زير شكم را با برش محدودتري برطرف نمود، كه همان عمل ميني آبدو مي باشد.

تناسب اندام با ليپوماتيك و پيكرتراشي

ممكن است با وجود چربي ها فرد سلامت فيزيكي و جسماني مناسبي داشته باشد ، ولي تناسب اندام نداشته باشد . تجمع چربي در برخي از نواحي به دليل ويژگي هاي ارثي و خانوادگي مي باشد .

با روش ليپوماتيك مي توان چربي ها را از نواحي مشخص بدن خارج كرده ، به آن شكل داد تا تناسب اندام ايجاد شود ، و اعتماد به نفس فرد بالا برود .

همچنين روش ليپوماتيك براي از بين بردن چربي در نواحي زير استفاده شود :

  • ناحيه سينه
  • ران ها
  • شكم و پهلو
  • بازوها
  • باسن
  • ناحيه پشت
  • غبغب
  • ساق پا

چه افرادي كانديداي مناسبي براي ليپوماتيك هستند ؟

• افرادي كه توانايي ورزش كردن ندارند .
• افرادي كه دچار چاقي هاي موضعي هستند .
• افرادي كه تجمع چربي در بدن آن ها پراكنده نيست .
• افرادي كه مشكلات چاقي در يك ناحيه از بدن آن ها وجود دارد .

قيمت و هزينه انجام  عمل ليپوماتيك | پيكرتراشي

سوالي كه براي اكثر افراد خواهان انجام عمل ليپوماتيك براي تناسب اندام پيش مي آيد ، هزينه ي مربوط به عمل ليپوماتيك مي باشد . بايد بگوييم كه ، ليپوماتيك در طي يك جلسه انجام مي شود ، و در مقايسه با ساير روش هاي لاغري بسيار كم عارضه مي باشد . هزينه ي ليپوماتيك به موضع معاينه، ميزان چربي برآورد شود ناحيه مورد نظر، حجم چربي، هزينه هاي بيمارستاني و داروها و وسايل مصرفي و در نهايت تعداد جلسات لازم براي عمل بستگي دارد . و در نهايت پزشك با برآورد هزينه ها هزينه ي نهايي را به بيمار اعلام مي كند .

همچنين هزينه ليپوماتيك به مركز درماني هم بستگي دارد . و هزينه ي مربوط به آن در مراكز مختلف متفاوت است و هزينه ها به هزينه هاي درماني و تجربه پزشك بستگي دارد ، اما در حالت كلي قيمت متعادل براي ليپوماتيك از هر ناحيه اي دو ميليون تومان به بالا ميباشد.كه اين قيمت ليپوماتيك با توجه به حجم چربي معمولا متغير مي باشد.

برچسب ها: , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۳۷:۴۳ ] [ behzad moghtader ]

درمان ريزش مو با ليزر تراپي , ليزر درماني براي درمان ريزش مو | ليزرتراپي مو

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

درمان ريزش مو با ليزر تراپي , ليزر درماني براي درمان ريزش مو | ليزرتراپي مو روش هاي زيادي براي درمان ريزش مو وجود دارد و اين روش ها هم امروزه پيشرفت چشم گيري داشته اند.يكي از اين درمان ها كه يك شيوه درماني نوين و انقلابي براي درمان ريزش مو به شيوه غيرجراحي است ليزرتراپي مو با ليزر كم توان يا ليزر سرد (LLLT) است كه هم براي اقايان و هم براي خانم ها كه از مشكل ريزش مو رنج مبرند مناسباست و مي تواند نتيجه خوبي داشته باشد با انجام ليزرتراپي مو شما مي‌توانيد موهايي ضخيم‌تر، پرپشت‌تر و درخشان‌تر با ظاهري سالم و زيبا داشته باشيد.

درمان ريزش مو با ليزر

اما ليزرتراپي مو چيست؟

همان طور كه در مطالب بالا گفته شد ليزرتراپي مو يك شيوه غيرجراحي و يك تكنيك علمي براي درمان ريزش مو، كم پشت شدن مو‌ها و مشكلات مربوط به موي سر است. شيوه ليزرتراپي طي مطالعات و تحقيقات پزشكي مورد بررسي قرار گرفته و اثربخشي و ايمني آن به اثبات رسيده است. دستگاه‌هاي ليزرتراپي از ليزرهايي با سطح انرژي نوري و جريان كم كه خاصيت درماني دارند، براي رفع مشكل ريزش مو بهره مي‌برند. نحوه‌ي تاثيرگذاري ليزر بر فرايند رشد موها مشابه با بيوتراپي نوري است.

اين فناوري پيشرفته و نوين در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است و پزشكان و متخصصان اين شيوه را دركنار روش هاي ديگري مانند محصولات ضد ريزش مو، داروهاي مسدود كننده‌ي DHT و محلول ماينوكسيديل، به عنوان يك شيوه موثر براي درمان ريزش مو مي‌دانند.

ليزرتراپي مو چگونه عمل مي‌كند؟

ليزر درماني مو : انرژي اشعه‌ي ليزر با استفاده از اصول علمي بيوتراپي نوري عمل مي‌كند. با تابش اشعه‌ي ليزر ، سلول‌هاي هدف آن را جذب كرده و بعد شروع به بازسازي خود مي‌كنند. اشعه‌ي ليزر در بافت‌هاي عمقي پوست سر نفوذ مي‌كند و باعث تحريك جريان خون در پشت سر و همچنين تحريك متابوليسم سلولي براي سنتز پروتئين مي شود. مطالعات باليني نشان داده‌اند كه فعاليت ميان سلولي و درون سلولي باعث شكسته شدن DHT (هورمون ديهيدروتستوسترون كه عامل ريزش مو است) مي شود و در نتيجه ريزش مو‌ها متوقف مي شود. براي آن كه بتوانيد عملكرد ليزر را به خوبي درك كنيد، در ابتدا بايد در مورد چگونگي رشد موها و جايگزيني آن‌ها و همچنين چرخه‌ي رشد موها اطلاع داشته باشيد.

متاسفانه با بالا رفتن سن، تعداد موهاي جديدي كه جايگزين موهاي قبلي مي‌شوند كم مي شود و ضخامت و همچنين رنگ موها كمتر مي شود و به همين دليل به تدريج موها كم پشت مي‌شوند و احتمال دارد قسمتي از سر دچار طاسي شود. بنابراين ريزش موها بخشي از چرخه‌ي طبيعي مو است و دليل طاسي شما ريزش مو‌ها نيست، بلكه اين موضوع است كه موهاي جديد جايگزين موهاي قبلي نمي شوند.اما چرخه مو چگونه است؟اينگونه است كه هركدام از موهايي كه در سر مي‌رويند تا چند سال رشد مي‌كنند و بعد مي‌افتند. بعد پياز‌ مو تا چند هفته استراحت مي‌كند و بعد دوباره موي جديدي از پياز شروع به رشد مي‌كند. اين چرخه در تمام طول عمر ما ادامه دارد.

ليزر درماني هرچه قدر درمان را سريع ‌تر شروع كنيد، به نتايج بهتري خواهيد رسيد.زيرا ليزردرماني باعث بازسازي پياز‌هاي مو و تقويت آن‌ها مي شود. اين تاثير ليزر باعث كم شدن فرايند پيشروي ريزش و كم شدن موها شده و حتي در مواردي فرايند ريزش و كم پشت شدن مو‌ها را برعكس مي‌كند و درواقع باعث پرپشت شدن و بازگشت موهاي از دست رفته مي شود. البته در صورتي كه پياز‌ي موها بميرند، ديگر امكان بازيابي آن وجود ندارد.

نور قرمز با تاثيرات درماني باعث بيشتر شدن جريان خون در سر مي شود و در نتيجه تعداد گلبول‌هاي قرمزي كه اكسيژن تازه و مواد مغذي را به پياز‌ي موها مي‌رسانند بيشتر شدن پيدا مي‌كند. نتيجه‌ اين كار شروع چرخه‌ي بازسازي در سر و پاكسازي مواد زائد در اطراف پياز‌ مو است. در نتيجه‌ اين درمان لايه كورتكس در ساقه‌ي مو ضخيم‌تر شده و لايه‌ي كوتيكل بسته مي شود كه اين امر باعث مي شود موي سر بسيار نرم‌تر و سالم‌تر به نظر بيايد و درخشندگي بيشتري داشته باشد. استفاده از ليزرتراپي در كنار درمان KLS و تجويز داروهاي خوراكي سبب مي شود كه ليزرتراپي نيز تاثيرات بهتري داشته باشد، چرا كه ليزرتراپي مو باعث بسته شدن كوتيكل مو مي شود. در صورتي كه همزمان با ليزرتراپي مو از نرم كننده‌هاي مو استفاده كنيد، موهاي آسيب ديده، موخورده‌ها و موهاي خشك به تدريج بهبود مي يابند.

مزيت هايي كه درمان ريزش مو با ليزر تراپي دارد چيست؟

  1. باعث تحريك فوليكول مو مي شود.
  2. فرايند ريزش مو را متوقف مي‌كند.
  3. تنها پس از يك جلسه‌ي درماني، جريان خون در سر را تا ۵۴ درصد بيشتر مي كند.
  4. كيفيت ساقه‌ي مو را بهبود مي دهد.
  5. باعث پرپشت شدن موها و نرم شدن و ضخيم شدن تارمو مي شود.
  6. ثابت شده است كه ليزرتراپي مو سبب رشد مجدد مو‌ها مي شود.
  7. باعث درمان خارش كف سر مي شود.
  8. براي اطمينان از صحيح بودن ميزان انرژي انتقال داده شده، انرژي ليزر را از موقعيت‌هاي مختلف به سر مي‌تاباند.
  9. باعث بازسازي آسيب ديدگي موها بر اثر رنگ و ديگر مواد شيميايي مي شود.
  10. قدرت مو‌ها و قابليت ارتجاعي آن‌ها را بيشتر مي كند.

آ يا مي توان به جاي كاشت مو ليزرتراپي كرد؟

افرادي كه داراي مشكل ريزش مو هستند يا مو هاي ان ها كم پشت شده است كانديد مناسبي براي اين روش درماني هستند. در مواردي كه پزشك متخصص با بيماراني رو به رو مي شود كه به دلايلي كانديد مناسبي براي عمل كاشت مو نيستند، انجام ليزردرماني قطعا پاسخ مناسبي براي درمان است. مواردي كه احتمال دارد بيمار براي انجام عمل كاشت مو رد صلاحيت شود عبارتند از:

  • زناني كه دچار ريزش مو و كم پشت شدن موها در تمامي مناطق سر خود شده‌اند و بنابراين نواحي كنار و پشت سر كه معمولا موهاي پيوندي از آن گرفته مي شود نيز دچار مشكل ريزش مو هستند و به همين خاطر احتمال موفقيت آميز بودن پيوند و كاشت موي طبيعي كم است.
  • بيماراني كه در مراحل اوليه‌ي ريزش مو هستند (يك تا ۷ سال از شروع ريزش موي آن‌ها مي‌گذرد) و هنوز تعداد زيادي از موها در قسمت جلوي سر در حال رشد هستند و بنابراين اين احتمال وجود دارد كه با انجام كاشت مو، موها وارد شوك شوند و يا به موها آسيب وارد شود و بنابراين فرايند ريزش موها در واقع شديدتر شوند.

نحوه انجام ليزر تراپي براي درمان ريزش مو چگونه است؟

بيماران در زير يك دستگاهي كه اشعه ليزر را ساطع مي‌كند، مي‌نشينند و در اين حين مي‌توانند كاملا آسوده باشند و تلوزيون تماشا كنند يا مجله بخوانند. اين زوش درماني تا اين حد ساده و راحت است!و اين عمل حدودا ۳۰ دقيقه طول ميكشد.

بعد از گذشت چه مدت مي توان نتيجه مناسب را گرفت؟

فوليكول مو براي شروع مجدد توليد مو به زمان نياز دارد و مدتي طول مي‌كشد كه ساقه‌ي مو از پوست سر عبور كند و تا حدي كه قابل رويت و تشخيص باشد، رشد كند. معمولا بعد از سه ماه از شروع درمان، بيمار اولين نشانه‌هاي اثربخشي ليزردرماني را مشاهده خواهد كرد و ظرف مدت زمان شش ماه به نتايج نهايي درمان خواهد رسيد.

با توجه به تحقيقاتي كه انجام شده بعد از ۲۰ جلسه‌ي درماني (۱۰هفته)، در ۹۲ درصد از بيماران رشد موها بيشتر شدن يافته بود و در ۹۸ درصد از بيماران فرايند ريزش موها تا حدود بسيار چشمگيري كند شده و يا متوقف شده بود. بعد از سي و ششمين جلسه‌ي درماني، در ۹۷ درصد از بيماران، تعداد موهاي سر حداقل ۲۰ درصد بيشتر شدن يافته و در ۸۹ درصد از بيماران، تعداد موهاي سر حداقل ۳۰ درصد بيشتر شدن يافته بود. به همين ترتيب ۵۷ درصد از بيماران رشد ۵۰ درصدي داشته و ۶۵ درصد از بيماران اظهار كردند كه نواحي طاسي سر آن‌ها كه به وضوح قابل مشاهده بوده است، بهبود يافته و كوچك‌تر شده است.

آيا درمان ريزش مو با ليزر شيوه ايمني است؟

بهتر است بدانيد كه اين روش داراي تمامي استاندارهاي بين المللي ايمني است و به عنوان يك دستگاه درماني “بدون خطرات چشمگير” محسوب مي شود و در بين ليزرهاي به كار برده شده در زمينه كازمتيك (پزشكي زيبايي) در كلاس IIIA قرار دارد.همچنين نوع ليزر مورد استفاده در اين شيوه، ليزر كم توان يا ليزر سرد (LLLT) است.

برچسب ها: , , , , , , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۲۵:۵۰ ] [ behzad moghtader ]

كاشت موي طبيعي بدون عمل جراحي

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

كاشت موي طبيعي بدون عمل جراحي : ريزش مو و طاسي عارضه پوستي مي باشد كه باعث از بين رفتن زيبايي پيشين فرد ميشود. در چند دهه قبل براي درمان اين مشكل از كلاه گيس وتكه هاي مو استفاده مي شده اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي از روش كاشت مو استفاده مي شود در اصطلاح پزشكي به كاشت مو بدون عمل جراحي باندينگ يا تجميع مو گفته مي شود .

كاشت موي طبيعي بدون عمل جراحي

كاشت موي طبيعي بدون عمل جراحي

براي اينكه بتوان با موي كاشته شده به روند زندگي طبيعي مانند خوابيدن ،دوش گرفتن ، ورزش كردن وشنا كردن ادامه داد بايد از فناوري ومحصولات امروزي و افراد با تجربه و متخصص بهره گرفت.براي درمان افرادي كه از ريزش مو رنج مي برند متخصصان از كاشت مو استفاده مي كنند .كاشت مو به صورت دستي انجام مي شود و زمان لازم براي كاشت بين ۸ تا ۱۲ هفته متغيير است در صورتي كه همه چيز با موفقيت پيش رود وكاشت موانجام شود اين مو به مدت تقريبا سه سال قابل استفاده است .

كاشت مو روشي براي درمان ريزش مو

تعريف ما از كاشت مو بدين صورت است كه:هرگونه اضافه كردن تارهاي موي خارجي به سر فرد بيمار كه دچار ريزش مو وطاسي شده است تا موهاي فرد بيماربه زيبايي اوليه و حالت طبيعي خود بازگردد. به عنوان نمونه از بافت مو، اكستنشن مو، تكه‌هاي مو، موي مصنوعي، كاشت مو بدون جراحي، موي مصنوعي، وساير موردهاي مانند آن مي توان نام برد. بايد در نظر داشت كه انواع وسيله هاي لازم براي كاشت مو مي‌تواند از موي طبيعي انسان، فيبرهاي مصنوعي يا تركيبي از اين دو مورد ساخته شده باشند. اين نمونه تار موها معمولاً رنگ مي‌شوند تا به اين ترتيب با رنگ طبيعي موي شخص يكسان باشند . براي رسيدن به اهداف درماني بيمار مي توان از وسايل وروش هاي مورد نياز ولازم استفاده كرد .

 

كاشت موي طبيعي با روش غيرجراحي

براي اينكه موي كاشته شده بر روي سر فرد بيمار قرار بگيرد وبه اصطلاح بچسبد بايد روي پايه اي قرار بگيرد .از جمله پايه هايي كه متخصصان بدين منظور استفاده مي كنند مي توان به موارد زير اشاره كرد :

۱- پوست ثانويه : پوست ثانويه نوعي پايه است كه بعد از قرار گرفتن روي پوست سر كل سطح را دربرمي گيرد و بدين ترتيب بخشي از حجم موي طبيعي فرد از ديد مردم مخفي مي ماند و وقتي بر روي سطح سر كشيده مي شود مشخص نيست وديده نمي شود . در زمان كشيدن اين پوشش بر روي سطح سر بايد شخص نهايت دقت را بكند تا دقيق باشد .همچنين اين پوشش توسط اشخاصي بايد استفاده شود كه در معرض عرق كردن دائمي نيستند چون عرق زير اين پوشش مي ماند و بوي بد مي دهد .اگر شخص استفاده كننده از اين نوع پوشش در اثر فعاليت يا چيز ديگري عرق كرد بايد اين پوشش برداشته شود وزير آن را با شامپو تميز كرد . براي اينكه استفاده از اين پوشش موفقيت آميز باشد بايد سطح سر به صورت كامل تراشيده شده وطاس شود .

۲- پوشش نايلوني نازك (fine nylon monofilament mesh) : پوشش نايلوني نازك هم تقريبا مانند پوست ثانويه بر روي سر غير قابل تشخيص است و ديده نمي شود اين نوع از پوشش به ‌طور خاص براي استفاده ورزشكاران و افرادي كه فعاليت زياد انجام مي‌دهند، مناسب مي باشد و در اين نوع مي توان سر رازماني كه پوشش در روي آن قرار دارد شستشو داد. بدين گونه اين پوشش تا ۵ روز مي تواند بر روي سر باقي بماند و در اين مدت سلامت سر حفظ شود و مشكل خاصي پيش نيايد البته به شرط اينكه سر زياد عرق نكرده باشد .

۳- علاوه بر دو مورد گفته شده پايه هاي ديگري بدين منظور ساخته شده اندكه نسبت به دو مورد بالا امكان تهويه بسيار مناسب تري دارند اما چون ظاهر طبيعي آنها نسبتا ضعيفتر است كمتر مورد توجه واستفاده قرار مي گيرند . از اين پوشش ها به عنوان نمونه مي توان از پوشش كورس (course mesh) نام برد .همچنين كساني كه مي خواهند از موي طبيعي خود به همراه موي مصنوعي جهت افزايش حجم مو استفاده كنند مي توانند از پوشش سيليكون به عنوان جايگزين براي پوشش هاي ساخته از پلي اورتان و پوشش هايي داراي منافظ خيلي بزرگ استفاده كنند .

كاربرد موي طبيعي و موي مصنوعي

افرادي كه مي خواهند كاشت مو انجام دهند بهتر است از موي انسان استفاده كنند تا طبيعي جلوه كند .چون موي انسان بيشترين شباهت را به موي طبيعي دارد .به خاطر اينكه موي انسان بيشترين شباهت را به موي طبيعي دارد، موي مصنوعي معمولاً براي اشخاصي استفاده مي گردد كه در ارتباط با حالت‌دهي به موي خود مشكل دارند. به هر حال موي مصنوعي نسبت به آب داغ و قرار گرفتن در معرض هواي خيلي گرم آسيب‌پذير است. با اين وجود، در حال حاضر برخي از انواع گران‌تر موي مصنوعي وجود دارند كه نسبت به گرما مقاوم مي باشند. توجه داشته باشيد اگر دوست داريد موهاي حالت داري داشته باشيد يا كاشت مو را رنگ كنيد، لازم است از موي انسان براي اين درمان استفاده كنيد.

تراكم

به تعداد ريشه هاي مو در هر اينچ مربع تراكم مو گفته مي شود .هر فردي درسنين مختلف داراي تراكم موي متفاوت است در حقيقت حجم مو بايد با توجه به سن فرد كاشت شود .در صورتي كه بيمار يك شخص مسن داراي موهاي نازك در كنار سر و پشت سر باشد، نبايد از موهاي داراي تراكم متوسط تا زياد براي كاشت موي طبيعي استفاده كند. اگر در زمان كاشت مو از تراكم مو ناصحيح استفاده شود نه تنها كاشت مو موفقيت آميز نمي شود بلكه زيبايي چهره فرد نيز برنمي گرددو ظاهر غير طبيعي براي فرد به وجود مي آيد .

خط موي جلوي سر

خط مو جلو سر منطقه اي از پيشاني گفته مي شود كه مو سر به آنجا ختم مي شود و در آنجا موي شخص نمايان مي گردد، در اين منطقه استفاده از كاشت مو براي سايرين مشخص مي شود . در واقع اگر شما بتوانيد موي خود را عقب داده و استفاده از كاشت موي خود را مخفي كنيد، اين معني را مي دهد كه كاشت مو به نحو خوب و موفقيت آميز روي سر قرار گرفته است . در اين شرايط شخص از هر نوع پوشش بر روي سطح سر خود استفاده كرده باشد، لازم است از يك پوشش مخفي كننده براي اين منطقه از سر استفاده شود تا طبيعي جلوه كند. همچنين براي اينكه مو طبيعي ديده شود بايد خط رويش مومنظم ودر يك خط نباشد . به همين منظور است كه متخصصان همواره تلاش مي كنند در زمان كاشت مو خط رويش مو براي وسيله هاي ترميم خيلي صاف نباشد .از وسيله هاي ترميم آنهايي كه از بقيه نسبتا قوي ترنددر منطقه جلوي خود چند تا رو كوتاه دارند كه از زير پايه ابزار خارج شده وبه اين ترتيب لبه كاشت موديده نمي شود وپنهان مي ماند اين ابزارها با اينكه در پوشش مخفي كردن زياد موثر نيستند اما ماندگاري و ثبات بيشتري دارند .

چگونگي ايجاد يك خط رويش موي طبيعي و غيريكنواخت

براي اتصال پايه به سر از سه شيوه خاص گيره ،چسب ونوار استفاده مي شود در حال حاضر اكثر مورد هاي كاشت مو با استفاده از چسب يا نوار انجام مي شود .تحقيقات انجام شده ثابت كرده است استفاده از چسب يا نوار به عنوان وسيله اتصال پايه سبب ايجاد ظاهر طبيعي در هنگام كاشت مو مي شود .

مدت زماني كه پايه با استفاده از چسب يا نوار مي تواند بر روي سر بماند وخراب نشود حدودا يك ماه است .با اين وجود اكثر افراد براي سهولت در كارشان ترجيح مي دهند از نوارهاي روزانه استفاده كنند تا امكان جدا كردن ترميم از سر در زمان خواب يا فعاليت هاي ديگر وجود داشته باشد .

مهم ترين و خاص ترين مورد كاشت مو نحوه اتصال آن به سر است. همانطور كه گفته شد روش هاي مختلف براي اين كار وجود دارد كه باتوجه به شرايط هر شخص يكي از اين شيوه ها توسط متخصصان انتخاب واجرا مي شود .اگر مي خواهيد اطلاعات خود را در مورد كاشت مو طبيعي و نحوه انتخاب واستفاده از پايه بالا ببريد با سرويس مشاورين كلنيك ما ارتباط بگيريد .

كاشت موي طبيعي بدون عمل جراحي

نحوه مراقبت از كاشت مو

افرادي كه عمل كاشت مو انجام مي هند بايد بسيار از آن مراقبت كنند بدين منظور بعد از شستن مو هاي خود جداا از شانه زدن آن خودداري كنيد چون وقتي موهاي كاشته شده خيس هستند آن را شانه مي زنيد حجم زيادي از مو ها جدا مي شود و همچنين از سشوار زياد استفاده نكنيد تا مو هايتان عمر بيشتري داشته باشند.براي رنگ كردن اين موها هم بايد از رنگ مو داراي سطح پايين پر اكسيد استفاده كرد .

توصيه‌ هاي مهم در كاشت مو

  •  هميشه سعي كنيد موهاي خود را مرطوب نگه داريد. موي طبيعي به خاطر داشتن چربي ريشه آن حالت خود را حفظ مي‌كند. حال اگر مو از محل خود خارج شود، چون ديگر نمي‌تواند از چربي بدن استفاده كند، حالت طبيعي خود را از دست مي‌دهد. به همين خاطر همواره توصيه مي شود از محصولات خوب براي حفظ چربي كاشت مو و ايجاد ظاهر طبيعي استفاده گردد.
  • جهت خشك كردن كاشت مو حوله خشك را روي آن حركت دهيد.
  • در زماني كه موي سر شما حاصل از كاشت خارش پيدا كرد بجاي خاراندن با ضربه هاي سر انگشت اين نياز را برطرف كنيد .

هزينه ها كاشت موي طبيعي

امروزه كلينيك هاي زيبايي و كلينيك كاشت مو زيادي فعاليت دارند و از روش هاي درماني زيادي براي ترميم وكاشت مو استفاده مي كنند . اين كلينيك ها در فضاي رقابتي سالم ،سرويس هاي كاشت مو وزيبايي را با هزينه هاي ماهانه ارائه مي كنندو از شيوه هاي ترميم با هزينه كمتر براي بيماران بهره مي برند . اين شرايط به شما كمك مي كند فرآيند درمان را بدون نياز به پرداخت هزينه اوليه زياد شروع كنيد، اما كل هزينه درمان شما در اين شرايط ممكن است با توجه به هزينه ماهانه پرداخت شده و طول مدت استفاده از سرويس هاي درماني بيشتر يا كمتر از هزينه درمان يكباره باشد.

راه ديگري براي كاشت مو كم هزينه خريد كاشت مو بدون سرويس هاي ترميم و نگهداري مورد نياز است. به اين اساس شما مي‌توانيد در ادامه بابت نگهداري ترميم (معمولاً در فواصل ۴ تا ۶ هفته‌اي) فقط هزينه‌هاي نگهداري را پرداخت كنيد. با توجه به راه هاي مختلف درمان و بر اساس ميزان هزينه ها جهت انجام اين روش ها اشخاص مي توانند صحيح ترين روش درماني خود را انتخاب كنند .

برچسب ها: , , , , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۲۲:۲۲ ] [ behzad moghtader ]

كاشت مو به روش prp , قيمت و هزينه كاشت مو به روش پي ار پي

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

كاشت مو به روش prp , قيمت و هزينه كاشت مو به روش پي ار پي : ارزش موهاي خود را بدانيد مو در زيبايي نقش زيادي دارد . وقتي افراد پا به سن مي گذارند رشد مو هاي ان ها كم ميشود به همين دليل از روش هاي مختلفي استفاده مي كنند تا مانع ريزش مو شوند يكي از اين راه ها كاشت مو است كه انواع مختلفي دارد يكي از اين روش ها كاشت مو به روش prp است.

كاشت مو به روش prp

در كاشت مو به روش prp بر خلاف خيلي از كاشت هاي ديگر هيچ مويي اضافه نمي شود بلكه پياز هاي مو را از قسمتي از بدن برميدارند و در ناحيه مورد نظر قرار مي دهند. در روش پي ار پي رويش مو با استفاده از تزريق پلاسماي غني از پلاكت تحريك ميشود اين روش از كاشت باعث ميشود پيازهاي مو از مرحله تلوژن ( مرحله خواب ) بيرون آمده و رشد كنند.

كاشت مو به روش prp ( پي آر پي ) سه مرحله دارد

مرحله اول كه شباهت زيادي با يك ازمايش خون معمولي دارد تقريبا ۱۳-۸ سي سي از خون فرد گرفته ميشود اين خون را درون يك لوله كه داراي ژل پي ار پي است ميريزند. بعد اين لوله، در دستگاهي به نام سانتريفوژ گذاشته مي شود و تقريبا ۱۰ دقيقه چرخانده مي شود. نيروي گريز از مركز دستگاه، اجزاي خون شما را از هم جدا مي كند. پلاكت ها ي تغليظ شده هم از بقيه خون جدا مي شوند. حالا PRP كه شامل عوامل رشد فراوان و سلولهاي بنيادي مي باشد، آماده به استفاده در پوست سر مي باشد. اين ازمايش به منظور افزايش اثر درمان پي آر پي در ريزش مو انجام ميشود.

در مرحله دوم پلاسماي غني از پلاكت به وسيله يك سوزن خيلي ظريف كه غالبا بر روي يك گان ( تفنگ تزريق ) سوار مي باشد، به درون پوست سر تزريق مي شود. اين كار به وسيله تزريقات گوناگون در نقاط گوناگون پوست سر و با عمق كم ( ۳ تا ۴ ميليمتر ) انجام مي پذيرد. از آنجايي كه حجم پي آر پي در هر تزريق كم مي باشد و سوزني كه در اين تزريق استفاده ميشود خيلي نازك ميباشد درد و سوزش در هنگام تزريق نيز خيلي خفيف است البته با استفاده از بي حس كننده هاي موضعي درد و سوزش خيلي كم ميشود يا حتي اصلا احساس نميشود .

كاشت مو به روش پي آر پي براي رشد مو مزيت هاي زيادي دارد. نشان داده شده كه مولفه هاي رشد تغليظ شده پلاكتي در رشد موهاي جدبد و پر پشت كردن موهاي قبلي و همچنين در ضخيم و تقويت موهاي پيوندي خيلي موثر است.

پژوهش هاي زيادي زيادي در دنيا انجام شده است كه براساس ان ها كاشت مو به روش پي آر پي را مي توان نوعي درمان كمكي براي ريزش مو حساب كرد و صددرصد جايگزيني براي پيوند مو نمي باشد.

يكي از مهم ترين مسائل در زيبايي هر شخص خط رويش مو در پيشاني شخص است كه به مرور زمان و با بالا رفتن سن پيشاني بلندتر مي شود و موهاي جلوي سر نازك تر مي شود. اين مشكل علي رغم داشتن پوست خوب و جوان مي تواند در ظاهر شخص خصوصا مردان تاثير بسزايي داشته باشد و نتايج عمل پيوند مو در جواني شخص او را حيرت زده كند.

شخصي كه با گذشت زمان پيشاني بلندي پيدا كرده است با استفاده از عمل كاشت مو مي تواند ان را حل كند كه اين عمل سن او را خيلي كم نشان مي دهد. با توجه كنيم كه عمل كاشت مو و روش پي آر پي هر كدام كارايي متفاوتي دارند و هيچ كدام نمي توند جايگزين ديگري باشد خصوصا در كاشت مو طراحي خط رويش به فرم دلخواه قابل انجام مي باشد و اشخاصي مي توانند كانديد آن باشند كه داراي ناحيه دهنده مناسب در پشت سر باشند.

در دنيا بعضي از محققين جهت تحريك رشد موهاي كاشته شده از شيوه PRP استفاده مي كنند از جمله مطالعات كلينيكي چاپ شده در اين مورد متقريبا به تحقيقات در مورد كاربرد اين شيوه در اشخاص تحت درمان با پيوند مو بوده مي باشد كه در برزيل با بهبودي ۱۵% در قطر و تعداد موها همراه بوده و در مكزيك تاثير واضحي نداشته مي باشد و ساير مطالعات به بررسي اين تكنيك در نمونه حيواني پرداخته مي باشد و با توجه به متقريبا بودن مطالعات نمي توان آن را بطور كامل رد يا تاييد كرد.

در زمينه تحريك رشد موهاي كاشته شده با شيوه prp طرح هاي تحقيقاتي گوناگوني در مركز تحقيقات پوست و سلولهاي بنيادي با همكاري كلينيك جردن در حال انجام مي باشد ومطابق نتايج تحقيقات در دنيا تاكنون مي توان PRPرا نوعي درمان كمكي براي ريزش مو به حساب آورد و قطعا نمي تواند جايگزين پيوند مو باشد .

كاشت مو يك عمل جراحي به حساب مي ايد كه به صورت سرپايي و با بيحسي موضعي انجام مي شود. اين شيوه يك عمل راحت، قابل پيش بيني ونتايج آن مورد رضايت اكثر بيماران مي باشد. در اين عمل در شيوه FUT يك نوار باريك از ناحيه پشت سر برداشته شده و به واحدهاي فوليكولي تقسيم شده و در قسمت جلوي سر كاشته مي شود. هر چند كه اين عمل خيلي ساده و بي خطر مي باشد ولي مراعات نمودن كامل نكات ايمني به منظور حفظ سلامت بيمار و رسيدن به بالا ترين درصد رشد موهاي كاشته شده در الويت گذاشته مي شود.عمل در مكاني انجام مي شود كه تجهيزات جراحي آن كامل بوده و علايم حياتي بيمار مرتب كنترل مي شود.

كاشت مو به روش prp

عمل پيوند مو به وسيله يك تيم چند نفره انجام مي شود زيرا در اين سرعت بايد بالا باشد و همچنين ظرافت زيادي نياز دارد اين عمل ۴ تا ۶ ساعت طول مي كشد. اين عمل مراحل مختلفي دارد كه بطور كلي مي توان مراحل گوناگون پيوند مو را به مرحله مقدماتي، مرحله برداشت گرافت از پشت سر، مرحله آماده كردن ناحيه گيرنده مو، مرحله آماده كردن گرافت هاي فوليكولي و در نهايت مرحله كاشت گرافت هاي ظريف تقسيم كرد.

روش F.U.E به عنوان پيوند موي بدون بخيه و پانسمان معروف است زيرا در اين روش گرافت هاي كاشته شده به وسيله يك پانچ ۱ ميلي متري از پشت سر برداشته مي شوند و سوراخهاي كوچكي بين موها به جا مي ماند به طوري كه احتياج به بخيه ندارند.

در شيوه prp، پلاكت ها اجسام كروي يا بيضوي شكل كوچكي هستند كه از قطعه قطعه شدن سيتوپلاسم سلول هاي بزرگي به نام مگاكاريوسيت در مغز مي باشد خوان حاصل مي شوند و بعد از آن به هيچ رده سلولي ديگري تمايز نمي يابند و به لحاظ اينكه فاقد هسته هستند جزء تشكيلات غير سلولي به حساب مي آيند و سلول ناميده نمي شوند. به همين دليل نمي توان به ان سلول بنيادي گفت .

پي آر پي در ترميم جراحي هاي چشم و صورت و جراحي زيبايي، جراحي قلب و سوختگي و زخم به كار مي رفت.كه بصورت تجربي از سال ۱۹۹۰ آغاز شد.

همچنبن يكي از كاربرد PRP كاربرد زيبايي آن در بهبود پوست آسيب ديده و پير مي باشد. پلاكت وقتي خارج از خون و در بافت گذاشته مي شود، بوسيله مواد شيميايي متفاوتي فعال مي شود و فاكتورهاي رشد از خود آزاد مي كند كه سبب جذب سلول هاي بنيادي به محل آسيب مي شود. اين فاكتورهاي رشد سبب تقسيم و تمايز بيشتر سلول هاي بنيادي به سمت توليد كراتينوسيتها، فيبروبلمي باشدها و پيش سازهاي سلول چربي مي شود.

اين عمل شانس انتقال بيماريهايي مثل HIV و هپاتيت را ندارد زيرا از خود شخص گرفته مي شود نتيجه اين عمل ساخت عروق جديد، كلاژن، الاستين و ماتريكس خارج سلولي مي باشد. كه به وسيله بيماران بسياري نيز مورد قبول واقع شده مي باشد. PRP در واقع تغليظ اتولوگ پلاكت در حجم كوچكي از پلاسما مي باشد و اگر بطور معمول و مبه وسيله پلاكت نرمال خون ۰۰۰/۲۰۰ عدد در ميكروليتر مي باشد، در PRP اين تعداد به ۰۰۰/۰۰۰/۱ مي رسد و حجمي معادل cc5 از پلاسما را به خود اختصاص مي دهد.

درمان طاسي با روش prp

پي آر پي در درمان طاسي نيز كاربرد دارد كه ايده اي نو محسوب ميشود . از طرفي اين شيوه با تزريق سلول هاي بنيادي فوليكول مو كه تنها در مراكز معتبر و برجسته دنيا و فقط در يك مركز تحقيقاتي در ايران آن هم در فاز حيواني در حال انجام مي باشد كاملا متفاوت مي باشد. تكنيك كاشت سلول هاي بنيادي فوليكول مو همزمان در آمريكا در ۲ موسسه تحقيقاتي در حال انجام مي باشد كه يكي از آنها ISHRS آمريكا (انجمن بين المللي پيوند مو) كه با همكاري مركز تحقيقات پوست و سلول هاي بنيادي دانشگاه تهران و موسسه رويان در حال انجام اين پروژه مي باشد.

اين پروژه در مرحله حيواني نتيجه قابل قبولي دارد ولي در انسان هنوز نتيجه قابل قبولي نداشته است كه اميدواريم در اينده اي نه چندان دور در انسان نيز نتيجه قابل قبولي داشته باشد و تحولي عظيم در درمان ريزش مو ايجاد كند متاسفانه تعدادي از مراكز از عبارت سلول هاي بنيادي استفاده ميكنند كه قصد فريب دارند به همين دليل بيماران بايد دقت كنند فريب اين جملات را نخورند تا باعث پشيماني نشود.

برچسب ها: , , , , , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۱۹:۳۴ ] [ behzad moghtader ]

لمينت چيست و در چه افرادي مناسب بوده:

به لايه ي همرنگ دندان ها بوده كه باعث اصلاح فرم و رنگ دندان ها شده و اگر دندان ها با فاصله دركنار هم هستند فاصله را بسته و بر روي دندان هايي كه شكستگي دارند انجام ميگيرد .

لمينت دندان چيست؟

بنيان اوليه يك لبخند زيبا، دندان ها هستند. اگر بيماري در روياي يك لبخند با دندان هاي تماماً سفيد و ترتيبي بي نقص به سر مي برد، ديگر اين يك رويا نمي باشد.

دندانپزشكي زيبايي ، تلفيق ظريفي از اصول علمي و توانايي هاي هنري است. درمان لمينت پاسخگوي اين نياز بيماران مي باشد. لمينت دندان يك درمان زيبايي بدون آسيب به دندان ها و با استحكام فوق العاده و زيبايي جاودانه مي تواند يك لبخند زيبا به شما بدهد. لمينت يك درمان سريع براي رسيدن به يك لبخند زيبا مي باشد. شما در اين درمان زيباي مطابق ميل خود مي توانيد رنگ و فرم دندان هاي خود را انتخاب كنيد.

براي انجام لمينيت شرايط خاصي لازم است. براي درمان زيبايي شرايط فك و لثه بايد مطلوب باشد. كه اين شرايط را دكتر دندانپزشك تشخيص مي دهد كه بيمار شرايط مطلوب براي اين درمان را دارا مي باشد يا نه.

احياناً اگر بيماري مشكل فكي يا تحليل لثه يا نياز به ارتودونسي داشته باشد براي انجام اين درمان مناسب نمي باشد. بيماري كه از هر لحاظ براي درمان لمينيت مناسب باشد. در طي دو مرحله اين درمان انجام مي شود.

ابتدا بيمار در جلسه اول با تراش دندان ها در حد چند ميل و بدون آسيب به دندان هاي تراش خورده مي شود و بعد از آن مرحله قالبگيري انجام مي شود. مرحله دوم، مرحله لابراتوار دندان مي باشد كه توسط لابراتوار انجام مي شود.

لمينت دندان يك پوسته بسيار نازك از جنس سراميك مي باشد كه همان جنس دندان طبيعي است و بسيار مقاوم كه كاملا شبيه دندان طبيعي است و تك به تك ساخته مي شود كه بعد از ساخته شدن دندان ها توسط لابراتوار با مواد مخصوص به دندان هاي اصلي چسبانده مي شود كه چسب بسيار مقاوم و توسط اشعه يوي۷ انجام مي شود. بعد از انجام لمينيت بيمار بايد بهداشت دهان را كاملا رعايت كنند. از فشار زياد يا ضربه زدن به دندان خود داري كنند. نخ دندان حتما بايد استفاده شود هر ۶ماه يكبار براي چكاپ به دكتر خود مراجعه كنند. شما به راحتي مي توانيد غذا ميل كنيد. بدون فشار به دندان هاي زيري و دندان هاي لمينت شده، بر عكس كامپوزيت هيچ تغيير رنگي ندارند از شفافيت فوق العاده برخوردار مي باشد.

و شما مي توانيد با خيالي آسوده و بدون آسيب به دندان ها از اين درمان براي مرتب كردن و تغيير فرم دندان استفاده كنيد. لمينيت يكي از بهترين درمان هاي زيبايي مي باشد.

در صورت آسيب رسيدن به لمينيت يا شكسته شدن قابليت تعويض آن وجود دارد و به هر دليلي بر روي لمينيت ها تغيير رنگ به وجود آيد مي توان با يك پاليش به شكل اوليه خود باز گردد و شفاف و براق گردد. گاهي بر اثر ضربه يا فشار ممكن است لمينيت ها از روي دندان ها جدا شود كه مي توان با مراجعه به پزشك، به چسباندن دوباره آن اقدام كرد. در لمينيت دندان با مشاهده هر گونه التهام يا قرمزي لثه براي چكآپ مراجعه كنيد تا از سلامت لثه هاي خود مطمئن شويد. در مطب دكتر سجودي تمام اين درمان به صورت كاملا تخصصي و با كيفيت عالي انجام مي شود.

انواع لمينت دندان و تفاوت آن ها:

لمينت به دونوع تقسيم و ساخته شده كه بر اساس جنس و ساخت متفاوت بوده
– لمينت سراميكي : مقاومت بيشتري نسبت به لمينت هاي كامپوزيتي دارند و ثبات رنگ بيشتري در مقايسه با كامپوزيت ها دارند و داراي ظاهر زيباتري هستند.

– لمينت كامپوزيتي : ثبات رنگ اين نوع لمينت كمتر است ولي قيمت آن ها ارزان تر بوده و تراش كمتر دندان را از جمله مزيت هايش ميتوان دانست.
ونيرها از جنس سراميك هستند و در لابراتور ساخته ميشوند كه به آن ها سراميكي گفته شده
ونيري كه از جنس كامپوزيت است در مطب به صورت مستقيم ساخته ميشودكه به آن كامپوزيتي گفته شده.

انواع لمينت دندان

شرايط درمان لمينت چيست؟

چه افرادي ميتوانند از لمينت استفاده كنند و اين درمان زيبايي را انجام دهند؟
بايد بدانيد كه لمينت مشكلات دندان هاي قدامي را رفع كرده و كاربرد داشته و اگر دنداني با ضايعات زيادي همراه نباشد پس فقط درمان در حيطه ي ميناي دندان بوده .
يكي از شرايط مهمي كه هست نبودن عادت هاي دهاني بيمار است كه دندان قروچه ميتواند باعث شكستگي هاي دنداني كه لمينت شده شود و به مرور زمان به آن آسيب وارد كند.

تراش دادن دندان در طي درمان  و قيمت لمينت دندان؟

تراش دادن دندان فرد به شكل و طرح اوليه ي دندان داشته و اينكه وضعيت دهاني فرد چگونه است و در مواقعي شايد تراش دادن دندان نيازي نباشد ولي در مواردي بايد دندان تراش داده شود و مورد نياز اشت و بايد بسيار ظريف اين كار انجام گيرد و حجم كمتري از دندان را تراشيد .
عوارض جانبي دارد؟
بسياري از افراد اين سوال را داشته كه آيا لمينت با عوارضي هست و آسيبي به دندان وارد ميكند يا نه ؟

از جمله عوارضي كه براي درمان لمنيت هست شامل:

۱- حساسيت هاي مدت دار بعد از درمان :

درمان لمينت هم مانند بقيه ي درمان هاي ترميم دندان با حساسيت گرما و سرما روبروست و بعداز مدت زماني اين حساسيت از بين رفته و از بين رفته.

۲- شكستگي دندان لمينت شده:

براي اينكه طول عمر دندان درمان شده بالا رود بايد فرد از ابتدا شرايط درمان را داشته باشد و به درستي انتخاب گردد و به بيماري هاي دهاني دچار نباشد تا از شكستگي دندان كاهش يابد و يكي از عواملي كه طول عمر دندان را بالا ميبرد نخوردن غذاهاي سفت و گاز زدن هاي سخت بوده . اگر دنداني كه درمان شده است و به علت هاي متفاوت با پريدگي و شكستگي همراه شود ميتوان در ترميم كردن آن با لمينت هاي سراميكي و يا كامپوزيتي آن را اصلاح كرد.

۳- تغيير رنگ لمينت:

با خوردن نوشيدني ها و غذاهاي رنگدار و كشيدن قليان و سيگار و خوردن چاي و قهوه در مرور زمان به تغيير رنگ دادن لبه هاي دندان منجر شده و هرچقدر كه اين مواد بيشتر مصرف ميشوند تغيير رنگ دندان نيز بيشتر شده و تاثير بيشتري ميگذارد و با كم كردن خوردن اين مواد رنگي به سلامت دندان خود اهميت داده و از تغيير رنگ آن پيشگيري كرده.

مراقبت هاي بعد از لمينت:

بعد از اينكه درمان انجام شد فرد بايد مراقبت هاي دهاني لازم را به عمل آورده و با رعايت كردن بهداشت دندان ها از آسيب رسيدن به آن پيشگيري گردد.
اگر نياز به جرم گيري دندان پيدا شد بايد به دندانپزشك خود اطلاع داد كه دندانش ليمنت است و اگر جرم گيري را با استفاده از دستگاه انجام مي دهد بايد احتياط كامل را انجام دهد .
استفاده كردن بي رويه از دهان شويه ها كه حاوي فلورايد ها هستند ميتواند روي لمينت ها تاثير گذاشته و قبل از استفاده از دهانشويه به متخصص دندانپزشكي خود اطلاع داده تا بر اساس تجويز دكتر استفاده شود.

جايگزين شدن لمينت به جاي ارتودنسي؟

در برخي از تبليغات ادعا شده كه ليمنت كردن ميتواند جايگزيني براي ارتودنسي كردن باشد . كه بايد گفت با توجه به اينكه ارتودنسي عوارضي را بر روي دندان ها گذاشته و با تحليل دادن ريشه ي دندان ها شده و در برخي موارد با مشكلات قبلي بازگشت شده و اگر براكت هاي روي دندان ها برداشته شوند به حالت قبلي بازگشته انجام دادن لمينت ميتواند جايگزيني براي ارتودنسي باشد زيرا مدت زمان كمتري را برده و درمان خوبي است.

طول عمر دندان لمينت شده ؟

در بيشتر موارد افراد سوال ميكنند كه ممكن است لمينت از دندان جدا شود و يا در مرور زمان پوسيده شود كه بايد گفت لمينت كه به درستي نصب شود و طراحي دقيقي داشته باشد هيچوقت از دندان جدا نميشود ولي اگر به درستي نصب و طراحي نشود احتمال جداشدنش وجود داشته.

اگر محيط دهان با تغييرات گرما و سرما روبرو شود باعث جداشدن لمينت شده و بايد كارهاي مراقبتي لازم را انجام داد تا از آسيب رسيدن به آن جلوگيري گردد.

از گاز زدن و جويدن ته ديگ ها و ميوه هاي سفت بايد خودداري كرد و مراقبت هاي لازم آن انجام گيرد تا عمر لمينت دندان افزايش پيدا كند.
دنداني كه روي آن ترميم لمينت دندان انجام شده به همان اندازه پوسيده ميشود كه دندان طبيعي ميپوسد و به همان اندازه كه به دندان طبيعي اهميت بهداشتي داده ميشود بايد به دندان درمان شده نيز داد تا سالم بماند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۱۲:۱۲ ] [ behzad moghtader ]
قيمت كانكس , ليست قيمت كانكس , قيمت انواع كانكس , محاسبه قيمت كانكس , قيمت كانكس فروشگاهي , قيمت كانكس كارگاهي , قيمت كانكس ساندويچ پانل , قيمت كانكس ويلايي : قيمت كانكس در خريد و فروش به ويژه در خريد و فروش كانكس دست دوم به  فاكتورهاي زيادي بستگي دارد . مانند ابعاد كانكس  و… كه در زير به برخي از اين موارد اشاره اي داريم :

فاكتورهاي تعيين قيمت كانكس

  • مواد اوليه استفاده شده در توليد كانكس از اهميت بالايي در قيمت انواع كانكس دارد .
  • اندازه و ابعاد كانكس مي تواند مورد مهم ديگري در محاسبه قيمت انواع كانكس داشته باشد.
  • استفاده از تاسيسات  با كيفيت نيز از مهمترين فاكتورها در تعيين قيمت محصول مي باشد.
  • طرح و نماي داخلي و بيروني كانكس در قيمت نما نيز تاثير زيادي دارد ؛ به نظر اين كاملا براي همه مردم قابل قبول است كه داشتن يك نماي زيبا كه از مواد قيمتي ايجاد مي شود نسبت به نماهاي ساده در ساخت و ساز  تفاوت قيمت خواهد داشت . استفاده از انواع مواد دز طراحي نما به همراه پيچيدگي و خاص بودن نيز تاثير زيادي دارد.

قيمت كانكس بسيار ياز فاكتورهاي ديگر نيز وجود دارد كه ما در بالا فقط به مواردي كه تاثير زيادي روي قيمت نهايي كانكس دارد اشاره كرديم . هميشه در كارگاه كانكس سازان از مواد اوليه مناسب و با كيفيت استفاده مي شود و قيمت هاي مناسبي نيز كانكس هاي , كانكس سازان دارند . لذا قيمت مناسب ما دليل نمي شود از مواد اوليه بي كيفيت استفاده كنيم . لذا بايد توجه داشته باشيم كه در ساخت كانكس از مواد اوليه با كيفيت استفاده كنيم . قيمت كانكس در بين كانكس سازي ها رقابت بزرگي است . لذا نبايد به دليل پايين گفتن قيمت همكاران از مواد اوليه نامناسب استفاده كنن.

كانكس با قيمت مناسب خريداري كنيد

همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم  در محاسبه قيمت كانكس مواد اوليه استفاده شده در ساخت كانكس , طرح و نماي داخلي و بيروني كانكس , نوع و ابعاد كانكس تاثير كذار است . لذا براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با قيمت انواع كانكس زير مي توانيد با مشاورين كانكس سازان در ارتباط باشيد :

قيمت كانكس دست دوم

يكي از بيشترين استعلام ليست قيمت كانكس از ما كانكس دست دوم مي باشد . به دليل اينكه خيلي از افراد دوست ندارند هزينه زيادي بابت خريد كانكس نو متحمل شوند بيشتر خواستار خريد كانكس دست دوم مي باشند . نكاتي راجع به كانكس و قيمت كانكس دست دوم ارائه مي كنيم :

كانكس سازان هميشه بهترين خريدار انواع كانكس دست دوم و فرسوده مي باشد . بعد از خريد كانكس آن را به كارگاه كانكس سازي منتقل مي كنيم متخصصين در كارگا شروع به بازسازي مي كنند. بعد از سم زدايي و شستشو و نظافت كامل آن را به بخش دپو انتقال مي دهيم و در آنجا انباري مي شود . تا در صورتي كه درخواستي از طرف مشتري داشته باشيم قابل ارائه نيز باشد .

براي خريد كانكس دست دوم با قيمت مناسب مي توانيد با مشاورين ما در كانكس سازان در ارتباط باشيد.

 

بهترين كيفيت با بهترين و مناسبترين قيمت را در كانكس سازان تجربه كنيد . با كانكس سازي ما بيشتر آشنا شوي


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۰۸:۱۲ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب