كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 139
دیروز : 757
افراد آنلاین : 3
همه : 26389

اتوبار و باربري نياوران  

اتوبار و باربري نياوران : همانطور كه مي دانيم نياوران يكي از مناطق شمالي و اعياني پايتخت است و تقريبا بيشتر پولدارهاي كشور در نياوران زندگي مي كنند . نياوران از غرب به دربند و از شرق به دارآباد و همچنين از جنوب به فرمانيه متصل شده است. در زير نمايي از كاخ نياوران رو مي توانيد ببينيد.

 

اتوبار و باربري نياوران

منطقه نياوران در منطقه يك شهرداري تهران بزرگ واقعش شده و يك منطقه با آب و هواي خوش است و تقريبا منطقه اي ويلايي است . و كاملا مي توان گفت مسكوني است . از اين رو تل بار در راستاي اهداف بلند مدت خود در توسعه سيستم باربري و اتوبار اقدام به ارائه خدمات حمل و نقل شهري و بين شهر در تمام مناطق تهران و ايران كرده است . اتوبار و باربري نياوران يكي از اولويت هاي ما در اين كار است . اميدوارريم بتوانيم بهترين ها را براي شما به ارمغان بياوريم .

خدمات تل بار و اتوبار و باربري نياوران

۱- استفاده از وسايل نقليه بروز جهت حمل و نقل اثاثيه و وسايل اداري
۲- استفاده از نيسان مبلي جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه اي براي جابجايي وسايل سنگين و سبك
۴- سرعت عمل در كار
۵- مشاوره و راهنمايي جهت باربري در نياوران
۶- سرويس دهي به صورت شبانه روزي و تمام وقت
۷- تضمين كيفيت و ارائه بيمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور كارشناس در محل بارگيري

لينك هاي برتر

باربري پونك

باربري زعفرانيه

باربري قيطريه

باربري نياوران

باربري يوسف آباد

باربري پاسداران

باربري كامرانيه

 


تل بار آماده ارائه خدمات اتوبار و باربري با بهترين و بروز ترين سيستم هاي رزرواسيون باربري در خدمت مردم عزيز تهران و ايران مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۴۰:۴۲ ] [ behzad moghtader ]

پارتيشن دوجداره نوعي پارتيشن است كه علاوه بر جداسازي قسمت هاي مورد نظر در يك مكان ، عملكرد بالايي در جلوگيري از ايجاد آلودگي صوتي دارد. اين پارتيشن براي چند تكه سازي فضاي داخل و ايجاد نظم به كار مي رود. جنس آن از نوع MDF و يا آلومينيم با رنگ هاي بسيار زيبا است. پارتيشن دوجداره بسيار كاربردي است و ويژگي هاي متمايزي نسبت به بقيه پارتيشن ها دارد كه مي توانيد بنابر نياز خود و صحبت با مشاوران و تحقيق كامل يكي از آن ها را انتخاب كنيد. در اين نوع پارتيشن از آنجايي كه از MDF كه داراي قطر شانزده ميليمتر است استفاده شده ، بسيار مستحكم مي باشد. همچنين وجود فضايي مناسب ميان ستون ها و تيرهاي افقي اين پارتيشن را براي تعبيه كابل هاي تلفن و برق و ... مناسب كرده است. و از خود پارتيشن به عنوان داكت استفاده مي شود .علاوه بر اين ها زيبايي ظاهري پارتيشن دوجداره آن را بسيار منحصر به فرد كرده است.

عملكرد پارتيشن دو جداره :

پارتيشن دوجداره

علاوه بر جلوگيري از صدا و كاهش صداي اتاق مجاور باعث عايق بندي حرارتي نيز ميشود كه در مصرف انرژي صرفه جويي خواهد شد و به نوعي پارتيشن دو جداره از اتلاف انرژي جلوگيري ميكند . دو جداره بودن پارتيشن باعث ايستايي و مقاومت بيشتر پارتيشن تسبت به مدل پارتيشن تك جداره مي شود . همين استقامت پارتيشن اداري دوجداره باعث مي شود كه پارتيشن در طول دوره استفاده اصطحلاك كمتري داشته و نياز به نگهداري و سرويس برعكس مدل تك جداره نداشته و اچس از مدتي احتياج به رگلاژ ندارد .

استفاده از اين نوع مدل پارتيشن دوجداره كه بهترين در نوع و مدل خود مي باشد به تمامي مصرف كنندگان توصيه مي شود چرا كه نصب و استفاده از امكانات پارتيشن دوجداره نوعي آينده نگري محسوب مي شود . تماسهاي مكرري از دوستان را داشته ايم كه ميخواستند به طول يا ارتفاع پارتيشن خود اضافه نمايند و اين امر براي پارتيشن تك جداره ميسر نبود . مشكلاتي از قبيل عدم تطابق رنگ به علت قديمي بودن اين مدل پارتيشن كه اكثر مواقع هم به جاي ام دي اف از نئوپان استفاده شده بود مزيد بر علت بود .

پارتيشن دو جداره به علت ضخامت قابل توجه خود هنگام باز و بسته شدن درب آن دچار لرزش و صدا نميشود و در مدل تك جداره هنگام باز و بسته شده درب به مرور زمان كل بدنه پارتيشن به لرزش خواهد افتاد . نكته بعدي در خصوص پارتيشن دوجداره ضخامت 13 سانتيمتري آن به ما اين اجازه را خواهد داد كه بدون اتصال به زمين به نصب پارتيشن اقدام كنيم .

در بسياري از مدلهاي تك جداره پارتيشن قسمت آلومينيومي به زمين پيچ مي شود كه اين كار براي كارفرما خوشايند نيست . براي عايق بيشتر جهت صداگيري ميتوان در بين جداره هاي پارتيشن دو جداره از فوم بي صدا يا از پشم شيشه استفاده كرد وبه راحتي اين نوع پارتيشن در اتاق جلسات كاربرد دارد . پس با كمي هزينه بيشتر نسبت به پارتيشن تك جداره مي توان آينده نگري كرد و پارتيشني مناسب با كارايي بسيار بالا انتخاب نمود و از امكانات آن بهره برد .

در اين سايت سعي شده تا مطالب به روز و اطلاعات جامع در مورد پارتيشن دوجداره در اختيار شما قرار گيرد تا در امور اداري موفق تر باشيد . از آنجا كه براي گرد آوري مطالب در مورد پارتيشن زحمات زيادي كشيده شده تا مشتري اي كه در جستجوي پارتيشن مي باشد اطلاعات كافي كسب نمايد لذا از همكاران عزيز خواهش ميشود مطالب اين سايت را كپي برداري نفرمايند و در صورت استفاده از مطالب پيرامون پارتيشن از اين سايت منبع را حتما ذكر بفرمايند تا اصول اخلاقي حفظ و محترم شمرده شود .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۲۳:۱۰ ] [ behzad moghtader ]

هر آنچه در مورد دكتر نوروزيان و پكيج لاناريا بايد بدانيد

اين روزها اسم دكتر نوروزيان مو كه به گوشمان ميخورد نا خودآگاه به ياد افرادي ميوفتيم كه از تاسي و يا ريزش شديد مو رنج ميبرند، حتما ميدانيد چرا؟! چون پكيج رويش و رشد موي دكتر نوروزيان بهترين و تاثيرگذارترين پكيج مو در دنيا شناخته شده و به عنوان يك اختراع نوين و ارزشمند در علم پزشكي ثبت شده است، اين گفته را كاربران اين پكيج تاييد مي كنند. و البته بايد قبول كنيم اين پديده را تا با چشم خودتون نيبينيد باور نخواهيد داشت.

كه فردي كه شايد حدود ۱۰ تا ۱۵ سال است هيچ مويي بر سر نداشته به يكباره پس از گذشت ۱ تا ۶ ماه موهاي خود را مدل دار زده است حال آنكه مهم نيست علت ريزش مو چه بوده: ارثي يا ژنتيكي، عصبي يا هر علت ديگري، مهم اين است كه اين پكيج پس از حدود ۲۵ روز تا ۳٫ ماه معجزه رو به رخ ما ميكشد و اين گفته را بارها به چشم ديده ايم.

پكيج دكتر نوروزيان با نام لاناريا هر روز در حال تكامل است و كاربران اين پكيج در هر دوره اين موضوع رو متوجه ميشوند.

پكيج دكتر نوروزيان از كي توليد شد؟

حدود ۵ سال پيش بود كه دكتر نوروزيان در داروخانه خودشان به نام داروخانه دكتر حامد نوروزيان پكيجي توليد و بهتر بگوييم اختراع كرد كه تمام موارد اين پكيج كنار هم حالا با نام پكيج لاناريا دكتر نوروزيان به شهرت جهاني رسيده است. البته اينكار نيز مانند تمام موارد موفق ديگر از ابتدا سرو صدايي نداشت و پس از گذشت ۲ سال از اولين مراجعه كنندگان و طي دوره هاي درمان و ظهور نتايج كم كم مصرف كنندگان اين پكيج و نيز آنهايي كه اين افراد را پس از چندين ماه ملاقات كرده بودند پي به پديده دكتر نوروزيان برده و روز به روز بر تعداد مراجعه كنندگان اين پكيج دكتر نوروزيان افزوده و در نهايت شاهد آن هستيم كه هر روز تعدادي از ليست افراد تاس و بدون مو خط ميخورند.

پكيج مو دكتر نوروزيان

اگر جز آن دسته از افراد هستيد كه براي اولين بار از طريق اين مقاله با دكتر نوروزيان و پكيج ايشان آشنا ميشويد حتما از خودتان ميپرسيد داروهاي اين پكيج كدامند؟! و از چه تركيباني تشكيل شده اند كه تا اين حد اعجاب آور است؟

پكيج لاناريا دكتر نوروزيان تشكيل شده از:

  1. تونيك يا محلول اسپري شكل لاناريا فرمول شده دكتر نوروزيان
  2. صابون گياهي فرمول شده دكتر نوروزيان
  3. شامپوي تخصصي دكتر نوروزيان
  4. مكملهاي تخصصي مو از كشورهاي درجه يك و متخصص در ساخت داروهاي تخصصي در زمينه مو از جمله آلمان، فرانسه و كانادا تركيبات مكملهاي ويتامين تخصصي مو كه مشخص است همينطور تونيك لاناريا دكتر نوروزيان تشكيل شده از : عصاره بورداك، عصاره سائوپانميتو، روغن درخت چاي، عصاره نعنا فلفلي، گليسيرين، عصاره دم اسب، عصاره سبوس برنج

چرا پكيج لاناريا دكتر نوروزيان؟!

جالب اينجاست كه اين پكيج چندان تفاوتي با محصولات ديگر بازار البته فقط روي كاغذ و در ظاهر ندارد كه مطمئنا تاثير شگرف آن بازميگردد به همان مثال قديمي يعني فوت كوزه گري دكتر نوروزيان. فراموش نكنيم تمام اين پكيج كنار هم است كه در نهايت به رويش و رشد موهاي فرد ميانجامد و براي‌ نتيجه گيري اصولي و روييدن موهايي با دوام و سلامت بايد تمام اين پكيج با نظر پزشك مربوطه كنار هم و با هم در هر دوره مصرف شود كه عموما در دوره اول و دوم نتايج رويش مو را خواهيد ديد و مانند بسياري شكه خواهيد شد البته اين مورد خصوصا در آقاياني كه موي كمتري بر سر دارند بيشتر مشهود است.‌

مدت دوره پكيج دكتر نوروزيان

درست است كه تاثيرات اين پكيج در صورت مثبت بودن واكنش بدن فرد پس از ۱ تا ۴ ماه با توجه به ۲ ماهه بودن دوره ظاهر ميشود اما جهت به تثبيت رسيدن رويش و پشتيباني از موهايي كه روييده شده و مشاهده رشد بيشتر بايد مصرف اين پكيج در ۱۲ دوره دو ماهه ادامه پيدا كند، البته اين شرايط بستگي به الگوي ريزش وميزان موي فرد نيز دارد و مشخصا فردي كه وسعت ريزش كمتري دارد شرايطش با فردي كه حدود ۷۰درصد موهاي خود را از دست داده است متفاوت ميباشد كه تمامي اين وضعيت پس از بررسي توسط پزشك با تجويز دارو و مشاوره در زمينه دوره ها پس از مشاهده چگونگي روند درمان ‌مشخص ميگردد.

آيا پكيج دكتر نوروزيان عوارضي دارد؟

به گفته جناب دكتر نوروزيان و مجوزات ارائه شده به اين محصول از طرف سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت كشور ميتوان دريافت كه پكيج دكتر نوروزيان هيچگونه عوارضي نداشته و ندارد تنها در مواردي خاص و به ندرت شايد محلول يا تونيك لاناريا دكتر نوروزيان سبب خارش و يا سوزش خفيف گردد كه با تركيب مقداري لوسين كلوبتازول و يا بتامتازون اين مورد نيز برطرف ميگردد البته اين پكيج براي خانومهاي باردار و شيرده به دليل تغييرات هورموني و شرايط خاصشان تجويز نميگردد.

مطلب ديگر مصرف قرص هورموني در اين پكيج است كه بايد متذكر شويم مصرف اين قرص فقط و فقط بايد زير نظر پزشك و با تجويز وي صورت گيرد و پزشك مربوطه با در نظر گرفتن شرايط بيمار و اشراف بيمار به موارد منع مصرف اين قرص از جمله: خانومهاي باردار و شيرده و آقاياني كه قصد اقدام به بچه دار شدن دارند اين محصول را ممكن است تجويز نمايد.

پكيج لاناريا دكتر نوروزيان تضميني است؟

در علم پزشكي هيچ تضميني وجود ندارد ولي واقعا ۷۰ تا ۸۰درصد افرادي كه از پكيج رويش دكتر نوروزيان استفاده نموده اند جواب گرفته و حتي با دلايل ريزشي همچون ارثي پس از ۲۰ سال موهاي خود را باز يافته اند.

قيمت پكيج لاناريا دكتر نوروزيان

قيمت پكيج دكتر نوروزيان بسته به شرايط فرد بيمار از جمله؛ الگوي ريزش مو، جنسيت و دوره درمان وي با توجه به داروهاي تجويز شده در نسخه هر فرد متغير ميباشد اما قيمتي حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ براي يك دوره دو ماهه دارد.

پكيج دكتر نوروزيان چگونه ارائه ميشود؟

تمامي موارد پكيج دكتر نوروزيان داراي مجوزهاي لازم بوده و شماره اين مجوزها روي بسته بندي شركتي و معتبر آنها درج شده است كه به دليل عرضه موارد غير اصل و تقلبي اين پكيج از طرف برخي افراد سودجو حتما به شماره مجوز حك شده روي بسته بندي محصولات و برچسب خود اسپري دقت فرماييد.

آدرس مطب و داروخانه دكتر نوروزيان

آدرس مطب و داروخانه دكتر نوروزيان در كميل ميباشد اما از مدتي پيش به دليل ترافيك ايجاد شده در آن مكان و حتي بسته شدن مسير تردد به دست متقاضيان بيشمار اين پكيج در مركز مطب و داروخانه ديگري امكان ويزيت و دريافت پكيج فراهم شده است. آدرس مطب و داروخانه پكيج دكتر نوروزيان را از طريق ۴ دسترسي براي شما درج مينماييم: توجه داشته باشيد تمامي اين آدرسها به يك مركز مطب و داروخانه منتهي ميشود و درج دسترسي هاي مختلف به جهت سهولت مراجعه شما از مسير راحت تر و سريع تر به مركز مذكور ميباشد.

  1. بالاتر از متروي طرشت – تقاطع گلاب و چوب تراش – پلاك ۳۷
  2. فلكه دوم صادقيه – خيابان گلاب – تقاطع گلاب و چوب تراش -پلاك ۳۷
  3. ميدان آزادي به سمت محمدعلي جناح – نرسيده به فلكه صادقيه – خيابان گلاب – تقاطع گلاب و چوب تراش – پلاك ۳۷
  4. ستارخان – خسروي جنوبي – خيابان گلاب – تقاطع گلاب و چوب تراش – پلاك ۳۷

مشاوره و اطلاعات پكيج دكتر نوروزيان لاناريا و استعلام آدرس مطب و داروخانه دكتر نوروزيان


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۱۷:۴۷ ] [ behzad moghtader ]

پشتيباني سايت ، پشتيباني وب سايت نبايد به اين فكر كنيم كه وقتي وب سايت را طراحي كرديم ديگر كار تمام است و مي توانيم از آن بهره براداي كنيم . توجه داشته باشيد كه طراحي سايت آغاز ورود شما به تجارت الكترونيك مي باشد. از اين رو مهمترين كار بعد از طراحي سايت پشتيباني سايت (پشتيباني وب سايت) است . بدون بروز رساني و پشتيباني سايت نمش توانيد وب سايت خود را قدرتمند كنيد.

تيم سئو تك در راستاي خدمات سئو و بهينه سازي وب سايت خدمات پشتيباني سايت (پشتيباني وب سايت) را با بهترين شيوه هاي پشتيباني سايت ارائه مي كند استفاده از استاندارد هاي روز دنيا در طراحي سايت و بهينه سازي وب سايت و نيز پشتيباني سايت مي تواند نگراني شما را از بروز رساني وب سايت خود راحت نمايد . در اين مقاله به معرفي خدمات و سرويس هايي كه سئو تك براي پشتيباني از وب سايت شما ارائه مي كند اشاره مي كنم قبل از اينكه شروع به شرح در رابطه با پشتيباني وب سايت كنم تعاريفي را براي شما ارائه مي كنم.

سئو سايت

پشتيبان سايت ، پشتيبان وب سايت به چه كسي گفته مي شود ؟

در تعريفي ساده مي توان گفت پشتيبان سايت فردي است كه كنترل وب سايت ، بروز رساني و رفع ايرادات وب سايت را بر عهده دارد.

اما سطح اطلاعات هر پشتيبان وب سايتي متفاوت است كه در اينجا مي خواهم سئو سايت را تعريف كنم.

سئو به چه معني است ؟

سئو راهكاري براي افزايش بازديد وب سايت است .
توجه داشته باشيد سئو يك راهكار است . مي دانيم براي پياده سازي سئو (استراتژي سئو) ابزارهايي را در اختيار داريم و همچنين برخي از فاكتورهايي براي بهينه سازي وب سايت نيز گوگل يا هر موتور جستجوي ديگر يارائه نموده است . در رابطه با سئو مي توانيد براي مطالعه بيشتر وارد مقالات وب سايت شويد.

آشنايي به طراحي سايت براي پشتيباني وب سايت

لزوما يك پشتيبان وب سايت نياز ندارد كه طراحي سايت را كاملا بلد باشد ولي آشنايي مختصر با html و css مي تواند امتياز بزرگي براي يك پشتيبان وب سايت باشد.

ابزار گوگل وب مستر و استفاده از آن در پشتيباني سايت

گوگل براي كنترل وضعيت وب سايت ابزار قدرتمندي به نام گوگل وب مستر را ايجاد كرده است تا با استفاده از آن بتوانيد وضعيت سئو ، لينك ها خروجي ، لينك هاي داخلي ، لينك هاي وردي ، ايندكس صفحات ، ساخت سايت مپ و بسياري از اطلاعات ديگر را در آن بررسي كنيد. تقريبا تمام وب مستران با اين ابزار قدرتمند و لازم آشنايي كامل دارند.

ابزار هاي آناليز وب سايت (وب سايت هاي آناليز وضعيت سايت)

برخي از وب سايت ها خدمات آناليز وب سايت ، آناليز وضعيت سئو وب سايت را ارائه مي كنند كه در برخي از آنها اين كار به صورت رايگان مي باشد و در برخي ديگر پولي است . مي تواند كمك بزرگي براي وب مستر (پشتيباني سايت) باشد.

توليد محتوا وب سايت ، توسعه محتوا چيست ؟

توليد محتوا وب سايت : نوشتن ، ترجمه و بازنويسي مطالب براي انتشار در وب سايت به همراه فيلم ، تصوير ، فايل صوتي را توليد محتوا براي وب سايت مي گويند.

توسعه محتوا : به گشترش و ادامه دار كردن مطالب وب سايت توسعه محتوا مي گويند (شروع يك مطلب و ادامه دار كردن نوشتن آن را توسعه محتوا گويند. مانند نوشته هاي آموزشي )

توجه داشته باشيد توسعه محتوا توسط خود فرد مي باشد و از هيچ منبعي نبايد برداشته شود.
تعاريف بالا برخي از مواردي مي باشد كه براي هر وب مستر يا پشتيباني سايت نياز مي باشد.

لزوم پشتيباني سايت (پشتيباني وب سايت) و بروز رساني آن

چرا وب سايت خود را بايد پشتيباني و بروز رساني كنيم ؟ مي خواهم يك مسئله مطرح كنم : بارها به فروشگاه لباس رفته ايم و هر بار كه ويترين اين فروشگاه نگاه كرده ايم لباس هاي جديد وجود داشته و بهتر از قبل شده اند . و مار را ترغيب به خريد مي كنند. وب سايت نيز دقيقا كار ويترين شما را انجام مي دهد . براي همين بروز رساني وب سايت مي تواند مشتريان جديد را به شما معرفي و مشتريان قديمي را ترغيب به خريد بيشتر از وب سايت شما كند. اما اگر مشتريان شما يا كاربراني كه وارد وب سايت شما مي شوند هميشه با مطالب و محصولات تكراري روبرو شوند مطمئنا شما آنها را از دست خواهيد داد. لذا بروز رساني سايت كه يكي از بخش هاي پشتيباني سايت است مي تواند براي شما كمك بزرگي باشد. تا بتوانيد به كسب و كار اينترنتي خود رونق بخشيد.

اهميت پشتيباني سايت

مورد مهم در رابطه با پشتيباني سايت و بروز رساني وب سايت را در بالا اشاره كرديم اما مهتر از آن رتبه وب سايت در نتايج موتورهاي جستجو مي باشد. گوگل يا هر موتور جستجوي ديگري براي هر وب سايتي جايگاهي را در نظر مي گيرد . از اين رو بروز رساني مرتب وب سايت و پشتيباني درست از آن اين رتبه را ارتقاء مي دهد. در اصل پشتيباني سايت يكي از فاكتورهاي مهم  در سئو سايت است .

فعاليت هايي كه در پشتيباني وب سايت ، پشتيباني سايت انجام مي پذيرد

توليد محتوا  براي  پشتيباني سايت (پشتيباني وب سايت)

مهمترين مورد در پشتيباني وب سايت تولليد محتواي سايت و توسعه محتوا مي باشد . توجه داشته باشيد براي افزايش بازدي وب سايت بايد برنامه منظم براي توليد محتواي سايت داشته باشيد. توليد محتواي سايت رابطه مستقيمي با بروز رساني وب سايت دارد.
همچنين مهمترين فاكتور براي سئو سايت (سئو ، سئو وب سايت) توليد محتوا با كيفيت مناسب مي باشد.  توجه داشته باشيد هر محتوايي كه بايد در وب سايت انتشار يابد بايد بر اساس اصول سئو ، بهينه سازي شده باشد.

تضمين كيفيت وب سايت

در حين پشتيباني وب سايت بنا به دلايلي برخياز خطاهايي براي هر وب سايت رخ مي دهد كه از طريق گوگل وب مستر به پشتيبان وب سايت اعلام مي شود رفع و برطرف كردن اين خطاها براي تضمين كيفيت وب سايت از اهميت زيادي برخوردار است و هر وب مشتري اين را مي داند.

نظارت به انتقادات و پيشنهادات وب سايت

در پشتيباني وب سايت ارتباط با خوب با كاربران وب سايت و مشتريان اهميت زيادي دارد ، مشتريان هميشه انتظار دارند در زمان مشخصي به ايميل ها و درخواسته هاي آنها پاسخ داده شود . همچنين طراحي سايت كاربرپسند بسيار اهميت دارد .

چك كردن دائمي عملكرد وب سايت

وب سايت بعد از اين كه راه اندازي شد و در رتبه هاي خوبي در نتايج جستجو ديده شد . بايد بازخورد و عملكرد و نيز موفقيت هاي آن را بررسي كنيم و بر اساس آن هدف گذاري هاي آينده انجام شود. اين  آناليز عملكرد وب سايت تعيين كننده ميزان كسب در آمد شما از وب سايت خواهد بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۲۲:۲۳ ] [ behzad moghtader ]

گيت فروشگاهي , دزدگير فروشگاهي, دزدگير لباس | دزدگير پوشاك

شركت آرتابان با 10 سال سابقه اي پرشكوه در زمينه سيستم هاي EAS ،گيت فروشگاهي ،  دزدگير فروشگاهي , دوربين مدار بسته و صندوق هاي فروشگاهي فعاليت خود را با افتخار ادامه دار مي داند.
اين شركت محصولات :

chines products (چين)    -   Dexilon  (اسپانيا)   -   WG security (آمريكا)   -   Amersec (جمهوري چك)

را با آنتن هاي انحصاري شركت آرتابان به صورت عمده و جزئي در سراسر ايران عرضه مي دارد. اين شركت مفتخر است نمايندگي هاي متعددي در شهرستان هاي اصلي كشورمان كه با نام شركت آرتابان فعاليت كرده و زير نظر دفتر مركزي تهران بوده و با كادري مجرب و متخصص و آموزش ديده جهت ارائه خدمات , مشاوره و نصب و راه اندازي با روش ها ، شيوه ها و استاندارد هاي اروپايي آماده خدمت رساني به مشتريان عزيز مي باشد. لذا اين شركت با داشتن مدرك رسمي بين المللي مشاغل ، جهت خدمت به مردم و احترام به مشتريان و اعتماد به عملكرد فعاليت شركت زير سايه ي خداوند منان و مشتريان عزيزمان ، يكي از شركت هاي پيشتاز در زمينه ، دزدگير لباس , دزدگير پوشاك دزدگير هاي فروشگاهي و صندوق هاي فروشگاهي بوده است.

 

همچنين اين شركت به عنوان نماينده انحصاري گيت فروشگاهي دكسيلون (dexilon ) در خاورميانه مي باشد.

صندوق فروشگاهي

صندوق فروشگاهي ابزاري مفيد و كارامد براي مديريت مكانيزه اجناس فروشگاه مي باشد، اين ابزار مي تواند براي بهينه سازي امور حسابداري فروشگاه مانند خريد و فروش ها، اجناس موجود در فروشگاه ، ميزان فروش از هر محصول و ... مورد استفاده قرار گيرد .صندوق فروشگاهي داراي مدل هاي مختلفي مي باشد كه هركدام داراي ويژگي هاي خاص خود مي باشند.

دزدگير اماكن

يكي از خدمات برتر شركت آرتابان ، ارائه محصولات و خدمات در زمينه دزدگير اماكن مي باشد . جهت بالا بردن امنيت خانه ها و اماكن شكا ، پكيج هاي ويژه اي را در نظر كرفته ايم ، جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه نوع محصولات و خدمات مي توانيد با مشاورين و كارشناسان ما در شركت آرتابان تماس حاصل فرماييد.

دوربين مدار بسته

با استفاده از دوربين مدار بسته مي توانيد امنيت فروشگاه ها و اماكن خود را تا حد بالايي بالا برده و بر عبور و مرور آن ها نظارت داشته باشيد، دوربين مدار بسته بر اساس نياز ، محل مورد استفاده ، تكنولوژي ساخت و سليقه مشتري داراي انواع مختلفي طراحي و ساخته مي شود. با گيت سنتر اطمينان خاطر داشته باشيد.

گيت فروشگاهي

گيت فروشگاهي ، دزدگير لباس و اجناس، يا همان دزدگير فروشگاهي ، معمولا در جلوي فروشگاه ها آنتن هاي اين گيت هاي فروشگاهي قابل مشاهده هستند ، اين ابزار با ايجاد ميدان الكترومغناطيسي هنگام عبور اجناس ليبل دار (يا همان تگ) اقدام به زدن آژير و آلارم ميكنند. جهت كسب اطلاعت بيشتر در رابطه با گيت فروشگاهي ، با گيت سنتر تماس بگيريد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۴۰:۲۷ ] [ behzad moghtader ]

چگونه مي توانيم ميز اداري ، مديريتي و كارمندي خريداري كنيم؟

يكي از اصلي ترين مواردي كه در دفتركار بايد به آن دقت شود مبلمان اداري و ميز اداري مي باشد. مبلمان و ميز اداري و صندلي اداري علاوه بر اينكه موجب زيبايي و طراحي محل كار مي شوند به سلامت كارمندان و مديران و … مي شود البته اگر به صورت استاندارد و صحيح انتخاب شود.در دفتر كار براي هر كارمندي ميز اداري خاصي در نظر گرفته مي شود و بر اساس سلسله مراتب نوع و شكل ميز اداري تغيير پيدا مي كند . لذا هميشه قبل از اقدام به خريد ميزهاي اداري دفتر و شركت خود به چند مورد خاص بايد دقت داشته باشيد كه در زير اشاره اي مي كنيم :

1.دقت در طرح و رنگ ميز
2.كيفيت و مقاوم بودن ميز اداري
3.ارتفاع مناسب ميز و نيز پايه هاي آن كه قابليت تغيير ارتفاع داشته باشند .
4.استاندارد طراحي ميز اداري بايد رعايت شده باشد.

شما مي توانيد پيش از اينكه محصولي را خريداري نماييد از فروشگاه هاي فروش قيمت را استعلام نماييد البته فروشگاههاي اينترنتي آنلاين نيز وجود دارند كه مي توانيد از آنها استعام قيمت را انجام بدهيد.

خريد ميز اداري از دنيته

خريد ميز اداري و يا سفارش ساخت و طراحي آن را مي توانيد با وارد شدن در وب سايت دنيته وارتباط با بخض فروش سفارش دهيد. در اسرع وقت سفارش شما آماده تحويل خواهد بود . براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با خريد ميز اداري دنيته با ما تماس بگيريد و از مشاوره رايگان ما بهرمند شويد.

قيمت ميز اداري

قيمت ميزهاي اداري به موارد زيادي بستگي دارد كه از شركت سازنده تا متريال مصرف شده و امكانات ميز همه از موارد مهم در تعيين قيمت ميز اداري مي باشند.برخي از ميز هاي اداري چند تيكه هستند و بايد در محل شركت نصب شوند . اكثرا ميز هاي اداري چند تيكه مربوز به ميز مديريتي شركت مي شود كه هم از نظر ابعاد بزرگ مي باشند و هم از نظر حجمي زياد فضا اشغال مي كند. لذا اندازه ابعاد ميز و پيچيدگي طراحي آن تاثير مستقيم بر قيمت ميز اداري دارد.


دنيته با بهره گيري از بهترين متريال در ساخت و طراحي ميز هاي اداري بهترين كيفيت را ارئه مي كند و هميشه قيمتي معقول براي مشتري در نظر خواهد داشت .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۳۴:۲۵ ] [ behzad moghtader ]

طراحي دكور نمايشگاهي , دكور نمايشگاهي , طراحي غرفه نمايشگاهي : شركت بارمان طراحان پارس در زمينه سرويس هاي طراحي غرفه ، ساخت و اجراي غرفه هاي فروشگاهي و نمايشگاهي آماده است تا هر گونه خدمتي را به بهترين شكل به كاربران عزيز ارائه نمايد.

خدمات طراحي غرفه نمايشگاهي و فروشگاهي

۱)طراحي نمونه هاي مختلف غرفه هاي نمايشگاهي :

طراحي اين نوع غرفه ها توسط طراحاني انجام مي شود كه در اين زمينه بسيار مجرب و با تجربه هستند و همچنين از آخرين متدهاي روز دنيا و جديدترين طرح ها آگاهي هاي لازم و كافي را داشته اند.

طراحي غرفه نمايشگاهي

طراحي غرفه نمايشگاهي

۲)طراحي دكور نمايشگاهي در نقاط مختلف كشور :

شما چه در نمايشگاه هاي تجاري تهران باشيد و چه در نمايشگاه هاي شهرستان ها ، ساخت و اجراي غرفه برايتان انجام خواهد شد.

۳) جمع آوري غرفه :

پس از اينكه كار نمايشگاه به اتمام رسيد با توجه به محدوديت هاي زماني كه در دستورالعمل نمايشگاه وجود دارد ، جداسازي قطعه ها و جمع آوري غرفه انجام مي گيرد.

۴)ارائه سرويس :

در زمان برگزاري نمايشگاه ها ، سرويس هاي مورد نظر ارائه مي شود.

۵)پشتيباني و تعمير :

اگر نياز به پشتيباني يا تعمير وجود داشته باشد در اسرع وقت انجام مي شود.

۶) تبليغات :

انجام هر گونه طراحي هاي گرافيكي و بنر ، كاتالوگ و لايت باكس با استفاده از جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا صورت مي گيرد.

۷)ارائه سرويس هاي مختلف:

سرويس هاي مختلفي مثل نورپردازي ، اينترنت ، تجهيزات بسيار مدرن بصري ، صفحه نمايش هاي جديد و …. ارائه مي گردد.

۸)ارائه تجهيزات و مبلمان هاي جديد و مدرن

طراحي دكور نمايشگاهي تجاري

اگر قرار داد انجام شود ، طراحي دكور نمايشگاهي بدون هزينه و رايگان انجام مي شود. طراحان شركت براي اينكه ديدگاه ها و پيام هاي شما را به بازديدكنندگان شما انتقال بدهند مشاورهاي را با شما خواهند داشت و پس از آن طرح اوليه ارائه مي شود.لازم است بدانيد اگر شما بخواهيد تغييراتي را در طرح اوليه انجام بدهيد امكان پذير خواهد بود، تا شما تاييد نهايه را اعلام كنيد.

يكي از اصلي ترين اهداف ما در طراحي دكور نمايشگاهي اين است كه رضايت مشتريان عزيزمان را بدست بياوريم و هميشه تلاش كرده ايم تا مشتريانمان را راضي نگه داريم.شما مي توانيد به تاريخچه همكاري ما با برندهاي معتبر و شركت ها نگاهي بيندازيد.

طراحي دكور نمايشگاهي و تجاري و اجراي آنها

همكاران ما هميشه سعي كرده اند تا غرفه هاي را براي مشتريان عزيز آماده كنند كه در ساخت آنها از بهترين مواد جديد و مدرن استفاده شده باشد و همچنين غرفه تناسب كافي با بودجه ي شما را داشته باشد.از ساخت غرفه از مواد مختلفي مثل چوب، ملامينه و لمينت ، نئوپان ، فلزاتي مانند آلومينيوم استفاده مي گردد. لازم است بدانيد در غرفه هاي كه از مواد مختلف استفاده شده ، خاص بودن و برجسته شدن غرفه بيشتر نمايش داده مي شود. تيم كاري ما براي رسيدن به هدف سعي مي كند كه ساخت و اجراي غرفه را با طراحي هاي سه بعدي و با كيفيت و برجسته انجام بدهد.

طراحي دكور نمايشگاهي

طراحي دكور نمايشگاهي

ارائه خدمات بعد از برگزاري زمان طراحي دكور نمايشگاهي

زماني كه غرفه برپا مي شود به معني نيست كه كار تمام شده و ديگر هيچ كاري نيازي نيست انجام بدهيم. شركت ما به مشتريان خود اين اطمينان را ميدهد كه اگر در زمان برگزاري غرفه به بازسازي يا تعميري نياز بود در كوتاه ترين زمان ممكن و در حين برپايي نمايشگاه آن را برطرف نمايد درچنين شرايطي كوچك بودن يا بزرگ بودن غرفه اصلا مد نظر نيست و تحت هر شرايطي اين خدمات ارائه خوهد شد.

جمع آوري دكور نمايشگاهي پس از اتمام آن

همكاران ما به خوبي اين را مي دانند كه زمان بندي در جمع آوري غرفه بسيار مهم است و در پايان نمايشگاه به مشتريان تضمين مي دهند كه بدون هيچ مشكلي و سريعا براي جمع آوري نمايشگاه اقدام كنند.

۱۰ نكته شگفت انگيز در طراحي دكور نمايشگاهي

همه ي ما تقريبا مي دانيم كه برندهاي مختلف و شركت ها مي توانند با حضور در نمايشگاه ها خدمات و محصولاتشان را به بازديد كنندگان نشان دهند و در واقع نوعي اعتماد سازي را براي خودشان به وجود بياورند. اما تنها حضور در نمايشگاه كافي است بلكه بايد غرفه ي را داشته باشيد كه بسيار خلاقانه و شكيل باشد تا بتوانيد در برجسته نشان دادن غرفه تان تاثير زيادي را ايفا كنيد.

متاسفانه در ايران زياد نمي توان به وضوح خلاقيت را در نمايشگاه ها مشاهده كرد و معمولا يكنواختي در آنها به چشم مي خورد.در ادامه اين مطلب ما به چندين ايده اشاره كرده ايم كه شما مي توانيد با بكار گيري آنها تاثير غرفه تان را در ديد مخاطبان چندين برابر كنيد. اگر مي خواهيد براي رسيدن به هدف و موفقيتتان گام برداريد به شما توصيه مي كنيم ادامه اين مطلب را به دقت مطالعه نماييد.با ما همراه باشيد….

۱ – طراحي دكور نمايشگاهي را چگونه انجام دهيم ؟

قطعا مي دانيد طراحي يكي از مهم ترين و اساسي ترين بخش هاي است كه بايد در غرفه هاي نمايشگاهي بسيار به آن دقت شود و به بهترين شكل انجام گردد. در طراحي دكور نمايشگاهي نيازي نيست كه كار پيچيده يا بسيار سختي را انجام بدهيد.گاهي مي توان به وسيله ايده هاي ساده يك فضاي بسيار ايده آل ايجاد كرد البته اگر آن ايده منطقي و اساسي باشد. مثلا يك نورپردازي فوق العاده يا استفاده از الوارهاي چوبي مي تواند در شكيل بودن طراحي شما نقش مهمي داشته باشد.

۲) تاثير رنگ ها در طراحي غرفه نمايشگاهي

رنگ ها در زندگي ما تاثيرات زيادي دارند و البته در غرفه هاي نمايشگاهي يكي از المان هاي كه مي تواند در جذاب نشان دادن غرفه تان تاثير فراواني داشته باشد رنگ ها هستند به شرط آنكه استفاده صحيح از رنگ ها را فراموش نكنيد. مي توان از رنگ سفيد در غرفه تان استفاده كنيد و براي اينكه حالت كسل كننده و يكنواختي آن را از بين ببريد از ديگر رنگ ها در كنار آن نيز استفاده نماييد.

۳) بكار گيري هارموني رنگ ها در طراحي دكور نمايشگاهي

دكور نمايشگاهي

دكور نمايشگاهي

به خوانايي غرفه ها را در زمان طراحي دكور نمايشگاهي بايد دقت فراواني داشته باشيد.نيازي نيست همه ي محصولات خودتان را در غرفه تان به نمايش بگذاريد و در نهايت با شلوغي غرفه سبب شويد بازديدكنندگان سردرگم شوند. به جاي آن مي توانيد يك كاتالوگ تنظيم كنيد و در آن تمامي محصولاتتان را به مشخصات و اطلاعات لازم معرفي نماييد و به بازديدكنندگان كه علاقه دارند از تمامي محصولاتتان ديدن كنند يك كاتالوگ تحويل بدهيد.

۴)بكار گيري رنگ هاي گرم را فراموش نكنيد

سعي كنيد در طراحي دكوراسيون داخلي غرفه هاي نمايشگاهي از رنگ هاي گرم استفاده نماييد چون سبب مي شود مخاطبان بيشتري به سمت شما جذب شوند.البته در كنار رنگ هاي گرم ، از رنگ هاي خنثي مانند خاكستري كمك بگيريد تا تاثير شما چندين برابر شود و نتايج بهتري دريافت كنيد.

۵)استفاده از كف سازي هاي خلاقانه در طراحي غرفه نمايشگاهي

لازم است بدانيد استفاده از قفسه ها و استندها در غرفه هاي كه مساحت كوچكي دارند، كار صحيحي نيست چون با اين كار تردد را با مشكل روبرو كرده ايد. از كف سازي هاي خلاقانه به منظور راهنمايي مشتريانتان استفاده كنيد و سعي كنيد اكثر محصول ها و كالاهايتان را روي ديوار به نمايش بگذاريد.

۶) بكار گيري استندهاي خلاقانه در طراحي دكور نمايشگاهي

بكار گيري استندهاي خلاقانه را در طراحي دكور نمايشگاهي فراموش نكنيد. يكي ديگر از مواردي كه مي تواند تاثير زيادي در جذابيت غرفه هاي شما داشته باشد قفسه ها و استندهاي هستند كه شما به وسيله آنها محصولات و لوازمتان را عرضه مي كنيد. مي توانيد از خلاقيت تان براي بهتر نشان دادن قفسه ها و استندها استفاده نماييد به گونه ي كه سبب شويد محصولاتتان را بازديدكنندگان به خوبي ببينند.

۷) طراحي دكور نمايشگاهي به شكل فضاي هاي بسته يا باز

اگر مي خواهيد به نوعي سبب شويد تا بازديدكنندگان وسوسه شوند تا از غرفه تان ديدن كنند بايد حس كنجكاوي آنها را برانگيزيد به اين شكل كه مي توانيد طراحي را براي غرفه تان در نظر بگيريد كه دور تا دور آن بسته است و فقط يك ورودي دارد كه به صورت خلاقانه ي طراحي شده و در نهايت براي بازديدكنندگان هيجان انگيز باشد.

۸) استفاده از محصولاتتان در طراحي دكور نمايشگاهي

يكي از گزينه هاي كه شما مي توانيد در طراحي دكور نمايشگاهي بكار بگيريد استفاده از محصولات و كالاهاي خودتان است.شما با اين كار علاوه بر اينكه بخوبي مي توانيد محصولاتتان را به مشتريان معرفي كنيد بلكه ماهيت اصلي غرفه تان را نيز در نگاه اول به مشتريان رسانده ايد. تا به حال شركت هاي بزرگي از اين روش براي معرفي خودشان استفاده كرده اند مانند شركت نايك.

طراحي دكور نمايشگاهي

طراحي دكور نمايشگاهي

۹)استفاده از رنگ هاي تيره را فراموش نكنيد

در صورتي كه مي خواهيد غرفه تان با ديگر غرفه ها تفاوت داشته باشد ، در طراحي دكور نمايشگاهي از رنگ هاي تيره استفاده نماييد. يكي از ايده هاي جذاب در اين مورد استفاده از رنگ تيره در طراحي نمايشگاه و بكارگيري رنگ هاي گرم براي تزئين آن است.البته فراموش نكنيد كه اين كار بايد با دقت كافي و در نظر داشتن تمامي جوانب انجام شود نه اينكه سبب شود تاثير منفي بر روي محصولات و كالاهايتان داشته باشد.

۱۰)خوانايي دكور نمايشگاهي

در آخرين نكته بايد بدانيد كه غرفه شما بايد به گونه ي باشد كه خوانايي كافي را دارا باشد نه اينكه سبب شود بازديدكنندگان دچار حس سردرگمي شود.براي اينكه فضاي غرفه تان از مسيرهاي ارتباطي جدا شوند مي توانيد ديوارهاي مشبك را بكار بگيريد. اين ديوارها علاوه بر اينكه زيبايي جذابي را به غرفه شما ميدهند بلكه سبب مي شود جداسازي فضاي غرفه شما به بهترين شكل انجام گردد.
اگر مي خواهيد طراحي فوق العاده ي داشته باشيد مي توانيد با مشاوران ما در اين زمينه مشورت كنيد.فراموش نكنيد كه هدف از برگزاري دكور نمايشگاهي اين است كه شما در ذهن مشتريان خود جاي بگيريد و در اصل تبليغات موثري را انجام بدهيد كه تاثير مثبتي در ميزان فروش شما داشته باشد.
ما همواره سعي كرده ايم شما را به خواسته هايتان نزديك كنيم چرا كه هدف ما جلب رضايت مشتريان عزيز و كمك به افزايش كسب و كارشان است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۱۱:۳۱ ] [ behzad moghtader ]

شركت ارسال بار هوايي پادميرا راه

شركت خدمات حمل بار هوايي پادميرا را در سال ۱۳۸۸ خورشيدي با كسب مجوز از سازمان هواپيمايي كشوري مبادرت به تاسيس و فعاليت در خصوص حمل و نقل  وخدمات    بارهوايي بين المللي نموده و بطور مستمر به ارايه خدمات به مشتريان خود ميباشد و با بهره مندي از تجربيات و سوابق درخشان مديران خود كوشش نموده ايم رضايت مشتريان عزيز را كسب نماييم. آقاي وازگن آرتيون ريس هيات مديره و مدير فني اين شركت با بيش از ۴۰ سال سوابق درخشان و تجربيات ارزنده در امر حمل و نقل هوايي در شركتهاي مختلف حمل و نقل و هواپيمايي را دارا ميباشد. از جمله بين سالهاي ۱۳۴۹ الي ۱۳۵۲ كارمند شركت هواپيمايي ايراينديا(هواپيمايي هند) در تهران بوده و سپس از ۱۳۵۲ تا ۱۳۸۲ به مدت ۳۰ سال در شركت هواپيمايي سوييس اير (swiss air)و سوييس اينرنشنال به عنوان رييس ايستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنين از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۷ در شركت حمل و نقل بين المللي مرزرانان بعنوان مدير عامل مشغول به كار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنايي كامل با قوانين و مقررات حمل و نقل بار هوايي و فريت بار قبول مسوليت مي نمايد.

 معرفي  خدمات شركت ارسال هوايي بار پادميرا راه

كاركنان متخصص شركت فريت بار و ارسال بار پادميرا راه بعد از تاييد بار از طرف مديريت ، به محل بار مراجعه مي كنند و بعد از بررسي كلي ، لوازم بسته بندي كه شامل كارتن مخصوص فريت بار كه در سازهاي مختلف مي باشد ، يونوليت نگهدارنده ، نايلون هاي ضربه گير و كاغذ هاي بسته بندي مخصوص ظروف شكستني و… را در محل فراهم مي آورند . و شروع به بسته بندي مي كنند در نهايت بار بسته بندي كه اغلب شامل لوازم منزل مثل  : كيف و كفش ، مبلمان ، كتاب ، پيانو و … مي باشد را به فرودگاه امام خميني (ره) انتقال مي دهند. و تشريفات گمركي براي ارسال بار به مقصد مد نظر را انجام داده و در صورت نياز محموله را پالت بندي مي كنند و جهت ارسال بار  تا فرودگاه مقصد بار نامه هواپيمايي را دريافت نموده و تمام مدارك محموله بار را به صاحب بار تحويل مي دهد.

 

مراحل ارسال بار هوايي توسط شركت فريت بار پادميرا راه | مختصر

 

  • بسته بندي لوازم منزل و شخصي كاملا استاندارد
  • بارگيري جهت حمل بار هوايي
  • انجام تشريفات گمركي در فرودگاه
  • پالت بندي محموله در صورت نياز
  • اخذ بار نامه هواپيمايي و ارسال بار

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۵۶:۰۹ ] [ behzad moghtader ]

 

طراحي دكوراسيون داخلي منزل , طراحي دكوراسيون منزل , طراحي داخلي منزل : شركت بارمان طراحان پارس با سابقه اي طولاني و نمونه كارهاي جذاب براي طراحي دكوراسيون داخلي منزل شما ايده هاي جديدي دارد. ، در اين مقاله به برخي از موارد مهم در طراحي دكوراسيون داخلي منزل پرداخته ايم. همچنين جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان در اين زمينه مي توانيدبا كارشناسان ما در شركت بارمان طراحان پارس تماس حاصل فرمائيد :


تلفن : ۸۸۳۷۷۴۱۲   و ارتباط مستقيم با مديريت : ۰۹۱۲۷۰۹۶۸۰۳


شايد شما هم برايتان اتفاق افتاده باشد كه بخواهيد دكوراسيون اتاقتان را بهترين شكل ممكن تغيير دهيد.چندين بار ميز قهوه تان را تغيير داديد يا از گران ترين وسيله ها استفاده كرده ايد ولي بازهم طراحي دكوراسيون داخلي منزل شما دلچسب و مطلوب نيست.

بايد دقت كنيد كه اگر نتوانيد اين اشياء و وسايل را در جاي خود و با تناسب كافي نچينيم نمي توانيم طراحي درست و تاثيرگزار را عملي كنيم.

طراحي دكوراسيون داخلي منزل بارمان طراحان پارس

با دانستن يك كسر ساده شما مي توانيد مطمئن شويد كه طراحي دكوراسيون داخلي خود را به صورت صحيحي انجام داده ايد يا خير.البته اين كسر ساده در خيلي از موارد مانند پوشش شومينه ، تقسيم پرده ها ، كاغذ ديواري و…. تاثير پذير است.

طراحي دكوراسيون داخلي منزل

طراحي دكوراسيون داخلي منزل

۱)زماني كه پرده ها را بررسي مي كنيد بايد فاصله لبه هاي پنجره تا ديوارد يك سوم پنجره باشد. شومينه و پوشش آن نيز بايد به اندازه يك سوم ديوار باشد.وسايلي را كه مي خواهيد بالاي مبل و تختخواب باشند بايد حدود دو سوم مبل يا تختخواب باشند.

۲)مردم زيادي را مي بينيم كه براي خانه هاي خود از قاليچه هاي خيلي كوچك و كاناپه هاي بزرگ استفاده مي كنند. اين در حالي است كه بايد از فضاي منزل شما حدود دو سوم به فضا مبل و يك سوم خالي براي رفت و امد اختصاص داشته باشد.

۳)اگر اتاق شما كوچك است مي توانيد از يك ميز ارايش بزرگ استفاده كنيد البته در صورتي كه اطراف آن را با وسايل بزرگ ، شيك و قيمتي پر كنيد و رنگ ديوار تيره را نيز انتخاب نماييد.

۴)خيلي از افراد در اتاق بزرگ از يك چلچراغ كوچك استفاده مي كنند كه اينكار واقعا اشتباه است. بايد قطر اتاق را بدست بياوريد اينكار با دو برابر كردن عرض اتاق بدست مي آيد. قطر اتاق شما هر قدر به متر بود چلچراق شما هم بايد به همان ميز به سانتي متر باشد.

۵)براي گل آرايي هم مي توان از اين قانون دو سوم استفاده كرد.اندازه گلدان بايد به يك سوم ارتفاع فضاي باشد كه در دسترس است.

۶)زماني كه مي خواهيد حاشيه هاي كاغذ ديواري را بچسبانيد بايد ارتفاع ديوارها را در نظر بگيريد و آنها را اندازه گيري كنيد و در نهايت بر سه تقسيم نماييد.نصب حاشيه ها بايد در فاصله يك سوم از بالا و دو سوم از پايين صورت بگيرد.

نكات اصلي در طراحي دكوراسيون داخلي منزل

اگر مي خواهيد در يك فضا حس هماهنگي و انسجام را به وجود بياوريد بايد اجزاي كه وجود دارد هماهنگي لازم را پديد بياوريد.سبك هاي در طراحي دكوراسيون داخلي منزل وجود دارد كه مي توانند به ما كمك كنند تا چنين حسي را در فضا پديد بياوريم.اما اين اصول شامل چه قوانيني مي شود؟

سبك هاي طراحي دكوراسيون داخلي منزل

ادامه اين مطلب ما ۵ سبك را براي شما تشريح كرده ايم . با بارمان طراحان پارس در ادامه مطلب همراه باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۴۱:۵۵ ] [ behzad moghtader ]

باربري و اتوبار  تهران

امروزه براي جابجايي كالا و لوازم و وسايل منزل از نقطه اي به نقطه ديگر از شركت هايي كه باربري و اتوبار ناميده مي شد استفاده مي كنيم . برخي از اين شركت ها در اكثر زمينه هاي حمل و نقل فعاليت مي كنند . همانطوركه مي دانيم حمل و نقل كالا و وسايل به سه صورت در كل دنيا انجام مي شود :

حمل و نقل هوايي , حمل و نقل زميني , حمل و نقل دريايي

در حمل و نقل هوايي (باربري هوايي )كه از نام آن مشخص است تنها از يك وسيله مي توان بهرمند شد و آن هواپيما مي باشد. لذا به اين كار فريت بار يا در اصطلاح كارگو مي گويند كه اين كالا ها شامل : كالاي تجاري , بار مسافر , حيوانات و … مي تواند باشد.

اما در حمل ( باربري ) دريايي نيز تنها از يك نوع وسيله براي جابجايي كالا مي توان استفاده كرد كه تقريبا مي توان گفت در سراسر دنيا اين نوع جابجايي تيف بزرگي از باربري را به خود اختصاص داده است چرا كه اكثر كالاهاي مصرفي كشورها از اين طريق جابجا مي شود .

امام مهمترين و اصلي ترين بحث ما كه بحث باربري زمين است و ما در اينجا فقط به باربري داخل كشور و درون مرزي مي خواهيم بپردازيم با انواع وسيله هاي نقليه مي تواند انجام شود . به صورت كامل مي توان مهمرين و كاربردي ترين وسيله هاي نقليه در كشور را بدين صورت بيان كرد :

قطار , اتوبوس , كاميون , تريلي , نيسان , وانت بار , سه چرخه

در اين بين باز دايره فعاليت را ما كمي ديگر كوچكتر مي كنيم و از بين موارد بالا سه مورد : كاميون , نيسان و وانت بار را مي خواهيم در قالبي به عنوان اتوبار و باربري درون شهري و برون شهري شرح دهيم .

باربري و اتوبار درون شهري تهران

بزرگترين جابجايي درون شهري در كشور متعلق به تهران مي باشد كه مربوط به اثاث كشي منازل است . با وجود همچين رخدادي شركت هاي حمل و نقل داخلي به عنوان اتوبار و باربري شكل گرفته اند و در حال فعاليت و خدمت رساني به مردم مي باشند .

باربري هاي تهران در سطوح مختلفي فعاليت مي كنند كه اكثرا تمام نقاط شهر تهران را در برگرفته اند. و سرويس به تمان نقاط تهران ارائه مي كنند. همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم بيشتر اين باربري ها با سه وسيله كاميون هاي شش چرخ و نيسان و وانت بار فعاليت مي كنند . كه بر اساس نياز و اندازه بار مورده استفاده قرار مي گيرد اين وسايل .

هر بابري در شهر تهران براي فعاليت هاي خود تعرفه هايي را اختيار كرده و نيز در اين بين خدماتي نيز به صورت رايگان در اختيار مشتريانش قرار مي دهد . معروفترين خدمات رايگان مشاوره و راهنمايي هايي است كه براي بسته بندي و استفاده از وسايل مناسب براي جابجايي است .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۰۷:۰۵ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب